Het is ook uit. Al vertrouw ik die Denise niet helemaal met haar jank verhalen over liefdesverdriet en pestgedrag van moeder Mo. Die heeft haar C status BN-er op deze manier in de wacht gesleept.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:16 schreef Cirilico het volgende:
Het is al lang uit. En Denise werd gedwongen mooi weer te spelen voor de show.
Althans dat hoorde ik.
Zolang ze der mond dicht houdt zekerquote:
Oh dat klinkt wel positief is er misschien toch iets leuks aan.quote:Op maandag 24 november 2025 22:41 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Voice over is Harm Edens.
Ja,ja..quote:Op woensdag 26 november 2025 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Maar Mo is echt geen bitch hoor mensen, het is gewoon allemaal lullig geknipt volgens haarzelf
Dat zal d’r leren!quote:Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk niet, gun ik die takketrol niet.
Jawel hoor, hij mag ja en amen zeggenquote:Op maandag 1 december 2025 21:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Die vader heeft ook niet veel in te brengen bij Mo naar mens
Je bent niet goed wijs om daar nog iets mee te beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ze door blijven gaan met deze serie, dan heeft die zoon elk seizoen een nieuwe vriendin die op het einde is weggepest door z'n vreselijke moeder.
Niet handig, maar wel eerlijk en volledig eens. Hij is 'anders' zoals ze dat zeggen bij mongooltjes....quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:17 schreef amaranta het volgende:
Ik kan mn vinger er nietopleggen, maar elke keer als ik Mike zie dan denk ik er klopt iets niet aan hem lijkt of wel of hij een soort van beperking heeft ofzo.
Is niet heel aardig natuurlijk om te zeggen.
[ afbeelding ]
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurantquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:18 schreef praadje het volgende:
Je kunt wel merken dat Mo de geldschieter is. Zij bepaalt en betaald. Huisje kopen? Mo tekent. Buitensetje aanschaffen? Mo beslist en Pa moet smoesjes verzinnen en haar om de tuin leiden om haar van dat idee van dat brakke setje af te brengen ipv. duidelijk te zeggen wat hij ervan vindt.
Mo zegt 'spring' en Pa en Mike vragen, 'hoe hoog'.
Nee inderdaad. Gewoon waaibomenhout.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarbij was het volgens mij ook helemaal geen set voor gebruik in een restaurant
The soap continues...quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.
Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg
Is een premium-artikel.
De tekst beschrijft een conflict tussen Monique Hansler en Denise. Monique geeft aan dat Denise slechts eenmalig heeft schoongemaakt voor opnames en niet kon worden aangenomen omdat ze nog geen Spaans identificatienummer had, wat nodig is om legaal te werken. Volgens Monique zocht Denise daarna geen ander werk en sprak ze bovendien negatief over haar bij omwonenden en zelfs op het terras van de beachclub. Dit leidde ertoe dat Monique het vertrouwen verloor en haar niet meer wilde helpen.
Denise laat op haar beurt weten dat ze haar benodigde nummer uiteindelijk op 10 juli, de openingsdag van de beachclub, wel heeft gekregen.
In Spanje heb je belastingvoordeel als onderneming als je je familie in dienst hebt / familiebedrijf hebt. Dat zie je bij veel restaurants daar. Neem aan dat diezelfde regels gelden voor ondernemers zonder Spaans paspoort.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je je familie in dienst nemen als je een zaak runt?
Dus eigenlijk zegt Mo dat Denise ergens illegaal had moeten gaan werken?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:56 schreef -Spring het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jdOfV9Ha6voMQPYuFbEg
Is een premium-artikel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |