Die gaan naar Zeeland of de Ikeaquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.
Met mij wel, maar of die nog in orde zijn weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan naar Zeeland of de Ikea
Bij die in Breda komen alleen maar Belgen, daar weet je altijd gelijk of het een Belgische feestdag isquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen IKEA in Zeeland.
Kuilen graven in de Ikea.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan naar Zeeland of de Ikea
Ikea schepjes voor aan het strand die je nog zelf in elkaar moet zettenquote:
Hier in Drenthe ook niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen IKEA in Zeeland.
Die komen hier ook bij de Intratuin met de kerstquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij die in Breda komen alleen maar Belgen, daar weet je altijd gelijk of het een Belgische feestdag is
Omheen gereden of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mij wel, maar of die nog in orde zijn weet ik niet.
Weg is ook nog open.
Het was de middelste rijbaan, verkeer reed nog gewoon, dus dat was een flinke noodstop. Daarna links erlangs.quote:
Skills!quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de middelste rijbaan, verkeer reed nog gewoon, dus dat was een flinke noodstop. Daarna links erlangs.
Gelukkig ben ik binnen, je zit veel te dicht in de buurtquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Zit in Brabant nu, kijk uit @:TheStigsDutchCousin
Hier in Friesland alleen een afhaalpunt, dat is dus gewoon een nep ikeaquote:
Klinkt als iemand die wel wat hulp nodig heeft bij het versieren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
Haha ik kijk Beauty and the Geek. Zegt zo'n kerel ja ik heb ook de challenge gedaan om naar iedere treinstation in Nederland te gaan.Is dit een tweelingbroertje van @:Dr_Flash ?
Volgens mij is dat ook het idee van het programma een beetje.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die wel wat hulp nodig heeft bij het versieren.
Is het hem niet gewoon zelf?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
Haha ik kijk Beauty and the Geek. Zegt zo'n kerel ja ik heb ook de challenge gedaan om naar iedere treinstation in Nederland te gaan.Is dit een tweelingbroertje van @:Dr_Flash ?
Oh heb geen tv. Geen idee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het idee van het programma een beetje.
ik ga binnenkort ook wel wat versieren denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die wel wat hulp nodig heeft bij het versieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in Zeeland, doe wat je niet laten kunt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Zit in Brabant nu, kijk uit @:TheStigsDutchCousin
i said "hey, what's going on?"quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga binnenkort ook wel wat versieren denk ikIs dat een eufemisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |