Beter gaat trump gewoon op z'n rug liggen, die hele maga kliek voor een tribunaal en dan weer gauw normaal doen allen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen in Amerikaanse handen laten vallen is helemaal niet handig aangezien ze binnenkort op een burgeroorlog afstormen
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter gaat trump gewoon op z'n rug liggen, die hele maga kliek voor een tribunaal en dan weer gauw normaal doen allen.
STINGquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Heerlijknet even voor het werk in het zonnetje door het bos gelopen
En nu?quote:
Nicequote:Op vrijdag 21 november 2025 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING
Heerlijk, ik ga vanmiddag
Voor ons is ze altijd Miss Thailandquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Miss verkiezing die in Thailand was.
ohhh ja helaasquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Miss verkiezing die in Thailand was.
n'aaaawquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ons is ze altijd Miss Thailand
Prachtigquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Wel erg fijn weer eens een zonnetje, na al die donkere grijze dagen.
Miss Balquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ons is ze altijd Miss Thailand
Je weet hoe raar dit klinkt he?quote:
In Thailand niet zo heel raarquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je weet hoe raar dit klinkt he?
weer eens wat anders dan een eierbal @Niznoquote:
Touché.quote:
Ze maken zich wel zorgen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wtfik hoop van harte dat dat tegengehouden wordt. Al vraag ik me af of de Nederlandse overheid de juridische middelen heeft om dat te blokkeren.
Mooie fotoquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Wel erg fijn weer eens een zonnetje, na al die donkere grijze dagen.
nog een uur of 5quote:
Heel vroeg F1 kijken en op zaterdag kibbeling eten.quote:
Waar moeten we zijn?quote:
sporten, film kijken, OF aan, vreten, mogelijk de kerstboom opzetten.quote:
Welk bordspel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgen een bordspel doen met duitsers in een cafe
dat weet ik niet maar geloof dat het iets strategisch is. Ik doe nooit bordspellen maar ze vroegen of ik mee wilde doenquote:
Mond open, erin en kauwen, en doorslikken. Repeat tot emmer leeg is.quote:
Riskquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar geloof dat het iets strategisch is. Ik doe nooit bordspellen maar ze vroegen of ik mee wilde doen
Oh sweet summer child..quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mond open, erin en kauwen, en doorslikken. Repeat tot emmer leeg is.
Ik haat zomer.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Lente & herfst*
* ) mits het niet regent, hard waait en het mooi weer is
Een broek?quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Gezwicht voor Black Friday-aanbieding. Maar was wel iets wat al op m'n lijstje stondHeb alleen met m'n domme kop de verkeerde lengtemaat geselecteerd maar dit moet ook nog wel kunnen.
Pijpen oprollen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze hebben drie lengtematen en ik heb de 34 geselecteerd ipv de 32. Maar ik heb deze broek al in een andere kleur en zit nét tussen de lengtematen in geloof ik, dus 34 kan ook wel. Alleen breek ik m'n nek van de zomer op gympen.
Ohquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is duurder dan de broek zelf denk ik.
ik heb mijn verjaardag jaren terug een keer ook als Foqueville verjaardag gevierdquote:
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de pleequote:Op vrijdag 21 november 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn verjaardag jaren terug een keer ook als Foqueville verjaardag gevierd
Wellicht destijds op het moment zelf niet zo, maar jaren erna wel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me soms af of zulke bekende mensen doorhebben wat voor rol ze hebben gespeeld in onze jeugd
die man werd kennelijk wel eens midden in de nacht gebeld of ie 'Drommels drommels' wilde zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht destijds op het moment zelf niet zo, maar jaren erna wel.
Sarah Jessica Parker in topvormquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips ik geef de film van gisteren een zeven denk ik. Snap wel waarom je zei dat ze irritant zijn lol.
Lolquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die man werd kennelijk wel eens midden in de nacht gebeld of ie 'Drommels drommels' wilde zeggen
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die man werd kennelijk wel eens midden in de nacht gebeld of ie 'Drommels drommels' wilde zeggen
Hij was eens langsgekomen op m'n werk om een stem in te spreken en toen durfde ik het niet te vragen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest niet huilen maar wel bijna.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sarah Jessica Parker in topvorm![]()
Ik moet wel altijd janken en nu is Diane Keaton ook nog overleden dus het is nu helemaal zielig.
Al in geen 30 jaar meer ook maar op TV gezien. Nooit wat voor persoonlijke band dan ook mee gehad. Maar TRAAANEN Met tuitenquote:
Die ken ik niet, sorryquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
NWS / Liever te dik in de kist... Rene karst is overleden Die zag ik ook niet aankomen.
Die is toch nog vrij jong?quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
NWS / Liever te dik in de kist... Rene karst is overleden Die zag ik ook niet aankomen.
quote:
Ik heb leuke lampjes voor in de boom gekocht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de ledlampjes nog aan het bestuderen
LIEVEEEEER TE DIK IN DE KISSSST.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch nog vrij jong?![]()
Is het die zanger van dat liedje?
gistermiddag in de auto nog een interview gehoord. omdat ik dacht zn stem te herkennen maar mam niet ging de radio nog even harder. dus voor de verandering ook bewust geluisterd, normaal staat de radio als achtergrondgeluid aan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
59 las ik netquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch nog vrij jong?![]()
Is het die zanger van dat liedje?
Het zal je maar gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Maar goed ja 59 en gewoon niet meer wakker geworden.
Dit is nog best een leuk idee ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de plee
Kwam net op een pagina terecht van een radiozender waar hij gisteren gewoon muziek aan het maken was en een interview gaf. Leven is soms echt hard.quote:
Oh shitquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de plee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |