erg koud bij julliequote:Op vrijdag 21 november 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag: regionaal eerst mist, verder grotendeels droog met zon
In de ochtend kan het regionaal een tijd mistig zijn bij temperaturen rond het vriespunt. Op andere plaatsen schijnt de zon en start de ochtend met lichte vorst, maar stijgt het kwik naar +3 graden aan het einde van de ochtend. Er is weinig wind.
In de middag zijn er perioden met zon. In een groot deel van het land blijft het droog, maar in het noorden is kans op een winterse bui. Aan het einde van de middag stijgt ook langs de westkust de kans op een winterse bui. De maxima komen uit tussen 3 en 6 graden.
Tijdens de avond en in de nacht naar zaterdag is vooral in de kustprovincies kans op enkele winterse buien bij temperaturen tussen 0 en +2 graden. In het binnenland is het overwegend droog en komt het tot lichte vorst.
snap ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
naar de gym of niet. Heb eigenlijk helemaal geen zin
nee het is koud. ik ga mijn sportkleding aantrekken. kijken of dat ij motiveertquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ikanders ga je een half uurtje in zwemmen
Fitgirlquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is koud. ik ga mijn sportkleding aantrekken. kijken of dat ij motiveert
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten jaquote:
Ik loop nuquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Fitgirl, ik neem nog een bakkie koffie
Bij veel winkels bieden ze al kortingen aanquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten ja
bedankt Pietquote:Op vrijdag 21 november 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag: regionaal eerst mist, verder grotendeels droog met zon
In de ochtend kan het regionaal een tijd mistig zijn bij temperaturen rond het vriespunt. Op andere plaatsen schijnt de zon en start de ochtend met lichte vorst, maar stijgt het kwik naar +3 graden aan het einde van de ochtend. Er is weinig wind.
In de middag zijn er perioden met zon. In een groot deel van het land blijft het droog, maar in het noorden is kans op een winterse bui. Aan het einde van de middag stijgt ook langs de westkust de kans op een winterse bui. De maxima komen uit tussen 3 en 6 graden.
Tijdens de avond en in de nacht naar zaterdag is vooral in de kustprovincies kans op enkele winterse buien bij temperaturen tussen 0 en +2 graden. In het binnenland is het overwegend droog en komt het tot lichte vorst.
dagje thuiswerk hierquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
oja en handschoenen![]()
okay en ontbijten en nog een dagje in de winkel werken vandaag
zekers. het ziet er koud uit buitenquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan weet je wat je aan moet trekken vandaag koen
ik wil mij best opgooien als eventuele opvolger hoor, ik heb nu ergens een hosting lopen waar bar weinig mee gebeurd, kan ik best nog een domeintje aan koppelen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoveel? Nee joh![]()
Ik stop er definitief mee deze keer![]()
Heb al iemand gevraagd het misschien over te nemen.
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlatenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt belangrijke dingen te doen?
Ik heb weer zo'n pluk haar die de andere kant op krult.quote:
tja, wat moet dat moetquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlaten
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlaten
Ik ben al een half uur bezigquote:
Begint het ook winter te worden daar?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
mijn outfit van vandaag @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Met al die reclames al snap ik de verwarring ook wel. Het lijkt de hele maand in NL wel Black Friday.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten ja
vandaag gesprek van de dag hoe koud het isquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint het ook winter te worden daar?
Is het al onder de 25 °C dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag gesprek van de dag hoe koud het is
Die zitten allemaal te klappertanden achter hun computer op de UT nu.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen de wijzen het dan niet heel koud?
bangkok zijn ze helemaal aan het klappertandenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS HIER MEER DAN 30 GRADEN KOUDER!!!
quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS HIER MEER DAN 30 GRADEN KOUDER!!!
Wij kunnen er gelukkig wel tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
ik voel de frustratie van het scherm spatten
quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bangkok zijn ze helemaal aan het klappertanden
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ja voor thai is dat wel koud :pquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
18 graden en ze hebben daar al een soort code geel.
Heb je de verwarming al aan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor thai is dat wel koud :p
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:49 schreef bitterbal het volgende:
en vannochtend had ik weinig stroom dus moest koud douchen
Oh ben al buiten geweest.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf 10 uur gaat code geel weer weg dus dan kunnen we naar buiten
Was een uur geleden nog 9 uur.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanaf 10 uur gaat code geel weer weg dus dan kunnen we naar buiten
SPOILER: overreden rat, nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Nattekat op 21-11-2025 09:09:52 ]
Hedwig loopt ook al de hele ochtend buiten. 🤦🏼♀️quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was koud ja, het boeide Ambar niet zo. Jammer.
VOCHTIG POESJEquote:
Die zou toch ook nooit heel bij jouw huisje aankomen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag dus eindelijk overstag gegaan om deze ledplant te kopen. Shippen ze niet buiten amerika en canada![]()
[ afbeelding ]
Maar dat eet ik met een week opquote:Op vrijdag 21 november 2025 06:48 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, 4kg Lindt voor ¤70,- https://nl.pepper.com/aan(...)-aanbiedingen-379842
jawelquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou toch ook nooit heel bij jouw huisje aankomen?
Nederland loopt dan ook 20 jaar achter op dat gebied, wij zijn verworden tot een volk van part-timers dat graag chips, chocolade en kibbeling eet en onze tijd verklaagt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt zo intens triest dat ik het niet eens in woorden kan uitdrukken.
DigiD komt in Amerikaanse handen? Zijn ze echt zo gigantisch knettergek geworden? Was nxperia geen wijze les?
*doet alsof ie kalm is*
IMMER KERST!quote:
Je weet dat het buiten koud is, als het buiten koud is.quote:
nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Sjoklade van de baas gekregen
[ afbeelding ]
VS is toch onze bondgenoot? Toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt zo intens triest dat ik het niet eens in woorden kan uitdrukken.
DigiD komt in Amerikaanse handen? Zijn ze echt zo gigantisch knettergek geworden? Was nxperia geen wijze les?
*doet alsof ie kalm is*
Deze wil ik op een tegeltje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat het buiten koud is, als het buiten koud is.
Nederland heeft jarenlang voorgelopen op dat gebiedquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland loopt dan ook 20 jaar achter op dat gebied, wij zijn verworden tot een volk van part-timers dat graag chips, chocolade en kibbeling eet en onze tijd verklaagt.
Kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
*doet alsof ie kalm is*
Op wat kleine gebieden wel maar we hangen nog steeds aan de hangtiet van andere landen op IT gebied, geheel Europa trouwens.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland heeft jarenlang voorgelopen op dat gebied
Zo ongeveer iedereen heeft zich daar opgehangen aan de VS. Lekker alles in de cloud.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op wat kleine gebieden wel maar we hangen nog steeds aan de hangtiet van andere landen op IT gebied, geheel Europa trouwens.
Roep een keer heel hard Microsoft bij ASML en het licht valt spontaan uit.
Net zoals de VS en Chinaquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VS is toch onze bondgenoot? Toch?
Zo blijven we feliciterenquote:
Gelijk boycotten dat bedrijf.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag dus eindelijk overstag gegaan om deze ledplant te kopen. Shippen ze niet buiten amerika en canada![]()
[ afbeelding ]
Jahquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo blijven we feliciteren
Wtfquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
*doet alsof ie kalm is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |