fijn nummer wel, maar ik vrees dat ik daar helaas geen ruimte voor heb. Ik moet al een hoop darlings killenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En mocht iemand nog ruimte hebben voor deze parel die ik dit jaar de lijst in probeer te krijgen, be my guest(maar 25 tot 500 totaal andere nummers zijn natuurlijk ook zeer welkom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar wel meegedaan, maar (bij lange na) niet met 500 nummersquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thanks guys, hebben jullie vorig jaar ook meegedaan of is dit jaar de eerste keer?
Heb al eerder meegedaan, maar niet elk jaar. Laatste keer was 2022, volgens mij.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thanks guys, hebben jullie vorig jaar ook meegedaan of is dit jaar de eerste keer?
Zit je toevallig ook op MuMe?quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:04 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Heb al eerder meegedaan, maar niet elk jaar. Laatste keer was 2022, volgens mij.
Ja, maar niet echt actiefquote:Op zaterdag 1 november 2025 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit je toevallig ook op MuMe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker lijstje hoor! Bij je bovenste 50 staan volgens mij al 17 nummers waar ik ook op heb gestemd, waaronder je hele top-4. Goede smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:16 schreef pipster het volgende:
Zo net met een bammetje 50 nummers genoteerd die in mij opkwamen.... (500 is mij wat veel).Mooi lijstje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn de tranen van Levi Stubbs opgedroogd?Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Sorry Scorpie. Niet aan toegekomenquote:Op zondag 9 november 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laatste dag om te stemmen. Je hebt nog tot 12 uur vannacht!
ik miste je stem al man!quote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry Scorpie. Niet aan toegekomen
Vooral vreemd dat Rufus zelf er dan niet in staatquote:Op zondag 16 november 2025 14:42 schreef peaceman het volgende:
Die 499, mijn hemel, staat die er weer in
Ik dacht al dat ze per ongeluk de verkeerde artiest aan het juiste nummer hadden gekoppeldquote:Op zondag 16 november 2025 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat Rufus zelf er dan niet in staat
Helaas niet ;-)quote:Op zondag 16 november 2025 15:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze per ongeluk de verkeerde artiest aan het juiste nummer hadden gekoppeld
Dat weten we niet zeker!quote:Op zondag 16 november 2025 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat Rufus zelf er dan niet in staat
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar Harkstede ligt, maar ik denk niet echt naast de deur voor mijquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mochten er trouwens mensen zijn die willen langskomen in de studio in Harkstede, jullie zijn welkom. Stuur me ff een berichtje dan kijken we wat handig is
Gaat hem dit jaar niet worden, misschien volgend jaar!quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mochten er trouwens mensen zijn die willen langskomen in de studio in Harkstede, jullie zijn welkom. Stuur me ff een berichtje dan kijken we wat handig is
Idd, hij had nog veel verder moeten zakkenquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:01 schreef peaceman het volgende:
Dat Jeremy zo gigantisch gezakt is, is natuurlijk lachwekkend.
Nee, nu ben je in de war met Black van Pearl Jam.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd, hij had nog veel verder moeten zakken
TuneIn Radio app is Orinoco ook in af te spelen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er eigenlijk iets van een app? Ik herinner me van vorig jaar dat de radio vanuit de browser alleen goed werkte op een vaste pc of laptop, niet mobiel.
Werkt, dank!quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
TuneIn Radio app is Orinoco ook in af te spelen.
Laat m vooral aanstaan, anders moet je je elke keer door 6 uur reclame heen worstelenquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
TuneIn Radio app is Orinoco ook in af te spelen.
Je hoorde vanmiddag ook a flock of seagulls die wel in de lijst staan. Dus niks is zeker!quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik hoor Teddy Swims, kan ik de conclusie trekken dat die net erbuiten is gevallen?
Heb je je oude account weer afgestoft?quote:
zoiets ja. Kon jullie toch niet missenquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je je oude account weer afgestoft?
Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:11 schreef camilero het volgende:
[..]
zoiets ja. Kon jullie toch niet missen
ik ken deze nietquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Klaag ook zeker niet over deze Archive
quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:30 schreef camilero het volgende:
Ik ken het ook niet, klinkt niet verkeerd, maar wel als iets wat nogal even kan duren.
Ja het is de langste plaat dit uur. Maar komend uur is er eentje die dat nog ruim gaat overtoepenquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:30 schreef camilero het volgende:
Ik ken het ook niet, klinkt niet verkeerd, maar wel als iets wat nogal even kan duren.
Even toegevoegd aan mijn Spotify-lijst. 9 minuten zegt-ie, niet heel ongebruikelijk voor prog/post-rock.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:30 schreef camilero het volgende:
Misschien komen die nogquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Even toegevoegd aan mijn Spotify-lijst. 9 minuten zegt-ie, niet heel ongebruikelijk voor prog/post-rock.
Ook opvallend: slechts 1,3 miljoen plays. Archive heeft ook een hoop nummers die de 10+ miljoen wel halen.
Lights en Again zijn bij mij hun favorietquote:Op vrijdag 21 november 2025 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Even toegevoegd aan mijn Spotify-lijst. 9 minuten zegt-ie, niet heel ongebruikelijk voor prog/post-rock.
Ook opvallend: slechts 1,3 miljoen plays. Archive heeft ook een hoop nummers die de 10+ miljoen wel halen.
Buffalo Tom - Taillights Fade:quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit kan weleens betekenen ook dat Buffalo Tom toetreedt tot de ALA! Even checken.
Nu nog hopen dat de 'Orinoco inside' beperkt gaan blijven.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit eerste uurtje zit meteen barstensvol bekende én onbekende pareltjes. Wat een lijst is dit toch
Sugar
Galaxy in de top 20quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de 'Orinoco inside' beperkt gaan blijven.
De kenners weten wel wat ik bedoel.
Galaxy en the perfect storm stonden vorig jaar niet in de lijst!quote:
Jij weet wel hoe je zorgt dat ik blijf luisteren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Galaxy en the perfect storm stonden vorig jaar niet in de lijst!
Maar volgend uur wel de stekelvarkenboom ja
quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je zorgt dat ik blijf luisteren.
Same trouwens. Eerste wat mindere plaatje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lady Gaga de eerste die me koud laat
Van Lady Gaga word ik anders best wel warmquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou dat het begin van de vrouwen invasie inluiden?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien als @Gretzl een paar extra stemlijstjes heeft meegesmokkeldquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou dat het begin van de vrouwen invasie inluiden?
Die is te druk met het vinden van zijn Minoesquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien als @:Gretzl een paar extra stemlijstjes heeft meegesmokkeld
Haha ik vind dat er genoeg goede vrouwen zijn momenteel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien als @:Gretzl een paar extra stemlijstjes heeft meegesmokkeld
Hoop zelf vooral op een glorieuze entree van Venice Bitchquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha ik vind dat er genoeg goede vrouwen zijn momenteel.
Olivia zie ik niet zo snel in de V500 komen, maar Lola, Chapell, LDP en Wet Leg zouden er bijv prima passen.
(En little Simz natuurlijk)
Lana! Die had ik idd ook kunnen noemen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop zelf vooral op een glorieuze entree van Venice Bitch
Stond wel in mijn stemlijst, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop zelf vooral op een glorieuze entree van Venice Bitch
Baaibaai manquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:25 schreef peaceman het volgende:
En dan nu andere verplichtingen. Misschien tot vanavond.
Shit net gemist! Heb ik op gestemd!quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen zometeen 6 nieuwe binnenkomers op rij
En terecht! Al is het mijn inziens niet het beste nummer. We luisteren nog even in de auto.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
jaaa daar heb je ze al TLDP @:peaceman
Dit is hier wel de enige van ze op de kaartquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
En terecht! Al is het mijn inziens niet het beste nummer. We luisteren nog even in de auto.
Waar bent u naar op weg?quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Straks onderweg ook maar even blijven luisteren. Veels te mooie muziekjes
En lekker kortquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:32 schreef camilero het volgende:
Ace of Spades blijft toch altijd lekker
Dit is toch wel één van de lekkerste van de Stone Roses, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:36 schreef pipster het volgende:
Vreemde toch leuke keuzes bij sommige artiesten wel.
Is het ook.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Bon Jovi altijd zo'n pastiche op rockmuziek
Ik zou dit niet snel zelf opzetten maar kan zeker waarderen dat het erin staatquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Donny Hathaway. Wat een eclectische lijst
Ik snap dat mensen dit mooi vinden, maar persoonlijk vind ik het origineel mooier. (al kan ik me ook voorstellen dat andere mensen dat niet vindenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou dit niet snel zelf opzetten maar kan zeker waarderen dat het erin staat
Kan nog he? We kunnen m er gewoon tussen gooienquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik begin nu wel steeds meer te balen dat ik verzuimd heb een mooie aankondiging voor New Born in te spreken.
Ik ga een wekker zetten voor als de uitzending straks afgelopen isquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan nog he? We kunnen m er gewoon tussen gooien
Ik heb hem al zo vaak gehoord dat ie niet beter kan worden, maar het blijft elke keer wel genieten, jaquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Twilight Zone ga ik wel echt iedere keer beter vinden als ik hem hoor
En alweer!quote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey, Rendezvous 602. Fijne plaat, recent ontdekt door de Mex4851
Zonder voorkeuzelijst valt er voor jou weinig te analyseren aan de V500quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:59 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb nog niet veel gezegd, maar het is wel echt prima tot nu toe.
Ik zat met pen en papier klaar. Wel geteld 1 liedje van de 1400 in mijn sheetje is tot nu toe voorbijgekomenquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zonder voorkeuzelijst valt er voor jou weinig te analyseren aan de V500
Zat al te kijken of ik de goede zender had ingeschakeldquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Poes van mijn grootje in de V500, die zag ik toch niet aankomen.
Vond de bonus voor poes van z'n grootje in de Evergreen wel meevallenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:10 schreef camilero het volgende:
Tja, dat belooft wat voor 31 december met Rob de Nijs...
Tja da's ook weer zo. Nou ja, we zullen het zienquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vond de bonus voor poes van z'n grootje in de Evergreen wel meevallen
helaas was het niet hun beste liedjequote:Op vrijdag 21 november 2025 23:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Slowdive in Tivoli beste concert van het jaar
Niet eens in hun top vijf wat mij betreft inderdaad ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas was het niet hun beste liedje
Zelf ben ik weg van Sugar for the pillquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet eens in hun top vijf wat mij betreft inderdaad ook
Ja! Die komt nog wel, toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelf ben ik weg van Sugar for the pill
zou mooi zijn, maar ik betwijfel hetquote:
Stond wel in mijn stemlijst. When the sun hits ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou mooi zijn, maar ik betwijfel het
184 voor sugar hierquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Stond wel in mijn stemlijst. When the sun hits ook
Done btw!quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan nog he? We kunnen m er gewoon tussen gooien
dan zal je ze wel niet herkend hebben bij een of andere muziekquizquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:37 schreef camilero het volgende:
Deze band heb ik nog nooit van gehoord
herhaaldelijk niet, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zal je ze wel niet herkend hebben bij een of andere muziekquiz
die spirit begrijp ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geef de voorkeur aan de Rush keuze van Radio 2
that's the Spirit!quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Geef de voorkeur aan de Rush keuze van Radio 2
ikke wel... gelukkig zat ik bij je in het teamquote:
ja, al is het niveauverschil soms grootquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:44 schreef camilero het volgende:
Supertramp is toch ook altijd lekker
Ik wil mijn oude pushplaatje nog horen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is jammer maar denk niet dat ik wakker weet te blijven tot Oostende
Tot morgenquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo ook ronken, tot morgen mensen
Baai baai man. Ik zal je inzending even onder de aandacht van de opperbaas brengen!quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo ook ronken, tot morgen mensen
Mooi nummer ditquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:06 schreef peaceman het volgende:
Na LP mijn pushplaat van lang geleden
staan in elk geval twee pushplaatjes van mij nog in.quote:
Het is natuurlijk ook traditie dat de beste nummers niet in de lijst staan, hè?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef peaceman het volgende:
Ik vind wod zeker leuk, maar deze was wel minder
Das een stuk fijner dan wakker worden met Het Langste Jaarquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:21 schreef peaceman het volgende:
Wakker worden met Stefan en Lisette
snap niet dat dat erin staatquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das een stuk fijner dan wakker worden met Het Langste Jaar
Nog één die ik niet zo begrijpquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:19 schreef peaceman het volgende:
dit is zo'n typisch Orinoco radio plaatje.
en helaas ook niet de laatste in dat spectrumquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog één die ik niet zo begrijp
De laatste 4 minuten van Telegraph Road zijn best fijn, jammer dat dat intro zo lang duurt...quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch veel fijner dan Telegraph Road deze
Boef zit wel op een geheel andere kant van het spectrumquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Sufjan wel een minder suffe naam sinds ik besef dat het een spellingsvariant is op Soufiane.
Ja die staat gelukkig niet in de lijstquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Boef zit wel op een geheel andere kant van het spectrum
Ook een heel goede zanger, ook!quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Boef zit wel op een geheel andere kant van het spectrum
Ja vrij veel T2000 plaatjes tussen de binnenkomers. Hoorde al geluiden dat er bv. vanuit MusicMeter iets minder stemmers zijn dit jaarquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:
De nieuwkomers en re-entries zijn voor mijn gevoel wel vaak typische Top 2000-platen. Geen ramp, want het zijn góede Top 2000-platen, maar het valt me wel op.
Met trial & error kom je er ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Op willekeurige knopjes drukken om het technische probleem op te lossen. Dat is ook een beetje hoe ik de beamer in de kerk bedien
Paar minuten luchtgitaar tijdens karaoke ook primaquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Je zal maar met karaoke een versie zonder outro aantreffen.
Ik wel. Het was in mijn ziektejaren een belangrijke plaat voor me en ik heb genoeg mensen bereid gevonden me daarin te ondersteunen :-)quote:
Ja dat was twee keer top 30 in drie nummersquote:
1 keer top 10 voor mij. Lovequote:Op zaterdag 22 november 2025 14:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat was twee keer top 30
Dacht al dat hij dat was!quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De 18 seconden van @:Gretzl op Orinoco
Had je je 18 seconds of fame bij New Born al ingestuurd? We hadden m nog niet gezien zegt Ard hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Het kan in theorie zijn dat we nog maar 1 nieuwkomer krijgen.
Straks eens kijken wie we voorzichtig als uitvallers kunnen gaan noteren.
Ja, maar zal hem voor de zekerheid nog eens sturen. Gewoon via WhatsApp toch?quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had je je 18 seconds of fame bij New Born al ingestuurd? We hadden m nog niet gezien zegt Ard hier.
Check hij is nu binnen!quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar zal hem voor de zekerheid nog eens sturen. Gewoon via WhatsApp toch?
Shit, gemistquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De #6 uit de Mex4851! En ook één voor @:Camilero geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er nog meer nieuwkomers zijn bij de bovenste 250, of als er toch nog platen van bovenstaand lijstje opduiken die flink gestegen blijken te zijn, dan zijn dit de volgende 10 platen die in de gevarenzone kunnen komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen dit een beetje bij te houden vandaag en morgen.
Als wat ben je verkleed?quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:09 schreef PippenScottie het volgende:
Groetjes vanaf Comic Con. Ik krijg hier best een nerdboner van, maar het is ook erg druk en prikkelend.
Straks in de auto terug kan ik hopelijk nog een uurtje luisteren, als de kinderen even stil zijn.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als boomer vader die zwaar uit zijn element is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |