Mensen die een normale prijs betalen noemen dit gewoon kibbeling.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Kabeljauwwangen met mosterd-kruidenbotersaus
Wow ik ook.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soep gegeten met stokbrood.
Ik moet nog boodschappen doen voor het etenquote:
Eten was snel klaar en eet altijd vroeg.quote:
Dat is dan weer vaak glazige poepvisquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die een normale prijs betalen noemen dit gewoon kibbeling.
Ik had soep met spruitjes, wortel, aardappel, juûn, draadjesvlees, rookworst, prei.quote:
Klinkt lekker behalve de spruitjes.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had soep met spruitjes, wortel, aardappel, juûn, draadjesvlees, rookworst, prei.
Ik ben ook geen fan van spruitjes, maar in de soep kan het wel.quote:
zo blij dat ik niet in de Randstad woon.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs op de zaterdagavond weten die files me te vinden, het is echt ongelofelijk
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo blij dat ik niet in de Randstad woon.
Leveren geld op.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |