erg koud bij julliequote:Op vrijdag 21 november 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag: regionaal eerst mist, verder grotendeels droog met zon
In de ochtend kan het regionaal een tijd mistig zijn bij temperaturen rond het vriespunt. Op andere plaatsen schijnt de zon en start de ochtend met lichte vorst, maar stijgt het kwik naar +3 graden aan het einde van de ochtend. Er is weinig wind.
In de middag zijn er perioden met zon. In een groot deel van het land blijft het droog, maar in het noorden is kans op een winterse bui. Aan het einde van de middag stijgt ook langs de westkust de kans op een winterse bui. De maxima komen uit tussen 3 en 6 graden.
Tijdens de avond en in de nacht naar zaterdag is vooral in de kustprovincies kans op enkele winterse buien bij temperaturen tussen 0 en +2 graden. In het binnenland is het overwegend droog en komt het tot lichte vorst.
snap ikquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:01 schreef bitterbal het volgende:
naar de gym of niet. Heb eigenlijk helemaal geen zin
nee het is koud. ik ga mijn sportkleding aantrekken. kijken of dat ij motiveertquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ikanders ga je een half uurtje in zwemmen
Fitgirlquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is koud. ik ga mijn sportkleding aantrekken. kijken of dat ij motiveert
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten jaquote:
Ik loop nuquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Fitgirl, ik neem nog een bakkie koffie
Bij veel winkels bieden ze al kortingen aanquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekje te vroeg, maar het is wel nog black buiten ja
bedankt Pietquote:Op vrijdag 21 november 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Vrijdag: regionaal eerst mist, verder grotendeels droog met zon
In de ochtend kan het regionaal een tijd mistig zijn bij temperaturen rond het vriespunt. Op andere plaatsen schijnt de zon en start de ochtend met lichte vorst, maar stijgt het kwik naar +3 graden aan het einde van de ochtend. Er is weinig wind.
In de middag zijn er perioden met zon. In een groot deel van het land blijft het droog, maar in het noorden is kans op een winterse bui. Aan het einde van de middag stijgt ook langs de westkust de kans op een winterse bui. De maxima komen uit tussen 3 en 6 graden.
Tijdens de avond en in de nacht naar zaterdag is vooral in de kustprovincies kans op enkele winterse buien bij temperaturen tussen 0 en +2 graden. In het binnenland is het overwegend droog en komt het tot lichte vorst.
dagje thuiswerk hierquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
oja en handschoenen![]()
okay en ontbijten en nog een dagje in de winkel werken vandaag
zekers. het ziet er koud uit buitenquote:Op vrijdag 21 november 2025 07:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan weet je wat je aan moet trekken vandaag koen
ik wil mij best opgooien als eventuele opvolger hoor, ik heb nu ergens een hosting lopen waar bar weinig mee gebeurd, kan ik best nog een domeintje aan koppelen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 00:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zoveel? Nee joh![]()
Ik stop er definitief mee deze keer![]()
Heb al iemand gevraagd het misschien over te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |