andere is een rijstkokerquote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je twee airfryers? Of is dat andere ding een gewoon frituurapparaat?
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.quote:Op zondag 16 november 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ze mag hopen dat het geen mannengriep wordt, want dan moet ze je hand vasthouden.
Dat kan hard gaan inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.
nee heb ik nog nooit gebruikt. denk dat die wel goede rijst maaktquote:Op zondag 16 november 2025 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruik je die wel eens? Vast om rijst te maken om te dippen.
In rare houdingen zitten zodat je extra veel scheetjes laat?quote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yoga
*hoopt*quote:Op zondag 16 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingenquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In rare houdingen zitten zodat je extra veel scheetjes laat?
quote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik nog nooit gebruikt. denk dat die wel goede rijst maakt
Dus morgen loop je rond als Fles?quote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingen
Is het niet zo'n yoga-instructeur die je in elkaar vouwt als origamiquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingen
koopjeshoek of voor de tweedehandjes afdelingquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog goed is.
nou dat hoop ik nietquote:Op zondag 16 november 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet zo'n yoga-instructeur die je in elkaar vouwt als origami
Broodje kroket is ook lekkerder als je hem platdrukt, misschien werkt dat bij bitterballen ook wel zoquote:
quote:Op zondag 16 november 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broodje kroket is ook lekkerder als je hem platdrukt, misschien werkt dat bij bitterballen ook wel zo
Wat gezellig.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik ben klaar voor kerst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cute zegquote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb je echt goed gedaan, ook met de kleuren. Kun je zo een kerstkaartje van maken.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leukquote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eet vooral makkelijker.quote:Op zondag 16 november 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broodje kroket is ook lekkerder als je hem platdrukt, misschien werkt dat bij bitterballen ook wel zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |