SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Dit dusquote:Op zondag 16 november 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je op onze leeftijd. Cadeaus verliezen hun betekenis, het enige wat je nog wil is dat je met mensen waar je om geeft een goede tijd hebt.
En een fles goede drank natuurlijk.
Zeker weten.quote:Op zondag 16 november 2025 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat krijg je op onze leeftijd. Cadeaus verliezen hun betekenis, het enige wat je nog wil is dat je met mensen waar je om geeft een goede tijd hebt.
En een fles goede drank natuurlijk.
Ik ben nu al de beperkte hoeveelheid daglicht zat, en dat gaat dus gewoon nog dik 3 maanden duren voordat het weer een beetje beter wordt.quote:Op zondag 16 november 2025 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik zou graag de Thaise warmte ff voelen. Ben die natte Nederlandse kou nu alweer zat
Logischquote:Op zondag 16 november 2025 01:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het weer in Nederland nog geen seconden gemist
raarquote:Op zondag 16 november 2025 01:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het weer in Nederland nog geen seconden gemist
En dan is het nog niet eens koud geweest.quote:Op zondag 16 november 2025 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik zou graag de Thaise warmte ff voelen. Ben die natte Nederlandse kou nu alweer zat
hier wordt het fris komende weekquote:Op zondag 16 november 2025 02:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens koud geweest.
quote:
Morguh mschol, lekker geslapen?quote:
Gruh!quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"
Oh.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij reed over de A16, dat is op loopafstand
wel langer dan verwacht, werd pas rond half 8 wakker ofzoquote:
Beter toch dan al voor dag en dauw wakker worden.quote:Op zondag 16 november 2025 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wel langer dan verwacht, werd pas rond half 8 wakker ofzo
nou was het ook na 2'en voor ik ging slapen maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |