ik wil mij best opgooien als eventuele opvolger hoor, ik heb nu ergens een hosting lopen waar bar weinig mee gebeurd, kan ik best nog een domeintje aan koppelen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoveel? Nee joh![]()
Ik stop er definitief mee deze keer![]()
Heb al iemand gevraagd het misschien over te nemen.
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlatenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dus je hebt belangrijke dingen te doen?
Ik heb weer zo'n pluk haar die de andere kant op krult.quote:
tja, wat moet dat moetquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlaten
GA EENS WERKENquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bedje ligt gewoon te perfect om te moeten verlaten
Ik ben al een half uur bezigquote:
Begint het ook winter te worden daar?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
mijn outfit van vandaag @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Met al die reclames al snap ik de verwarring ook wel. Het lijkt de hele maand in NL wel Black Friday.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten ja
vandaag gesprek van de dag hoe koud het isquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint het ook winter te worden daar?
Is het al onder de 25 °C dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag gesprek van de dag hoe koud het is
Die zitten allemaal te klappertanden achter hun computer op de UT nu.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen de wijzen het dan niet heel koud?
bangkok zijn ze helemaal aan het klappertandenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS HIER MEER DAN 30 GRADEN KOUDER!!!
quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
HET IS HIER MEER DAN 30 GRADEN KOUDER!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |