Nee, ik woon niet in Negerland.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Kwiwi ben jij dit?
https://www.instagram.com/reel/DOatK-VjZxJ/
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topic
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit zo'n blauwe het zeker stiekem weg te snaaien, Nizzie of NK
ik zie geen blauwe hierquote:Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijken of we die nog kunnen overhevelen?
Moet het per se een hoer zijn?quote:
Verdacht wel ...quote:
een brugtaart?quote:Op donderdag 20 november 2025 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had eerder een brugtaart gebakken
Een taart met een brugquote:
aha, ik dacht even een brug van taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een taart met een brug
Voor onze brugwachter
nu heb ik zin in taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben als niet-hoer maar wel hier onderkoffermod aan de gang gegaan en heb wat weten mee te smokkelen naar het huidige topic
[ afbeelding ]
Dat kan ooknquote:Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, ik dacht even een brug van taart
*Zet gebakje neerquote:
Ik wil die mokkapunt linksquote:Op donderdag 20 november 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben als niet-hoer maar wel hier onderkoffermod aan de gang gegaan en heb wat weten mee te smokkelen naar het huidige topic
[ afbeelding ]
Nee hier on Foquevillequote:Op donderdag 20 november 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? bij jouw thuis op tafel zeker?
quote:
Ja Grmbl was eerstquote:
gewoon doormidden hakkenquote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja Grmbl was eerst
*Schuift kommapunt naar Grmbl
Te laatquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet het per se een hoer zijn?
Misschien wil Grmbl wel delenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja Grmbl was eerst
*Schuift kommapunt naar Grmbl
Sharing is caringquote:Op donderdag 20 november 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien wil Grmbl wel delen
Bij ons thuis is het best gebruikelijk dat wanneer er 2 smaak opties zijn, je van beide een half puntje neemtquote:
Mijn grootvader bakte vroegah de lekkerste mokkataart. Je ziet het tegenwoordig wel minderquote:Op donderdag 20 november 2025 22:25 schreef Shii het volgende:
Ik houd ook wel van een mokkapunt, maar zo'n vruchtenvlaaitje is ook wel lekker.
Waarom niet gewoon 2 puntjesquote:Op donderdag 20 november 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij ons thuis is het best gebruikelijk dat wanneer er 2 smaak opties zijn, je van beide een half puntje neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |