SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Dit dusquote:Op zondag 16 november 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je op onze leeftijd. Cadeaus verliezen hun betekenis, het enige wat je nog wil is dat je met mensen waar je om geeft een goede tijd hebt.
En een fles goede drank natuurlijk.
Zeker weten.quote:Op zondag 16 november 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je op onze leeftijd. Cadeaus verliezen hun betekenis, het enige wat je nog wil is dat je met mensen waar je om geeft een goede tijd hebt.
En een fles goede drank natuurlijk.
Ik ben nu al de beperkte hoeveelheid daglicht zat, en dat gaat dus gewoon nog dik 3 maanden duren voordat het weer een beetje beter wordt.quote:Op zondag 16 november 2025 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik zou graag de Thaise warmte ff voelen. Ben die natte Nederlandse kou nu alweer zat
Logischquote:Op zondag 16 november 2025 01:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het weer in Nederland nog geen seconden gemist
raarquote:Op zondag 16 november 2025 01:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het weer in Nederland nog geen seconden gemist
En dan is het nog niet eens koud geweest.quote:Op zondag 16 november 2025 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik zou graag de Thaise warmte ff voelen. Ben die natte Nederlandse kou nu alweer zat
hier wordt het fris komende weekquote:Op zondag 16 november 2025 02:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens koud geweest.
quote:
Morguh mschol, lekker geslapen?quote:
Gruh!quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"
Oh.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij reed over de A16, dat is op loopafstand
wel langer dan verwacht, werd pas rond half 8 wakker ofzoquote:
Beter toch dan al voor dag en dauw wakker worden.quote:Op zondag 16 november 2025 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wel langer dan verwacht, werd pas rond half 8 wakker ofzo
nou was het ook na 2'en voor ik ging slapen maar toch
absoluutquote:Op zondag 16 november 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch dan al voor dag en dauw wakker worden.
Welke film?quote:
Ik 6 uur 43 minuten. Is toch bijna een uur langer dan normaalquote:
GOUDEN VISJEquote:Op zondag 16 november 2025 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik 6 uur 43 minuten. Is toch bijna een uur langer dan normaal
Ja ben je weer klaar met me negeren na een week?quote:
Nice!quote:
Voel je je nog als een kreupel opaatje?quote:Op zondag 16 november 2025 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Eruit en aangekleed. Volgende fase rust en herstel.
Immer kreupel voelen toch? Dat is toch standaard nadat je 35 bent geweest?quote:Op zondag 16 november 2025 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Voel je je nog als een kreupel opaatje?
Kan bevestigen dit.quote:Op zondag 16 november 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer kreupel voelen toch? Dat is toch standaard nadat je 35 bent geweest?
quote:Op zondag 16 november 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer kreupel voelen toch? Dat is toch standaard nadat je 35 30 bent geweest?
quote:Op zondag 16 november 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer kreupel voelen toch? Dat is toch standaard nadat je 35 bent geweest?
Zelf maar windjes laten danquote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nu in zon kitesurf algoritme dus heb ik zin om te kitesurfen. Maar de wind is nu aan de andere kant van het eiland en dat is niet voor beginners
ook goed..quote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
De aftakeling begint al na 25. Dan maak je cellen minder snel aan dan dat ze afgebroken worden. Dus helaas helaas.
Dit zijn wel de dingen die ik mis aan in het centrum van Emmen wonen.quote:
Had ik net even nodig dit, bedankt.quote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
De aftakeling begint al na 25. Dan maak je cellen minder snel aan dan dat ze afgebroken worden. Dus helaas helaas.
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik net even nodig dit, bedankt.
Ach je bent toch allang 25 geweest.quote:Op zondag 16 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik net even nodig dit, bedankt.
In Nederland hebben ze nog steeds de meatball marinara nietquote:
Welke was dat dan die ze hadden? Ze hadden wel altijd een broodje met meatballs.quote:Op zondag 16 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze nog steeds de meatball marinara niet
niet meer dan, hadden ze vroeger wel afaikquote:Op zondag 16 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze nog steeds de meatball marinara niet
Maar het Dal abonnement is bij de NS gratis deze maand dus dat is dan beter.quote:Op zondag 16 november 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet meer dan, hadden ze vroeger wel afaik
oh en een NS actie bij AH![]()
https://ns.ah.nl/
30% korting op dal retour
its something
Die hebben ze hier nooit gehad toch?quote:Op zondag 16 november 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke was dat dan die ze hadden? Ze hadden wel altijd een broodje met meatballs.
maar dan betaal je de "volle" mep voor je daluren route..quote:Op zondag 16 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het Dal abonnement is bij de NS gratis deze maand dus dat is dan beter.
Jawelquote:Op zondag 16 november 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze hier nooit gehad toch?
Dat is dan ook 10 jaar geleden ofzoquote:
Nee je krijgt bij de NS 40% korting. Het abonnement kost normaal gesproken 5,95 dacht ik maar is deze maand gratis.quote:Op zondag 16 november 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan betaal je de "volle" mep voor je daluren route..
met de NS actie krijg je nog eens 30% korting, en kan je er gewoon naast gebruiken
of ben ik nog niet wakker
Geen idee maar ik kwam op Reddit een klacht tegen van iemand bij wie het zijn favoriete broodje was en ineens was het weg hier in Nederland.quote:
Dat is dit een betere aanbieding https://www.denotenshop.nl/chocolade-rozijnen-mix.htmlquote:Op zondag 16 november 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je krijgt bij de NS 40% korting. Het abonnement kost normaal gesproken 5,95 dacht ik maar is deze maand gratis.
Als independent man moet je dat zelf doenquote:Op zondag 16 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dit zijn wel de momenten dat ik iemand in huis mis die wat lieve dingen tegen me zegt of zo.
Rozijnenquote:Op zondag 16 november 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dit een betere aanbieding https://www.denotenshop.nl/chocolade-rozijnen-mix.html
Zo'n Alexa speaker kopen.quote:Op zondag 16 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dit zijn wel de momenten dat ik iemand in huis mis die wat lieve dingen tegen me zegt of zo.
Terwijl het in de VS zo'n beetje het standaard broodje is, meestal ook de goedkoopstequote:Op zondag 16 november 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kwam op Reddit een klacht tegen van iemand bij wie het zijn favoriete broodje was en ineens was het weg hier in Nederland.
Stop eens met chocolade linken. Ik ben nog de pindas van twee weken terug op aan het eten.quote:Op zondag 16 november 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dit een betere aanbieding https://www.denotenshop.nl/chocolade-rozijnen-mix.html
Wat is daar nou weer mis meequote:
Dooreten danquote:Op zondag 16 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stop eens met chocolade linken. Ik ben nog de pindas van twee weken terug op aan het eten.
quote:Op zondag 16 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stop eens met chocolade linken. Ik ben nog de pindas van twee weken terug op aan het eten.
Ik heb hem ook nooit gehad want het leek me altijd onhandig eten.quote:Op zondag 16 november 2025 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het in de VS zo'n beetje het standaard broodje is, meestal ook de goedkoopste
nep kirbyquote:Op zondag 16 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
“Waarom heb je de keuken nog niet opgeruimd “quote:Op zondag 16 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is het soms ook, ligt een beetje aan hoe enthousiast ze hem beleggenquote:Op zondag 16 november 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gehad want het leek me altijd onhandig eten.
afhankelijk van de toepassing zijn ze lekker of smerig..quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Waarom heb je de keuken nog niet opgeruimd “
De 2 kilo pinda rotsjes zijn al opquote:
Dit is wel hoe het bij mij gaat als er chocolade isquote:
Ik probeer me af en toe beetje in te houdenquote:
"Waarom hangt er een blote boerin aan de slaapkamermuur?"quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed zoquote:
Heb zelfs beetje gedeeld met Lilak er vanquote:
Wat gul van je, dat is echte liefdequote:Op zondag 16 november 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb zelfs beetje gedeeld met Lilak er van
Ja he.quote:
Dat is nog best mild als je bedenkt dat jij laatst iets zei over Cali die met d'r dikke reet in bad zat.quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
in je eentje?quote:
Samen met 3 anderen. En dan tegen vier anderen.quote:
meteen je arm in een mitella en niet meer gebruikenquote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Wou een knotje maken maar ik deed iets geks volgens mij want nu heb ik last van mijn schouder.
das veul mensen!quote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met 3 anderen. En dan tegen vier anderen.
Elk team heeft 2 heren, 2 dames en in totaal 8 partijen.quote:
een beetje als de davis cup?quote:Op zondag 16 november 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Elk team heeft 2 heren, 2 dames en in totaal 8 partijen.
Ja, dat zou goed kunnen. Ik weet niet precies hoe de Davis Cup in elkaar zit.quote:
Uit de kom geschoten?quote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Wou een knotje maken maar ik deed iets geks volgens mij want nu heb ik last van mijn schouder.
knotje in je schouderspier gelegd?quote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
dubbelspel enkelspel heren en enkelspel dames.. en dan wie er wint ofzoquote:Op zondag 16 november 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Ik weet niet precies hoe de Davis Cup in elkaar zit.
Ik heb dat ook wel eens gehad maar die pijn verdween weer in een minuut of 10quote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op of onder in mijn nek.
Wel winnen hequote:
Hier hebben we herendubbel, damesdubbel, 2 herenenkel, 2 damesenkel en 2 gemengd dubbel.quote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbelspel enkelspel heren en enkelspel dames.. en dan wie er wint ofzo
Daviscup is alleen voor mannenquote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbelspel enkelspel heren en enkelspel dames.. en dan wie er wint ofzo
Dit klinkt ingewikkeldquote:Op zondag 16 november 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier hebben we herendubbel, damesdubbel, 2 herenenkel, 2 damesenkel en 2 gemengd dubbel.
discriminatie!!quote:Op zondag 16 november 2025 11:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daviscup is alleen voor mannen
heel goed. uitputten die deelnemersquote:Op zondag 16 november 2025 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier hebben we herendubbel, damesdubbel, 2 herenenkel, 2 damesenkel en 2 gemengd dubbel.
balenquote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje warm houdenquote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat je iets onder de kast ofzo wil rapen en het in je nek schiet terwijl je al in een onmogelijke houding op de grond ligt met je wang op de vloer. Dat zijn de leukste momenten.quote:Op zondag 16 november 2025 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad maar die pijn verdween weer in een minuut of 10
Oh dat is hier niet het geval helaas en ik moest echt even naar de winkel ook voor paracetamol maar had onderweg bijna het idee dat ik moest kotsen.quote:Op zondag 16 november 2025 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad maar die pijn verdween weer in een minuut of 10
Ik had het van de week toen ik op de bank zat. Wilde iets pakken, strek iets verder en voel ineens m'n hele rug verrekkenquote:Op zondag 16 november 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je iets onder de kast ofzo wil rapen en het in je nek schiet terwijl je al in een onmogelijke houding op de grond ligt met je wang op de vloer. Dat zijn de leukste momenten.
Ik had het een tijdje geleden toen ik een broek wilde passen in een winkel. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik had een broek aan die nogal nauwsluitend om m'n kuiten zat en er was geen krukje in het pashokje. Dus ik moest die broek staand van m'n benen stropen. Dus ik met m'n kont tegen de muur leunen voor houvast, lukte niet, ik zit nog met een been in de broekspijp en pleur bijna dat pashokje uit. Weet mezelf nog net te redden, al hinkelend, duw bijna de spiegel van de muur, schiet het dus in m'n schouder waardoor die hele spier een soort spasme krijgt, dus ik sta daar, leunend tegen de muur, met die broek nog om een been, voorovergebogen want m'n nek verkrampte, en toen kreeg ik nog kramp in m'n voet ook.
Ik sta daar even op adem te komen, trekt m'n moeder dat gordijn open. "Wat duurt het toch lang met jou."
Stelletje bejaarden.quote:Op zondag 16 november 2025 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had het van de week toen ik op de bank zat. Wilde iets pakken, strek iets verder en voel ineens m'n hele rug verrekken
Fysioquote:Op zondag 16 november 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werd ooit wakker met zo'n kramp in mijn bovenbeen/heup dat ik er 2 maanden last van had.
Ik kon niet lopen, zitten of stilstaan. Alles deed pijn.
2x pijnlijke massage van fysio en veel rekken en strekken later was ik er wel vanaf.
Ik zie dit helemaal voor mequote:Op zondag 16 november 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je iets onder de kast ofzo wil rapen en het in je nek schiet terwijl je al in een onmogelijke houding op de grond ligt met je wang op de vloer. Dat zijn de leukste momenten.
Ik had het een tijdje geleden toen ik een broek wilde passen in een winkel. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik had een broek aan die nogal nauwsluitend om m'n kuiten zat en er was geen krukje in het pashokje. Dus ik moest die broek staand van m'n benen stropen. Dus ik met m'n kont tegen de muur leunen voor houvast, lukte niet, ik zit nog met een been in de broekspijp en pleur bijna dat pashokje uit. Weet mezelf nog net te redden, al hinkelend, duw bijna de spiegel van de muur, schiet het dus in m'n schouder waardoor die hele spier een soort spasme krijgt, dus ik sta daar, leunend tegen de muur, met die broek nog om een been, voorovergebogen want m'n nek verkrampte, en toen kreeg ik nog kramp in m'n voet ook.
Ik sta daar even op adem te komen, trekt m'n moeder dat gordijn open. "Wat duurt het toch lang met jou."
Yup.quote:
Je maakt me bang.quote:Op zondag 16 november 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Of toen ik een of andere verkeerde beweging maakte en een spier in m'n bekken verrekte. Mocht ik fijn aan de diclofenac. Ging het na een paar weken beter, kijk ik over m'n schouder achterom, verrek ik een spier aan de andere kant van m'n bekken. Ben je zo weer een maand verder. Hoe dan.
Of de laatste keer dat ik een beetje ongelukkig ging zitten met de kleermakerszit en meteen m'n kniebanden verrekte. Gelukkig niet gescheurd, maar ik zat wel in Ierland en kon niet lopen. Halve reis gemist. Top.
Van die momentenquote:Op zondag 16 november 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Of toen ik een of andere verkeerde beweging maakte en een spier in m'n bekken verrekte. Mocht ik fijn aan de diclofenac. Ging het na een paar weken beter, kijk ik over m'n schouder achterom, verrek ik een spier aan de andere kant van m'n bekken. Ben je zo weer een maand verder. Hoe dan.
Of de laatste keer dat ik een beetje ongelukkig ging zitten met de kleermakerszit en meteen m'n kniebanden verrekte. Gelukkig niet gescheurd, maar ik zat wel in Ierland en kon niet lopen. Halve reis gemist. Top.
Mijn kat als het voerbakje leeg is.quote:Op zondag 16 november 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die momenten![]()
Nou ja daar ben je nog MET mensen. Uiterlijk de volgende ochtend zullen ze je wel een keer vinden als er wat gebeurt en het is op je hotelkamer. Maar thuis? Wie mist je daar?
Ik ben ook een keer uitgekleden over zo'n klotebruggetje in een park en toen had ik een zweepslag in m'n lies. Dat was wel de kutste.quote:
Oh ben ik er laatst toch nog goed vanaf gekomen toen ik binnen een seconde op de vloer ging liggen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uitgekleden over zo'n klotebruggetje in een park en toen had ik een zweepslag in m'n lies. Dat was wel de kutste.
M'n ouders missen me wel op een gegeven moment. Maar toen ik nog een bad had nam ik altijd m'n telefoon mee voor het geval ik op m'n bek ging.quote:Op zondag 16 november 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die momenten![]()
Nou ja daar ben je nog MET mensen. Uiterlijk de volgende ochtend zullen ze je wel een keer vinden als er wat gebeurt en het is op je hotelkamer. Maar thuis? Wie mist je daar?
ja daar heb je wat aan.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar heb je wat aan.
*112 TUUUUUUT
-"112 Alarmcentrale waar de paniek?"
"DIS IS HEDWIG. HOOMAN DED. BRING FUUDZ. NAW."
Oh dat was wel het eerste waar ik ook aan zat te denken.quote:Op zondag 16 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moeten we zo'n noodknop om de nek dragen net zoals m'n oma. Maar die was een keer gevallen in de keuken en heeft daar een tijdje bewusteloos gelegen voor ze op die knop kon drukken.
Ja anders gaat het foutquote:
Begint ze gewoon jou op te etenquote:
Bijna bijna. Nog een paar jaartjes en dan ben je de 40 ook gepasseerd.quote:Op zondag 16 november 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Dat zijn wel grapjes die ik niet meer moet doen als ik bejaard ben.
Eerst nog 37, 38 & 39 hoor.quote:Op zondag 16 november 2025 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja anders gaat het fout
[..]
Begint ze gewoon jou op te eten
[..]
Bijna bijna. Nog een paar jaartjes en dan ben je de 40 ook gepasseerd.
Ik was nog geen 5 min binnen of ik werd echt afgeblaft op alles: hoe ik stond, hoe lang ik was, dat mijn ene been mss langer was dan de ander, hoe mijn voeten op de grond stonden, hoe ik ademde, hoe ik überhaupt nog kon leven.quote:
Ik zeg toch een paar jaartjes. Dus dat klopt tochquote:
Wat een gekke fysio.quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was nog geen 5 min binnen of ik werd echt afgeblaft op alles: hoe ik stond, hoe lang ik was, dat mijn ene been mss langer was dan de ander, hoe mijn voeten op de grond stonden, hoe ik ademde, hoe ik überhaupt nog kon leven.
Die van mij was heel lief. M'n rug was overbelast en dat had hij vrij snel verholpen. Maar omdat ik een totaal verkeerde houding heb hebben we de rest van m'n behandelingen opgemaakt aan oefeningen daarvoor. Want mijn linkerbeen is een cm korter dan rechts en ik loop een beetje apart daardoor. Maar het is alweer een paar jaar geleden dus dat ben ik allemaal weer verleerd.quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was nog geen 5 min binnen of ik werd echt afgeblaft op alles: hoe ik stond, hoe lang ik was, dat mijn ene been mss langer was dan de ander, hoe mijn voeten op de grond stonden, hoe ik ademde, hoe ik überhaupt nog kon leven.
wat had je voor kleding aan?quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben 3x geweest uiteindelijk. 2x massage gehad en 1x heeft ze mij oefeningen laten doenquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er dan snel klaar mee zijn
gelukkig nooit bij een fysio geweest
ja daar heb je het al... daar kunnen mannen niet tegenquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest in ondergoed gaan staan
Ik heb alleen vrouwen gehadquote:Op zondag 16 november 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar heb je het al... daar kunnen mannen niet tegen
Katten eten eerst op het gemakje het lijk op.quote:Op zondag 16 november 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar heb je wat aan.
*112 TUUUUUUT
-"112 Alarmcentrale waar de paniek?"
"DIS IS HEDWIG. HOOMAN DED. BRING FUUDZ. NAW."
hmmm....quote:
O ja wasjes draaien. Gisteren vergeten. Maar ja gisteren was dan ook een werkdag, "goed excuus" dat ik er niet aan dacht.quote:Op zondag 16 november 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
dekbed in wasmachine.. maar dat pas ook maar net
Ik heb een extra hakje en zooltje links. Ik loop in de zomer ook op blote voeten of op sandalen maar merk het wel aan het eind van de dagquote:Op zondag 16 november 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ook eigenlijk schoenzolen laten aanmeten etc.
Tuurlijk joh daarom loop ik het fijnst op blote voeten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze aandelen hebben in de voetzool industrie
Ik ga elk jaar wel een paar keerquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er dan snel klaar mee zijn
gelukkig nooit bij een fysio geweest
Lekker geld van verzekeraars innen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ook eigenlijk schoenzolen laten aanmeten etc.
Tuurlijk joh daarom loop ik het fijnst op blote voeten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze aandelen hebben in de voetzool industrie
1 december komt op Netflix een docu online waar iemand zeven jaar lang foto's heeft gemaakt van de kamers van kinderen die neer zijn geschoten tijdens school shootings in Amerika.quote:
Dat is jammer.quote:Op zondag 16 november 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde daar medisch blijven sporten maar dat ging dan weer niet.
Ik sport niet dus ik doe het gewoon vanzelf.quote:Op zondag 16 november 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ik kom er vooral omdat ik dan weer eens iets overbelast heb ofzo met sporten. En dan krijg ik weer oefeningen mee en dan na een paar keer is het meestal weer klaar.
Laatste wat ik had was een overbelasting in m'n onderarm bij de aanhechting in de elleboog. Feest joh.
Maar dat is nu voor 95% weg en kan weer bijna alles doen
Toen ik m'n pees gescheurd had was ik wel erg blij met m'n uitgebreide pakket want dat jaar heb ik een hoop fysio behandelingen gehad.
Ik negeer je nooitquote:Op zondag 16 november 2025 09:43 schreef dud0r het volgende:
Ja ben je weer klaar met me negeren na een week?
Ja maar als ik niet sport vergaat m'n lichaam sneller dan een Zandkasteel in de Sahara.quote:Op zondag 16 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sport niet dus ik doe het gewoon vanzelf.
Heb je meerdere keren gementioned en gequote deze week en er kwam nul reactiequote:
Het heerst als de malle op het momentquote:
Ja er hebben al twee mensen deze week afgezegd met wie ik zou afspreken.quote:Op zondag 16 november 2025 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het heerst als de malle op het moment
Met vriendinnen aan het brunchen.quote:Op zondag 16 november 2025 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]Is Cali al kippensoep aan het koken?
Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan wil ik hierbij mijn welgemeende excuses aanbieden.quote:Op zondag 16 november 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
Heb je meerdere keren gementioned en gequote deze week en er kwam nul reactie
Het is weer raak inderdaad. Mijn strot voelt alsof ik schuurpapier heb gegetenquote:Op zondag 16 november 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja er hebben al twee mensen deze week afgezegd met wie ik zou afspreken.
quote:Op zondag 16 november 2025 13:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is weer raak inderdaad. Mijn strot voelt alsof ik schuurpapier heb gegeten
Oke oke geaccepteerdquote:Op zondag 16 november 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan wil ik hierbij mijn welgemeende excuses aanbieden.
Ik ben erg druk geweest, dus mijn aanwezigheid op het forum was sowieso al matig los van het stilstaan op de A12.
Prioriteitenquote:Op zondag 16 november 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met vriendinnen aan het brunchen.
Nou, ze mag hopen dat het geen mannengriep wordt, want dan moet ze je hand vasthouden.quote:Op zondag 16 november 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met vriendinnen aan het brunchen.
Heel de dag binnen op de loopband en de airfryer volgooien?quote:Op zondag 16 november 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag goed gefrituurd dus nu ben ik klaar voor het noodweer morgen
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yogaquote:Op zondag 16 november 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag binnen op de loopband en de airfryer volgooien?
Lekker ontspannen vroeg je bed uit met de wekker.quote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yoga
andere is een rijstkokerquote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je twee airfryers? Of is dat andere ding een gewoon frituurapparaat?
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.quote:Op zondag 16 november 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ze mag hopen dat het geen mannengriep wordt, want dan moet ze je hand vasthouden.
Dat kan hard gaan inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.
nee heb ik nog nooit gebruikt. denk dat die wel goede rijst maaktquote:Op zondag 16 november 2025 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruik je die wel eens? Vast om rijst te maken om te dippen.
In rare houdingen zitten zodat je extra veel scheetjes laat?quote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yoga
*hoopt*quote:Op zondag 16 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingenquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In rare houdingen zitten zodat je extra veel scheetjes laat?
quote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik nog nooit gebruikt. denk dat die wel goede rijst maakt
Dus morgen loop je rond als Fles?quote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingen
Is het niet zo'n yoga-instructeur die je in elkaar vouwt als origamiquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingen
koopjeshoek of voor de tweedehandjes afdelingquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog goed is.
nou dat hoop ik nietquote:Op zondag 16 november 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet zo'n yoga-instructeur die je in elkaar vouwt als origami
Broodje kroket is ook lekkerder als je hem platdrukt, misschien werkt dat bij bitterballen ook wel zoquote:
quote:Op zondag 16 november 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broodje kroket is ook lekkerder als je hem platdrukt, misschien werkt dat bij bitterballen ook wel zo
Wat gezellig.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik ben klaar voor kerst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute zegquote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb je echt goed gedaan, ook met de kleuren. Kun je zo een kerstkaartje van maken.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leukquote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eet vooral makkelijker.quote:Op zondag 16 november 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broodje kroket is ook lekkerder als je hem platdrukt, misschien werkt dat bij bitterballen ook wel zo
kan je kroket ook nog eff afkoelen en dus eten zonder dat je je bek brandtquote:
Dan moet Ambar er nog even bij.quote:Op zondag 16 november 2025 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb je echt goed gedaan, ook met de kleuren. Kun je zo een kerstkaartje van maken.
Zie foto 1quote:Op zondag 16 november 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet Ambar er nog even bij.
En plakt de ragout lekker aan het broodjequote:
Die heeft nog wel een keer een paniekaanval als mienie er even 5 minuten niet is en gooit dan heel de stellage op de grondquote:Op zondag 16 november 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet Ambar er nog even bij.
Meer herfst dan kerst maar toch, leuk gedaanquote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk, persoonlijk vind ik em meer herfst en een beetje druk maarja, jij moet er blij mee zijn; niet ik
Het is een bos jaquote:Op zondag 16 november 2025 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer herfst dan kerst maar toch, leuk gedaan
wowquote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ja rustig maarquote:Op zondag 16 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Het is een bos jadus als die herfstige dingen zijn er nog steeds.
Ondertussen bij die twee in huis:quote:Op zondag 16 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Het is een bos jadus als die herfstige dingen zijn er nog steeds.
quote:Op zondag 16 november 2025 14:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ondertussen bij die twee in huis:
[ afbeelding ]
Oh nee, is het echt zo?quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 14:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ondertussen bij die twee in huis:
[ afbeelding ]
Nou dat niet. Maar de feestdagen zijn wel een beetje een deplorabele tijd ja.quote:
Zo'n leuk miniatuurdorp met treintjesquote:Op zondag 16 november 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet. Maar de feestdagen zijn wel een beetje een deplorabele tijd ja.
Maar ik kan wel een klein kerstig hoekje maken of zo denk ik hoor.
No way. Geen vrouw in mijn huis.quote:Op zondag 16 november 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Fles ik kan ook van jouw huis wat gezellig maken. No problemo
quote:Op zondag 16 november 2025 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is ook decoratie voor
[ afbeelding ]
Ja ja.quote:Op zondag 16 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ze lieve dingen tegen je zeggen fles
Wow is dat de opa van Modern Family?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 november 2025 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow is dat de opa van Modern Family?
Gaaf.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit in datzelfde rare clubje als jij ...quote:Op zondag 16 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ze lieve dingen tegen je zeggen fles
Ik weet wel dat hij in andere bekende series gespeeld heeft, maar voor mij is hij gewoon de opa van Modern Familyquote:
oh jaquote:Op zondag 16 november 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zit in datzelfde rare clubje als jij ...
Dit is uit Married... with Children. Dat was wel grappig soms, maar dat is nu ook wel echt bejaard.quote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij in andere bekende series gespeeld heeft, maar voor mij is hij gewoon de opa van Modern Family
Oh ja, dat was 'mquote:Op zondag 16 november 2025 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is uit Married... with Children. Dat was wel grappig soms, maar dat is nu ook wel echt bejaard.
Als het maar geen mensen zijn.quote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Heyik kan best lief en aardig zijn. Ook naar mannen
vind je maar een zwakke voorzitterquote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Heyik kan best lief en aardig zijn. Ook naar mannen
Je bent van de generatie Nattekat zo te zien.quote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij in andere bekende series gespeeld heeft, maar voor mij is hij gewoon de opa van Modern Family
Zeker als je beseft dat Al Bundy in die tijd net eind 30/begin 40 wasquote:Op zondag 16 november 2025 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is uit Married... with Children. Dat was wel grappig soms, maar dat is nu ook wel echt bejaard.
Gelukkig ben ik al deels machinequote:
Zou RockNijntje niet een goeie voor Kat zijn? Nijntje lijkt me wel positief, dat heft dat geklaag van die Kat een beetje op.quote:Op zondag 16 november 2025 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent van de generatie Nattekat zo te zien.
Maar ze is alleen aardig voor mannen die dat ook voor haar zijn. Dus...quote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou RockNijntje niet een goeie voor Kat zijn? Nijntje lijkt me wel positief, dat heft dat geklaag van die Kat een beetje op.
Vuurwerk.quote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou RockNijntje niet een goeie voor Kat zijn? Nijntje lijkt me wel positief, dat heft dat geklaag van die Kat een beetje op.
I'm afraid I must humbly declinequote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nijn zegt Frietquote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2025 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijn zegt Friet
Kat zegt dat niet
Dat is dus geen goede match
Oh, jammer.quote:Op zondag 16 november 2025 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I'm afraid I must humbly decline
Ik val op mannelijke mannen die hard werken en het niet erg vinden om vies te worden, ik denk dat het daar ook een klein beetje misgaatquote:
Die zijn er toch wel?quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val op mannelijke mannen die hard werken en het niet erg vinden om vies te worden, ik denk dat het daar ook een klein beetje misgaat
Waarom denk je dat Kat geen mannelijke man is? Hij doet aan waterpolo.quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val op mannelijke mannen die hard werken en het niet erg vinden om vies te worden, ik denk dat het daar ook een klein beetje misgaat
Zekerquote:
Op een zondag?quote:Op zondag 16 november 2025 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even douchen na het harde werken van vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |