Maar dat eet ik met een week opquote:Op vrijdag 21 november 2025 06:48 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, 4kg Lindt voor ¤70,- https://nl.pepper.com/aan(...)-aanbiedingen-379842
jawelquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zou toch ook nooit heel bij jouw huisje aankomen?
Nederland loopt dan ook 20 jaar achter op dat gebied, wij zijn verworden tot een volk van part-timers dat graag chips, chocolade en kibbeling eet en onze tijd verklaagt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt zo intens triest dat ik het niet eens in woorden kan uitdrukken.
DigiD komt in Amerikaanse handen? Zijn ze echt zo gigantisch knettergek geworden? Was nxperia geen wijze les?
*doet alsof ie kalm is*
IMMER KERST!quote:
Je weet dat het buiten koud is, als het buiten koud is.quote:
nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 09:11 schreef Karzai het volgende:
Sjoklade van de baas gekregen
[ afbeelding ]
VS is toch onze bondgenoot? Toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit is echt zo intens triest dat ik het niet eens in woorden kan uitdrukken.
DigiD komt in Amerikaanse handen? Zijn ze echt zo gigantisch knettergek geworden? Was nxperia geen wijze les?
*doet alsof ie kalm is*
Deze wil ik op een tegeltje.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat het buiten koud is, als het buiten koud is.
Nederland heeft jarenlang voorgelopen op dat gebiedquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland loopt dan ook 20 jaar achter op dat gebied, wij zijn verworden tot een volk van part-timers dat graag chips, chocolade en kibbeling eet en onze tijd verklaagt.
Kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
*doet alsof ie kalm is*
Op wat kleine gebieden wel maar we hangen nog steeds aan de hangtiet van andere landen op IT gebied, geheel Europa trouwens.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland heeft jarenlang voorgelopen op dat gebied
Zo ongeveer iedereen heeft zich daar opgehangen aan de VS. Lekker alles in de cloud.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op wat kleine gebieden wel maar we hangen nog steeds aan de hangtiet van andere landen op IT gebied, geheel Europa trouwens.
Roep een keer heel hard Microsoft bij ASML en het licht valt spontaan uit.
Net zoals de VS en Chinaquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VS is toch onze bondgenoot? Toch?
Zo blijven we feliciterenquote:
Gelijk boycotten dat bedrijf.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag dus eindelijk overstag gegaan om deze ledplant te kopen. Shippen ze niet buiten amerika en canada![]()
[ afbeelding ]
Jahquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo blijven we feliciteren
Wtfquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
*doet alsof ie kalm is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |