Lastigquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hond is Portugees, hij houdt op met bestaan onder de 5 graden
Ik krijg alleen "je score is berekend" oid in beeldquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de melding van de app uit?
Marjolein stop hiermee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klachten bij Marjolein.
Ik kijk samen met zoon daarnaar en hij kan vandaag niet.quote:
zal vast een hele drukke wordenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk gelukkig komt er weer een hunt aan
Immer drukquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo lig ik ook vaak op de bank.
Volgens mij is Rotterdam dichterbij jou.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik binnen, je zit veel te dicht in de buurt
Met je kont tegen Ienimini?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo lig ik ook vaak op de bank.
Dat past niet hier. Ik heb maar een 2 persoonsbank.quote:
U bent genezen van snacks de komende tijd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Nou dat was smerigste kipcorn die ik in tijden gehad heb.
Nee maar wel van deze kipcorns.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U bent genezen van snacks de komende tijd?
kwam omdat je zin had in een kroketquote:
Je stond liever een meisje te vouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zaterdagavond was vouwen. Dat is wel eens anders geweest.
Heb hier thuis gewoon een meisjequote:Op zaterdag 15 november 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je stond liever een meisje te vouwen?
winterquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week hagel en mogelijk natte sneeuw.
dat is geen antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier thuis gewoon een meisje
toen werd dat voor je gedaan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zaterdagavond was vouwen. Dat is wel eens anders geweest.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet vouwen dan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja klinkt echt super fijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
fietsen door de sneeuw, beetje sneeuw scheppen
quote:
Doe mij maar de lente.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik moet, als het echt winter wordt, wel echt een nieuwe winterjas kopen.. en eigenlijk wil ik ook een langere tussenjas hebben, die ik nu heb vind ik wat kort en is ook wel beetje op
Goede vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet vouwen dan?
dat kan.. ik wil gewoon winter, echte winter, flink vriezen, goeie sneeuwlaag en het liefst een paar dagen nederland in paniek vanwege de sneeuw..quote:
Ik word wel gelukkig van het houden van mijn huis ja. Het is mijn huis en daar wil ik niet zomaar vanafquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden gelukkig van het huishouden.
same samequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig van het houden van mijn huis ja. Het is mijn huis en daar wil ik niet zomaar vanaf
"I'm going to make you an offer you can't refuse."quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig van het houden van mijn huis ja. Het is mijn huis en daar wil ik niet zomaar vanaf
👀quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan.. ik wil gewoon winter, echte winter, flink vriezen, goeie sneeuwlaag en het liefst een paar dagen nederland in paniek vanwege de sneeuw..
Voor een miljoen oid wil ik best verhuizenquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I'm going to make you an offer you can't refuse."
voor een miljoen zou ik ook best verhuizenquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor een miljoen oid wil ik best verhuizen
nadeel is dat ze eten willen, kapot kunnen gaan en aandacht vereisen (enigsinds)quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik kan iedereen een levende warmtekussen op schoot aanraden.
Ik steun deze tipquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Detailsquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel is dat ze eten willen, kapot kunnen gaan en aandacht vereisen (enigsinds)
FTFYquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Brabant nederland is weer veilig, ik ben thuis.
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Brabant is nooit in gevaar geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Brabant is weer veilig, ik ben thuis.
Succesquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
ja, ik ga de virtuele wegen weer even onveilig maken
Lekker klantvriendelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Fraai, de app van IMDb doet het niet meer op de iPad want dat apparaat wordt niet langer ondersteund. Zo oud is dat ding nou ook weer niet.
Idem hierquote:
Ja ik heb wel verlorenquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Brabant is nooit in gevaar geweest
Zal vast weer een stormlooptopic wordenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk gelukkig komt er weer een hunt aan
Jij reed over de A16, dat is op loopafstandquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is Rotterdam dichterbij jou.
Goede timing, dan komen ze precies kozijnen plaatsenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week hagel en mogelijk natte sneeuw.
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Er is hierachter een steekincident geweest. Niks gemerkt.
@Grrrrrrrrquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"
Koeneloen!quote:
Grrrtjequote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"
Uwe Kersigheidquote:
zekersquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeneloen!
Nog een glaasje rum op vandaag?
Zoals het heurt!quote:
Volgende week jarig... Ik wist geen cadeaus te bedenkenquote:
Rum altijd goed toch.quote:Op zondag 16 november 2025 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende week jarig... Ik wist geen cadeaus te bedenken
Dat krijg je op onze leeftijd. Cadeaus verliezen hun betekenis, het enige wat je nog wil is dat je met mensen waar je om geeft een goede tijd hebt.quote:Op zondag 16 november 2025 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende week jarig... Ik wist geen cadeaus te bedenken
ja hier is het nu 7 uur dus kan beter aan jou vragen wat jij hier nou doet?quote:Op zondag 16 november 2025 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het midden in de nacht was bij jou maar dat is het hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |