Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:
Tijgerrrrrrquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of begint Mo een beetje te praten (en gillen) zoals Martien Meiland?
Dat "gooeeed " en "mooooooi" etc
Ik denk dat die mensen gewoon een RLS wilden hebben, van RTL een zak geld kregen en samen met de productie een ruwe schets hebben gemaakt van wat eventueel wel leuk zou zijn voor een serie.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:
Wat ik niet begrijp. Heeft die moeder überhaupt een plan?
Koopt/huurt een pand.
Heeft geen idee wat ze ermee gaat doen. Dan is het weer tapas dan is het weer iets anders, dan weer fingerfood. Dan cocktails.
Gaat als een kip zonder kop meubilair kopen, en dan niet eens degelijk horeca meubilair maar vage Action troep. Ik bedoel, die driepoot tafeltjes zijn waarschijnlijk na 1 week al stuk. Lukraak 15 stoelen en bedenkt achteraf pas dat het niet logisch was.
Slaat goed doordachte “adviezen” weg.
Want zij bepaalt zelf wel of meubels buiten mogen blijven staan of niet, en of de buren last hebben van haar versieringen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan…
Lijkt een beetje op zo’n koppeltje uit ik vertrek die naar Griekenland vertrokken en de begroting op een klein servet hadden gemaakt.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Fake?
Verhaal van hun eigen insta is van 2 uur geleden...
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Een winkel waar Julio Iglesias zijn bloemen ook vandaan haalt, ja ja. Leuke marketing praat van deze ouwe opa aan de costa maar ik geloof er geen jota van. Verder ging ze weer full cluster Karen in de aflevering en volgende week de exit van Denise tot gevolg. Ze hield het acteren van de vriendin van Mike niet meer vol...
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel)quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?
Mind you, ik heb de aflevering nog niet gezien dus ik heb geen idee waar dit over gaat
Ik geef mijn mening. Punt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren
Hij zei Hotel Julio Iglesias dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel)
Toch denk ik, het is niet mijn smaak, dat ze het leuk ingericht heeft, mensen trekken er toch naar toe. Ze heeft ergens in haar hoofd wel een plan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat mens is niet goed wijs, echt manisch. Met die rood doorlopen plofkop.
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat pand is helemaal niet geschikt voor een restaurant met zoveel tafeltjes. Is haast niet ter herbergen binnen. En je moet alles opbreken aan het eind van de dag. Ik denk dat dit van oorsprong ook nooit een echt restaurant is geweest, meer een soort kiosk waar je bij het loketje buiten een ijsje kon halen en verder een kopje koffie kon drinken en was er voor de rest een kleine kaart. Hun willen megalomaan doen maar daar is dat pand niet geschikt voor.
Ja hoezo?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:40 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.quote:
Dacht bij een hotelquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel)
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.
Ook bij barretjes staan in Spanje tafeltjes op de terrassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |