abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2026 @ 00:40:17 #151
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219728194
Wij kijken het vooral om het leedvermaak en om ons te verbazen over de domheid. :@

De aflevering dat Denise buiten gezet is hebben we nog niet gezien.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219749615
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219749652
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
Het is vanavond eindelijk zo ver: dan zien we in de Monique Hansler-soap hoe de breuk tussen Mike en Denise tot stand is gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verheug me erop :@

De situatie lijkt me naar, alleen tja... wel goede televisie
pi_219749811
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 10:22 schreef Nemrut het volgende:
SPOILER
Nou, dat was al even eerder geklapt al voor de opnames van de serie begreep ik, dus dit van vanavond is een toneelstukje ook.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219749818
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 5,3 Marktaandeel: 17,7 Kijkcijfer: 880.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 6
Allemaal cabaretteketet!
pi_219754971
Moeder Mo is een walgelijk teringwijf, Denise mag blij zijn dat ze weg is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219755718
Ben benieuwd

Het belooft dramatique
pi_219755841
Kunnen ze gewoon niet ouderwets alles noteren? Wat een kul om niet open te gaan als je kassa het niet doet. Voer je alles achteraf in. Er zat ook maar twee man, even niet pinnen of kan dat wel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 5 januari 2026 @ 22:50:25 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756848
Slap gelul van Mo over Denise.
Klopt volgens mij niks van.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 januari 2026 @ 22:54:59 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756880
Toneelstuk van Mo, Mkke en Peter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 januari 2026 @ 23:02:14 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756921
Mo in de keuken zonder hygienische kleding aan. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_219756959
quote:
13s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:50 schreef golfer het volgende:
Slap gelul van Mo over Denise.
Klopt volgens mij niks van.
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.
Wel laf van Mike dat hij niet het gesprek aan gaat met Denise, zo zie je maar weer wat een slappe hap het is die alles voor moeder Mo doet.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 5 januari 2026 @ 23:14:42 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756995
Lekker roddelen van Mo, Mike en Peter over Denise tijdens een toneelstukje van het huis schoonhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 05-01-2026 23:20:30 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_219757000
quote:
8s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Zal vast een kern van waarheid in zitten wat die appjes betreft, Denise ontkende het ook niet maar probeerde het wat te verzachten. Best gek dat je mensen die je daar net een paar weken kent appjes gaat sturen over privé dingen.
Wel laf van Mike dat hij niet het gesprek aan gaat met Denise, zo zie je maar weer wat een slappe hap het is die alles voor moeder Mo doet.
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.

Normaal gesproken zou het inderdaad niet netjes zijn om zo over anderen te praten maar in het geval van Mo & co lijkt me elk lelijk woord dat is uitgesproken of getypt meer dan terecht als je ziet met wat voor walgelijk pesterig mormel Denise daar ver van haar eigen omgeving en mensen te maken heeft gehad. En ja het was haar eigen keuze om met Mike een relatie te beginnen, maar om zo walgelijk behandeld te worden is ver over de grens.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219757068
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk vooral dat Denise daar zo door de mangel is gehaald door met name Mo en dat Mo's jaknikkers geen kritiek op de grote dictator wilden horen dat Denise mensen is gaan zoeken om haar hart bij te luchten.

Normaal gesproken zou het inderdaad niet netjes zijn om zo over anderen te praten maar in het geval van Mo & co lijkt me elk lelijk woord dat is uitgesproken of getypt meer dan terecht als je ziet met wat voor walgelijk pesterig mormel Denise daar ver van haar eigen omgeving en mensen te maken heeft gehad. En ja het was haar eigen keuze om met Mike een relatie te beginnen, maar om zo walgelijk behandeld te worden is ver over de grens.
Het is natuurlijk ook te gek voor woorden dat ze moet betalen als ze ook genoeg heeft meegewerkt aan die toko.
Al heb ik toch vanaf het begin al mijn bedenkingen wat Denise betreft en haar relatie met Mike, ik trap niet zo snel in het lieve onschuldige meisjes gedrag.
Dat Mo een verschrikkelijke vrouw is wist ze al langer.
pi_219757219
TeamDenise in den gloria! Het is belachelijk hoe het gegaan is en dat ze nu in de bloedhitte op een camping moet bivakkeren in de middle of nowhere beetje treurig ook en ook die scene dat ze naar een plaatselijk aftands supermarktje moet om daar haar eten te halen. En volgende week het vervolg, maar dat verloopt ook niet voorspoedig met de hereniging met de familie from helly....Die Mike zal het altijd opnemen voor zijn ouders wat dat betreft blijft het een kneus puur sang maar dat was in WvL al duidelijk destijds.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757259
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:54 schreef freaky40 het volgende:
TeamDenise in den gloria! Het is belachelijk hoe het gegaan is en dat ze nu in de bloedhitte op een camping moet bivakkeren in de middle of nowhere beetje treurig ook en ook die scene dat ze naar een plaatselijk aftands supermarktje moet om daar haar eten te halen. En volgende week het vervolg, maar dat verloopt ook niet voorspoedig met de hereniging met de familie from helly....Die Mike zal het altijd opnemen voor zijn ouders wat dat betreft blijft het een kneus puur sang maar dat was in WvL al duidelijk destijds.
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.
pi_219757263
Laatste 10 minuten gezien. Wat is het toch ook een takkewijf. Niemand verdient daar geld maar Denise moet wel even kostgeld betalen.

Trouwens, het hele feestje is helemaal in scène gezet ook. Als je liefje door schoonloeders zo aan de kant wordt gezet… elke vent zou dan toch furieus zijn. Nee rubberen Mike staat even doodleuk tijdens het schoonmaken te vertellen waarom het allemaal niet liep.
pi_219757268
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze heeft een auto en kan ook naar een grote supermarkt rijden.
Blijkbaar kan ze dat niet bekostigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 06-01-2026 00:19:03 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757274
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Blijkbaar kan ze dan niet bekostigen.
Denise heeft maar één zorg en dat zijn haar kleertjes (die op de grond lagen)
Ik had daar toch wel graag de camera op gehad :')
pi_219757302
Mensen die geloven dat deze randfiguren écht zo zijn en dit echt helemaal niet gescript is...

:')!!!
pi_219757996
Denise duikt na Hansler-horror op bij Beau: ’T*ringwijf? Echt onzin!’

https://www.mediacourant.(...)ringwijf-echt-onzin/
pi_219758010
John de Mol ook weer blij met alle aandacht in de media.
Seizoen 2 wordt misschien nu al wel opgenomen in Seefeld: Van de playa naar de piste!

Ik heb overigens ergens gelezen dat beachclub Tammies seizoensgebonden gesloten zou zijn en niet permanent.
pi_219759732
Kijkcijfers De Hanslers door het dak na breuk met Denise

https://showbiz.headliner(...)se-lovereality-27016

Valt wel mee: 952.000 kijkers excl. uitgesteld.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 13:08:06 #175
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219760194
Leedvermaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')