Het is natuurlijk ook traditie dat de beste nummers niet in de lijst staan, hè?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef peaceman het volgende:
Ik vind wod zeker leuk, maar deze was wel minder
Das een stuk fijner dan wakker worden met Het Langste Jaarquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:21 schreef peaceman het volgende:
Wakker worden met Stefan en Lisette
snap niet dat dat erin staatquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das een stuk fijner dan wakker worden met Het Langste Jaar
Nog één die ik niet zo begrijpquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:19 schreef peaceman het volgende:
dit is zo'n typisch Orinoco radio plaatje.
en helaas ook niet de laatste in dat spectrumquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog één die ik niet zo begrijp
De laatste 4 minuten van Telegraph Road zijn best fijn, jammer dat dat intro zo lang duurt...quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch veel fijner dan Telegraph Road deze
Boef zit wel op een geheel andere kant van het spectrumquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Sufjan wel een minder suffe naam sinds ik besef dat het een spellingsvariant is op Soufiane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |