M'n ouders missen me wel op een gegeven moment. Maar toen ik nog een bad had nam ik altijd m'n telefoon mee voor het geval ik op m'n bek ging.quote:Op zondag 16 november 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die momenten![]()
Nou ja daar ben je nog MET mensen. Uiterlijk de volgende ochtend zullen ze je wel een keer vinden als er wat gebeurt en het is op je hotelkamer. Maar thuis? Wie mist je daar?
ja daar heb je wat aan.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar heb je wat aan.
*112 TUUUUUUT
-"112 Alarmcentrale waar de paniek?"
"DIS IS HEDWIG. HOOMAN DED. BRING FUUDZ. NAW."
Oh dat was wel het eerste waar ik ook aan zat te denken.quote:Op zondag 16 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Misschien moeten we zo'n noodknop om de nek dragen net zoals m'n oma. Maar die was een keer gevallen in de keuken en heeft daar een tijdje bewusteloos gelegen voor ze op die knop kon drukken.
Ja anders gaat het foutquote:
Begint ze gewoon jou op te etenquote:
Bijna bijna. Nog een paar jaartjes en dan ben je de 40 ook gepasseerd.quote:Op zondag 16 november 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Dat zijn wel grapjes die ik niet meer moet doen als ik bejaard ben.
Eerst nog 37, 38 & 39 hoor.quote:Op zondag 16 november 2025 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja anders gaat het fout
[..]
Begint ze gewoon jou op te eten
[..]
Bijna bijna. Nog een paar jaartjes en dan ben je de 40 ook gepasseerd.
Ik was nog geen 5 min binnen of ik werd echt afgeblaft op alles: hoe ik stond, hoe lang ik was, dat mijn ene been mss langer was dan de ander, hoe mijn voeten op de grond stonden, hoe ik ademde, hoe ik überhaupt nog kon leven.quote:
Ik zeg toch een paar jaartjes. Dus dat klopt tochquote:
Wat een gekke fysio.quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was nog geen 5 min binnen of ik werd echt afgeblaft op alles: hoe ik stond, hoe lang ik was, dat mijn ene been mss langer was dan de ander, hoe mijn voeten op de grond stonden, hoe ik ademde, hoe ik überhaupt nog kon leven.
Die van mij was heel lief. M'n rug was overbelast en dat had hij vrij snel verholpen. Maar omdat ik een totaal verkeerde houding heb hebben we de rest van m'n behandelingen opgemaakt aan oefeningen daarvoor. Want mijn linkerbeen is een cm korter dan rechts en ik loop een beetje apart daardoor. Maar het is alweer een paar jaar geleden dus dat ben ik allemaal weer verleerd.quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was nog geen 5 min binnen of ik werd echt afgeblaft op alles: hoe ik stond, hoe lang ik was, dat mijn ene been mss langer was dan de ander, hoe mijn voeten op de grond stonden, hoe ik ademde, hoe ik überhaupt nog kon leven.
wat had je voor kleding aan?quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben 3x geweest uiteindelijk. 2x massage gehad en 1x heeft ze mij oefeningen laten doenquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er dan snel klaar mee zijn
gelukkig nooit bij een fysio geweest
ja daar heb je het al... daar kunnen mannen niet tegenquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest in ondergoed gaan staan
Ik heb alleen vrouwen gehadquote:Op zondag 16 november 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar heb je het al... daar kunnen mannen niet tegen
Katten eten eerst op het gemakje het lijk op.quote:Op zondag 16 november 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar heb je wat aan.
*112 TUUUUUUT
-"112 Alarmcentrale waar de paniek?"
"DIS IS HEDWIG. HOOMAN DED. BRING FUUDZ. NAW."
hmmm....quote:
O ja wasjes draaien. Gisteren vergeten. Maar ja gisteren was dan ook een werkdag, "goed excuus" dat ik er niet aan dacht.quote:Op zondag 16 november 2025 12:32 schreef mschol het volgende:
dekbed in wasmachine.. maar dat pas ook maar net
Ik heb een extra hakje en zooltje links. Ik loop in de zomer ook op blote voeten of op sandalen maar merk het wel aan het eind van de dagquote:Op zondag 16 november 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ook eigenlijk schoenzolen laten aanmeten etc.
Tuurlijk joh daarom loop ik het fijnst op blote voeten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze aandelen hebben in de voetzool industrie
Ik ga elk jaar wel een paar keerquote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er dan snel klaar mee zijn
gelukkig nooit bij een fysio geweest
Lekker geld van verzekeraars innen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ook eigenlijk schoenzolen laten aanmeten etc.
Tuurlijk joh daarom loop ik het fijnst op blote voeten.
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze aandelen hebben in de voetzool industrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |