Begin een snoepwinkel met als thema het hele jaar door alle feestdagen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heeft de supermarkt niet gewoon een schap: seizoens snoep maar dan het hele jaar.
Dat zal ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal wel nog steeds niet de zee zelf in zijn geweest
Dan moet je wel een groothandel vinden die het het hele jaar aan kan leverenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin een snoepwinkel met als thema het hele jaar door alle feestdagen.
Hmmmmquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je wel een groothandel vinden die het het hele jaar aan kan leveren
Wil je niet zulke nare woorden zeggen op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week hagel en mogelijk natte sneeuw.
Mijn Âmbarquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Merel gaat er uit deze week. Want die heeft nu andere dingen te doen.quote:
Als mijn kat dat kan overleven denk ik dat je hond het ook wel red.quote:
Klachten bij Marjolein.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je niet zulke nare woorden zeggen op de zaterdagavond.
Ja zag het netquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede redeneringquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Merel gaat er uit deze week. Want die heeft nu andere dingen te doen.
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zag het net
Wat dat betreft goed dat we deze week op vakantie zijn en niet volgende week
Thuis weer terugkijkenquote:
Mijn hond is Portugees, hij houdt op met bestaan onder de 5 gradenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als mijn kat dat kan overleven denk ik dat je hond het ook wel red.
Zelfs gister hebben we hier gewoon lekker buiten gewandeld en het bleef droogquote:
Lastigquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hond is Portugees, hij houdt op met bestaan onder de 5 graden
Ik krijg alleen "je score is berekend" oid in beeldquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de melding van de app uit?
Marjolein stop hiermee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klachten bij Marjolein.
Ik kijk samen met zoon daarnaar en hij kan vandaag niet.quote:
zal vast een hele drukke wordenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk gelukkig komt er weer een hunt aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |