abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219670986
Ik dacht dat de naam van een nepbloem Julio in zijn regenjas Iglesias was _O-
  dinsdag 30 december 2025 @ 12:14:51 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219671244
Wat ik niet begrijp. Heeft die moeder überhaupt een plan?
Koopt/huurt een pand.
Heeft geen idee wat ze ermee gaat doen. Dan is het weer tapas dan is het weer iets anders, dan weer fingerfood. Dan cocktails.
Gaat als een kip zonder kop meubilair kopen, en dan niet eens degelijk horeca meubilair maar vage Action troep. Ik bedoel, die driepoot tafeltjes zijn waarschijnlijk na 1 week al stuk. Lukraak 15 stoelen en bedenkt achteraf pas dat het niet logisch was.
Slaat goed doordachte “adviezen” weg.
Want zij bepaalt zelf wel of meubels buiten mogen blijven staan of niet, en of de buren last hebben van haar versieringen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan…
Lijkt een beetje op zo’n koppeltje uit ik vertrek die naar Griekenland vertrokken en de begroting op een klein servet hadden gemaakt.
pi_219672114
[quote]1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:

‘Schoonloeder Monique Hansler wilde nieuwe Erica Meiland worden’
SBS 6-realityster Monique Hansler, ook wel bekend als het ‘schoonloeder’ uit B&B Vol Liefde, was er al járen op uit om de Meilandjes achterna te gaan. “Ze is heel erg manipulatief”, klinkt het.

https://www.mediacourant.(...)rica-meiland-worden/
pi_219672790
Ligt het aan mij of begint Mo een beetje te praten (en gillen) zoals Martien Meiland?

Dat "gooeeed " en "mooooooi" etc
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:10:36 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219673285
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ligt het aan mij of begint Mo een beetje te praten (en gillen) zoals Martien Meiland?

Dat "gooeeed " en "mooooooi" etc
Tijgerrrrrr
pi_219673387
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef amaranta het volgende:
Koopt/huurt een pand.
Heeft geen idee wat ze ermee gaat doen. Dan is het weer tapas dan is het weer iets anders, dan weer fingerfood. Dan cocktails.
Gaat als een kip zonder kop meubilair kopen, en dan niet eens degelijk horeca meubilair maar vage Action troep. Ik bedoel, die driepoot tafeltjes zijn waarschijnlijk na 1 week al stuk. Lukraak 15 stoelen en bedenkt achteraf pas dat het niet logisch was.
Slaat goed doordachte “adviezen” weg.
Want zij bepaalt zelf wel of meubels buiten mogen blijven staan of niet, en of de buren last hebben van haar versieringen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan…
Lijkt een beetje op zo’n koppeltje uit ik vertrek die naar Griekenland vertrokken en de begroting op een klein servet hadden gemaakt.
Ik denk dat die mensen gewoon een RLS wilden hebben, van RTL een zak geld kregen en samen met de productie een ruwe schets hebben gemaakt van wat eventueel wel leuk zou zijn voor een serie.

Ik vind ze zelf in niets uitstralen dat het ondernemers zijn en dus met een goed doordacht idee aan een onderneming beginnen.
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:47:37 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219673947
  dinsdag 30 december 2025 @ 14:59:16 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219674115
quote:
Tja
  dinsdag 30 december 2025 @ 15:00:52 #135
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219674132
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:59 schreef amaranta het volgende:

[..]
Tja
Net als de Meilandjes, elk seizoen een nieuw project.
pi_219675224
Kijkcijfers De Hanslers weer door het dak: Top-10 bestormd

Waar op voorhand de verwachting was dat de hype rond De Hanslers na de eerste aflevering wel in zou storten blijkt dat totaal niet het geval. De kijkers weten iedere maandag toch SBS6 weer te vinden voor een nieuwe portie van mama Monique. Met nu zelfs weer een top-10 klassering.

Weet je wel wie ik ben?

Wanneer je de socials in de gaten houdt zie je vaak dezelfde berichten. Mensen wilden absoluut niet gaan kijken, maar waren er toch weer ingetrapt. De trigger is te groot om niet te kijken. En inmiddels komen diverse kijkers er ook gewoon eerlijk voor uit. Het is vreselijk om te zien wat vooral Monique nu weer voor gedrag vertoond. Ditmaal tetterde ze naar een bloemenverkoop of hij wel wist wie ze was… Maar tegelijkertijd is het wel heerlijke televisie om naar te kijken.

Seizoen 2 komt dichterbij

Zo zaten er dus maandag alweer zo’n zevenhonderdduizend mensen klaar, 696.000 om precies te zijn. En die zagen aan het einde dat het mis is gegaan, want Denise is eruit gezet. Met dit aantal kijkers staat De Hanslers zelfs in de top-10 van de kijkcijfers, zo meldt Tina Nijkamp op haar Instagram. Een tweede seizoen van de realityserie lijkt dan ook steeds dichterbij te komen.

https://lovereality.nl/ki(...)dak-top-10-bestormd/
pi_219676692
quote:
Fake?
Verhaal van hun eigen insta is van 2 uur geleden...
  dinsdag 30 december 2025 @ 18:33:55 #138
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219678599
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Fake?
Verhaal van hun eigen insta is van 2 uur geleden...
Zou kunnen.

pi_219678792
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 00:41 schreef freaky40 het volgende:
Een winkel waar Julio Iglesias zijn bloemen ook vandaan haalt, ja ja. Leuke marketing praat van deze ouwe opa aan de costa maar ik geloof er geen jota van. Verder ging ze weer full cluster Karen in de aflevering en volgende week de exit van Denise tot gevolg. Ze hield het acteren van de vriendin van Mike niet meer vol...
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa :') ) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 30 december 2025 @ 18:54:28 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219679078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Als Mo niet met haar grijpgrage vingers in die vaas had gezeten had (die opa :') ) het niet eens hoeven vermelden, zou niet weten waarom iemand daarover zou liegen, ik kan me voorstellen dat hij misschien wel trots is. Denk ook niet dat er veel winkels zijn die alleen maar zijde bloemen verkopen. Maar ja jij moet er weer negatief over sneren :{w
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?
Mind you, ik heb de aflevering nog niet gezien dus ik heb geen idee waar dit over gaat
pi_219679170
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ken Julio verder niet, maar hij komt niet uit die regio. Waarom zou hij in hemelsnaam precies daar bloemen gaan kopen?
Mind you, ik heb de aflevering nog niet gezien dus ik heb geen idee waar dit over gaat
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel) :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219683450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geef mijn mening. Punt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219683475
Ik moet zeggen dat het Meilandjes gehalte hoog is, ze moeten ze maar nadoen. Het 'meid!' en 'Wat goooeeed' is niet van de lucht in de aflevering van gisteren. Ze willen er zooooo graag op lijken!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219690000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze werden ergens bezorgd, hij noemde wel waar. Misschien niet voor bij Julio thuis maar een optreden of vrienden (weet ik veel) :P
Hij zei Hotel Julio Iglesias dacht ik.
pi_219690340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat mens is niet goed wijs, echt manisch. Met die rood doorlopen plofkop.
Toch denk ik, het is niet mijn smaak, dat ze het leuk ingericht heeft, mensen trekken er toch naar toe. Ze heeft ergens in haar hoofd wel een plan.
Make trouble not war
pi_219692122
Nee, dat pand is helemaal niet geschikt voor een restaurant met zoveel tafeltjes. Is haast niet ter herbergen binnen. En je moet alles opbreken aan het eind van de dag. Ik denk dat dit van oorsprong ook nooit een echt restaurant is geweest, meer een soort kiosk waar je bij het loketje buiten een ijsje kon halen en verder een kopje koffie kon drinken en was er voor de rest een kleine kaart. Hun willen megalomaan doen maar daar is dat pand niet geschikt voor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219696812
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat pand is helemaal niet geschikt voor een restaurant met zoveel tafeltjes. Is haast niet ter herbergen binnen. En je moet alles opbreken aan het eind van de dag. Ik denk dat dit van oorsprong ook nooit een echt restaurant is geweest, meer een soort kiosk waar je bij het loketje buiten een ijsje kon halen en verder een kopje koffie kon drinken en was er voor de rest een kleine kaart. Hun willen megalomaan doen maar daar is dat pand niet geschikt voor.
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?
pi_219697000
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:40 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ben je wel eens in Spanje geweest op een boulevard?
Ja hoezo?
Allemaal cabaretteketet!
pi_219697039
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja hoezo?
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.
Ook bij barretjes staan in Spanje tafeltjes op de terrassen.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 00:38:59 #150
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219728190
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Dacht bij een hotel
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:55 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Daar zijn over het algemeen niet echt loketjes voor een ijsjes. Wel barretjes met kleine kaart, zoals zij ook willen starten. Ze hebben het vast wel eens ergens een restaurant genoemd, maar in het begin ging het over tapas. Dat zijn in Spanje geen restaurants, maar barretjes. Later hadden ze het over bitterballen geloof ik, daarmee wordt het ook niet direct een restaurant.
Ook bij barretjes staan in Spanje tafeltjes op de terrassen.
:Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')