Al bijna de hele dag johquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar samen met Ambar op de bank weer?
Komt het een door het ander?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al bijna de hele dag johOf laat ik zeggen de hele week.
Nog niet veel verder gekomen met mijn kerstdorp
Dan is er maar 1 oplossing mogelijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar is de oorzaak van alles
Ik zal hem morgen afleveren bij de Chineesquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 oplossing mogelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen afleveren bij de Chinees
Een met room gevulde bolusquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En we hebben daar bij een bakker een Zeeuwse Bolus gegeten, gevuld met room
Ja, daar heb ik nu geen last meer van.quote:
Veere is leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En vanmorgen waren in Veere
Allemaal leuke winkeltjes
En vader en broer waren blij dat ze buiten konden rondhobbelen met neefje, die zijn alleen mee naar binnen geweest in het snoepwinkeltje
Naar Veere moet je later op de dag, dan kun je bij 1611 etenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En vanmorgen waren in Veere
Allemaal leuke winkeltjes
En vader en broer waren blij dat ze buiten konden rondhobbelen met neefje, die zijn alleen mee naar binnen geweest in het snoepwinkeltje
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En we hebben daar bij een bakker een Zeeuwse Bolus gegeten, gevuld met room
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.
Jaquote:
Je punt is?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja die hebben we gezien, maar we gingen al snacken vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar Veere moet je later op de dag, dan kun je bij 1611 eten
En je kan maar 1x op een dag eten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die hebben we gezien, maar we gingen al snacken vandaag
Nee preciesquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cinnamon challengequote:
Ik heb nog een zakje Zeeuwse Bolus thee gekochtquote:
@Kaneelstokjequote:
Nee, maar we hadden net een Zeeuwse Bolus met room en een lading fudge gehadquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je kan maar 1x op een dag eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden net een Zeeuwse Bolus met room en een lading fudge gehadwat een geëmancipeerd neefje dat hij moet voedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Pas 5 maanden oud en nu al zo geëmancipeerdquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat een geëmancipeerd neefje dat hij moet voeden
Oh ja, in fudge zit ook totaal geen suiker.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee precies
En daarna liepen we te snoepen van de fudge die schoonzusje in het snoepwinkeltje had gekocht
Want er kon nog wel wat suiker bij
gaargestoomd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
En vanmiddag dus lekker chillen in de sauna
Nee daaromquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, in fudge zit ook totaal geen suiker.
als je er 1 hebt, is dat genoeg om je craving te vervullenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb zin in een kroket ofzo maar volgens mij heb ik bijzonder weinig snacks nog.
fout inkoopbeleidquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb zin in een kroket ofzo maar volgens mij heb ik bijzonder weinig snacks nog.
Heb je ook nog iets gezonds op vandaag?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee daarom![]()
En tussen de saunasessies in nog een muffin gegeten
Ik had net een kroketquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Ik had een volkorenbolletje met forelsmeersel, een volkoren sneetje brood met hummus en kaas, een beker melk en appelquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gezonds op vandaag?
Ja heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |