Dit is zelfs voor mij niet gewoon.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo blij dat ik niet in de Randstad woon.
Hier mag dat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere zakken op.
Ik ook maar dan wel die van bolletje met stroopwafel of mokka.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere zakken op.
ripquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kettingbotsing vlak voor ons
Denk dat de A16 zo dicht gaat
We zijn er niet bovenop geknald, alles gaat goed.quote:
gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn er niet bovenop geknald, alles gaat goed.
En die idioten waren uitgestapt ook nog.
Dat alles goed gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze uit zijn gestapt? Dat is een doodswens hebben
Die gaan naar Zeeland of de Ikeaquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra de zon schijnt stikt het van de Moffen daar.
Met mij wel, maar of die nog in orde zijn weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan naar Zeeland of de Ikea
Bij die in Breda komen alleen maar Belgen, daar weet je altijd gelijk of het een Belgische feestdag isquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen IKEA in Zeeland.
Kuilen graven in de Ikea.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan naar Zeeland of de Ikea
Ikea schepjes voor aan het strand die je nog zelf in elkaar moet zettenquote:
Hier in Drenthe ook niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen IKEA in Zeeland.
Die komen hier ook bij de Intratuin met de kerstquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij die in Breda komen alleen maar Belgen, daar weet je altijd gelijk of het een Belgische feestdag is
Omheen gereden of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mij wel, maar of die nog in orde zijn weet ik niet.
Weg is ook nog open.
Het was de middelste rijbaan, verkeer reed nog gewoon, dus dat was een flinke noodstop. Daarna links erlangs.quote:
Skills!quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de middelste rijbaan, verkeer reed nog gewoon, dus dat was een flinke noodstop. Daarna links erlangs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |