SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die komt straks de trap niet meer opquote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Nou dit is wel de laatste taart die ik voor je bak hoor Koen, wil inmiddels wel gaan slapen![]()
[ afbeelding ]
Vind je dat een Kwiwi typequote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Kwiwi ben jij dit?
https://www.instagram.com/reel/DOatK-VjZxJ/
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt straks de trap niet meer op
Ja anders ben jij dit straksquote:
quote:De brandweer heeft woensdag een zwaarlijvige man uit een huis moeten bevrijden in Boxtel omdat hij dringend zorg nodig had. De man kon niet door de smalle trappengang naar beneden. De brandweer moest uiteindelijk een kozijn slopen om de man met een hoogwerker naar beneden te halen.
https://www.omroepbrabant(...)ar-kan-huis-niet-uit
Het heeft wel een Fokker vibequote:Op donderdag 20 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders ben jij dit straks
[..]
'jong'quote:Op donderdag 20 november 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe jong ben je eigenlijk geworden?
Verjaardagstopics beste topicsquote:
12quote:Op donderdag 20 november 2025 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'jong'
Dat is met m'n nick toch prima te berekenen
zolang er maar taart isquote:Op donderdag 20 november 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verjaardagstopics beste topics![]()
Minstensquote:
Ja ik had eerder een brugtaart gebakkenquote:
En dat deel je dan niet hier even ofzoquote:
Echt hequote:Op donderdag 20 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat deel je dan niet hier even ofzo
Ik heb het op Div Fok locaties achtergelaten, is het verdwenenquote:Op donderdag 20 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat deel je dan niet hier even ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het op Div Fok locaties achtergelaten, is het verdwenen
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topicquote:
Zit zo'n blauwe het zeker stiekem weg te snaaien, Nizzie of NKquote:Op donderdag 20 november 2025 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topic
Nee, ik woon niet in Negerland.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Kwiwi ben jij dit?
https://www.instagram.com/reel/DOatK-VjZxJ/
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topic
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit zo'n blauwe het zeker stiekem weg te snaaien, Nizzie of NK
ik zie geen blauwe hierquote:Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijken of we die nog kunnen overhevelen?
Moet het per se een hoer zijn?quote:
Verdacht wel ...quote:
een brugtaart?quote:Op donderdag 20 november 2025 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had eerder een brugtaart gebakken
Een taart met een brugquote:
aha, ik dacht even een brug van taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een taart met een brug
Voor onze brugwachter
nu heb ik zin in taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben als niet-hoer maar wel hier onderkoffermod aan de gang gegaan en heb wat weten mee te smokkelen naar het huidige topic
[ afbeelding ]
Dat kan ooknquote:Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, ik dacht even een brug van taart
*Zet gebakje neerquote:
Ik wil die mokkapunt linksquote:Op donderdag 20 november 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben als niet-hoer maar wel hier onderkoffermod aan de gang gegaan en heb wat weten mee te smokkelen naar het huidige topic
[ afbeelding ]
Nee hier on Foquevillequote:Op donderdag 20 november 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? bij jouw thuis op tafel zeker?
quote:
Ja Grmbl was eerstquote:
gewoon doormidden hakkenquote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja Grmbl was eerst
*Schuift kommapunt naar Grmbl
Te laatquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet het per se een hoer zijn?
Misschien wil Grmbl wel delenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja Grmbl was eerst
*Schuift kommapunt naar Grmbl
Sharing is caringquote:Op donderdag 20 november 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Grmbl wel delen
Bij ons thuis is het best gebruikelijk dat wanneer er 2 smaak opties zijn, je van beide een half puntje neemtquote:
Mijn grootvader bakte vroegah de lekkerste mokkataart. Je ziet het tegenwoordig wel minderquote:Op donderdag 20 november 2025 22:25 schreef Shii het volgende:
Ik houd ook wel van een mokkapunt, maar zo'n vruchtenvlaaitje is ook wel lekker.
Waarom niet gewoon 2 puntjesquote:Op donderdag 20 november 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons thuis is het best gebruikelijk dat wanneer er 2 smaak opties zijn, je van beide een half puntje neemt
Beetje spreiden hequote:
Mijn moeder maakte die ook voor mijn verjaardag, omdat ik dat zo lekker vond. Heel veel boter en sterke koffie, dat kan ik me nog wel van het recept herinneren.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn grootvader bakte vroegah de lekkerste mokkataart. Je ziet het tegenwoordig wel minder
Klopt, koffie inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte die ook voor mijn verjaardag, omdat ik dat zo lekker vond. Heel veel boter en sterke koffie, dat kan ik me nog wel van het recept herinneren.
Of gewoon zorgen voor meer taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje spreiden he
Later op de dag de andere helft van xe puntjes
Mokka zonder koffie zou ook wel vreemd zijnquote:
Thanksquote:Op donderdag 20 november 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
Hoi![]()
Kan nog net, gefeliciteerd @:Koen66
Maar.....quote:Op donderdag 20 november 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
Ons winterdekbed is al ingepakt, we verhuizen volgende week.
Naast me heeft er iemand spijt dat hij het heeft ingepakt
Ja is wegquote:Op donderdag 20 november 2025 23:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar.....
what happened to hallon.nl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
quote:Op donderdag 20 november 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja is weg![]()
Ik dacht dat nog amper iemand die smileys gebruikte eigenlijk.Ze werden best veel gebruikt op Fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ms niet alle 800 dan maar toch
Amyquote:Op donderdag 20 november 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, ik zie dit nog net op tijd. Gefeliciteerd @:Koen66![]()
![]()
Zoveel? Nee johquote:Op donderdag 20 november 2025 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze werden best veel gebruikt op Fok.
Nou ja ms niet alle 800 dan maar toch
omg een snackgifquote:Op donderdag 20 november 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:bitterbal Dit loop je allemaal mis.
Balliequote:
Moet je ook langzamer fokken dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:30 schreef bitterbal het volgende:
de stroom was uitgevallen vannacht. Denk dat er een boom op een kabel is gewaaid. Maar nu springt die dus net weer aan maar het is niet genoeg voor de waterkoker om het water te koken
het gaat nu heel langzaam
Ohquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ballie![]()
![]()
Ja ach, wat minder leuke gedoetjes hier, maar komt wel weer goed
Hoest met jou? Nog steeds naar je zin daar?
Ach jee, even geen frituur weer dusquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhFijn je weer te zien hier. Hoop dat alles weer goedkomt
![]()
Yeswe hebben nu een soort storm waar we inzitten maar het is minder slecht weer dan verwacht
ohh blijft het liggen? Al een sneeuwpop gemaakt?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach jee, even geen frituur weer dus![]()
Hier sneeuwde het vandaag
Heb je de stoppen al nagekeken?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:18 schreef bitterbal het volgende:
niet alle stoppen doen het geloof ik
Yes reset gedaan Het werkt weer. Soms krijg je heel weinig stroom daarom leek niet alles te werken.quote:
erg koud bij julliequote:Op vrijdag 21 november 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag: regionaal eerst mist, verder grotendeels droog met zon
In de ochtend kan het regionaal een tijd mistig zijn bij temperaturen rond het vriespunt. Op andere plaatsen schijnt de zon en start de ochtend met lichte vorst, maar stijgt het kwik naar +3 graden aan het einde van de ochtend. Er is weinig wind.
In de middag zijn er perioden met zon. In een groot deel van het land blijft het droog, maar in het noorden is kans op een winterse bui. Aan het einde van de middag stijgt ook langs de westkust de kans op een winterse bui. De maxima komen uit tussen 3 en 6 graden.
Tijdens de avond en in de nacht naar zaterdag is vooral in de kustprovincies kans op enkele winterse buien bij temperaturen tussen 0 en +2 graden. In het binnenland is het overwegend droog en komt het tot lichte vorst.
snap ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
naar de gym of niet. Heb eigenlijk helemaal geen zin
nee het is koud. ik ga mijn sportkleding aantrekken. kijken of dat ij motiveertquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ikanders ga je een half uurtje in zwemmen
Fitgirlquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is koud. ik ga mijn sportkleding aantrekken. kijken of dat ij motiveert
Ik loop nuquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Fitgirl, ik neem nog een bakkie koffie
Bij veel winkels bieden ze al kortingen aanquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten ja
bedankt Pietquote:Op vrijdag 21 november 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag: regionaal eerst mist, verder grotendeels droog met zon
In de ochtend kan het regionaal een tijd mistig zijn bij temperaturen rond het vriespunt. Op andere plaatsen schijnt de zon en start de ochtend met lichte vorst, maar stijgt het kwik naar +3 graden aan het einde van de ochtend. Er is weinig wind.
In de middag zijn er perioden met zon. In een groot deel van het land blijft het droog, maar in het noorden is kans op een winterse bui. Aan het einde van de middag stijgt ook langs de westkust de kans op een winterse bui. De maxima komen uit tussen 3 en 6 graden.
Tijdens de avond en in de nacht naar zaterdag is vooral in de kustprovincies kans op enkele winterse buien bij temperaturen tussen 0 en +2 graden. In het binnenland is het overwegend droog en komt het tot lichte vorst.
dagje thuiswerk hierquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
oja en handschoenen![]()
okay en ontbijten en nog een dagje in de winkel werken vandaag
zekers. het ziet er koud uit buitenquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan weet je wat je aan moet trekken vandaag koen
ik wil mij best opgooien als eventuele opvolger hoor, ik heb nu ergens een hosting lopen waar bar weinig mee gebeurd, kan ik best nog een domeintje aan koppelen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoveel? Nee joh![]()
Ik stop er definitief mee deze keer![]()
Heb al iemand gevraagd het misschien over te nemen.
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlatenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt belangrijke dingen te doen?
Ik heb weer zo'n pluk haar die de andere kant op krult.quote:
tja, wat moet dat moetquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlaten
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlaten
Ik ben al een half uur bezigquote:
Begint het ook winter te worden daar?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
mijn outfit van vandaag @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Met al die reclames al snap ik de verwarring ook wel. Het lijkt de hele maand in NL wel Black Friday.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten ja
vandaag gesprek van de dag hoe koud het isquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint het ook winter te worden daar?
Is het al onder de 25 °C dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag gesprek van de dag hoe koud het is
Die zitten allemaal te klappertanden achter hun computer op de UT nu.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen de wijzen het dan niet heel koud?
bangkok zijn ze helemaal aan het klappertandenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS HIER MEER DAN 30 GRADEN KOUDER!!!
quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS HIER MEER DAN 30 GRADEN KOUDER!!!
Wij kunnen er gelukkig wel tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
ik voel de frustratie van het scherm spatten
quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bangkok zijn ze helemaal aan het klappertanden
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ja voor thai is dat wel koud :pquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
18 graden en ze hebben daar al een soort code geel.
Heb je de verwarming al aan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor thai is dat wel koud :p
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
en vannochtend had ik weinig stroom dus moest koud douchen
Oh ben al buiten geweest.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf 10 uur gaat code geel weer weg dus dan kunnen we naar buiten
Was een uur geleden nog 9 uur.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf 10 uur gaat code geel weer weg dus dan kunnen we naar buiten
SPOILER: overreden rat, nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Nattekat op 21-11-2025 09:09:52 ]
Hedwig loopt ook al de hele ochtend buiten. 🤦🏼♀️quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was koud ja, het boeide Ambar niet zo. Jammer.
VOCHTIG POESJEquote:
Die zou toch ook nooit heel bij jouw huisje aankomen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag dus eindelijk overstag gegaan om deze ledplant te kopen. Shippen ze niet buiten amerika en canada![]()
[ afbeelding ]
Maar dat eet ik met een week opquote:Op vrijdag 21 november 2025 06:48 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, 4kg Lindt voor ¤70,- https://nl.pepper.com/aan(...)-aanbiedingen-379842
jawelquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou toch ook nooit heel bij jouw huisje aankomen?
Nederland loopt dan ook 20 jaar achter op dat gebied, wij zijn verworden tot een volk van part-timers dat graag chips, chocolade en kibbeling eet en onze tijd verklaagt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt zo intens triest dat ik het niet eens in woorden kan uitdrukken.
DigiD komt in Amerikaanse handen? Zijn ze echt zo gigantisch knettergek geworden? Was nxperia geen wijze les?
*doet alsof ie kalm is*
IMMER KERST!quote:
Je weet dat het buiten koud is, als het buiten koud is.quote:
nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Sjoklade van de baas gekregen
[ afbeelding ]
VS is toch onze bondgenoot? Toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt zo intens triest dat ik het niet eens in woorden kan uitdrukken.
DigiD komt in Amerikaanse handen? Zijn ze echt zo gigantisch knettergek geworden? Was nxperia geen wijze les?
*doet alsof ie kalm is*
Deze wil ik op een tegeltje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat het buiten koud is, als het buiten koud is.
Nederland heeft jarenlang voorgelopen op dat gebiedquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland loopt dan ook 20 jaar achter op dat gebied, wij zijn verworden tot een volk van part-timers dat graag chips, chocolade en kibbeling eet en onze tijd verklaagt.
Kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
*doet alsof ie kalm is*
Op wat kleine gebieden wel maar we hangen nog steeds aan de hangtiet van andere landen op IT gebied, geheel Europa trouwens.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland heeft jarenlang voorgelopen op dat gebied
Zo ongeveer iedereen heeft zich daar opgehangen aan de VS. Lekker alles in de cloud.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op wat kleine gebieden wel maar we hangen nog steeds aan de hangtiet van andere landen op IT gebied, geheel Europa trouwens.
Roep een keer heel hard Microsoft bij ASML en het licht valt spontaan uit.
Net zoals de VS en Chinaquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VS is toch onze bondgenoot? Toch?
Zo blijven we feliciterenquote:
Gelijk boycotten dat bedrijf.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag dus eindelijk overstag gegaan om deze ledplant te kopen. Shippen ze niet buiten amerika en canada![]()
[ afbeelding ]
Jahquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo blijven we feliciteren
Wtfquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
*doet alsof ie kalm is*
Doe dat zellufquote:
Beter gaat trump gewoon op z'n rug liggen, die hele maga kliek voor een tribunaal en dan weer gauw normaal doen allen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen in Amerikaanse handen laten vallen is helemaal niet handig aangezien ze binnenkort op een burgeroorlog afstormen
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter gaat trump gewoon op z'n rug liggen, die hele maga kliek voor een tribunaal en dan weer gauw normaal doen allen.
STINGquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Heerlijknet even voor het werk in het zonnetje door het bos gelopen
En nu?quote:
Nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING
Heerlijk, ik ga vanmiddag
Voor ons is ze altijd Miss Thailandquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Miss verkiezing die in Thailand was.
ohhh ja helaasquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Miss verkiezing die in Thailand was.
n'aaaawquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ons is ze altijd Miss Thailand
Prachtigquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Wel erg fijn weer eens een zonnetje, na al die donkere grijze dagen.
Miss Balquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ons is ze altijd Miss Thailand
Je weet hoe raar dit klinkt he?quote:
In Thailand niet zo heel raarquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je weet hoe raar dit klinkt he?
weer eens wat anders dan een eierbal @Niznoquote:
Touché.quote:
Ze maken zich wel zorgen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wtfik hoop van harte dat dat tegengehouden wordt. Al vraag ik me af of de Nederlandse overheid de juridische middelen heeft om dat te blokkeren.
Mooie fotoquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Wel erg fijn weer eens een zonnetje, na al die donkere grijze dagen.
nog een uur of 5quote:
Heel vroeg F1 kijken en op zaterdag kibbeling eten.quote:
Waar moeten we zijn?quote:
sporten, film kijken, OF aan, vreten, mogelijk de kerstboom opzetten.quote:
Welk bordspel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgen een bordspel doen met duitsers in een cafe
dat weet ik niet maar geloof dat het iets strategisch is. Ik doe nooit bordspellen maar ze vroegen of ik mee wilde doenquote:
Mond open, erin en kauwen, en doorslikken. Repeat tot emmer leeg is.quote:
Riskquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar geloof dat het iets strategisch is. Ik doe nooit bordspellen maar ze vroegen of ik mee wilde doen
Oh sweet summer child..quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mond open, erin en kauwen, en doorslikken. Repeat tot emmer leeg is.
Ik haat zomer.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Lente & herfst*
* ) mits het niet regent, hard waait en het mooi weer is
Een broek?quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Gezwicht voor Black Friday-aanbieding. Maar was wel iets wat al op m'n lijstje stondHeb alleen met m'n domme kop de verkeerde lengtemaat geselecteerd maar dit moet ook nog wel kunnen.
Pijpen oprollen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze hebben drie lengtematen en ik heb de 34 geselecteerd ipv de 32. Maar ik heb deze broek al in een andere kleur en zit nét tussen de lengtematen in geloof ik, dus 34 kan ook wel. Alleen breek ik m'n nek van de zomer op gympen.
Ohquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is duurder dan de broek zelf denk ik.
ik heb mijn verjaardag jaren terug een keer ook als Foqueville verjaardag gevierdquote:
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de pleequote:Op vrijdag 21 november 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn verjaardag jaren terug een keer ook als Foqueville verjaardag gevierd
Wellicht destijds op het moment zelf niet zo, maar jaren erna wel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me soms af of zulke bekende mensen doorhebben wat voor rol ze hebben gespeeld in onze jeugd
die man werd kennelijk wel eens midden in de nacht gebeld of ie 'Drommels drommels' wilde zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht destijds op het moment zelf niet zo, maar jaren erna wel.
Sarah Jessica Parker in topvormquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips ik geef de film van gisteren een zeven denk ik. Snap wel waarom je zei dat ze irritant zijn lol.
Lolquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die man werd kennelijk wel eens midden in de nacht gebeld of ie 'Drommels drommels' wilde zeggen
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die man werd kennelijk wel eens midden in de nacht gebeld of ie 'Drommels drommels' wilde zeggen
Hij was eens langsgekomen op m'n werk om een stem in te spreken en toen durfde ik het niet te vragen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest niet huilen maar wel bijna.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sarah Jessica Parker in topvorm![]()
Ik moet wel altijd janken en nu is Diane Keaton ook nog overleden dus het is nu helemaal zielig.
Al in geen 30 jaar meer ook maar op TV gezien. Nooit wat voor persoonlijke band dan ook mee gehad. Maar TRAAANEN Met tuitenquote:
Die ken ik niet, sorryquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
NWS / Liever te dik in de kist... Rene karst is overleden Die zag ik ook niet aankomen.
Die is toch nog vrij jong?quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
NWS / Liever te dik in de kist... Rene karst is overleden Die zag ik ook niet aankomen.
quote:
Ik heb leuke lampjes voor in de boom gekocht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de ledlampjes nog aan het bestuderen
LIEVEEEEER TE DIK IN DE KISSSST.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch nog vrij jong?![]()
Is het die zanger van dat liedje?
gistermiddag in de auto nog een interview gehoord. omdat ik dacht zn stem te herkennen maar mam niet ging de radio nog even harder. dus voor de verandering ook bewust geluisterd, normaal staat de radio als achtergrondgeluid aan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
59 las ik netquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch nog vrij jong?![]()
Is het die zanger van dat liedje?
Het zal je maar gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Maar goed ja 59 en gewoon niet meer wakker geworden.
Dit is nog best een leuk idee ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de plee
Kwam net op een pagina terecht van een radiozender waar hij gisteren gewoon muziek aan het maken was en een interview gaf. Leven is soms echt hard.quote:
Oh shitquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de plee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |