Een broek?quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Gezwicht voor Black Friday-aanbieding. Maar was wel iets wat al op m'n lijstje stondHeb alleen met m'n domme kop de verkeerde lengtemaat geselecteerd maar dit moet ook nog wel kunnen.
Pijpen oprollen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze hebben drie lengtematen en ik heb de 34 geselecteerd ipv de 32. Maar ik heb deze broek al in een andere kleur en zit nét tussen de lengtematen in geloof ik, dus 34 kan ook wel. Alleen breek ik m'n nek van de zomer op gympen.
Ohquote:Op vrijdag 21 november 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is duurder dan de broek zelf denk ik.
ik heb mijn verjaardag jaren terug een keer ook als Foqueville verjaardag gevierdquote:
Hoogste tijd voor een Foqueville themed verjaardagskalender. Voor op de pleequote:Op vrijdag 21 november 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn verjaardag jaren terug een keer ook als Foqueville verjaardag gevierd
Wellicht destijds op het moment zelf niet zo, maar jaren erna wel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me soms af of zulke bekende mensen doorhebben wat voor rol ze hebben gespeeld in onze jeugd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |