SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
gruwelijk natquote:
En tsunakees?quote:
Vooral dit ja.quote:
hier is het niet beterquote:
Ja hier al een uurtje het licht aan idd.quote:
hier al langer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier al een uurtje het licht aan idd.
Aliexpress stoombootquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, vroeger ging dat toch beter.
Dat is een hele hoop.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer eenmiljoen groente snijden.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo dadelijk weer even soep opwarmen.
Sow.quote:
Met je nieuwe mes?quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer eenmiljoen groente snijden.
Een hele aubergine, een halve courgette, een tomaat en een handje champignons. 677 gram samen. Het past nog maar NET in de airfryer. Gelukkig slinkt het vanzelf.quote:
Mensen die een normale prijs betalen noemen dit gewoon kibbeling.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Kabeljauwwangen met mosterd-kruidenbotersaus
Wow ik ook.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soep gegeten met stokbrood.
Ik moet nog boodschappen doen voor het etenquote:
Eten was snel klaar en eet altijd vroeg.quote:
Dat is dan weer vaak glazige poepvisquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die een normale prijs betalen noemen dit gewoon kibbeling.
Ik had soep met spruitjes, wortel, aardappel, juûn, draadjesvlees, rookworst, prei.quote:
Klinkt lekker behalve de spruitjes.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had soep met spruitjes, wortel, aardappel, juûn, draadjesvlees, rookworst, prei.
Ik ben ook geen fan van spruitjes, maar in de soep kan het wel.quote:
zo blij dat ik niet in de Randstad woon.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs op de zaterdagavond weten die files me te vinden, het is echt ongelofelijk
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo blij dat ik niet in de Randstad woon.
Leveren geld op.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.
Dit is zelfs voor mij niet gewoon.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo blij dat ik niet in de Randstad woon.
Hier mag dat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere zakken op.
Ik ook maar dan wel die van bolletje met stroopwafel of mokka.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere zakken op.
ripquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kettingbotsing vlak voor ons
Denk dat de A16 zo dicht gaat
We zijn er niet bovenop geknald, alles gaat goed.quote:
gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn er niet bovenop geknald, alles gaat goed.
En die idioten waren uitgestapt ook nog.
Dat alles goed gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze uit zijn gestapt? Dat is een doodswens hebben
Die gaan naar Zeeland of de Ikeaquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.
Met mij wel, maar of die nog in orde zijn weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan naar Zeeland of de Ikea
Bij die in Breda komen alleen maar Belgen, daar weet je altijd gelijk of het een Belgische feestdag isquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen IKEA in Zeeland.
Kuilen graven in de Ikea.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan naar Zeeland of de Ikea
Ikea schepjes voor aan het strand die je nog zelf in elkaar moet zettenquote:
Hier in Drenthe ook niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen IKEA in Zeeland.
Die komen hier ook bij de Intratuin met de kerstquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij die in Breda komen alleen maar Belgen, daar weet je altijd gelijk of het een Belgische feestdag is
Omheen gereden of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mij wel, maar of die nog in orde zijn weet ik niet.
Weg is ook nog open.
Het was de middelste rijbaan, verkeer reed nog gewoon, dus dat was een flinke noodstop. Daarna links erlangs.quote:
Skills!quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de middelste rijbaan, verkeer reed nog gewoon, dus dat was een flinke noodstop. Daarna links erlangs.
Gelukkig ben ik binnen, je zit veel te dicht in de buurtquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Zit in Brabant nu, kijk uit @:TheStigsDutchCousin
Hier in Friesland alleen een afhaalpunt, dat is dus gewoon een nep ikeaquote:
Klinkt als iemand die wel wat hulp nodig heeft bij het versieren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
Haha ik kijk Beauty and the Geek. Zegt zo'n kerel ja ik heb ook de challenge gedaan om naar iedere treinstation in Nederland te gaan.Is dit een tweelingbroertje van @:Dr_Flash ?
Volgens mij is dat ook het idee van het programma een beetje.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die wel wat hulp nodig heeft bij het versieren.
Is het hem niet gewoon zelf?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
Haha ik kijk Beauty and the Geek. Zegt zo'n kerel ja ik heb ook de challenge gedaan om naar iedere treinstation in Nederland te gaan.Is dit een tweelingbroertje van @:Dr_Flash ?
Oh heb geen tv. Geen idee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het idee van het programma een beetje.
ik ga binnenkort ook wel wat versieren denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die wel wat hulp nodig heeft bij het versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in Zeeland, doe wat je niet laten kunt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Zit in Brabant nu, kijk uit @:TheStigsDutchCousin
i said "hey, what's going on?"quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga binnenkort ook wel wat versieren denk ikIs dat een eufemisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Treinmeisje zoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Dus als je gek op treinen en treinstations bent kun je niet aan een meisje komen?
Sporen die?quote:
Vogels is een rode vlag voor mij.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat zulke meisjes ook wel vaak met een gevangen karper of een vogel op de schouder op de foto staan.
gratis pitstopquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vogels is een rode vlag voor mij.
Altijd te laat ook.quote:
Al bijna de hele dag johquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar samen met Ambar op de bank weer?
Komt het een door het ander?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al bijna de hele dag johOf laat ik zeggen de hele week.
Nog niet veel verder gekomen met mijn kerstdorp
Dan is er maar 1 oplossing mogelijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar is de oorzaak van alles
Ik zal hem morgen afleveren bij de Chineesquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 oplossing mogelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen afleveren bij de Chinees
Een met room gevulde bolusquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En we hebben daar bij een bakker een Zeeuwse Bolus gegeten, gevuld met room
Ja, daar heb ik nu geen last meer van.quote:
Veere is leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En vanmorgen waren in Veere
Allemaal leuke winkeltjes
En vader en broer waren blij dat ze buiten konden rondhobbelen met neefje, die zijn alleen mee naar binnen geweest in het snoepwinkeltje
Naar Veere moet je later op de dag, dan kun je bij 1611 etenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En vanmorgen waren in Veere
Allemaal leuke winkeltjes
En vader en broer waren blij dat ze buiten konden rondhobbelen met neefje, die zijn alleen mee naar binnen geweest in het snoepwinkeltje
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En we hebben daar bij een bakker een Zeeuwse Bolus gegeten, gevuld met room
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.
Jaquote:
Je punt is?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja die hebben we gezien, maar we gingen al snacken vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar Veere moet je later op de dag, dan kun je bij 1611 eten
En je kan maar 1x op een dag eten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die hebben we gezien, maar we gingen al snacken vandaag
Nee preciesquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cinnamon challengequote:
Ik heb nog een zakje Zeeuwse Bolus thee gekochtquote:
@Kaneelstokjequote:
Nee, maar we hadden net een Zeeuwse Bolus met room en een lading fudge gehadquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je kan maar 1x op een dag eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden net een Zeeuwse Bolus met room en een lading fudge gehadwat een geëmancipeerd neefje dat hij moet voedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Pas 5 maanden oud en nu al zo geëmancipeerdquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een geëmancipeerd neefje dat hij moet voeden
Oh ja, in fudge zit ook totaal geen suiker.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee precies
En daarna liepen we te snoepen van de fudge die schoonzusje in het snoepwinkeltje had gekocht
Want er kon nog wel wat suiker bij
gaargestoomd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
En vanmiddag dus lekker chillen in de sauna
Nee daaromquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, in fudge zit ook totaal geen suiker.
als je er 1 hebt, is dat genoeg om je craving te vervullenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb zin in een kroket ofzo maar volgens mij heb ik bijzonder weinig snacks nog.
fout inkoopbeleidquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb zin in een kroket ofzo maar volgens mij heb ik bijzonder weinig snacks nog.
Heb je ook nog iets gezonds op vandaag?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarom![]()
En tussen de saunasessies in nog een muffin gegeten
Ik had net een kroketquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Ik had een volkorenbolletje met forelsmeersel, een volkoren sneetje brood met hummus en kaas, een beker melk en appelquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gezonds op vandaag?
Ja heerlijkquote:
Het is in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een volkorenbolletje met forelsmeersel, een volkoren sneetje brood met hummus en kaas, een beker melk en appel
misschien er gewoon achter gaan staanquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar weer eens lekker naar bed. EN dan kijken hoe ik er morgen voor sta.
quote:
Jupquote:
Zeeluchtquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gezonds op vandaag?
Ze zal wel nog steeds niet de zee zelf in zijn geweestquote:
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat Sinterklaas niet de beste snacks heeftquote:
Zeeland. Alles is zeeluchtquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal wel nog steeds niet de zee zelf in zijn geweest
Pepernoten, speculaas, borstplaat, suiker dieren, muizen en kikkers, chocolade letters.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat Sinterklaas niet de beste snacks heeft
Ze hebben hier met kerst echt goddelijk mokka kerstkrans koeken te koop. Oh en die Bolletje sneeuwpoppen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pepernoten, speculaas, borstplaat, suiker dieren, muizen en kikkers, chocolade letters.
Wat heeft Kerst? Chocolade en koekjes. Wel hele goede koekjes overigens.
Pasen? Paaseitjes.
Ik zal in vervolg alle pure wel bewaren voor jou.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had ooit die met 70%. Hemels
Dank.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal in vervolg alle pure wel bewaren voor jou.
Ergo, sinterklaas beste vreetfeestquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pepernoten, speculaas, borstplaat, suiker dieren, muizen en kikkers, chocolade letters.
Wat heeft Kerst? Chocolade en koekjes. Wel hele goede koekjes overigens.
Pasen? Paaseitjes.
De Lidl heeft dit jaar natuurlijk ook een mix maar van de losse chocolade pepernoten soorten hebben ze alleen wit en melk te koop.quote:
Oh dat vind ik van kerst. Ik word echt gelukkig van het kerst assortiment in de supermarkt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergo, sinterklaas beste vreetfeest
Iemand die mij begrijpt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Snap alleen niet waarom ik wel 8 maanden mag genieten van Sinterklaas en Pasen, maar niet van Kerst
Kruidvat had lekkere, maar weet niet of ze die nog hebbenquote:
Begin een snoepwinkel met als thema het hele jaar door alle feestdagen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heeft de supermarkt niet gewoon een schap: seizoens snoep maar dan het hele jaar.
Dat zal ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal wel nog steeds niet de zee zelf in zijn geweest
Dan moet je wel een groothandel vinden die het het hele jaar aan kan leverenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin een snoepwinkel met als thema het hele jaar door alle feestdagen.
Hmmmmquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je wel een groothandel vinden die het het hele jaar aan kan leveren
Wil je niet zulke nare woorden zeggen op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week hagel en mogelijk natte sneeuw.
Mijn Âmbarquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Merel gaat er uit deze week. Want die heeft nu andere dingen te doen.quote:
Als mijn kat dat kan overleven denk ik dat je hond het ook wel red.quote:
Klachten bij Marjolein.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je niet zulke nare woorden zeggen op de zaterdagavond.
Ja zag het netquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede redeneringquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Merel gaat er uit deze week. Want die heeft nu andere dingen te doen.
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zag het net
Wat dat betreft goed dat we deze week op vakantie zijn en niet volgende week
Thuis weer terugkijkenquote:
Mijn hond is Portugees, hij houdt op met bestaan onder de 5 gradenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als mijn kat dat kan overleven denk ik dat je hond het ook wel red.
Zelfs gister hebben we hier gewoon lekker buiten gewandeld en het bleef droogquote:
Lastigquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn hond is Portugees, hij houdt op met bestaan onder de 5 graden
Ik krijg alleen "je score is berekend" oid in beeldquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de melding van de app uit?
Marjolein stop hiermee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klachten bij Marjolein.
Ik kijk samen met zoon daarnaar en hij kan vandaag niet.quote:
zal vast een hele drukke wordenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk gelukkig komt er weer een hunt aan
Immer drukquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo lig ik ook vaak op de bank.
Volgens mij is Rotterdam dichterbij jou.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik binnen, je zit veel te dicht in de buurt
Met je kont tegen Ienimini?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo lig ik ook vaak op de bank.
Dat past niet hier. Ik heb maar een 2 persoonsbank.quote:
U bent genezen van snacks de komende tijd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Nou dat was smerigste kipcorn die ik in tijden gehad heb.
Nee maar wel van deze kipcorns.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U bent genezen van snacks de komende tijd?
kwam omdat je zin had in een kroketquote:
Je stond liever een meisje te vouwen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zaterdagavond was vouwen. Dat is wel eens anders geweest.
Heb hier thuis gewoon een meisjequote:Op zaterdag 15 november 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je stond liever een meisje te vouwen?
winterquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is geen antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier thuis gewoon een meisje
toen werd dat voor je gedaan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zaterdagavond was vouwen. Dat is wel eens anders geweest.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet vouwen dan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja klinkt echt super fijn.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
fietsen door de sneeuw, beetje sneeuw scheppen
quote:
Doe mij maar de lente.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik moet, als het echt winter wordt, wel echt een nieuwe winterjas kopen.. en eigenlijk wil ik ook een langere tussenjas hebben, die ik nu heb vind ik wat kort en is ook wel beetje op
Goede vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom laat je die niet vouwen dan?
dat kan.. ik wil gewoon winter, echte winter, flink vriezen, goeie sneeuwlaag en het liefst een paar dagen nederland in paniek vanwege de sneeuw..quote:
Ik word wel gelukkig van het houden van mijn huis ja. Het is mijn huis en daar wil ik niet zomaar vanafquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden gelukkig van het huishouden.
same samequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig van het houden van mijn huis ja. Het is mijn huis en daar wil ik niet zomaar vanaf
"I'm going to make you an offer you can't refuse."quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word wel gelukkig van het houden van mijn huis ja. Het is mijn huis en daar wil ik niet zomaar vanaf
👀quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan.. ik wil gewoon winter, echte winter, flink vriezen, goeie sneeuwlaag en het liefst een paar dagen nederland in paniek vanwege de sneeuw..
Voor een miljoen oid wil ik best verhuizenquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I'm going to make you an offer you can't refuse."
voor een miljoen zou ik ook best verhuizenquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor een miljoen oid wil ik best verhuizen
nadeel is dat ze eten willen, kapot kunnen gaan en aandacht vereisen (enigsinds)quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik kan iedereen een levende warmtekussen op schoot aanraden.
Ik steun deze tipquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Detailsquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel is dat ze eten willen, kapot kunnen gaan en aandacht vereisen (enigsinds)
FTFYquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Brabant nederland is weer veilig, ik ben thuis.
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Brabant is nooit in gevaar geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Brabant is weer veilig, ik ben thuis.
Succesquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
ja, ik ga de virtuele wegen weer even onveilig maken
Lekker klantvriendelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Fraai, de app van IMDb doet het niet meer op de iPad want dat apparaat wordt niet langer ondersteund. Zo oud is dat ding nou ook weer niet.
Idem hierquote:
Ja ik heb wel verlorenquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Brabant is nooit in gevaar geweest
Zal vast weer een stormlooptopic wordenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk gelukkig komt er weer een hunt aan
Jij reed over de A16, dat is op loopafstandquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is Rotterdam dichterbij jou.
Goede timing, dan komen ze precies kozijnen plaatsenquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Er is hierachter een steekincident geweest. Niks gemerkt.
@Grrrrrrrrquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"
Koeneloen!quote:
Grrrtjequote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hier bij denk is:"hue hue hue!"
Uwe Kersigheidquote:
zekersquote:Op zaterdag 15 november 2025 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeneloen!
Nog een glaasje rum op vandaag?
Zoals het heurt!quote:
Volgende week jarig... Ik wist geen cadeaus te bedenkenquote:
Rum altijd goed toch.quote:Op zondag 16 november 2025 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende week jarig... Ik wist geen cadeaus te bedenken
Dat krijg je op onze leeftijd. Cadeaus verliezen hun betekenis, het enige wat je nog wil is dat je met mensen waar je om geeft een goede tijd hebt.quote:Op zondag 16 november 2025 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende week jarig... Ik wist geen cadeaus te bedenken
ja hier is het nu 7 uur dus kan beter aan jou vragen wat jij hier nou doet?quote:Op zondag 16 november 2025 00:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het midden in de nacht was bij jou maar dat is het hier.
Is nog steeds vroeg, zeven uur.quote:Op zondag 16 november 2025 01:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier is het nu 7 uur dus kan beter aan jou vragen wat jij hier nou doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |