Zelf maar windjes laten danquote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nu in zon kitesurf algoritme dus heb ik zin om te kitesurfen. Maar de wind is nu aan de andere kant van het eiland en dat is niet voor beginners
ook goed..quote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
De aftakeling begint al na 25. Dan maak je cellen minder snel aan dan dat ze afgebroken worden. Dus helaas helaas.
Dit zijn wel de dingen die ik mis aan in het centrum van Emmen wonen.quote:
Had ik net even nodig dit, bedankt.quote:Op zondag 16 november 2025 10:02 schreef dud0r het volgende:
De aftakeling begint al na 25. Dan maak je cellen minder snel aan dan dat ze afgebroken worden. Dus helaas helaas.
Graag gedaan.quote:Op zondag 16 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik net even nodig dit, bedankt.
Ach je bent toch allang 25 geweest.quote:Op zondag 16 november 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik net even nodig dit, bedankt.
In Nederland hebben ze nog steeds de meatball marinara nietquote:
Welke was dat dan die ze hadden? Ze hadden wel altijd een broodje met meatballs.quote:Op zondag 16 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze nog steeds de meatball marinara niet
niet meer dan, hadden ze vroeger wel afaikquote:Op zondag 16 november 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze nog steeds de meatball marinara niet
Maar het Dal abonnement is bij de NS gratis deze maand dus dat is dan beter.quote:Op zondag 16 november 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
niet meer dan, hadden ze vroeger wel afaik
oh en een NS actie bij AH![]()
https://ns.ah.nl/
30% korting op dal retour
its something
Die hebben ze hier nooit gehad toch?quote:Op zondag 16 november 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke was dat dan die ze hadden? Ze hadden wel altijd een broodje met meatballs.
maar dan betaal je de "volle" mep voor je daluren route..quote:Op zondag 16 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het Dal abonnement is bij de NS gratis deze maand dus dat is dan beter.
Jawelquote:Op zondag 16 november 2025 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze hier nooit gehad toch?
Dat is dan ook 10 jaar geleden ofzoquote:
Nee je krijgt bij de NS 40% korting. Het abonnement kost normaal gesproken 5,95 dacht ik maar is deze maand gratis.quote:Op zondag 16 november 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan betaal je de "volle" mep voor je daluren route..
met de NS actie krijg je nog eens 30% korting, en kan je er gewoon naast gebruiken
of ben ik nog niet wakker
Geen idee maar ik kwam op Reddit een klacht tegen van iemand bij wie het zijn favoriete broodje was en ineens was het weg hier in Nederland.quote:
Dat is dit een betere aanbieding https://www.denotenshop.nl/chocolade-rozijnen-mix.htmlquote:Op zondag 16 november 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je krijgt bij de NS 40% korting. Het abonnement kost normaal gesproken 5,95 dacht ik maar is deze maand gratis.
Als independent man moet je dat zelf doenquote:Op zondag 16 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dit zijn wel de momenten dat ik iemand in huis mis die wat lieve dingen tegen me zegt of zo.
Rozijnenquote:Op zondag 16 november 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dit een betere aanbieding https://www.denotenshop.nl/chocolade-rozijnen-mix.html
Zo'n Alexa speaker kopen.quote:Op zondag 16 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dit zijn wel de momenten dat ik iemand in huis mis die wat lieve dingen tegen me zegt of zo.
Terwijl het in de VS zo'n beetje het standaard broodje is, meestal ook de goedkoopstequote:Op zondag 16 november 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee maar ik kwam op Reddit een klacht tegen van iemand bij wie het zijn favoriete broodje was en ineens was het weg hier in Nederland.
Stop eens met chocolade linken. Ik ben nog de pindas van twee weken terug op aan het eten.quote:Op zondag 16 november 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dit een betere aanbieding https://www.denotenshop.nl/chocolade-rozijnen-mix.html
Wat is daar nou weer mis meequote:
Dooreten danquote:Op zondag 16 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stop eens met chocolade linken. Ik ben nog de pindas van twee weken terug op aan het eten.
quote:Op zondag 16 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stop eens met chocolade linken. Ik ben nog de pindas van twee weken terug op aan het eten.
Ik heb hem ook nooit gehad want het leek me altijd onhandig eten.quote:Op zondag 16 november 2025 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het in de VS zo'n beetje het standaard broodje is, meestal ook de goedkoopste
nep kirbyquote:Op zondag 16 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
“Waarom heb je de keuken nog niet opgeruimd “quote:Op zondag 16 november 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is het soms ook, ligt een beetje aan hoe enthousiast ze hem beleggenquote:Op zondag 16 november 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gehad want het leek me altijd onhandig eten.
afhankelijk van de toepassing zijn ze lekker of smerig..quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Waarom heb je de keuken nog niet opgeruimd “
De 2 kilo pinda rotsjes zijn al opquote:
Dit is wel hoe het bij mij gaat als er chocolade isquote:
Ik probeer me af en toe beetje in te houdenquote:
"Waarom hangt er een blote boerin aan de slaapkamermuur?"quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Waarom heb je de keuken nog niet opgeruimd “
Goed zoquote:
Heb zelfs beetje gedeeld met Lilak er vanquote:
Wat gul van je, dat is echte liefdequote:Op zondag 16 november 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb zelfs beetje gedeeld met Lilak er van
Ja he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |