Nu nog hopen dat de 'Orinoco inside' beperkt gaan blijven.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit eerste uurtje zit meteen barstensvol bekende én onbekende pareltjes. Wat een lijst is dit toch
Sugar
Galaxy in de top 20quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de 'Orinoco inside' beperkt gaan blijven.
De kenners weten wel wat ik bedoel.
Galaxy en the perfect storm stonden vorig jaar niet in de lijst!quote:
Jij weet wel hoe je zorgt dat ik blijf luisteren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Galaxy en the perfect storm stonden vorig jaar niet in de lijst!
Maar volgend uur wel de stekelvarkenboom ja
quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je zorgt dat ik blijf luisteren.
Same trouwens. Eerste wat mindere plaatje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lady Gaga de eerste die me koud laat
Van Lady Gaga word ik anders best wel warmquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou dat het begin van de vrouwen invasie inluiden?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien als @Gretzl een paar extra stemlijstjes heeft meegesmokkeldquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou dat het begin van de vrouwen invasie inluiden?
Die is te druk met het vinden van zijn Minoesquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien als @:Gretzl een paar extra stemlijstjes heeft meegesmokkeld
Haha ik vind dat er genoeg goede vrouwen zijn momenteel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien als @:Gretzl een paar extra stemlijstjes heeft meegesmokkeld
Hoop zelf vooral op een glorieuze entree van Venice Bitchquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha ik vind dat er genoeg goede vrouwen zijn momenteel.
Olivia zie ik niet zo snel in de V500 komen, maar Lola, Chapell, LDP en Wet Leg zouden er bijv prima passen.
(En little Simz natuurlijk)
Lana! Die had ik idd ook kunnen noemen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop zelf vooral op een glorieuze entree van Venice Bitch
Stond wel in mijn stemlijst, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop zelf vooral op een glorieuze entree van Venice Bitch
Baaibaai manquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:25 schreef peaceman het volgende:
En dan nu andere verplichtingen. Misschien tot vanavond.
Shit net gemist! Heb ik op gestemd!quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen zometeen 6 nieuwe binnenkomers op rij
En terecht! Al is het mijn inziens niet het beste nummer. We luisteren nog even in de auto.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
jaaa daar heb je ze al TLDP @:peaceman
Dit is hier wel de enige van ze op de kaartquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
En terecht! Al is het mijn inziens niet het beste nummer. We luisteren nog even in de auto.
Waar bent u naar op weg?quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Straks onderweg ook maar even blijven luisteren. Veels te mooie muziekjes
En lekker kortquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:32 schreef camilero het volgende:
Ace of Spades blijft toch altijd lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |