Te laatquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet het per se een hoer zijn?
Misschien wil Grmbl wel delenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja Grmbl was eerst
*Schuift kommapunt naar Grmbl
Sharing is caringquote:Op donderdag 20 november 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Grmbl wel delen
Bij ons thuis is het best gebruikelijk dat wanneer er 2 smaak opties zijn, je van beide een half puntje neemtquote:
Mijn grootvader bakte vroegah de lekkerste mokkataart. Je ziet het tegenwoordig wel minderquote:Op donderdag 20 november 2025 22:25 schreef Shii het volgende:
Ik houd ook wel van een mokkapunt, maar zo'n vruchtenvlaaitje is ook wel lekker.
Waarom niet gewoon 2 puntjesquote:Op donderdag 20 november 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons thuis is het best gebruikelijk dat wanneer er 2 smaak opties zijn, je van beide een half puntje neemt
Beetje spreiden hequote:
Mijn moeder maakte die ook voor mijn verjaardag, omdat ik dat zo lekker vond. Heel veel boter en sterke koffie, dat kan ik me nog wel van het recept herinneren.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn grootvader bakte vroegah de lekkerste mokkataart. Je ziet het tegenwoordig wel minder
Klopt, koffie inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2025 22:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte die ook voor mijn verjaardag, omdat ik dat zo lekker vond. Heel veel boter en sterke koffie, dat kan ik me nog wel van het recept herinneren.
Of gewoon zorgen voor meer taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje spreiden he
Later op de dag de andere helft van xe puntjes
Mokka zonder koffie zou ook wel vreemd zijnquote:
Thanksquote:Op donderdag 20 november 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
Hoi![]()
Kan nog net, gefeliciteerd @:Koen66
Maar.....quote:Op donderdag 20 november 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
Ons winterdekbed is al ingepakt, we verhuizen volgende week.
Naast me heeft er iemand spijt dat hij het heeft ingepakt
Ja is wegquote:Op donderdag 20 november 2025 23:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar.....
what happened to hallon.nl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
quote:Op donderdag 20 november 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja is weg![]()
Ik dacht dat nog amper iemand die smileys gebruikte eigenlijk.Ze werden best veel gebruikt op Fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ms niet alle 800 dan maar toch
Amyquote:Op donderdag 20 november 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, ik zie dit nog net op tijd. Gefeliciteerd @:Koen66![]()
![]()
Zoveel? Nee johquote:Op donderdag 20 november 2025 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze werden best veel gebruikt op Fok.
Nou ja ms niet alle 800 dan maar toch
omg een snackgifquote:Op donderdag 20 november 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:bitterbal Dit loop je allemaal mis.
Balliequote:
Moet je ook langzamer fokken dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:30 schreef bitterbal het volgende:
de stroom was uitgevallen vannacht. Denk dat er een boom op een kabel is gewaaid. Maar nu springt die dus net weer aan maar het is niet genoeg voor de waterkoker om het water te koken
het gaat nu heel langzaam
Ohquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ballie![]()
![]()
Ja ach, wat minder leuke gedoetjes hier, maar komt wel weer goed
Hoest met jou? Nog steeds naar je zin daar?
Ach jee, even geen frituur weer dusquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhFijn je weer te zien hier. Hoop dat alles weer goedkomt
![]()
Yeswe hebben nu een soort storm waar we inzitten maar het is minder slecht weer dan verwacht
ohh blijft het liggen? Al een sneeuwpop gemaakt?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:02 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach jee, even geen frituur weer dus![]()
Hier sneeuwde het vandaag
Heb je de stoppen al nagekeken?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:18 schreef bitterbal het volgende:
niet alle stoppen doen het geloof ik
Yes reset gedaan Het werkt weer. Soms krijg je heel weinig stroom daarom leek niet alles te werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |