abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219347261
Vond die moeder al een misbaksel in die andere serie maar nu laat ze toch écht zien hoe ze is. Iemand aanspreken op haar stemgeluid maar zélf de grootste bek hebben en dan ook nog plat Rotterdams. Beweren dat alle Rotterdammers nu eenmaal zo zijn maar niet iedere Rotterdammer is een aso MO!!!!
Man en zoonlief hebben niets te vertellen, die benaderd ze ook best wel agressief. Wat mankeert dat mens zeg! Denise vond ik nu ook geen wonderkind maar die pestbuien van Mo gaan mij toch echt te ver. Denise had al eerder kunnen meemaken dat die gozer nu eenmaal een moederskindje is. Beetje eigen schuld....................
Tóch gun ik dat kind niet deze afgang. En Mo maar zeggen dat John de Mol zo blij zal zijn met de kijkcijfers. Die zullen hard gaan dalen in de toekomst want op een gegeven moment ben je wel uitgekakt met die aso lui. Mo is gewoon een narcist 1ste klas!
pi_219347890
Ik ga er geen minuut van kijken verder, maar op de socials is er qua fragmenten niet aan te ontkomen _O-

Maar Mo is echt geen bitch hoor mensen, het is gewoon allemaal lullig geknipt volgens haarzelf :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 november 2025 @ 13:51:24 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219347898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:48 schreef TheVulture het volgende:

Maar Mo is echt geen bitch hoor mensen, het is gewoon allemaal lullig geknipt volgens haarzelf :')
Ja,ja.. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219350124
Ik kijk niet, gun ik die takketrol niet.
pi_219350321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk niet, gun ik die takketrol niet.
Dat zal d’r leren!
pi_219389742
Die vader heeft ook niet veel in te brengen bij Mo naar mens
pi_219389993
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 21:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Die vader heeft ook niet veel in te brengen bij Mo naar mens
Jawel hoor, hij mag ja en amen zeggen :s) :+
  maandag 1 december 2025 @ 23:19:56 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219390477
Kijken het nu terug.
Vader en schoondochter gaan wel normaal met elkaar om.
En die verbouwing kunnen ze, als ze net als de Meilands 50.000 per aflevering krijgen, makkelijk betalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219390509
Godsamme wat is het een Mo show.
Its all about Mo, Moself en More Mo :X
pi_219390634
Klus uitzendingen scoren, dat weten ze maar al te goed van De Meilandjes anders is zo'n reality soap niets aan. En dan is het ook nog in Spanje waar niet alles vlot gaat. En dat is maar goed ook anders zijn de afleveringen snel klaar. Anders zorgt de productie nog wel voor enige vertraging. Ik vind Denise wel steeds leuker en sympathieker worden. Zeker in de 2e aflevering komt ze beter tot haar recht. Ook door die vent van Monique, die 2 kunnen goed met elkaar wat leukere beelden oplevert.
Monique doet me denken aan het typetje Diana Charité van Kooten en de Bie: 'Weet je wel, weet je niet!'

Bekijk deze YouTube-video
Allemaal cabaretteketet!
pi_219390642
Overigens is de eerste aflevering van vorige week uitstekend uitgesteld terug gekeken:

Kijkdichtheid: 6,4 Marktaandeel: 18,7 Kijkcijfer: 1.070.000

Gelijk aan De Meilandjes zowat.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 2 december 2025 @ 04:36:10 #37
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219390816
Ik heb nog nooit een aflevering van Winter Vol Liefde gezien.
Gisteren De Hanslers gekeken.
Monique is, om het zachtjes uit te drukken, een nogal wat drukke behoorlijk aanwezige verschijning.
pi_219392228
Nou, irritainment in full effect hoor, 745.000 lineaire kijkers gisterenavond en 16.4 in 25-54 jaar maar liefst, het is dus gelijk aan De Meilandjes wederom een reality soap hit voor SBS! Ook negatieve aandacht is aandacht en het legt de soap bepaald geen windeieren...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219393052
Wat een bijzondere mensen toch
'k Weet nog niet wat ik van ze vind, maar ze kijken lekker weg met een boekje erbij :)
pi_219393376
Als ze door blijven gaan met deze serie, dan heeft die zoon elk seizoen een nieuwe vriendin die op het einde is weggepest door z'n vreselijke moeder. _O-
All those angels with their wings glued on.
pi_219395785
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ze door blijven gaan met deze serie, dan heeft die zoon elk seizoen een nieuwe vriendin die op het einde is weggepest door z'n vreselijke moeder. _O-
Je bent niet goed wijs om daar nog iets mee te beginnen.
  dinsdag 2 december 2025 @ 18:17:16 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219395903
Ik kan mn vinger er nietopleggen, maar elke keer als ik Mike zie dan denk ik er klopt iets niet aan hem lijkt of wel of hij een soort van beperking heeft ofzo.
Is niet heel aardig natuurlijk om te zeggen.

pi_219395928
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:17 schreef amaranta het volgende:
Ik kan mn vinger er nietopleggen, maar elke keer als ik Mike zie dan denk ik er klopt iets niet aan hem lijkt of wel of hij een soort van beperking heeft ofzo.
Is niet heel aardig natuurlijk om te zeggen.

[ afbeelding ]
Niet handig, maar wel eerlijk en volledig eens. Hij is 'anders' zoals ze dat zeggen bij mongooltjes....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219397417
Je kunt wel merken dat Mo de geldschieter is. Zij bepaalt en betaald. Huisje kopen? Mo tekent. Buitensetje aanschaffen? Mo beslist en Pa moet smoesjes verzinnen en haar om de tuin leiden om haar van dat idee van dat brakke setje af te brengen ipv. duidelijk te zeggen wat hij ervan vindt.
Mo zegt 'spring' en Pa en Mike vragen, 'hoe hoog'.
  dinsdag 2 december 2025 @ 21:20:58 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219397436
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:18 schreef praadje het volgende:
Je kunt wel merken dat Mo de geldschieter is. Zij bepaalt en betaald. Huisje kopen? Mo tekent. Buitensetje aanschaffen? Mo beslist en Pa moet smoesjes verzinnen en haar om de tuin leiden om haar van dat idee van dat brakke setje af te brengen ipv. duidelijk te zeggen wat hij ervan vindt.
Mo zegt 'spring' en Pa en Mike vragen, 'hoe hoog'.
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurant
pi_219397542
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurant
Nee inderdaad. Gewoon waaibomenhout.
pi_219397544
Ik vind dat 'restaurant' meer op een normaal woonhuis lijken zo aan de voorkant met een deur en raam. En dat er nog een luikje naast zit lijkt het meer te duiden op een ijssalon waar je ijsjes kunt kopen. Het is ook een veel te kleine ruimte om een fatsoenlijk restaurant in te beginnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219399152
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg

Is een premium-artikel.

De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.

Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
  woensdag 3 december 2025 @ 11:28:26 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219400057
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:

De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.

Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
The soap continues... :o
Poef.....gone! ©golfer
pi_219400627
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg

Is een premium-artikel.

Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')