Het is in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een volkorenbolletje met forelsmeersel, een volkoren sneetje brood met hummus en kaas, een beker melk en appel
misschien er gewoon achter gaan staanquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar weer eens lekker naar bed. EN dan kijken hoe ik er morgen voor sta.
quote:
Jupquote:
Zeeluchtquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gezonds op vandaag?
Ze zal wel nog steeds niet de zee zelf in zijn geweestquote:
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat Sinterklaas niet de beste snacks heeftquote:
Zeeland. Alles is zeeluchtquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal wel nog steeds niet de zee zelf in zijn geweest
Pepernoten, speculaas, borstplaat, suiker dieren, muizen en kikkers, chocolade letters.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat Sinterklaas niet de beste snacks heeft
Ze hebben hier met kerst echt goddelijk mokka kerstkrans koeken te koop. Oh en die Bolletje sneeuwpoppen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pepernoten, speculaas, borstplaat, suiker dieren, muizen en kikkers, chocolade letters.
Wat heeft Kerst? Chocolade en koekjes. Wel hele goede koekjes overigens.
Pasen? Paaseitjes.
Ik zal in vervolg alle pure wel bewaren voor jou.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had ooit die met 70%. Hemels
Dank.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal in vervolg alle pure wel bewaren voor jou.
Ergo, sinterklaas beste vreetfeestquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pepernoten, speculaas, borstplaat, suiker dieren, muizen en kikkers, chocolade letters.
Wat heeft Kerst? Chocolade en koekjes. Wel hele goede koekjes overigens.
Pasen? Paaseitjes.
De Lidl heeft dit jaar natuurlijk ook een mix maar van de losse chocolade pepernoten soorten hebben ze alleen wit en melk te koop.quote:
Oh dat vind ik van kerst. Ik word echt gelukkig van het kerst assortiment in de supermarkt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergo, sinterklaas beste vreetfeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |