Met deze 55e nieuwkomer erbij staat het volgende nummer nu in de gevarenzone:quote:
Bruce Springsteen hadden we net toch al?quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff een nieuwe Sam Fender in de lijst. Die gaat op mute
quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met deze 55e nieuwkomer erbij staat het volgende nummer nu in de gevarenzone:
374 Long John Baldry Morning dew 267 336 351
Snap die vergelijking niet altijd. De donkere en rauwe bariton van Bruce toch een stuk anders dan de halfhoge tenor van Samquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bruce Springsteen hadden we net toch al?
Ik vind het bombast, gezwollene wel vergelijkbaar. Hoorde het hier weer goed in terug.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snap die vergelijking niet altijd. De donkere en rauwe bariton van Bruce toch een stuk anders dan de halfhoge tenor van Sam
Sam Fender is een soort Springsteen van de Aldiquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het bombast, gezwollene wel vergelijkbaar. Hoorde het hier weer goed in terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende 11 platen zijn nu officieel uitgeschakeld door de informatie dat Impossible de sterkste stijger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een groot gemis zijn voor de ALA als deze verdwijnt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Definitief uit de lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Laat Me en Winter () ontsnappen uit de gevarenzone. Nu op het hakblok:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Definitief uit de lijst:Heb je toevallig het bijgewerkte ALA-lijstje met The Bitter End?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die post ik weer in het Top 2000-topic als de V500 is afgelopen. Maar goed dat je het zegt, The Bitter End keert inderdaad weer terugquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb je toevallig het bijgewerkte ALA-lijstje met The Bitter End?
Kaj vroeg er daarnet naar, vandaar. Is er een ouder lijstje dan dat ik hem kan sturen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die post ik weer in het Top 2000-topic als de V500 is afgelopen. Maar goed dat je het zegt, The Bitter End keert inderdaad weer terug. 943 als cumulatieve notering, dat is ongeveer een 13e plek.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kaj vroeg er daarnet naar, vandaar. Is er een ouder lijstje dan dat ik hem kan sturen?
Senks!quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is met de Kink 1500 van dit jaar erbij en de overige 3 lijsten van 2024
Wat betekenen de kruisjes?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zit ook nog altijd met mijn spreadsheetje. 40 uur geluisterd, 4 kruisjes gezet. Topbaan.
Je hebt geluk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We nemen definitief afscheid van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officieel uitgeschakeld na de recentste informatie over de sterkste stijgers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Within Temptation:quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens, het moet gezegd worden: klein kritiekpuntje op de V500 is dat er geen ruimte voor Within Temptation of Nightwish is. Wel voor Evanescence, dat is dan wel weer fijn.
Ah ja. Ze stonden erin in de tijd dat ik nog nooit van die hele V500 had gehoordquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Within Temptation:
Within Temptation Ice queen 2000 Mother Earth 05:20 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 348 228 203 219 176 360
Within Temptation Mother Earth 2000 Mother Earth 05:29 -- -- -- -- -- 457 -- -- 447 -- 177 161 88 82 129 101 106
2007 is achteraan. Ze hebben er een aantal keer in gestaan maar zijn eruit gevallen, net zoals een Rammstein bijv
Je was niet de enigequote:Op zaterdag 22 november 2025 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah ja. Ze stonden erin in de tijd dat ik nog nooit van die hele V500 had gehoord
Nieuww nieuww nieuww. En niet eens de hoogste nieuwe binnenkomerquote:Op zondag 23 november 2025 00:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Italiaans restaurant genot nog even meepakken
Hoorde niets geksquote:Op zondag 23 november 2025 08:34 schreef peaceman het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een rare uitvoering?
Doe mij maar die bloodbuzquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |