Ja die staat gelukkig niet in de lijstquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Boef zit wel op een geheel andere kant van het spectrum
Ook een heel goede zanger, ook!quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Boef zit wel op een geheel andere kant van het spectrum
Ja vrij veel T2000 plaatjes tussen de binnenkomers. Hoorde al geluiden dat er bv. vanuit MusicMeter iets minder stemmers zijn dit jaarquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:
De nieuwkomers en re-entries zijn voor mijn gevoel wel vaak typische Top 2000-platen. Geen ramp, want het zijn góede Top 2000-platen, maar het valt me wel op.
Met trial & error kom je er ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Op willekeurige knopjes drukken om het technische probleem op te lossen. Dat is ook een beetje hoe ik de beamer in de kerk bedien
Paar minuten luchtgitaar tijdens karaoke ook primaquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Je zal maar met karaoke een versie zonder outro aantreffen.
Ik wel. Het was in mijn ziektejaren een belangrijke plaat voor me en ik heb genoeg mensen bereid gevonden me daarin te ondersteunen :-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |