abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219270926

Foto Instagram
Op deze datum start de reallifesoap van Winter Vol Liefde-sterren Mike en Monique
24 november elke maandag om 20.30 uur op SBS6

Ze waren de smaakmakers van 'Winter Vol Liefde' en maakten het Oostenrijkse Seefeld tot het decor van smeuïge momenten: Mike en Monique Hansler. Maar de Alpen zijn ingeruild voor Altea. Fans kunnen het tweetal en hun partners volgen in hun gloednieuwe reallifesoap 'De Hanslers: van de Piste naar de Playa', waarvan nu ook een startdatum bekend is.

Heel Nederland zat ademloos voor de buis toen Mike en zijn uitgesproken moeder Monique hun intrede deden in Winter Vol Liefde. De continue bemoeienis van moeder Mo met het liefdesleven van haar zoon, maakte van hen kijkcijferkanonnen. En dat is SBS6 niet ontgaan, want het gezin krijgt nu een eigen realityserie, met de titel: De Hanslers: van de Piste naar de Playa.

In de nieuwe serie laten Mike, Monique, Peter en Denise het winterse Seefeld achter zich. De koffers zijn gepakt en de snowboots zijn ingeruild voor slippers, want in Altea start de familie een gloednieuwe beachclub.

Wie zijn de Hanslers
Mike Hansler
Mike, geboren in Rotterdam, woonde tot voor kort in Seefeld, Oostenrijk. Tien jaar geleden verhuisde hij naar deze wintersportplaats voor een nieuw avontuur. Zijn carrière begon in de horeca, maar zijn passie voor skiën leidde tot een rol als skileraar en hij schopte het uiteindelijk tot manager van de kinderafdeling bij de plaatselijke skischool. Nu staat hij voor een nieuwe uitdaging: een verhuizing naar Spanje.

Monique Hansler-Spiering
Monique is de moeder van Mike. Na een tragisch auto-ongeluk waarbij haar vader plotseling overleed, besloot ze Rotterdam achter zich te laten en samen met haar gezin naar Seefeld te verhuizen. Hier werkte ze bij de kinderopvang van de skischool. Met haar uitgesproken persoonlijkheid blijft ze een belangrijke rol spelen in het leven van haar zoon, ook nu ze samen naar Spanje vertrekken.

Denise van der Laan
Denise, de partner van Mike, liet Nederland achter om samen met hem een leven op te bouwen, eerst in Seefeld en nu in Spanje. Met haar liefde voor koken en wandelen brengt ze warmte en energie in elke omgeving. Ondanks eerdere uitdagingen in hun relatie is Denise sterk en vastberaden in haar keuzes. Samen met Mike en zijn familie kijkt ze uit naar een nieuwe start onder de Spaanse zon, waar ze verder kunnen bouwen aan hun toekomst en dromen.
De Hanslers: van de Piste naar de Playa is vanaf maandag 24 november om 20.30 uur te zien bij SBS6.
Bron RTL: Boulevard en Ziggo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219306730
Ga het na alle verhalen die er nu al weer de ronde gaan over Monique nu toch maar even kijken, precies de bedoeling ook natuurlijk...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219312697
Het is al lang uit. En Denise werd gedwongen mooi weer te spelen voor de show.

Althans dat hoorde ik.
Hotapnyc
pi_219312978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 20:16 schreef Cirilico het volgende:
Het is al lang uit. En Denise werd gedwongen mooi weer te spelen voor de show.

Althans dat hoorde ik.
Het is ook uit. Al vertrouw ik die Denise niet helemaal met haar jank verhalen over liefdesverdriet en pestgedrag van moeder Mo. Die heeft haar C status BN-er op deze manier in de wacht gesleept.

Plus die zgn "drek" wat nu al naar buiten komt is natuurlijk ook een lokkertje om er zeker naar te kijken. Zo boeiend zijn ze nou eenmaal niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Soury op 21-11-2025 21:11:24 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 23 november 2025 @ 08:34:00 #5
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219323065
Stelletje profiteurs zijn die Mo en dat nep gezin, ik ga sowieso niet kijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219337025
O vreselijk programma erger mij nu al
pi_219337147
Zou Denise snoeihard raken. :9

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219337389
quote:
17s.gif Op maandag 24 november 2025 20:55 schreef vosss het volgende:
Zou Denise snoeihard raken. :9

:@
Zolang ze der mond dicht houdt zeker
pi_219337877
Kijken het nu terug.
Voice over is Harm Edens.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219337934
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Voice over is Harm Edens.
Oh dat klinkt wel positief is er misschien toch iets leuks aan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 november 2025 @ 22:55:52 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219337938
Moeder bepaalt weer alles en zoekt het huis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2025 @ 23:00:19 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219337961
Kutwijf geeft ook nog commentaar op de stem van dat meisje en bemoeit zich met haar koken.
En dan doet ze haar nog na ook. :{w
Terwijl ze zelf plat Rotterdams praat.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2025 @ 23:10:24 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219337996
Studentverhuizers met kleine verhuiswagen.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2025 @ 23:12:43 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219338005
En Denise haar spullen mogen niet met die vrachtwagen mee.
Gezellig zo'n schoonfamilie. 8)7
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2025 @ 23:20:40 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219338046
Denise heeft constant zo'n zenuwlachje.
En M. bemoeit zich ook met de rijstijl van haar zoon. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 november 2025 @ 23:26:08 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219338061
Wat een wanorde!
pi_219338085
Je hebt van die series die leuk zijn om te kijken omdat je je lekker kunt ergeren. Maar deze serie is het niet eens waard om op tv te komen.
Mijn vrouw en ik waren wel even benieuwd maar dit ga ik echt niet verder kijken.
Die moeder is knettergek, vader en zoon zijn twee lulletjes lampenkatoen van het ergste soort en die Denise doet alleen mee voor de instavolgers.
  dinsdag 25 november 2025 @ 00:01:15 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219338138
Ik twijfel ook heel erg of ik nog een volgende aflevering van dit toneelspel wil gaan zien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219338158
Ik vond het wel vermakelijk eigenlijk, alleen die zure Harm Edens als voice over vind ik dan weer niets. Verder die verhuiswagen helemaal uit Nederland laten komen naar Oostenrijk en vandaar uit naar Spanje was natuurlijk een opzetje van de productie. Die hebben dat gewoon geregeld, die studenten. Lag er een beetje te dik bovenop dat dit gestaged was. Die Monique is net zo erg en aanwezig als in Winter vol Liefde, het ging vooral over haar en nam ook nog even Denise in de maling over haar zangerige praten. Dat is natuurlijk wel zo, maar het kwam er zo plomp verloren uit alleen maar TV momentjes scoren voor zichzelf. Mens is in en in triest, en die man van haar is een doetje en best een aardige en normale vent. Die ga je nu wel beter leren kennen in deze reality soap, als Monique tenminste niet alles naar zich toe eist die aandacht.
Die Denise klinkt als een soort Yolanthe. Yo klinkt ook altijd een beetje overdreven zangerig bij het praten.

[ Bericht 6% gewijzigd door freaky40 op 25-11-2025 01:03:18 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219338482
Die Monique is de belichaming van de schoonmoeder from hell.
pi_219338513
Armoedig programma, de moeite en de aandacht niet waard. Die moeder is een gruwelijk rotmens, geen podium geven. De Meilandjes zijn ook niet alles, maar dit is gewoon te treurig.
pi_219338995
Slinger hem nu net aan
Wat een volk joh :X
Denk dat dit wel vermakelijk wordt, niet zo goed als de Meilandjes, alleen die kun je gewoon niet evenaren. Alsnog bijzondere mensen ;)
pi_219339192
Die moeder...je hoeft niet dol te zijn op je schoondochter, maar ze is echt super onaardig aan het doen... Die uien en die vrachtwagen...

Al snap ik dat die Denise ook irritant is... tenminste de manier van spreken. En de overkill aan optimisme

Lekkere familie iig _O-
pi_219339512
Denise PrAaT oOk Zo.
Maar dat neemt niet weg dat Monique dat niet zo hoeft te attenderen.
pi_219339741
Kijkcijfers vallen best mee, 730.000 kijkers gisteren en 13.0 in 25-54 jaar. Zo'n 100.000 minder kijkers dan De Meilandjes. Volgende week zal het nog wel wat hoger uitvallen met terugkijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219347261
Vond die moeder al een misbaksel in die andere serie maar nu laat ze toch écht zien hoe ze is. Iemand aanspreken op haar stemgeluid maar zélf de grootste bek hebben en dan ook nog plat Rotterdams. Beweren dat alle Rotterdammers nu eenmaal zo zijn maar niet iedere Rotterdammer is een aso MO!!!!
Man en zoonlief hebben niets te vertellen, die benaderd ze ook best wel agressief. Wat mankeert dat mens zeg! Denise vond ik nu ook geen wonderkind maar die pestbuien van Mo gaan mij toch echt te ver. Denise had al eerder kunnen meemaken dat die gozer nu eenmaal een moederskindje is. Beetje eigen schuld....................
Tóch gun ik dat kind niet deze afgang. En Mo maar zeggen dat John de Mol zo blij zal zijn met de kijkcijfers. Die zullen hard gaan dalen in de toekomst want op een gegeven moment ben je wel uitgekakt met die aso lui. Mo is gewoon een narcist 1ste klas!
pi_219347890
Ik ga er geen minuut van kijken verder, maar op de socials is er qua fragmenten niet aan te ontkomen _O-

Maar Mo is echt geen bitch hoor mensen, het is gewoon allemaal lullig geknipt volgens haarzelf :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 november 2025 @ 13:51:24 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219347898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:48 schreef TheVulture het volgende:

Maar Mo is echt geen bitch hoor mensen, het is gewoon allemaal lullig geknipt volgens haarzelf :')
Ja,ja.. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_219350124
Ik kijk niet, gun ik die takketrol niet.
pi_219350321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk niet, gun ik die takketrol niet.
Dat zal d’r leren!
pi_219389742
Die vader heeft ook niet veel in te brengen bij Mo naar mens
pi_219389993
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 21:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Die vader heeft ook niet veel in te brengen bij Mo naar mens
Jawel hoor, hij mag ja en amen zeggen :s) :+
  maandag 1 december 2025 @ 23:19:56 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219390477
Kijken het nu terug.
Vader en schoondochter gaan wel normaal met elkaar om.
En die verbouwing kunnen ze, als ze net als de Meilands 50.000 per aflevering krijgen, makkelijk betalen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219390509
Godsamme wat is het een Mo show.
Its all about Mo, Moself en More Mo :X
pi_219390634
Klus uitzendingen scoren, dat weten ze maar al te goed van De Meilandjes anders is zo'n reality soap niets aan. En dan is het ook nog in Spanje waar niet alles vlot gaat. En dat is maar goed ook anders zijn de afleveringen snel klaar. Anders zorgt de productie nog wel voor enige vertraging. Ik vind Denise wel steeds leuker en sympathieker worden. Zeker in de 2e aflevering komt ze beter tot haar recht. Ook door die vent van Monique, die 2 kunnen goed met elkaar wat leukere beelden oplevert.
Monique doet me denken aan het typetje Diana Charité van Kooten en de Bie: 'Weet je wel, weet je niet!'

Bekijk deze YouTube-video
Allemaal cabaretteketet!
pi_219390642
Overigens is de eerste aflevering van vorige week uitstekend uitgesteld terug gekeken:

Kijkdichtheid: 6,4 Marktaandeel: 18,7 Kijkcijfer: 1.070.000

Gelijk aan De Meilandjes zowat.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 2 december 2025 @ 04:36:10 #37
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219390816
Ik heb nog nooit een aflevering van Winter Vol Liefde gezien.
Gisteren De Hanslers gekeken.
Monique is, om het zachtjes uit te drukken, een nogal wat drukke behoorlijk aanwezige verschijning.
pi_219392228
Nou, irritainment in full effect hoor, 745.000 lineaire kijkers gisterenavond en 16.4 in 25-54 jaar maar liefst, het is dus gelijk aan De Meilandjes wederom een reality soap hit voor SBS! Ook negatieve aandacht is aandacht en het legt de soap bepaald geen windeieren...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219393052
Wat een bijzondere mensen toch
'k Weet nog niet wat ik van ze vind, maar ze kijken lekker weg met een boekje erbij :)
pi_219393376
Als ze door blijven gaan met deze serie, dan heeft die zoon elk seizoen een nieuwe vriendin die op het einde is weggepest door z'n vreselijke moeder. _O-
All those angels with their wings glued on.
pi_219395785
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ze door blijven gaan met deze serie, dan heeft die zoon elk seizoen een nieuwe vriendin die op het einde is weggepest door z'n vreselijke moeder. _O-
Je bent niet goed wijs om daar nog iets mee te beginnen.
  dinsdag 2 december 2025 @ 18:17:16 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219395903
Ik kan mn vinger er nietopleggen, maar elke keer als ik Mike zie dan denk ik er klopt iets niet aan hem lijkt of wel of hij een soort van beperking heeft ofzo.
Is niet heel aardig natuurlijk om te zeggen.

pi_219395928
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:17 schreef amaranta het volgende:
Ik kan mn vinger er nietopleggen, maar elke keer als ik Mike zie dan denk ik er klopt iets niet aan hem lijkt of wel of hij een soort van beperking heeft ofzo.
Is niet heel aardig natuurlijk om te zeggen.

[ afbeelding ]
Niet handig, maar wel eerlijk en volledig eens. Hij is 'anders' zoals ze dat zeggen bij mongooltjes....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219397417
Je kunt wel merken dat Mo de geldschieter is. Zij bepaalt en betaald. Huisje kopen? Mo tekent. Buitensetje aanschaffen? Mo beslist en Pa moet smoesjes verzinnen en haar om de tuin leiden om haar van dat idee van dat brakke setje af te brengen ipv. duidelijk te zeggen wat hij ervan vindt.
Mo zegt 'spring' en Pa en Mike vragen, 'hoe hoog'.
  dinsdag 2 december 2025 @ 21:20:58 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219397436
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:18 schreef praadje het volgende:
Je kunt wel merken dat Mo de geldschieter is. Zij bepaalt en betaald. Huisje kopen? Mo tekent. Buitensetje aanschaffen? Mo beslist en Pa moet smoesjes verzinnen en haar om de tuin leiden om haar van dat idee van dat brakke setje af te brengen ipv. duidelijk te zeggen wat hij ervan vindt.
Mo zegt 'spring' en Pa en Mike vragen, 'hoe hoog'.
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurant
pi_219397542
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurant
Nee inderdaad. Gewoon waaibomenhout.
pi_219397544
Ik vind dat 'restaurant' meer op een normaal woonhuis lijken zo aan de voorkant met een deur en raam. En dat er nog een luikje naast zit lijkt het meer te duiden op een ijssalon waar je ijsjes kunt kopen. Het is ook een veel te kleine ruimte om een fatsoenlijk restaurant in te beginnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219399152
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg

Is een premium-artikel.

De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.

Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
  woensdag 3 december 2025 @ 11:28:26 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219400057
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:

De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.

Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
The soap continues... :o
Poef.....gone! ©golfer
pi_219400627
quote:

Is een premium-artikel.

Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?
  woensdag 3 december 2025 @ 13:45:19 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219400866
Bron: RTL

Dat Monique niet op haar mondje gevallen is, was al te zien in 'De Hanslers: van de piste naar de playa'. Maar dat haar echtgenoot ook van zich af kan bijten, was nog niet eerder naar voren gekomen. Tot nu. Peter is het gedram van zijn lieftallige echtgenote namelijk spuugzat.

Monique heeft haar zinnen gezet op een buitenset voor hun horecagelegenheid, maar Peter vindt het meubilair veel te zwaar om elke dag naar buiten en naar binnen te tillen. "Ga nou niet zeiken", bijt Monique hem toe. "Je bent toch een vent? Je bent toch geen mietje?"

Als mama Mo haar ogen laat vallen op een andere set, die meteen leverbaar is, wil ze die hebben. Hoewel dit meubilair een stuk lichter is, is het veel minder stevig. "Ik vind het een beetje kwetsbaar", zegt Peter op camera. "Dan is het moeilijk om Monique daarvan te overtuigen."

En waar zoon Mike zich makkelijk neerlegt bij de keuze van zijn moeder, laat haar man zich niet zomaar uit het veld slaan en dat is tegen het zere been van Monique. "Ik word er helemaal gek van, echt waar. Altijd hoog haar", wil ze op camera zeggen, maar dat hoort Peter. "Jij hoeft geen hoog haar te hebben, dat is makkelijk", zegt hij gepikeerd tegen haar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219404951
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:05 schreef amaranta het volgende:

[..]
Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?
In Spanje heb je belastingvoordeel als onderneming als je je familie in dienst hebt / familiebedrijf hebt. Dat zie je bij veel restaurants daar. Neem aan dat diezelfde regels gelden voor ondernemers zonder Spaans paspoort.
pi_219404952
quote:

Is een premium-artikel.

Dus eigenlijk zegt Mo dat Denise ergens illegaal had moeten gaan werken?
pi_219440649
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 6,1 Marktaandeel: 17,8 Kijkcijfer: 1.007.000

Wel wat minder kijkers dan vorige week zowel in marktaandeel als kijkcijfer, maar nog steeds best goed ondanks alle negatieve aandacht. Kijkcijfer Top 25 nr. 7
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 8 december 2025 @ 23:17:46 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219446050
Kijken het nu terug. Het narcisme van Monique wordt steeds erger. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 december 2025 @ 23:24:25 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219446066
En Denise speelt niet het domm blondje, ze is gewoon dom.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 08-12-2025 23:42:02 (typo) ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_219446164
Gedoe om dat hondje ook. Bekje ziet er ook niet meer uit, je ziet nauwelijks die ogen nog. Van al die hondjes die ze hebben overigens. Hopelijk komt het hondje er bovenop maar ik denk uitstel van executie...
Geen echte spraakmakende aflevering, het kabbelde gewoon rustig verder en Monique being Monique. Denise vind ik wel steeds sympathieker worden maar dat zangerige toontje waarop ze praat blijft irritant. Overigens spelen Mike en Denise het gelukkige stelletje met verve trouwens, handje geven, kusje geven terwijl het tijdens de draaidagen al keihard uit was tussen beide....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219447959
De lineaire cijfers zijn een beetje ingekakt maar nog steeds een mooie 641.000 kijkers gisterenavond waarmee het Familie Gillis voor blijft.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 9 december 2025 @ 21:51:49 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219452676
English? Tosti Hawaï
Oh Nederlands? Tosti Hawaï. Lekker makkelijk zo 😅
pi_219452764
Die hond had het al dagen "Spaans benauwd" waarom niet eerder naar de dierenarts, leek wel of het tegenviel dat het beestje nog aan de medicatie moest. Al verdenk ik sommige dierenartsen ook wel van hup kassa en nog een tijdje oplappen.
Die vent met die zogenaamde hygiënische zwarte handschoentjes. Duhh.. en dan handen schudden met die dingen aan en op de balie leunen menu kaarten plaatsen (mits die schoongemaakt worden) . Was gewoon je handen sukkel.
Mo is een vreselijk mens maar Denise loopt wel over van nepheid, dat stomme gemaakte lachen dat hihi ik ben blond en schattig gedrag, eigenlijk alles.
Maar het is bekend dat het ook niks geworden allemaal dus dat verklaard het wel.
pi_219478416
Is “tijgerannieeee” een ding? Dat Denise en Mo dat allebei zo overdreven zeggen?
Tijgerrannieeeeeeee (overigens is het panter toch?? )
pi_219505582
Ik ben de enige die kijkt?
Die lach van Denise is wel echt bijzonder
pi_219505642
Die Mo heeft wel issues hoor. Als ze zich zelfs bemoeit met de binnenkant van hun kledingkast.
Maar zelf heeft ze ook alles op het bed geflikkerd
pi_219505720
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 21:25 schreef amaranta het volgende:
Ik keek Hunted eerst en zo naar dit programma!

Teveel keuze op de maandag. Alleen dan kies ik voor "geen reclame tussendoor"
pi_219505861
Verschrikkelijk die vrouw met d'r gegil en "gezellie" en gecommandeer
pi_219505864
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik keek Hunted eerst en zo naar dit programma!

Teveel keuze op de maandag. Alleen dan kies ik voor "geen reclame tussendoor"
Ja, normaal kijk ik hem ook terug zonder reclames, maar nu had ik niks te doen.
pi_219505869
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 21:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, normaal kijk ik hem ook terug zonder reclames, maar nu had ik niks te doen.
^O^
pi_219506251
Ik heb het idee dat het hondje de pijp uit moet van hen ...
pi_219506299
Die schoondochter begin ik ook wel minder sympathiek te vinden. Eerst dacht ik "arme meid", maar ze past perfect bij die Mo
  maandag 15 december 2025 @ 22:17:01 #70
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219506311
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het idee dat het hondje de pijp uit moet van hen ...
Whût, is dat mormel nóg niet dood? Die dierenarts daar is gek op dierenleed blijkbaar.. en poen _O-
pi_219506331
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:17 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Whût, is dat mormel nóg niet dood? Die dierenarts daar is gek op dierenleed blijkbaar.. en poen _O-
Mocht niet ivm de regelgeving. Beest heeft medicijnen en doet het geloof ik weer

Maar goed, ben niet verdiept, geef niet om dieren
pi_219506389
quote:
Bijzonder nep, net als het haar wat ietsje beter is dan die Temu strengels die ze eerst had. En wat ben je toch ook bijzonder dom om een horeca opleiding te gaan volgen omdat je dan kan uitslapen _O- koekoek...ze heeft er blijkbaar nooit gewerkt. Ook zichtbaar in de keukenindeling waar er van alles voor de stopcontacten hing en boven het kook gedeelte.
Maar Moeders spant wel de kroon met de verbazing van de rekeningen die moeten worden betaald. Ze koopt alles wat los en vast zit, en met een vreselijke wansmaak. De roze budah's en tijgerprints. Verschrikkelijk :')
Maar goed dat Harm het nog ietsje aantrekkelijk maakt om te kijken al is hij ook niet echt scherp.
  maandag 15 december 2025 @ 22:31:36 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219506527
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mocht niet ivm de regelgeving. Beest heeft medicijnen en doet het geloof ik weer

Maar goed, ben niet verdiept, geef niet om dieren
Die dierenarts ziet drommels goed de End Of Life van dat mormeltje, maar blijft medicijnen verkopen, jaja hun wet is dus medogenloos..het is te hopen dat de lijdensweg van dat beesie nog vele TV uitzendingen blijft doorlopen :P
pi_219506563
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die dierenarts ziet drommels goed de End Of Life van dat mormeltje, maar blijft medicijnen verkopen, jaja hun wet is dus medogenloos..het is te hopen dat de lijdensweg van dat beesie nog vele TV uitzendingen blijft doorlopen :P
Ik let niet zo goed op die beesten. Dacht hij hoestte, dus verkouden of allergisch, maar misschien schat ik het leed niet goed in ;)

We gaan het lijden op de voet volgen iig
  maandag 15 december 2025 @ 23:45:09 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219506900
quote:
Kijken het nu terug.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 15 december 2025 @ 23:53:27 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219506921
Mo blijft onveranderlijk irritant de baas spelen.
Negatief toppunt was wel dat ze in de kledingkast van de kinderen kijkt.

En bij de herinneringen van haar dooie hondje zegt dat de hondjes het belangrijkste voor haar zijn. "Het zijn mijn kindjes".
Leuk voor Mike om terug te kijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219506944
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, deze vrouw, deze echtgenoot, zoon en dan dat neppe gekus in het water kennelijk want ze waren daar toch al geen setje meer?

Hoeveel is tevoren bedacht, een toneelstuk en wat is nog echt?

:% :% :D
pi_219506971
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, deze vrouw, deze echtgenoot, zoon en dan dat neppe gekus in het water kennelijk want ze waren daar toch al geen setje meer?

Hoeveel is tevoren bedacht, een toneelstuk en wat is nog echt?

:% :% :D
Wat echt is zijn die dunne sprieten haar van Denise die maar door de extensions de buitenlucht in willen.
pi_219507011
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat echt is zijn die dunne sprieten haar van Denise die maar door de extensions de buitenlucht in willen.
Temu sprieten _O-
pi_219507173
Nee, dat was een puik staaltje acteerwerk van beide met de voetjes in de zee en dan een heftige zoonscene. Lag het in deze aflevering iets teveel de nadruk op met al die zoentjes telkens. Het meiske kan zo in GTST. Die moeder is manisch, kan niet anders zeggen! En dan in de bloedhitte, krijgt ze nog een rodere kop van bij al die opwinding. En die man van haar doordrenkt van angstzweet voor dat achterlijke wijf van hem. Maar over het algemeen blijft het toch wel vermakelijke irritainment.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 06:23:14 #81
388664 crew  Dotteke
pi_219507302
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 02:37 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat was een puik staaltje acteerwerk van beide met de voetjes in de zee en dan een heftige zoonscene. Lag het in deze aflevering iets teveel de nadruk op met al die zoentjes telkens. Het meiske kan zo in GTST. Die moeder is manisch, kan niet anders zeggen! En dan in de bloedhitte, krijgt ze nog een rodere kop van bij al die opwinding. En die man van haar doordrenkt van angstzweet voor dat achterlijke wijf van hem. Maar over het algemeen blijft het toch wel vermakelijke irritainment.
Ik kan het nog geen 10 minuten aan zien dit programma.
pi_219507754
Wat ook een bijzonder verhaal is, is dat geacteerd is. Waarom cijfert Denise zichzelf zo weg? Voor het geld? Je gaat toch niet doen alsof je een relatie hebt? Wat een raar gedoe.
pi_219511190
Kijkcijfers al iets lager ten opzichten van vorige week. Het nieuwtje lijkt er een beetje vanaf. Hoeveel afleveringen nog eigenlijk? Weet iemand dat?
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 18:23:42 #84
388664 crew  Dotteke
pi_219511255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers al iets lager ten opzichten van vorige week. Het nieuwtje lijkt er een beetje vanaf. Hoeveel afleveringen nog eigenlijk? Weet iemand dat?
zijn 8 afleveringen zover ik weet
pi_219557618

Kijkdichtheid: 5,0 Marktaandeel: 16,0 Kijkcijfer: 833.000

Oei, een vrije val. Vorig week nog in de 1 miljoen, nu lijkt het nieuwtje er toch echt af te zijn. Of dit een trend gaat zijn volgende week moeten we afwachten. Er komt denk ik geen nieuw seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219557624
Het is leuk omwille de rare Mo
Alleen de rest is gewoon niet zo spannend en valt in de herhaling

Desalniettemin blijf ik lekker kijken
pi_219563399
Die stem en manier van praten en het lachen van die schoondochter...

Weet dat het iets is dat je moeilijk verandert... alleen hoor nog liever Maxime Meiland aan
pi_219563455
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die stem en manier van praten en het lachen van die schoondochter...

Weet dat het iets is dat je moeilijk verandert... alleen hoor nog liever Maxime Meiland aan
Kan ze wel veranderen hoor, het is niet echt. Gemaakt mens is het.
pi_219563494
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan ze wel veranderen hoor, het is niet echt. Gemaakt mens is het.
Ik heb oa logopedie & taalwetenschappen gestudeerd en het kan. Mits gemotiveerd en veel geduld en ik denk dat dat mist
pi_219563567
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb oa logopedie & taalwetenschappen gestudeerd en het kan. Mits gemotiveerd en veel geduld en ik denk dat dat mist
Ik bedoel dat ze normaal waarschijnlijk niet zo praat en lacht dat is voor de camera's. Kan een logopedist niks mee
pi_219563585
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ze normaal waarschijnlijk niet zo praat en lacht dat is voor de camera's. Kan een logopedist niks mee
Dat bedoel ik dus met motivatie
pi_219563605
Maar een vervelende familie is het iig wel

Doetjes en krengen
pi_219563777
Even tussendoor hoor. Hoe beoordelen jullie het programma?
Hotapnyc
pi_219563815
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
Vreselijke mensen, maar ja toch kijken. :+
pi_219563853
Ze stond daar toch bij toen ze die diepvries zooi kochten. Bij aflevering betalen, ze vroegen zelfs of pinnen mogelijk was. :? Sta je daar zonder geld.
pi_219563999
Zoiets als een treinongeluk. Het is walgelijk en je blijft kijken
pi_219564960
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Vreselijke mensen, maar ja toch kijken. :+
c_/
Hotapnyc
  maandag 22 december 2025 @ 23:05:41 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219565014
Elke zin van Mo begint met "ik ik, ik" en mijn bar. En het is mijn geld.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 december 2025 @ 23:10:16 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219565055
Ik snap die man van haar niet. Ik zou al lang vertrokken zijn. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 23-12-2025 00:07:29 (typo) ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_219565067
Waarom blijf ik kijken 8)7 |:(
pi_219565299
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
Afgehaakt na 1,5 aflevering. Alles is in scène gezet en alles is nep. Niemand heeft ook echt iets te melden.

Al moet moet ik zeggen dat ik om die reden sowieso geen soaps kijk.
pi_219565382
Ik vind Denise in haar aanzien veranderd ten opzichten van Winter vol Liefde. Natuurlijk ze heeft een beetje dat rare toontje van praten, maar prik daar wel een beetje doorheen. Lief meisje verder die zich laat ondersneeuwen door die terror moeder van Mike. Het heet niet De Hanslers maar 'Monique', zij heeft de hoofdrol waarbij andere ondersneeuwen zowel vader als zoon en Denise. Ik vind de momenten dat ze niet op beeld is, en dat zijn er bar weinig, het juist prima te behappen. En zelfs als ze niet op beeld is was ze aanwezig zo bleek vanavond met dat moment dat de leverancier op de stoep stond die wenste betaald te worden, maar moeder Monique had de pinpas bij haar en werd gebeld....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219565398
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Denise in haar aanzien veranderd ten opzichten van Winter vol Liefde. Natuurlijk ze heeft een beetje dat rare toontje van praten, maar prik daar wel een beetje doorheen. Lief meisje verder die zich laat ondersneeuwen door die terror moeder van Mike. Het heet niet De Hanslers maar 'Monique', zij heeft de hoofdrol waarbij andere ondersneeuwen zowel vader als zoon en Denise. Ik vind de momenten dat ze niet op beeld is, en dat zijn er bar weinig, het juist prima te behappen. En zelfs als ze niet op beeld is was ze aanwezig zo bleek vanavond met dat moment dat de leverancier op de stoep stond die wenste betaald te worden, maar moeder Monique had de pinpas bij haar en werd gebeld....
Denise zit er met één doel, de zoveelste derde rangs bn'er worden. Het lieve leuke blonde hihi meisje spelen, ik trap er niet in. Monique is een tandje erger dat dan weer wel, maar dat is een naar mens van nature.
pi_219565450
Je kent haar niet, dus daarom voordeel van de twijfel v.w.b. Denise wat mij betreft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219566506
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 23:13 schreef Blues het volgende:
Waarom blijf ik kijken 8)7 |:(
Ik ben afgehaakt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219566731
615.000 kijkers keken naar de lineaire aflevering gisterenavond. Weet niet meer wat de lineaire cijfers waren vorige week maar met deze cijfers zal het wederom weer niet boven de 1 miljoen komen zoals de overall cijfers vorige week.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 23 december 2025 @ 13:47:28 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219568068
Mo die het weer bekend maakt ook en niet hij zelf...ach ach ach...Now she's fucked...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 23 december 2025 @ 14:27:17 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219568243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Mo die het weer bekend maakt ook en niet hij zelf...ach ach ach...Now she's fucked...
En trots dat ze daar op is
pi_219568246
Dat mens is niet goed wijs, echt manisch. Met die rood doorlopen plofkop.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219570766
Ik trek Gilles ook slecht omdat ik het een domme vervelende vent vind. Maar goed, gewoon een heel ander persoon dan wat ik prettig vind.
Maar bij Mo voel ik zoveel ergernis dat het bijna naar haat gaat, wat een vreselijk wijf. Kan die man niet van haar af vanwege de schulden in Nederland en de financiële malaise of zo? Wie doet zich nou deze zelfkastijding aan?

Denise voelt zich denk ik zo ongemakkelijk dat ze daarom zo dom aan het lachen is. Je zal maar al dat commentaar tegen de camera moeten doen terwijl je de hele dag afgemaakt wordt.
  dinsdag 23 december 2025 @ 19:32:45 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219570916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:10 schreef NedKelly het volgende:
Ik trek Gilles ook slecht omdat ik het een domme vervelende vent vind. Maar goed, gewoon een heel ander persoon dan wat ik prettig vind.
Maar bij Mo voel ik zoveel ergernis dat het bijna naar haat gaat, wat een vreselijk wijf. Kan die man niet van haar af vanwege de schulden in Nederland en de financiële malaise of zo? Wie doet zich nou deze zelfkastijding aan?

Denise voelt zich denk ik zo ongemakkelijk dat ze daarom zo dom aan het lachen is. Je zal maar al dat commentaar tegen de camera moeten doen terwijl je de hele dag afgemaakt wordt.
Ik vind het wonderbaarlijker dat ze doen alsof ze een stel zijn?
pi_219570934
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik vind het wonderbaarlijker dat ze doen alsof ze een stel zijn?
Ik kan niet zo goed inschatten tot wanneer ze een stel waren. Was de breuk al voor begin van de opnames of ergens midden in? Want ik zie soms toch ook wel relaxte beelden van hun 2 samen.
  dinsdag 23 december 2025 @ 21:04:35 #114
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219572071
"De Hansworstjes."

Een treffende omschrijving in de AD Media Podcast.
pi_219572255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:34 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ik kan niet zo goed inschatten tot wanneer ze een stel waren. Was de breuk al voor begin van de opnames of ergens midden in? Want ik zie soms toch ook wel relaxte beelden van hun 2 samen.
Uitstekend geacteerd dan want ze zijn al vanaf het begin van de draaiperiode al geen stel meer.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 23 december 2025 @ 21:18:05 #116
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219572272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Denise zit er met één doel, de zoveelste derde rangs bn'er worden. Het lieve leuke blonde hihi meisje spelen, ik trap er niet in. Monique is een tandje erger dat dan weer wel, maar dat is een naar mens van nature.
Het lijkt oppervlakkig gezien een soort Britt Dekker, maar bij Denise denk ik niet dat er veel boeiends achter de lichtvoetige buitenkant zit.

Britt bleek boerenslim te zijn en talenten te hebben (paarden), en overleeft zo in 'het wereldje'.
pi_219572700
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 21:18 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het lijkt oppervlakkig gezien een soort Britt Dekker, maar bij Denise denk ik niet dat er veel boeiends achter de lichtvoetige buitenkant zit.

Britt bleek boerenslim te zijn en talenten te hebben (paarden), en overleeft zo in 'het wereldje'.
Denise heeft geen enkel charisma of talent.
pi_219574772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 21:16 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Uitstekend geacteerd dan want ze zijn al vanaf het begin van de draaiperiode al geen stel meer.
Of ze komt (op mij) relaxt over omdat Mo niet in de buurt is. _O-
  maandag 29 december 2025 @ 23:10:33 #119
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219664749
Net even gekeken.
Wat een naar, egoïstisch persoon.
Alles moet gaan zo zij het wil.
pi_219664976
Je gaat naar een winkel met zijde bloemen (waar Julio Iglesias ook blijkbaar winkelt) Trek van alles uit de vazen en dan verbaasd zijn dat je 600 euro moet aftikken. :') En dan zeggen dat je het niet mooi vindt, dan maar naar de Chinese supermarkt voor plastic. Wat een dom mokkel is dat zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 29-12-2025 23:25:00 ]
  maandag 29 december 2025 @ 23:25:08 #121
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219665162
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
Je gaat naar een winkel met zijde bloemen (waar Julio Iglesias ook blijkbaar winkelt) Trek van alles uit de vazen en dan verbaasd zijn dat je 600 euro moet aftikken. :') En dan zeggen dat je het niet mooi vindt, dan maar daar de Chinese supermarkt voor plastic. Wat een dom mokkel is dat zeg.
En ze hadden alles al aan de gevel aangebracht, maar mochten ze eruit halen en weer meenemen.
Vraag mij af als er geen camera's bij waren geweest, of de verkopers dat gepikt hadden.
pi_219665188
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
En ze hadden alles al aan de gevel aangebracht, maar mochten ze eruit halen en weer meenemen.
Vraag mij af als er geen camera's bij waren geweest, of de verkopers dat gepikt hadden.
Denk het niet, ze nemen de gratis reclame wel voor lief.
  maandag 29 december 2025 @ 23:35:30 #123
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219665502
O,ze heeft opnieuw de relatie van haar zoon kapot gemaakt.
  maandag 29 december 2025 @ 23:49:32 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219665821
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef spapaars het volgende:
O,ze heeft opnieuw de relatie van haar zoon kapot gemaakt.
Nou, daar had Denise haar niet voor nodig.
Die heeft dit toneelstukje alleen gedaan om haar een CN-status op te leveren.
In alle uitspraken over vergunningen en regels gaat het bij Mo en Peter alleen maar over Mo, Peter en Mike en wordt Denise niet meer genoemd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219666669
Een winkel waar Julio Iglesias zijn bloemen ook vandaan haalt, ja ja. Leuke marketing praat van deze ouwe opa aan de costa maar ik geloof er geen jota van. Verder ging ze weer full cluster Karen in de aflevering en volgende week de exit van Denise tot gevolg. Ze hield het acteren van de vriendin van Mike niet meer vol...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219670986
Ik dacht dat de naam van een nepbloem Julio in zijn regenjas Iglesias was _O-
  dinsdag 30 december 2025 @ 12:14:51 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219671244
Wat ik niet begrijp. Heeft die moeder überhaupt een plan?
Koopt/huurt een pand.
Heeft geen idee wat ze ermee gaat doen. Dan is het weer tapas dan is het weer iets anders, dan weer fingerfood. Dan cocktails.
Gaat als een kip zonder kop meubilair kopen, en dan niet eens degelijk horeca meubilair maar vage Action troep. Ik bedoel, die driepoot tafeltjes zijn waarschijnlijk na 1 week al stuk. Lukraak 15 stoelen en bedenkt achteraf pas dat het niet logisch was.
Slaat goed doordachte “adviezen” weg.
Want zij bepaalt zelf wel of meubels buiten mogen blijven staan of niet, en of de buren last hebben van haar versieringen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan…
Lijkt een beetje op zo’n koppeltje uit ik vertrek die naar Griekenland vertrokken en de begroting op een klein servet hadden gemaakt.
pi_219672114
[quote]1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:

‘Schoonloeder Monique Hansler wilde nieuwe Erica Meiland worden’
SBS 6-realityster Monique Hansler, ook wel bekend als het ‘schoonloeder’ uit B&B Vol Liefde, was er al járen op uit om de Meilandjes achterna te gaan. “Ze is heel erg manipulatief”, klinkt het.

https://www.mediacourant.(...)rica-meiland-worden/
pi_219672790
Ligt het aan mij of begint Mo een beetje te praten (en gillen) zoals Martien Meiland?

Dat "gooeeed " en "mooooooi" etc
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:10:36 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219673285
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of begint Mo een beetje te praten (en gillen) zoals Martien Meiland?

Dat "gooeeed " en "mooooooi" etc
Tijgerrrrrr
pi_219673387
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:
Koopt/huurt een pand.
Heeft geen idee wat ze ermee gaat doen. Dan is het weer tapas dan is het weer iets anders, dan weer fingerfood. Dan cocktails.
Gaat als een kip zonder kop meubilair kopen, en dan niet eens degelijk horeca meubilair maar vage Action troep. Ik bedoel, die driepoot tafeltjes zijn waarschijnlijk na 1 week al stuk. Lukraak 15 stoelen en bedenkt achteraf pas dat het niet logisch was.
Slaat goed doordachte “adviezen” weg.
Want zij bepaalt zelf wel of meubels buiten mogen blijven staan of niet, en of de buren last hebben van haar versieringen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan…
Lijkt een beetje op zo’n koppeltje uit ik vertrek die naar Griekenland vertrokken en de begroting op een klein servet hadden gemaakt.
Ik denk dat die mensen gewoon een RLS wilden hebben, van RTL een zak geld kregen en samen met de productie een ruwe schets hebben gemaakt van wat eventueel wel leuk zou zijn voor een serie.

Ik vind ze zelf in niets uitstralen dat het ondernemers zijn en dus met een goed doordacht idee aan een onderneming beginnen.
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:47:37 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219673947
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:59:16 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219674115
quote:
Tja
  dinsdag 30 december 2025 @ 15:00:52 #135
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219674132
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef amaranta het volgende:

[..]
Tja
Net als de Meilandjes, elk seizoen een nieuw project.
pi_219675224
Kijkcijfers De Hanslers weer door het dak: Top-10 bestormd

Waar op voorhand de verwachting was dat de hype rond De Hanslers na de eerste aflevering wel in zou storten blijkt dat totaal niet het geval. De kijkers weten iedere maandag toch SBS6 weer te vinden voor een nieuwe portie van mama Monique. Met nu zelfs weer een top-10 klassering.

Weet je wel wie ik ben?

Wanneer je de socials in de gaten houdt zie je vaak dezelfde berichten. Mensen wilden absoluut niet gaan kijken, maar waren er toch weer ingetrapt. De trigger is te groot om niet te kijken. En inmiddels komen diverse kijkers er ook gewoon eerlijk voor uit. Het is vreselijk om te zien wat vooral Monique nu weer voor gedrag vertoond. Ditmaal tetterde ze naar een bloemenverkoop of hij wel wist wie ze was… Maar tegelijkertijd is het wel heerlijke televisie om naar te kijken.

Seizoen 2 komt dichterbij

Zo zaten er dus maandag alweer zo’n zevenhonderdduizend mensen klaar, 696.000 om precies te zijn. En die zagen aan het einde dat het mis is gegaan, want Denise is eruit gezet. Met dit aantal kijkers staat De Hanslers zelfs in de top-10 van de kijkcijfers, zo meldt Tina Nijkamp op haar Instagram. Een tweede seizoen van de realityserie lijkt dan ook steeds dichterbij te komen.

https://lovereality.nl/ki(...)dak-top-10-bestormd/
pi_219676692
quote:
Fake?
Verhaal van hun eigen insta is van 2 uur geleden...
  dinsdag 30 december 2025 @ 18:33:55 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219678599
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Fake?
Verhaal van hun eigen insta is van 2 uur geleden...
Zou kunnen.

pi_219678792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Een winkel waar Julio Iglesias zijn bloemen ook vandaan haalt, ja ja. Leuke marketing praat van deze ouwe opa aan de costa maar ik geloof er geen jota van. Verder ging ze weer full cluster Karen in de aflevering en volgende week de exit van Denise tot gevolg. Ze hield het acteren van de vriendin van Mike niet meer vol...
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa :') ) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren :{w
  dinsdag 30 december 2025 @ 18:54:28 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219679078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa :') ) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren :{w
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?
Mind you, ik heb de aflevering nog niet gezien dus ik heb geen idee waar dit over gaat
pi_219679170
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?
Mind you, ik heb de aflevering nog niet gezien dus ik heb geen idee waar dit over gaat
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel) :P
pi_219683450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geef mijn mening. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219683475
Ik moet zeggen dat het Meilandjes gehalte hoog is, ze moeten ze maar nadoen. Het 'meid!' en 'Wat goooeeed' is niet van de lucht in de aflevering van gisteren. Ze willen er zooooo graag op lijken!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219690000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel) :P
Hij zei Hotel Julio Iglesias dacht ik.
pi_219690340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat mens is niet goed wijs, echt manisch. Met die rood doorlopen plofkop.
Toch denk ik, het is niet mijn smaak, dat ze het leuk ingericht heeft, mensen trekken er toch naar toe. Ze heeft ergens in haar hoofd wel een plan.
Make trouble not war
pi_219692122
Nee, dat pand is helemaal niet geschikt voor een restaurant met zoveel tafeltjes. Is haast niet ter herbergen binnen. En je moet alles opbreken aan het eind van de dag. Ik denk dat dit van oorsprong ook nooit een echt restaurant is geweest, meer een soort kiosk waar je bij het loketje buiten een ijsje kon halen en verder een kopje koffie kon drinken en was er voor de rest een kleine kaart. Hun willen megalomaan doen maar daar is dat pand niet geschikt voor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219696812
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat pand is helemaal niet geschikt voor een restaurant met zoveel tafeltjes. Is haast niet ter herbergen binnen. En je moet alles opbreken aan het eind van de dag. Ik denk dat dit van oorsprong ook nooit een echt restaurant is geweest, meer een soort kiosk waar je bij het loketje buiten een ijsje kon halen en verder een kopje koffie kon drinken en was er voor de rest een kleine kaart. Hun willen megalomaan doen maar daar is dat pand niet geschikt voor.
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?
pi_219697000
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:40 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?
Ja hoezo?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219697039
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja hoezo?
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.
Ook bij barretjes staan in Spanje tafeltjes op de terrassen.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 00:38:59 #150
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219728190
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Dacht bij een hotel
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.
Ook bij barretjes staan in Spanje tafeltjes op de terrassen.
:Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 00:40:17 #151
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219728194
Wij kijken het vooral om het leedvermaak en om ons te verbazen over de domheid. :@

De aflevering dat Denise buiten gezet is hebben we nog niet gezien.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219749615
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219749652
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verheug me erop :@

De situatie lijkt me naar, alleen tja... wel goede televisie
pi_219749811
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
SPOILER
Nou, dat was al even eerder geklapt al voor de opnames van de serie begreep ik, dus dit van vanavond is een toneelstukje ook.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219749818

Kijkdichtheid: 5,3 Marktaandeel: 17,7 Kijkcijfer: 880.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 6
Allemaal cabaretteketet!
pi_219754971
Moeder Mo is een walgelijk teringwijf, Denise mag blij zijn dat ze weg is
pi_219755718
Ben benieuwd

Het belooft dramatique
pi_219755841
Kunnen ze gewoon niet ouderwets alles noteren? Wat een kul om niet open te gaan als je kassa het niet doet. Voer je alles achteraf in. Er zat ook maar twee man, even niet pinnen of kan dat wel.
  maandag 5 januari 2026 @ 22:50:25 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756848
Slap gelul van Mo over Denise.
Klopt volgens mij niks van.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 januari 2026 @ 22:54:59 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756880
Toneelstuk van Mo, Mkke en Peter.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 januari 2026 @ 23:02:14 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756921
Mo in de keuken zonder hygienische kleding aan. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_219756959
quote:
13s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:50 schreef golfer het volgende:
Slap gelul van Mo over Denise.
Klopt volgens mij niks van.
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.
Wel laf van Mike dat hij niet het gesprek aan gaat met Denise, zo zie je maar weer wat een slappe hap het is die alles voor moeder Mo doet.
  maandag 5 januari 2026 @ 23:14:42 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756995
Lekker roddelen van Mo, Mike en Peter over Denise tijdens een toneelstukje van het huis schoonhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 05-01-2026 23:20:30 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_219757000
quote:
8s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.
Wel laf van Mike dat hij niet het gesprek aan gaat met Denise, zo zie je maar weer wat een slappe hap het is die alles voor moeder Mo doet.
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.

Normaal gesproken zou het inderdaad niet netjes zijn om zo over anderen te praten maar in het geval van Mo & co lijkt me elk lelijk woord dat is uitgesproken of getypt meer dan terecht als je ziet met wat voor walgelijk pesterig mormel Denise daar ver van haar eigen omgeving en mensen te maken heeft gehad. En ja het was haar eigen keuze om met Mike een relatie te beginnen, maar om zo walgelijk behandeld te worden is ver over de grens.
pi_219757068
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.

Normaal gesproken zou het inderdaad niet netjes zijn om zo over anderen te praten maar in het geval van Mo & co lijkt me elk lelijk woord dat is uitgesproken of getypt meer dan terecht als je ziet met wat voor walgelijk pesterig mormel Denise daar ver van haar eigen omgeving en mensen te maken heeft gehad. En ja het was haar eigen keuze om met Mike een relatie te beginnen, maar om zo walgelijk behandeld te worden is ver over de grens.
Het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat ze moet betalen als ze ook genoeg heeft meegewerkt aan die toko.
Al heb ik toch vanaf het begin al mijn bedenkingen wat Denise betreft en haar relatie met Mike, ik trap niet zo snel in het lieve onschuldige meisjes gedrag.
Dat Mo een verschrikkelijke vrouw is wist ze al langer.
pi_219757219
TeamDenise in den gloria! Het is belachelijk hoe het gegaan is en dat ze nu in de bloedhitte op een camping moet bivakkeren in de middle of nowhere beetje treurig ook en ook die scene dat ze naar een plaatselijk aftands supermarktje moet om daar haar eten te halen. En volgende week het vervolg, maar dat verloopt ook niet voorspoedig met de hereniging met de familie from helly....Die Mike zal het altijd opnemen voor zijn ouders wat dat betreft blijft het een kneus puur sang maar dat was in WvL al duidelijk destijds.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757259
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:54 schreef freaky40 het volgende:
TeamDenise in den gloria! Het is belachelijk hoe het gegaan is en dat ze nu in de bloedhitte op een camping moet bivakkeren in de middle of nowhere beetje treurig ook en ook die scene dat ze naar een plaatselijk aftands supermarktje moet om daar haar eten te halen. En volgende week het vervolg, maar dat verloopt ook niet voorspoedig met de hereniging met de familie from helly....Die Mike zal het altijd opnemen voor zijn ouders wat dat betreft blijft het een kneus puur sang maar dat was in WvL al duidelijk destijds.
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.
pi_219757263
Laatste 10 minuten gezien. Wat is het toch ook een takkewijf. Niemand verdient daar geld maar Denise moet wel even kostgeld betalen.

Trouwens, het hele feestje is helemaal in scène gezet ook. Als je liefje door schoonloeders zo aan de kant wordt gezet… elke vent zou dan toch furieus zijn. Nee rubberen Mike staat even doodleuk tijdens het schoonmaken te vertellen waarom het allemaal niet liep.
pi_219757268
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.
Blijkbaar kan ze dat niet bekostigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 06-01-2026 00:19:03 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757274
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Blijkbaar kan ze dan niet bekostigen.
Denise heeft maar één zorg en dat zijn haar kleertjes (die op de grond lagen)
Ik had daar toch wel graag de camera op gehad :')
pi_219757302
Mensen die geloven dat deze randfiguren écht zo zijn en dit echt helemaal niet gescript is...

:')!!!
pi_219757996
Denise duikt na Hansler-horror op bij Beau: ’T*ringwijf? Echt onzin!’

https://www.mediacourant.(...)ringwijf-echt-onzin/
pi_219758010
John de Mol ook weer blij met alle aandacht in de media.
Seizoen 2 wordt misschien nu al wel opgenomen in Seefeld: Van de playa naar de piste!

Ik heb overigens ergens gelezen dat beachclub Tammies seizoensgebonden gesloten zou zijn en niet permanent.
pi_219759732
Kijkcijfers De Hanslers door het dak na breuk met Denise

https://showbiz.headliner(...)se-lovereality-27016

Valt wel mee: 952.000 kijkers excl. uitgesteld.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 13:08:06 #175
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219760194
Leedvermaak.
pi_219760346
Allebei de partijen waren niet sjiek bezig
  dinsdag 6 januari 2026 @ 21:56:51 #177
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219764988
Die zoon, wat een laffe lulhanes.
pi_219768197
Monique Hansler reageert op uitspraken Denise na uitzending De Hanslers: 'Helemaal niet waar!'

Monique Hansler heeft in De 538 Middagshow op Radio 538 voor het eerst van zich laten horen na de veelbesproken uitzending van het SBS6-programma De Hanslers: van de Piste naar de Playa, waarin de breuk te zien was tussen Mike en Denise.

https://www.vandaaginside(...)ding-de-hanslers-hel

NB Mo vertelt dat ze in Oostenrijk zit en Mike in Spanje, waar hij de beachclub runt. Ze hebben elkaar al 2,5 maand niet gezien. Dan is Mike eindelijk een tijdje verlost van zijn moeder. ^p^ Of er een 2e seizoen komt weet ze nog niet.
pi_219768279
Mo is gewoon AF, maar gaat nu wild om zich heen slaan. Too little too late.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219769845
John de Bever kent Monique Hansler en onthult: ‘Allemaal FAKE!’

John de Bever heeft Monique Hansler in het echt ontmoet en heeft sterk het gevoel dat ze voor het behalen van tv-succes een typetje speelt in haar programma. “Het is gespeeld wat ze doet.”

https://www.mediacourant.(...)thult-allemaal-fake/

This is tv man …. dus grotendeels gescript.
pi_219769883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:35 schreef Nemrut het volgende:
John de Bever kent Monique Hansler en onthult: ‘Allemaal FAKE!’

John de Bever heeft Monique Hansler in het echt ontmoet en heeft sterk het gevoel dat ze voor het behalen van tv-succes een typetje speelt in haar programma. “Het is gespeeld wat ze doet.”

https://www.mediacourant.(...)thult-allemaal-fake/

This is tv man …. dus grotendeels gescript.
Mediacourant...
Meneer de Bever is daar tijdens de opening 10 minuten geweest. Wat voor nieuwswaarde heeft dit joh?
pi_219770732
Nul komma nul nieuwswaarde, maar dat geldt voor de hele serie en alle ophef erover, haha!

Antine reageert op relatiebreuk Mike Hansler en Denise

https://www.vandaaginside(...)ke-hansler-en-denise

Shownieuws Monique Hansler blijft het gesprek van de dag nadat ze Denise het huis uitzette

De aflevering over de breuk tussen Mike en Denise trok bijna een miljoen kijkers en zette vooral moeder Monique in het middelpunt. Monique zegt te hyperventileren van alle reacties en noemt uitspraken van Denise en Antine in de media leugens. Volgens haar zoeken zij vooral aandacht, terwijl Denise ontkent en zegt overspoeld te zijn met berichten.

https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/TyoedpwOkuOeIB

[ Bericht 45% gewijzigd door Nemrut op 07-01-2026 16:27:52 ]
  woensdag 7 januari 2026 @ 16:44:36 #183
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219770856
Blijkbaar gaf het gebeuren Denise zo veel stress dat ze er zes kilo door kwijt raakte.

https://www.mediacourant.(...)e-laat-voor-ontbijt/
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:07:20 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219770980
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:44 schreef Eightyone het volgende:
Blijkbaar gaf het gebeuren Denise zo veel stress dat ze er zes kilo door kwijt raakte.

https://www.mediacourant.(...)e-laat-voor-ontbijt/
Das best veel op zo’n klein lichaampje
pi_219789856
Ach, Monique kan lullen als een Rotterdammer maar de doorsnee Rotterdammer heeft meer fatsoen dan dat zij tentoon heeft gespreid. De onbeschoftheid en jaloezie spatte er vanaf en ook de volgende kandidate voor die sneue zoon van haar zal binnenkort wel het veld moeten ruimen omdat Mootje het niet aankan.
Overigens had Denise wat meer van zich af moeten bijten en Monique moeten aanspreken op haar wangedrag. Het leverde kijkcijfers op maar wat een armoe zeg! :{w
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:22:13 #186
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219797318
https://www.mediacourant.(...)j-voor-hansler-soap/

Denise lijkt door Talpa uitgeknepen te zijn als een citroen.

Misbruik maken van onwetende, naïeve mensen is leuk en zo. T'is nou niet het scherpste mes in de keukenlade.

Het verbaasde me dat ze al 35 is.
pi_219797985
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)j-voor-hansler-soap/

Denise lijkt door Talpa uitgeknepen te zijn als een citroen.

Misbruik maken van onwetende, naïeve mensen is leuk en zo. T'is nou niet het scherpste mes in de keukenlade.

Het verbaasde me dat ze al 35 is.
En toch blijven 1 miljoen mensen wel kijken.. terwijl dit toch een typisch geval van "making stupid people famous" is.. en diezelfde stupid people hebben niet eens in de gaten dat ze misbruikt worden voor winstbejag. Ik vind wel wat van Talpa, maar eerlijk gezegd: als kijker ben je ook wel een enabler
  zaterdag 10 januari 2026 @ 13:09:40 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219798074
Ik begrijp sowieso het hele verhaal niet. Dus Denise stuurt appjes naar iemand op de boulevard.
Vervolgens gaat Monique toevallig naar diezelfde persoon toe en die zegt dan hé ik heb appjes van Denise gehad en laat ze ook lezen?
Vervolgens gaat Monique terug naar de beachclub helemaal overstuur.
Vervolgens gaat ze naar huis en zet ze Denise eruit?
Vervolgens gaat ze op tv Denise helemaal de huid vol schelden?
Zoiets?
  zaterdag 10 januari 2026 @ 13:13:31 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219798105
quote:
De Mediakrant is een onbetrouwbaar roddelblad, dus de artikelen die daarop verschijnen neem ik altijd met een kilo zout.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219815678
Kijkers De Hanslers gaan volgens mama Monique in seizoensslot 'de waarheid' zien

Er staat kijkers nog een spraakmakende aflevering van De Hanslers te wachten. Tenminste, dat belooft mama Monique. Ze laat aan Shownieuws weten dat in de seizoensfinale 'de waarheid' te zien zal zijn, na de uitlatingen van Denise dit weekend. Dit zijn alvast enkele fragmenten.

https://www.tvgids.nl/nie(...)monique-seizoensslot
pi_219816126
De kijkcijfers gaan nog steeds door het dak, 1,279.000 kijkers vorige week. De finale zal ook om en nabij deze getallen uitkomen denk ik zo. Ik denk dus dat er helaas wel een nieuw seizoen gaat komen. Maar ja, of dat dan ook zo succesvol gaat zijn zeker omdat Mike nu in Spanje zit en Monique gewoon weer terug is in Oostenrijk zal moeten blijken.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 12 januari 2026 @ 11:57:02 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219816832
Ik heb alleen fragmenten gezien waar ze met z’n drieën op haar aan het inhakken zijn. Dat zal echt niet in het voordeel van Monique zijn.
pi_219816857
Ik weet nog niet of ik vanavond naar dat geruzie wil kijken :@
Voorstukje is echt ongezellig
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 15:40:02 #194
388664 crew  Dotteke
pi_219818364
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond naar dat geruzie wil kijken :@
Voorstukje is echt ongezellig
Ik vind het allemaal zo nep, alles voor de kijkcijfers lijkt wel
pi_219818417
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal zo nep, alles voor de kijkcijfers lijkt wel
Dat sowieso
Alleen ik vind het allemaal zo vals eraan toegaan. Weet niet of ik daar vandaag zin in heb. Denk morgen even terugkijken. Dan heb ik ook geen reclames ;)
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 15:46:11 #196
388664 crew  Dotteke
pi_219818469
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat sowieso
Alleen ik vind het allemaal zo vals eraan toegaan. Weet niet of ik daar vandaag zin in heb. Denk morgen even terugkijken. Dan heb ik ook geen reclames ;)
En toch heb ik het vermoeden dat het allemaal nep valsheid is.

Maar doen wat jij doen wilt child, als je niet wil kijken kijk je niet is iedereen vrij in.
pi_219818520
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En toch heb ik het vermoeden dat het allemaal nep valsheid is.

Maar doen wat jij doen wilt child, als je niet wil kijken kijk je niet is iedereen vrij in.
Ja zeker nep! Al denk ik dat Mo geen lieverdje is en D is geen heilige. En die mannen zijn slap.

Kijk sowieso terug
pi_219821634
Ik zie Mo nooit werken, behalve die ene keer dat ze een frikandel (voor zichzelf?) frituurt in een blote jurk (lekker tegen de vetspatten) en losse haren (hygiēnisch ook, echt een horecaboegbeeld).
pi_219821808
Mike moet volgens eigen zeggen óók kostgeld betalen, terwijl hij nota bene de hele dag moet werken in die kroeg. Hoe dan?
  maandag 12 januari 2026 @ 21:39:07 #200
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_219821872
Jij was niet op, wij zijn op. En afgevallen, kijk naar mij! Ze zegt het echt, kijk naar mij 🤣
pi_219821892
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jij was niet op, wij zijn op. En afgevallen, kijk naar mij! Ze zegt het echt, kijk naar mij 🤣
Die cameraman moet ook wel af en toe doodmoe zijn, Mo loert constant in de camera en hangt de gekke meid uit.
pi_219822147
Walgelijke figuren die 3

Mike: Je bent 35, je bent een volwassen vrouw. What about you Mike? :{w
  maandag 12 januari 2026 @ 23:33:00 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219822645
Bij dat oudzeergesprek met Denise spreekt de lichaamstaal en de orditaal Monique boekdelen en die slappe lul vzn Mike durft nergens tegenaan te gaan. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_219822713
Wat een manipulatief, narcistisch naar mens die Mo 8)7
pi_219822718
De Hanslers kan beter 'Monique en de Moniquen' gaan heten in een nieuw seizoen want ze is overal zelfs als ze er niet is....En het tettert en het tettert maar, net als bij 'het gesprek'. Je kon Denise nauwelijks horen. Die Mike was de hoofdrolspeler in een Winter vol Liefde en je hebt nu een reality soap die alleen maar over haar gaat en haar hele ultra dominante voorkomen met Karen-achtig gedrag. De laatste aflevering was tenenkrommend. Ik was al teamDenise en ben dat na de laatste aflevering alleen nog maar meer geworden, period! Die kakkerlakken bij dat nieuwe appartement was wel ironisch. Zelf zijn het uber kakkerlakken, zeker die Mike en dat was wel erg komisch.
Als er een nieuw seizoen komt ben ik heel benieuwd hoe ze dat gaan invullen, weet niet of het dan nog zo cringe gaat worden trouwens. Ik heb zo'n gevoel dat ze het hier maar bij moeten laten, maar die Monique is zo manisch daar zijn we nog jaren niet vanaf zolang de kijkcijfers door het dak gaan. John de Mol zal morgen gelijk wel weer een nieuw seizoen bestellen...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 13 januari 2026 @ 07:04:01 #206
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_219823021
Ook bloedirritant dat ze na alles wat ze zegt de camera in kijkt en dan dat neplachje laat horen. Zo vol van zichzelf.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 07:13:42 #207
388664 crew  Dotteke
pi_219823036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 07:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ook bloedirritant dat ze na alles wat ze zegt de camera in kijkt en dan dat neplachje laat horen. Zo vol van zichzelf.
Dat vind ik dus ook heel irritant.
pi_219823454
Het seizoen van De Hanslers: van de Piste naar de Playa zit erop. De realityserie scoort week na week hoge kijkcijfers en gisteren was dat niet anders. Het programma was gisteren zelfs de winnaar in primetime.

Het seizoensslot trok maar liefst 979.000 kijkers.

https://www.tvgids.nl/nie(...)-piste-naar-de-playa
pi_219823517
Gedragsbioloog Patrick van Veen kritisch op gedrag in de Hanslers: 'Letterlijk pesten'

Patrick kijkt aan tafel bij Shownieuws terug op fragmenten uit het seizoen. De gedragsbioloog plaatst kanttekeningen bij het gedrag van Mama Mo: “Kijk, dit is een moeder die ontzettend dominant is, maar ook alles tot in het laatste detail wil regelen. Die combinatie maakt dat die twee mannen continu een beetje aan de kant worden geschoven.

” Patrick noemt de opmerkingen die Monique soms maakt richting Denise “letterlijk pesten”. “Ze heeft gewoon door: daarmee krijg ik mijn dingen voor elkaar. Daarmee krijg ik het voor elkaar bij die twee mannen. En dat probeert ze ook bij Denise, maar Denise trekt dat op een gegeven moment gewoon niet meer.”

https://www.shownieuws.nl(...)e-hanslers-letterlij
pi_219824125
979.000 lineaire kijkers keken gisteren naar de slot van de laatste aflevering. Daar komt nog wel wat meer bij volgende week...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219824471
De aflevering van vorige week kwam incl. uitgesteld uit op 1.297.000 kijkers.

De slotaflevering haalt misschien de 1,5 miljoen wel.
pi_219824545
Deze aflevering ook maar gekeken.
Ik vind het echt een weerzinwekkend programma met mensen die zelf nog weerzinwekkender zijn. Het gaat ook echt helemaal nergens over en alles is in scène gezet.

Het zal wel een vervolg krijgen maar dat gun ik ze eigenlijk helemaal niet.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:19:22 #213
388664 crew  Dotteke
pi_219824915
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Deze aflevering ook maar gekeken.
Ik vind het echt een weerzinwekkend programma met mensen die zelf nog weerzinwekkender zijn. Het gaat ook echt helemaal nergens over en alles is in scène gezet.

Het zal wel een vervolg krijgen maar dat gun ik ze eigenlijk helemaal niet.
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfers
pi_219824964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfers
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:28:49 #215
388664 crew  Dotteke
pi_219824970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma's
Samen wonen in een spel.
Dit was even weer iets anders
pi_219825029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma's
Samen wonen in een spel.
Dit was even weer iets anders
Voor dit soort onzin gaat onze televisie sowieso amper meer aan, het aanbod en kwaliteit is gewoon dermate bedroevend dat wij meer youtube kijken dan on-demand of lineair.
pi_219827617
Die arme Denise was ook nog eens de prooi van een kwakzalfster. Die maken meestal gebruik van een niet echt werkend stukje techniek en ze vertellen er een hoop wartaal bij. Tot slot kreeg ze hetzelfde advies als elk weldenkend mens haar gegeven zou hebben, maar dan wel voor een heel ander bedrag.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 20:07:40 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219827672
MaarGoed. Denise kreeg die lach dus wel van haar gezicht
  dinsdag 13 januari 2026 @ 20:16:44 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219827797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef Battlecruiser het volgende:
Die arme Denise was ook nog eens de prooi van een kwakzalfster. Die maken meestal gebruik van een niet echt werkend stukje techniek en ze vertellen er een hoop wartaal bij. Tot slot kreeg ze hetzelfde advies als elk weldenkend mens haar gegeven zou hebben, maar dan wel voor een heel ander bedrag.
Wat was dat inderdaad voor iets raars?
pi_219829151
2 zuignappen op de enkels die zogenaamd de stress in je hele lichaam zouden kunnen meten. Waarom zijn er zoveel mensen die meer in dat soort onzin geloven dan in echte geschoolde en gediplomeerde deskundigen?
pi_219847989
Deze vond ik zo goed getekend, kwam langs op fb.

pi_219874130
1,2 miljoen kijkers keken er vorige week naar de season final niet slecht en doet niet onder voor De Meilandjes. Of er een nieuw seizoen komt en of dit dan net zo spraakmakend gaat zijn zullen we moeten afwachten.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 19 januari 2026 @ 10:58:34 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219874253
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:51 schreef freaky40 het volgende:
1,2 miljoen kijkers keken er vorige week naar de season final niet slecht en doet niet onder voor De Meilandjes. Of er een nieuw seizoen komt en of dit dan net zo spraakmakend gaat zijn zullen we moeten afwachten.
Ze krijgen vast een nieuw seizoen als ze dat nog willen.
En sluit de mogelijkheid van meer afleveringen niet uit.
pi_219876237
Maar goed zoals gezegd, het is nu zo populair vanwege Mo en Denise. De vraag is nog maar of Mo daar dan ook weer bij is want die blijkt nu weer in Oostenrijk te zitten. En die nieuwe vriendin van Mike is bij hem in Spanje. Hoe dan ook, zal het wel weer een toneelstukje worden en Mo zich bij hun in Spanje gaan voegen om te boel op te fokken voor de kijkcijfers ben ik bang voor.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 19 januari 2026 @ 13:43:18 #225
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219876326
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar goed zoals gezegd, het is nu zo populair vanwege Mo en Denise. De vraag is nog maar of Mo daar dan ook weer bij is want die blijkt nu weer in Oostenrijk te zitten. En die nieuwe vriendin van Mike is bij hem in Spanje. Hoe dan ook, zal het wel weer een toneelstukje worden en Mo zich bij hun in Spanje gaan voegen om te boel op te fokken voor de kijkcijfers ben ik bang voor.
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.

De Familie Meiland had dit jaren als broodwinning, voor de tigste keer verhuizen & verbouwen, om de zoveelste serie aan op te kunnen hangen. Want anders was er geen verhaal. In feite modelleerden ze hun leven jarenlang naar wat voor tv werkte, maar de grens tussen de werkelijkheid en 'leuk voor tv' was vaag.

Het meest vergezochte haakje dat ik me uit een dergelijke serie kan herinneren betrof een van die Barbie-series, toen ze opeens paranormaal werd. Daar heb ik dan ook niet naar gekeken. :')
pi_219898836
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.

De Familie Meiland had dit jaren als broodwinning, voor de tigste keer verhuizen & verbouwen, om de zoveelste serie aan op te kunnen hangen. Want anders was er geen verhaal. In feite modelleerden ze hun leven jarenlang naar wat voor tv werkte, maar de grens tussen de werkelijkheid en 'leuk voor tv' was vaag.

Het meest vergezochte haakje dat ik me uit een dergelijke serie kan herinneren betrof een van die Barbie-series, toen ze opeens paranormaal werd. Daar heb ik dan ook niet naar gekeken. :')
Het haakje lijkt me hier wel duidelijk - Mike heeft een nieuwe vriendin en gaat samenwonen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219912819
’De camera’s voor het volgende seizoen van De Hanslers draaien al’

De slotaflevering van De Hanslers kon op veel commotie rekenen. Te zien was hoe Denise door het slijk werd gehaald op nationale televisie. Volgens mediaverslaggever Jordi Versteegden moet SBS6 ingrijpen en pestgedrag niet goedkeuren. Jan Uriot heeft van bronnen inmiddels vernomen dat er camera’s zijn gespot bij De Hanslers voor een mogelijk tweede seizoen. Dit is een fragment uit de podcast Strikt Privé, de hele podcast is hier te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)en-al/123676879.html
pi_219969165
Jajja, mevrouwtje wilde niet bij het eindgesprek zijn. Maar waarom zat ze er dan alsnog bij? En haar opmerking of Denise wel echt verliefd was op haar zoon sloeg ook nergens op achteraf. Want nu blijkt dat die zoon zijn nieuwe liefde allang had ontmoet. Gewoon een staaltje wegpesten dus van madam, Denise moest verdwijnen om ruimte te maken voor een ander die vermoedelijk haar bedrijf alleen maar te promoten heeft. Het wordt steeds ongeloofwaardiger, die real soaps van tegenwoordig. :{w
pi_220133260
Ik begreep dat er wel een seizoen 2 komt :o
pi_220133377
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik begreep dat er wel een seizoen 2 komt :o
Lekker tenen krommen dan

Ze zijn te bizar voor woorden
pi_220133428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker tenen krommen dan

Dan krijgt moeder Monique tóch haar zin. Die is heel erg graag in beeld! :r
pi_220133700
Vraag me af wie hier naar kijkt, krijg van de kleine stukjes op social media al braakneigingen van die Monique
pi_220133826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker tenen krommen dan

volgens mij zijn zelfs de opnames gestart, maar dt weet ik niet zeker _O-
pi_220169621
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:14 schreef Cupfighter het volgende:
Vraag me af wie hier naar kijkt, krijg van de kleine stukjes op social media al braakneigingen van die Monique
Wij in dit topic kijken 8-)
pi_220169648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 19:43 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Wij in dit topic kijken 8-)
Ja idd! *steekt hand op*
pi_220169928
Jups :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: