O ja wasjes draaien. Gisteren vergeten. Maar ja gisteren was dan ook een werkdag, "goed excuus" dat ik er niet aan dacht.quote:Op zondag 16 november 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
dekbed in wasmachine.. maar dat pas ook maar net
Ik heb een extra hakje en zooltje links. Ik loop in de zomer ook op blote voeten of op sandalen maar merk het wel aan het eind van de dagquote:Op zondag 16 november 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ook eigenlijk schoenzolen laten aanmeten etc.
Tuurlijk joh daarom loop ik het fijnst op blote voeten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze aandelen hebben in de voetzool industrie
Ik ga elk jaar wel een paar keerquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er dan snel klaar mee zijn
gelukkig nooit bij een fysio geweest
Lekker geld van verzekeraars innen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ook eigenlijk schoenzolen laten aanmeten etc.
Tuurlijk joh daarom loop ik het fijnst op blote voeten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze aandelen hebben in de voetzool industrie
1 december komt op Netflix een docu online waar iemand zeven jaar lang foto's heeft gemaakt van de kamers van kinderen die neer zijn geschoten tijdens school shootings in Amerika.quote:
Dat is jammer.quote:Op zondag 16 november 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde daar medisch blijven sporten maar dat ging dan weer niet.
Ik sport niet dus ik doe het gewoon vanzelf.quote:Op zondag 16 november 2025 12:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ik kom er vooral omdat ik dan weer eens iets overbelast heb ofzo met sporten. En dan krijg ik weer oefeningen mee en dan na een paar keer is het meestal weer klaar.
Laatste wat ik had was een overbelasting in m'n onderarm bij de aanhechting in de elleboog. Feest joh.
Maar dat is nu voor 95% weg en kan weer bijna alles doen
Toen ik m'n pees gescheurd had was ik wel erg blij met m'n uitgebreide pakket want dat jaar heb ik een hoop fysio behandelingen gehad.
Ik negeer je nooitquote:Op zondag 16 november 2025 09:43 schreef dud0r het volgende:
Ja ben je weer klaar met me negeren na een week?
Ja maar als ik niet sport vergaat m'n lichaam sneller dan een Zandkasteel in de Sahara.quote:Op zondag 16 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sport niet dus ik doe het gewoon vanzelf.
Heb je meerdere keren gementioned en gequote deze week en er kwam nul reactiequote:
Het heerst als de malle op het momentquote:
Ja er hebben al twee mensen deze week afgezegd met wie ik zou afspreken.quote:Op zondag 16 november 2025 13:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het heerst als de malle op het moment
Met vriendinnen aan het brunchen.quote:Op zondag 16 november 2025 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]Is Cali al kippensoep aan het koken?
Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan wil ik hierbij mijn welgemeende excuses aanbieden.quote:Op zondag 16 november 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
Heb je meerdere keren gementioned en gequote deze week en er kwam nul reactie
Het is weer raak inderdaad. Mijn strot voelt alsof ik schuurpapier heb gegetenquote:Op zondag 16 november 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja er hebben al twee mensen deze week afgezegd met wie ik zou afspreken.
quote:Op zondag 16 november 2025 13:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het is weer raak inderdaad. Mijn strot voelt alsof ik schuurpapier heb gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |