Wow is dat de opa van Modern Family?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 november 2025 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow is dat de opa van Modern Family?
Gaaf.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik ben klaar voor kerst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit in datzelfde rare clubje als jij ...quote:Op zondag 16 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ze lieve dingen tegen je zeggen fles
Ik weet wel dat hij in andere bekende series gespeeld heeft, maar voor mij is hij gewoon de opa van Modern Familyquote:
oh jaquote:Op zondag 16 november 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zit in datzelfde rare clubje als jij ...
Dit is uit Married... with Children. Dat was wel grappig soms, maar dat is nu ook wel echt bejaard.quote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij in andere bekende series gespeeld heeft, maar voor mij is hij gewoon de opa van Modern Family
Oh ja, dat was 'mquote:Op zondag 16 november 2025 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is uit Married... with Children. Dat was wel grappig soms, maar dat is nu ook wel echt bejaard.
Als het maar geen mensen zijn.quote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Heyik kan best lief en aardig zijn. Ook naar mannen
vind je maar een zwakke voorzitterquote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Heyik kan best lief en aardig zijn. Ook naar mannen
Je bent van de generatie Nattekat zo te zien.quote:Op zondag 16 november 2025 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij in andere bekende series gespeeld heeft, maar voor mij is hij gewoon de opa van Modern Family
Zeker als je beseft dat Al Bundy in die tijd net eind 30/begin 40 wasquote:Op zondag 16 november 2025 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is uit Married... with Children. Dat was wel grappig soms, maar dat is nu ook wel echt bejaard.
Gelukkig ben ik al deels machinequote:
Zou RockNijntje niet een goeie voor Kat zijn? Nijntje lijkt me wel positief, dat heft dat geklaag van die Kat een beetje op.quote:Op zondag 16 november 2025 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent van de generatie Nattekat zo te zien.
Maar ze is alleen aardig voor mannen die dat ook voor haar zijn. Dus...quote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou RockNijntje niet een goeie voor Kat zijn? Nijntje lijkt me wel positief, dat heft dat geklaag van die Kat een beetje op.
Vuurwerk.quote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou RockNijntje niet een goeie voor Kat zijn? Nijntje lijkt me wel positief, dat heft dat geklaag van die Kat een beetje op.
I'm afraid I must humbly declinequote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nijn zegt Frietquote:Op zondag 16 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2025 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nijn zegt Friet
Kat zegt dat niet
Dat is dus geen goede match
Oh, jammer.quote:Op zondag 16 november 2025 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I'm afraid I must humbly decline
Ik val op mannelijke mannen die hard werken en het niet erg vinden om vies te worden, ik denk dat het daar ook een klein beetje misgaatquote:
Die zijn er toch wel?quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val op mannelijke mannen die hard werken en het niet erg vinden om vies te worden, ik denk dat het daar ook een klein beetje misgaat
Waarom denk je dat Kat geen mannelijke man is? Hij doet aan waterpolo.quote:Op zondag 16 november 2025 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val op mannelijke mannen die hard werken en het niet erg vinden om vies te worden, ik denk dat het daar ook een klein beetje misgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |