Sorry Scorpie. Niet aan toegekomenquote:Op zondag 9 november 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laatste dag om te stemmen. Je hebt nog tot 12 uur vannacht!
ik miste je stem al man!quote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry Scorpie. Niet aan toegekomen
Vooral vreemd dat Rufus zelf er dan niet in staatquote:Op zondag 16 november 2025 14:42 schreef peaceman het volgende:
Die 499, mijn hemel, staat die er weer in
Ik dacht al dat ze per ongeluk de verkeerde artiest aan het juiste nummer hadden gekoppeldquote:Op zondag 16 november 2025 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat Rufus zelf er dan niet in staat
Helaas niet ;-)quote:Op zondag 16 november 2025 15:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze per ongeluk de verkeerde artiest aan het juiste nummer hadden gekoppeld
Dat weten we niet zeker!quote:Op zondag 16 november 2025 14:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat Rufus zelf er dan niet in staat
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar Harkstede ligt, maar ik denk niet echt naast de deur voor mijquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mochten er trouwens mensen zijn die willen langskomen in de studio in Harkstede, jullie zijn welkom. Stuur me ff een berichtje dan kijken we wat handig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |