Oke oke geaccepteerdquote:Op zondag 16 november 2025 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht dat daadwerkelijk het geval zijn dan wil ik hierbij mijn welgemeende excuses aanbieden.
Ik ben erg druk geweest, dus mijn aanwezigheid op het forum was sowieso al matig los van het stilstaan op de A12.
Prioriteitenquote:Op zondag 16 november 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met vriendinnen aan het brunchen.
Nou, ze mag hopen dat het geen mannengriep wordt, want dan moet ze je hand vasthouden.quote:Op zondag 16 november 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met vriendinnen aan het brunchen.
Heel de dag binnen op de loopband en de airfryer volgooien?quote:Op zondag 16 november 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag goed gefrituurd dus nu ben ik klaar voor het noodweer morgen
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yogaquote:Op zondag 16 november 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag binnen op de loopband en de airfryer volgooien?
Lekker ontspannen vroeg je bed uit met de wekker.quote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yoga
andere is een rijstkokerquote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, heb je twee airfryers? Of is dat andere ding een gewoon frituurapparaat?
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.quote:Op zondag 16 november 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ze mag hopen dat het geen mannengriep wordt, want dan moet ze je hand vasthouden.
Dat kan hard gaan inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.
nee heb ik nog nooit gebruikt. denk dat die wel goede rijst maaktquote:Op zondag 16 november 2025 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Gebruik je die wel eens? Vast om rijst te maken om te dippen.
In rare houdingen zitten zodat je extra veel scheetjes laat?quote:Op zondag 16 november 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga morgen ochtend om 0800 naar yoga
*hoopt*quote:Op zondag 16 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat reden die tijd mijn hand er niet afgevallen is.
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingenquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In rare houdingen zitten zodat je extra veel scheetjes laat?
quote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik nog nooit gebruikt. denk dat die wel goede rijst maakt
Dus morgen loop je rond als Fles?quote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingen
Is het niet zo'n yoga-instructeur die je in elkaar vouwt als origamiquote:Op zondag 16 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. nou ja denk dat ik te stijf ben voor al die houdingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |