Het is ook uit. Al vertrouw ik die Denise niet helemaal met haar jank verhalen over liefdesverdriet en pestgedrag van moeder Mo. Die heeft haar C status BN-er op deze manier in de wacht gesleept.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:16 schreef Cirilico het volgende:
Het is al lang uit. En Denise werd gedwongen mooi weer te spelen voor de show.
Althans dat hoorde ik.
Zolang ze der mond dicht houdt zekerquote:
Oh dat klinkt wel positief is er misschien toch iets leuks aan.quote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Voice over is Harm Edens.
Ja,ja..quote:Op woensdag 26 november 2025 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Maar Mo is echt geen bitch hoor mensen, het is gewoon allemaal lullig geknipt volgens haarzelf
Dat zal d’r leren!quote:Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk niet, gun ik die takketrol niet.
Jawel hoor, hij mag ja en amen zeggenquote:Op maandag 1 december 2025 21:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Die vader heeft ook niet veel in te brengen bij Mo naar mens
Je bent niet goed wijs om daar nog iets mee te beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ze door blijven gaan met deze serie, dan heeft die zoon elk seizoen een nieuwe vriendin die op het einde is weggepest door z'n vreselijke moeder.
Niet handig, maar wel eerlijk en volledig eens. Hij is 'anders' zoals ze dat zeggen bij mongooltjes....quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:17 schreef amaranta het volgende:
Ik kan mn vinger er nietopleggen, maar elke keer als ik Mike zie dan denk ik er klopt iets niet aan hem lijkt of wel of hij een soort van beperking heeft ofzo.
Is niet heel aardig natuurlijk om te zeggen.
[ afbeelding ]
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurantquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:18 schreef praadje het volgende:
Je kunt wel merken dat Mo de geldschieter is. Zij bepaalt en betaald. Huisje kopen? Mo tekent. Buitensetje aanschaffen? Mo beslist en Pa moet smoesjes verzinnen en haar om de tuin leiden om haar van dat idee van dat brakke setje af te brengen ipv. duidelijk te zeggen wat hij ervan vindt.
Mo zegt 'spring' en Pa en Mike vragen, 'hoe hoog'.
Nee inderdaad. Gewoon waaibomenhout.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurant
The soap continues...quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.
Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg
Is een premium-artikel.
De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.
Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
In Spanje heb je belastingvoordeel als onderneming als je je familie in dienst hebt / familiebedrijf hebt. Dat zie je bij veel restaurants daar. Neem aan dat diezelfde regels gelden voor ondernemers zonder Spaans paspoort.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?
Dus eigenlijk zegt Mo dat Denise ergens illegaal had moeten gaan werken?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg
Is een premium-artikel.
Ik keek Hunted eerst en zo naar dit programma!quote:Op maandag 15 december 2025 21:25 schreef amaranta het volgende:
Ik ben de enige die kijkt?
Die lach van Denise is wel echt bijzonder
Ja, normaal kijk ik hem ook terug zonder reclames, maar nu had ik niks te doen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik keek Hunted eerst en zo naar dit programma!
Teveel keuze op de maandag. Alleen dan kies ik voor "geen reclame tussendoor"
quote:Op maandag 15 december 2025 21:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, normaal kijk ik hem ook terug zonder reclames, maar nu had ik niks te doen.
Whût, is dat mormel nóg niet dood? Die dierenarts daar is gek op dierenleed blijkbaar.. en poenquote:Op maandag 15 december 2025 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het idee dat het hondje de pijp uit moet van hen ...
Mocht niet ivm de regelgeving. Beest heeft medicijnen en doet het geloof ik weerquote:Op maandag 15 december 2025 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût, is dat mormel nóg niet dood? Die dierenarts daar is gek op dierenleed blijkbaar.. en poen
Bijzonder nep, net als het haar wat ietsje beter is dan die Temu strengels die ze eerst had. En wat ben je toch ook bijzonder dom om een horeca opleiding te gaan volgen omdat je dan kan uitslapenquote:Op maandag 15 december 2025 21:25 schreef amaranta het volgende:
Die dierenarts ziet drommels goed de End Of Life van dat mormeltje, maar blijft medicijnen verkopen, jaja hun wet is dus medogenloos..het is te hopen dat de lijdensweg van dat beesie nog vele TV uitzendingen blijft doorlopenquote:Op maandag 15 december 2025 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mocht niet ivm de regelgeving. Beest heeft medicijnen en doet het geloof ik weer
Maar goed, ben niet verdiept, geef niet om dieren
Ik let niet zo goed op die beesten. Dacht hij hoestte, dus verkouden of allergisch, maar misschien schat ik het leed niet goed inquote:Op maandag 15 december 2025 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die dierenarts ziet drommels goed de End Of Life van dat mormeltje, maar blijft medicijnen verkopen, jaja hun wet is dus medogenloos..het is te hopen dat de lijdensweg van dat beesie nog vele TV uitzendingen blijft doorlopen
Kijken het nu terug.quote:Op maandag 15 december 2025 21:25 schreef amaranta het volgende:
Wat echt is zijn die dunne sprieten haar van Denise die maar door de extensions de buitenlucht in willen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 00:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, deze vrouw, deze echtgenoot, zoon en dan dat neppe gekus in het water kennelijk want ze waren daar toch al geen setje meer?
Hoeveel is tevoren bedacht, een toneelstuk en wat is nog echt?
![]()
![]()
Temu sprietenquote:Op dinsdag 16 december 2025 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat echt is zijn die dunne sprieten haar van Denise die maar door de extensions de buitenlucht in willen.
Ik kan het nog geen 10 minuten aan zien dit programma.quote:Op dinsdag 16 december 2025 02:37 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat was een puik staaltje acteerwerk van beide met de voetjes in de zee en dan een heftige zoonscene. Lag het in deze aflevering iets teveel de nadruk op met al die zoentjes telkens. Het meiske kan zo in GTST. Die moeder is manisch, kan niet anders zeggen! En dan in de bloedhitte, krijgt ze nog een rodere kop van bij al die opwinding. En die man van haar doordrenkt van angstzweet voor dat achterlijke wijf van hem. Maar over het algemeen blijft het toch wel vermakelijke irritainment.
zijn 8 afleveringen zover ik weetquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers al iets lager ten opzichten van vorige week. Het nieuwtje lijkt er een beetje vanaf. Hoeveel afleveringen nog eigenlijk? Weet iemand dat?
Kan ze wel veranderen hoor, het is niet echt. Gemaakt mens is het.quote:Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die stem en manier van praten en het lachen van die schoondochter...
Weet dat het iets is dat je moeilijk verandert... alleen hoor nog liever Maxime Meiland aan
Ik heb oa logopedie & taalwetenschappen gestudeerd en het kan. Mits gemotiveerd en veel geduld en ik denk dat dat mistquote:Op maandag 22 december 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ze wel veranderen hoor, het is niet echt. Gemaakt mens is het.
Ik bedoel dat ze normaal waarschijnlijk niet zo praat en lacht dat is voor de camera's. Kan een logopedist niks meequote:Op maandag 22 december 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb oa logopedie & taalwetenschappen gestudeerd en het kan. Mits gemotiveerd en veel geduld en ik denk dat dat mist
Dat bedoel ik dus met motivatiequote:Op maandag 22 december 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze normaal waarschijnlijk niet zo praat en lacht dat is voor de camera's. Kan een logopedist niks mee
Vreselijke mensen, maar ja toch kijken.quote:Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
Even tussendoor hoor. Hoe beoordelen jullie het programma?
quote:Op maandag 22 december 2025 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijke mensen, maar ja toch kijken.
Afgehaakt na 1,5 aflevering. Alles is in scène gezet en alles is nep. Niemand heeft ook echt iets te melden.quote:Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
Even tussendoor hoor. Hoe beoordelen jullie het programma?
Denise zit er met één doel, de zoveelste derde rangs bn'er worden. Het lieve leuke blonde hihi meisje spelen, ik trap er niet in. Monique is een tandje erger dat dan weer wel, maar dat is een naar mens van nature.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Denise in haar aanzien veranderd ten opzichten van Winter vol Liefde. Natuurlijk ze heeft een beetje dat rare toontje van praten, maar prik daar wel een beetje doorheen. Lief meisje verder die zich laat ondersneeuwen door die terror moeder van Mike. Het heet niet De Hanslers maar 'Monique', zij heeft de hoofdrol waarbij andere ondersneeuwen zowel vader als zoon en Denise. Ik vind de momenten dat ze niet op beeld is, en dat zijn er bar weinig, het juist prima te behappen. En zelfs als ze niet op beeld is was ze aanwezig zo bleek vanavond met dat moment dat de leverancier op de stoep stond die wenste betaald te worden, maar moeder Monique had de pinpas bij haar en werd gebeld....
Ik ben afgehaakt.quote:
En trots dat ze daar op isquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Mo die het weer bekend maakt ook en niet hij zelf...ach ach ach...Now she's fucked...
Ik vind het wonderbaarlijker dat ze doen alsof ze een stel zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:10 schreef NedKelly het volgende:
Ik trek Gilles ook slecht omdat ik het een domme vervelende vent vind. Maar goed, gewoon een heel ander persoon dan wat ik prettig vind.
Maar bij Mo voel ik zoveel ergernis dat het bijna naar haat gaat, wat een vreselijk wijf. Kan die man niet van haar af vanwege de schulden in Nederland en de financiële malaise of zo? Wie doet zich nou deze zelfkastijding aan?
Denise voelt zich denk ik zo ongemakkelijk dat ze daarom zo dom aan het lachen is. Je zal maar al dat commentaar tegen de camera moeten doen terwijl je de hele dag afgemaakt wordt.
Ik kan niet zo goed inschatten tot wanneer ze een stel waren. Was de breuk al voor begin van de opnames of ergens midden in? Want ik zie soms toch ook wel relaxte beelden van hun 2 samen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijker dat ze doen alsof ze een stel zijn?
Uitstekend geacteerd dan want ze zijn al vanaf het begin van de draaiperiode al geen stel meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed inschatten tot wanneer ze een stel waren. Was de breuk al voor begin van de opnames of ergens midden in? Want ik zie soms toch ook wel relaxte beelden van hun 2 samen.
Het lijkt oppervlakkig gezien een soort Britt Dekker, maar bij Denise denk ik niet dat er veel boeiends achter de lichtvoetige buitenkant zit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Denise zit er met één doel, de zoveelste derde rangs bn'er worden. Het lieve leuke blonde hihi meisje spelen, ik trap er niet in. Monique is een tandje erger dat dan weer wel, maar dat is een naar mens van nature.
Denise heeft geen enkel charisma of talent.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt oppervlakkig gezien een soort Britt Dekker, maar bij Denise denk ik niet dat er veel boeiends achter de lichtvoetige buitenkant zit.
Britt bleek boerenslim te zijn en talenten te hebben (paarden), en overleeft zo in 'het wereldje'.
Of ze komt (op mij) relaxt over omdat Mo niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitstekend geacteerd dan want ze zijn al vanaf het begin van de draaiperiode al geen stel meer.
En ze hadden alles al aan de gevel aangebracht, maar mochten ze eruit halen en weer meenemen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
Je gaat naar een winkel met zijde bloemen (waar Julio Iglesias ook blijkbaar winkelt) Trek van alles uit de vazen en dan verbaasd zijn dat je 600 euro moet aftikken.En dan zeggen dat je het niet mooi vindt, dan maar daar de Chinese supermarkt voor plastic. Wat een dom mokkel is dat zeg.
Denk het niet, ze nemen de gratis reclame wel voor lief.quote:Op maandag 29 december 2025 23:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ze hadden alles al aan de gevel aangebracht, maar mochten ze eruit halen en weer meenemen.
Vraag mij af als er geen camera's bij waren geweest, of de verkopers dat gepikt hadden.
Nou, daar had Denise haar niet voor nodig.quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef spapaars het volgende:
O,ze heeft opnieuw de relatie van haar zoon kapot gemaakt.
Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:
Tijgerrrrrrquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of begint Mo een beetje te praten (en gillen) zoals Martien Meiland?
Dat "gooeeed " en "mooooooi" etc
Ik denk dat die mensen gewoon een RLS wilden hebben, van RTL een zak geld kregen en samen met de productie een ruwe schets hebben gemaakt van wat eventueel wel leuk zou zijn voor een serie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:
Wat ik niet begrijp. Heeft die moeder überhaupt een plan?
Koopt/huurt een pand.
Heeft geen idee wat ze ermee gaat doen. Dan is het weer tapas dan is het weer iets anders, dan weer fingerfood. Dan cocktails.
Gaat als een kip zonder kop meubilair kopen, en dan niet eens degelijk horeca meubilair maar vage Action troep. Ik bedoel, die driepoot tafeltjes zijn waarschijnlijk na 1 week al stuk. Lukraak 15 stoelen en bedenkt achteraf pas dat het niet logisch was.
Slaat goed doordachte “adviezen” weg.
Want zij bepaalt zelf wel of meubels buiten mogen blijven staan of niet, en of de buren last hebben van haar versieringen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan…
Lijkt een beetje op zo’n koppeltje uit ik vertrek die naar Griekenland vertrokken en de begroting op een klein servet hadden gemaakt.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Fake?
Verhaal van hun eigen insta is van 2 uur geleden...
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Een winkel waar Julio Iglesias zijn bloemen ook vandaan haalt, ja ja. Leuke marketing praat van deze ouwe opa aan de costa maar ik geloof er geen jota van. Verder ging ze weer full cluster Karen in de aflevering en volgende week de exit van Denise tot gevolg. Ze hield het acteren van de vriendin van Mike niet meer vol...
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel)quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?
Mind you, ik heb de aflevering nog niet gezien dus ik heb geen idee waar dit over gaat
Ik geef mijn mening. Punt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren
Hij zei Hotel Julio Iglesias dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel)
Toch denk ik, het is niet mijn smaak, dat ze het leuk ingericht heeft, mensen trekken er toch naar toe. Ze heeft ergens in haar hoofd wel een plan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat mens is niet goed wijs, echt manisch. Met die rood doorlopen plofkop.
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat pand is helemaal niet geschikt voor een restaurant met zoveel tafeltjes. Is haast niet ter herbergen binnen. En je moet alles opbreken aan het eind van de dag. Ik denk dat dit van oorsprong ook nooit een echt restaurant is geweest, meer een soort kiosk waar je bij het loketje buiten een ijsje kon halen en verder een kopje koffie kon drinken en was er voor de rest een kleine kaart. Hun willen megalomaan doen maar daar is dat pand niet geschikt voor.
Ja hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:40 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.quote:
Dacht bij een hotelquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel)
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.
Ook bij barretjes staan in Spanje tafeltjes op de terrassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.Verheug me eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De situatie lijkt me naar, alleen tja... wel goede televisie
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.Nou, dat was al even eerder geklapt al voor de opnames van de serie begreep ik, dus dit van vanavond is een toneelstukje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:50 schreef golfer het volgende:
Slap gelul van Mo over Denise.
Klopt volgens mij niks van.
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.
Wel laf van Mike dat hij niet het gesprek aan gaat met Denise, zo zie je maar weer wat een slappe hap het is die alles voor moeder Mo doet.
Het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat ze moet betalen als ze ook genoeg heeft meegewerkt aan die toko.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.
Normaal gesproken zou het inderdaad niet netjes zijn om zo over anderen te praten maar in het geval van Mo & co lijkt me elk lelijk woord dat is uitgesproken of getypt meer dan terecht als je ziet met wat voor walgelijk pesterig mormel Denise daar ver van haar eigen omgeving en mensen te maken heeft gehad. En ja het was haar eigen keuze om met Mike een relatie te beginnen, maar om zo walgelijk behandeld te worden is ver over de grens.
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:54 schreef freaky40 het volgende:
TeamDenise in den gloria! Het is belachelijk hoe het gegaan is en dat ze nu in de bloedhitte op een camping moet bivakkeren in de middle of nowhere beetje treurig ook en ook die scene dat ze naar een plaatselijk aftands supermarktje moet om daar haar eten te halen. En volgende week het vervolg, maar dat verloopt ook niet voorspoedig met de hereniging met de familie from helly....Die Mike zal het altijd opnemen voor zijn ouders wat dat betreft blijft het een kneus puur sang maar dat was in WvL al duidelijk destijds.
Blijkbaar kan ze dat niet bekostigen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.
Denise heeft maar één zorg en dat zijn haar kleertjes (die op de grond lagen)quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ze dan niet bekostigen.
Mediacourant...quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:35 schreef Nemrut het volgende:
John de Bever kent Monique Hansler en onthult: ‘Allemaal FAKE!’
John de Bever heeft Monique Hansler in het echt ontmoet en heeft sterk het gevoel dat ze voor het behalen van tv-succes een typetje speelt in haar programma. “Het is gespeeld wat ze doet.”
https://www.mediacourant.(...)thult-allemaal-fake/
This is tv man …. dus grotendeels gescript.
Das best veel op zo’n klein lichaampjequote:Op woensdag 7 januari 2026 16:44 schreef Eightyone het volgende:
Blijkbaar gaf het gebeuren Denise zo veel stress dat ze er zes kilo door kwijt raakte.
https://www.mediacourant.(...)e-laat-voor-ontbijt/
En toch blijven 1 miljoen mensen wel kijken.. terwijl dit toch een typisch geval van "making stupid people famous" is.. en diezelfde stupid people hebben niet eens in de gaten dat ze misbruikt worden voor winstbejag. Ik vind wel wat van Talpa, maar eerlijk gezegd: als kijker ben je ook wel een enablerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)j-voor-hansler-soap/
Denise lijkt door Talpa uitgeknepen te zijn als een citroen.
Misbruik maken van onwetende, naïeve mensen is leuk en zo. T'is nou niet het scherpste mes in de keukenlade.
Het verbaasde me dat ze al 35 is.
De Mediakrant is een onbetrouwbaar roddelblad, dus de artikelen die daarop verschijnen neem ik altijd met een kilo zout.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)j-voor-hansler-soap/
Ik vind het allemaal zo nep, alles voor de kijkcijfers lijkt welquote:Op maandag 12 januari 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond naar dat geruzie wil kijken
Voorstukje is echt ongezellig
Dat sowiesoquote:Op maandag 12 januari 2026 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo nep, alles voor de kijkcijfers lijkt wel
En toch heb ik het vermoeden dat het allemaal nep valsheid is.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat sowieso
Alleen ik vind het allemaal zo vals eraan toegaan. Weet niet of ik daar vandaag zin in heb. Denk morgen even terugkijken. Dan heb ik ook geen reclames
Ja zeker nep! Al denk ik dat Mo geen lieverdje is en D is geen heilige. En die mannen zijn slap.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch heb ik het vermoeden dat het allemaal nep valsheid is.
Maar doen wat jij doen wilt child, als je niet wil kijken kijk je niet is iedereen vrij in.
Die cameraman moet ook wel af en toe doodmoe zijn, Mo loert constant in de camera en hangt de gekke meid uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jij was niet op, wij zijn op. En afgevallen, kijk naar mij! Ze zegt het echt, kijk naar mij 🤣
Dat vind ik dus ook heel irritant.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ook bloedirritant dat ze na alles wat ze zegt de camera in kijkt en dan dat neplachje laat horen. Zo vol van zichzelf.
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfersquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Deze aflevering ook maar gekeken.
Ik vind het echt een weerzinwekkend programma met mensen die zelf nog weerzinwekkender zijn. Het gaat ook echt helemaal nergens over en alles is in scène gezet.
Het zal wel een vervolg krijgen maar dat gun ik ze eigenlijk helemaal niet.
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfers
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma'squote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.
Voor dit soort onzin gaat onze televisie sowieso amper meer aan, het aanbod en kwaliteit is gewoon dermate bedroevend dat wij meer youtube kijken dan on-demand of lineair.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma's
Samen wonen in een spel.
Dit was even weer iets anders
Wat was dat inderdaad voor iets raars?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef Battlecruiser het volgende:
Die arme Denise was ook nog eens de prooi van een kwakzalfster. Die maken meestal gebruik van een niet echt werkend stukje techniek en ze vertellen er een hoop wartaal bij. Tot slot kreeg ze hetzelfde advies als elk weldenkend mens haar gegeven zou hebben, maar dan wel voor een heel ander bedrag.
Ze krijgen vast een nieuw seizoen als ze dat nog willen.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:51 schreef freaky40 het volgende:
1,2 miljoen kijkers keken er vorige week naar de season final niet slecht en doet niet onder voor De Meilandjes. Of er een nieuw seizoen komt en of dit dan net zo spraakmakend gaat zijn zullen we moeten afwachten.
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar goed zoals gezegd, het is nu zo populair vanwege Mo en Denise. De vraag is nog maar of Mo daar dan ook weer bij is want die blijkt nu weer in Oostenrijk te zitten. En die nieuwe vriendin van Mike is bij hem in Spanje. Hoe dan ook, zal het wel weer een toneelstukje worden en Mo zich bij hun in Spanje gaan voegen om te boel op te fokken voor de kijkcijfers ben ik bang voor.
Het haakje lijkt me hier wel duidelijk - Mike heeft een nieuwe vriendin en gaat samenwonen.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.
De Familie Meiland had dit jaren als broodwinning, voor de tigste keer verhuizen & verbouwen, om de zoveelste serie aan op te kunnen hangen. Want anders was er geen verhaal. In feite modelleerden ze hun leven jarenlang naar wat voor tv werkte, maar de grens tussen de werkelijkheid en 'leuk voor tv' was vaag.
Het meest vergezochte haakje dat ik me uit een dergelijke serie kan herinneren betrof een van die Barbie-series, toen ze opeens paranormaal werd. Daar heb ik dan ook niet naar gekeken.
Lekker tenen krommen danquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik begreep dat er wel een seizoen 2 komt
Dan krijgt moeder Monique tóch haar zin. Die is heel erg graag in beeld!quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker tenen krommen dan
Ze zijn te bizar voor woorden
volgens mij zijn zelfs de opnames gestart, maar dt weet ik niet zekerquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker tenen krommen dan
Ze zijn te bizar voor woorden
Wij in dit topic kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:14 schreef Cupfighter het volgende:
Vraag me af wie hier naar kijkt, krijg van de kleine stukjes op social media al braakneigingen van die Monique
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |