quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Waarom heb je de keuken nog niet opgeruimd “
De 2 kilo pinda rotsjes zijn al opquote:
Dit is wel hoe het bij mij gaat als er chocolade isquote:
Ik probeer me af en toe beetje in te houdenquote:
"Waarom hangt er een blote boerin aan de slaapkamermuur?"quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed zoquote:
Heb zelfs beetje gedeeld met Lilak er vanquote:
Wat gul van je, dat is echte liefdequote:Op zondag 16 november 2025 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb zelfs beetje gedeeld met Lilak er van
Ja he.quote:
Dat is nog best mild als je bedenkt dat jij laatst iets zei over Cali die met d'r dikke reet in bad zat.quote:Op zondag 16 november 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
in je eentje?quote:
Samen met 3 anderen. En dan tegen vier anderen.quote:
meteen je arm in een mitella en niet meer gebruikenquote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Wou een knotje maken maar ik deed iets geks volgens mij want nu heb ik last van mijn schouder.
das veul mensen!quote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met 3 anderen. En dan tegen vier anderen.
Elk team heeft 2 heren, 2 dames en in totaal 8 partijen.quote:
een beetje als de davis cup?quote:Op zondag 16 november 2025 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Elk team heeft 2 heren, 2 dames en in totaal 8 partijen.
Ja, dat zou goed kunnen. Ik weet niet precies hoe de Davis Cup in elkaar zit.quote:
Uit de kom geschoten?quote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Wou een knotje maken maar ik deed iets geks volgens mij want nu heb ik last van mijn schouder.
knotje in je schouderspier gelegd?quote:Op zondag 16 november 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
dubbelspel enkelspel heren en enkelspel dames.. en dan wie er wint ofzoquote:Op zondag 16 november 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou goed kunnen. Ik weet niet precies hoe de Davis Cup in elkaar zit.
Ik heb dat ook wel eens gehad maar die pijn verdween weer in een minuut of 10quote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op of onder in mijn nek.
Wel winnen hequote:
Hier hebben we herendubbel, damesdubbel, 2 herenenkel, 2 damesenkel en 2 gemengd dubbel.quote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbelspel enkelspel heren en enkelspel dames.. en dan wie er wint ofzo
Daviscup is alleen voor mannenquote:Op zondag 16 november 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbelspel enkelspel heren en enkelspel dames.. en dan wie er wint ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |