SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.Verheug me eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De situatie lijkt me naar, alleen tja... wel goede televisie
quote:Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.Nou, dat was al even eerder geklapt al voor de opnames van de serie begreep ik, dus dit van vanavond is een toneelstukje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:50 schreef golfer het volgende:
Slap gelul van Mo over Denise.
Klopt volgens mij niks van.
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.
Wel laf van Mike dat hij niet het gesprek aan gaat met Denise, zo zie je maar weer wat een slappe hap het is die alles voor moeder Mo doet.
Het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat ze moet betalen als ze ook genoeg heeft meegewerkt aan die toko.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.
Normaal gesproken zou het inderdaad niet netjes zijn om zo over anderen te praten maar in het geval van Mo & co lijkt me elk lelijk woord dat is uitgesproken of getypt meer dan terecht als je ziet met wat voor walgelijk pesterig mormel Denise daar ver van haar eigen omgeving en mensen te maken heeft gehad. En ja het was haar eigen keuze om met Mike een relatie te beginnen, maar om zo walgelijk behandeld te worden is ver over de grens.
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:54 schreef freaky40 het volgende:
TeamDenise in den gloria! Het is belachelijk hoe het gegaan is en dat ze nu in de bloedhitte op een camping moet bivakkeren in de middle of nowhere beetje treurig ook en ook die scene dat ze naar een plaatselijk aftands supermarktje moet om daar haar eten te halen. En volgende week het vervolg, maar dat verloopt ook niet voorspoedig met de hereniging met de familie from helly....Die Mike zal het altijd opnemen voor zijn ouders wat dat betreft blijft het een kneus puur sang maar dat was in WvL al duidelijk destijds.
Blijkbaar kan ze dat niet bekostigen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.
Denise heeft maar één zorg en dat zijn haar kleertjes (die op de grond lagen)quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ze dan niet bekostigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |