SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die komt straks de trap niet meer opquote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
Nou dit is wel de laatste taart die ik voor je bak hoor Koen, wil inmiddels wel gaan slapen![]()
[ afbeelding ]
Vind je dat een Kwiwi typequote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Kwiwi ben jij dit?
https://www.instagram.com/reel/DOatK-VjZxJ/
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt straks de trap niet meer op
Ja anders ben jij dit straksquote:
quote:De brandweer heeft woensdag een zwaarlijvige man uit een huis moeten bevrijden in Boxtel omdat hij dringend zorg nodig had. De man kon niet door de smalle trappengang naar beneden. De brandweer moest uiteindelijk een kozijn slopen om de man met een hoogwerker naar beneden te halen.
https://www.omroepbrabant(...)ar-kan-huis-niet-uit
Het heeft wel een Fokker vibequote:Op donderdag 20 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders ben jij dit straks
[..]
'jong'quote:Op donderdag 20 november 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe jong ben je eigenlijk geworden?
Verjaardagstopics beste topicsquote:
12quote:Op donderdag 20 november 2025 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'jong'
Dat is met m'n nick toch prima te berekenen
zolang er maar taart isquote:Op donderdag 20 november 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verjaardagstopics beste topics![]()
Minstensquote:
Ja ik had eerder een brugtaart gebakkenquote:
En dat deel je dan niet hier even ofzoquote:
Echt hequote:Op donderdag 20 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat deel je dan niet hier even ofzo
Ik heb het op Div Fok locaties achtergelaten, is het verdwenenquote:Op donderdag 20 november 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat deel je dan niet hier even ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het op Div Fok locaties achtergelaten, is het verdwenen
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topicquote:
Zit zo'n blauwe het zeker stiekem weg te snaaien, Nizzie of NKquote:Op donderdag 20 november 2025 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topic
Nee, ik woon niet in Negerland.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Kwiwi ben jij dit?
https://www.instagram.com/reel/DOatK-VjZxJ/
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zal toch niet zijn achtergebleven in een gesloten topic
quote:Op donderdag 20 november 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit zo'n blauwe het zeker stiekem weg te snaaien, Nizzie of NK
ik zie geen blauwe hierquote:Op donderdag 20 november 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijken of we die nog kunnen overhevelen?
Moet het per se een hoer zijn?quote:
Verdacht wel ...quote:
een brugtaart?quote:Op donderdag 20 november 2025 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had eerder een brugtaart gebakken
Een taart met een brugquote:
aha, ik dacht even een brug van taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een taart met een brug
Voor onze brugwachter
nu heb ik zin in taartquote:Op donderdag 20 november 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben als niet-hoer maar wel hier onderkoffermod aan de gang gegaan en heb wat weten mee te smokkelen naar het huidige topic
[ afbeelding ]
Dat kan ooknquote:Op donderdag 20 november 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, ik dacht even een brug van taart
*Zet gebakje neerquote:
Ik wil die mokkapunt linksquote:Op donderdag 20 november 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik ben als niet-hoer maar wel hier onderkoffermod aan de gang gegaan en heb wat weten mee te smokkelen naar het huidige topic
[ afbeelding ]
Nee hier on Foquevillequote:Op donderdag 20 november 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? bij jouw thuis op tafel zeker?
quote:
Ja Grmbl was eerstquote:
gewoon doormidden hakkenquote:Op donderdag 20 november 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja Grmbl was eerst
*Schuift kommapunt naar Grmbl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |