Al bijna de hele dag johquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar samen met Ambar op de bank weer?
Komt het een door het ander?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al bijna de hele dag johOf laat ik zeggen de hele week.
Nog niet veel verder gekomen met mijn kerstdorp
Dan is er maar 1 oplossing mogelijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Âmbar is de oorzaak van alles
Ik zal hem morgen afleveren bij de Chineesquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 oplossing mogelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen afleveren bij de Chinees
Een met room gevulde bolusquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En we hebben daar bij een bakker een Zeeuwse Bolus gegeten, gevuld met room
Ja, daar heb ik nu geen last meer van.quote:
Veere is leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En vanmorgen waren in Veere
Allemaal leuke winkeltjes
En vader en broer waren blij dat ze buiten konden rondhobbelen met neefje, die zijn alleen mee naar binnen geweest in het snoepwinkeltje
Naar Veere moet je later op de dag, dan kun je bij 1611 etenquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En vanmorgen waren in Veere
Allemaal leuke winkeltjes
En vader en broer waren blij dat ze buiten konden rondhobbelen met neefje, die zijn alleen mee naar binnen geweest in het snoepwinkeltje
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:41 schreef essnhills het volgende:
En we hebben daar bij een bakker een Zeeuwse Bolus gegeten, gevuld met room
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.
Jaquote:
Je punt is?quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want de Zeeuwse bolus heeft nog niet genoeg suiker van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |