Die cameraman moet ook wel af en toe doodmoe zijn, Mo loert constant in de camera en hangt de gekke meid uit.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jij was niet op, wij zijn op. En afgevallen, kijk naar mij! Ze zegt het echt, kijk naar mij 🤣
Dat vind ik dus ook heel irritant.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ook bloedirritant dat ze na alles wat ze zegt de camera in kijkt en dan dat neplachje laat horen. Zo vol van zichzelf.
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfersquote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Deze aflevering ook maar gekeken.
Ik vind het echt een weerzinwekkend programma met mensen die zelf nog weerzinwekkender zijn. Het gaat ook echt helemaal nergens over en alles is in scène gezet.
Het zal wel een vervolg krijgen maar dat gun ik ze eigenlijk helemaal niet.
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfers
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma'squote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.
Voor dit soort onzin gaat onze televisie sowieso amper meer aan, het aanbod en kwaliteit is gewoon dermate bedroevend dat wij meer youtube kijken dan on-demand of lineair.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma's
Samen wonen in een spel.
Dit was even weer iets anders
Wat was dat inderdaad voor iets raars?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef Battlecruiser het volgende:
Die arme Denise was ook nog eens de prooi van een kwakzalfster. Die maken meestal gebruik van een niet echt werkend stukje techniek en ze vertellen er een hoop wartaal bij. Tot slot kreeg ze hetzelfde advies als elk weldenkend mens haar gegeven zou hebben, maar dan wel voor een heel ander bedrag.
Ze krijgen vast een nieuw seizoen als ze dat nog willen.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:51 schreef freaky40 het volgende:
1,2 miljoen kijkers keken er vorige week naar de season final niet slecht en doet niet onder voor De Meilandjes. Of er een nieuw seizoen komt en of dit dan net zo spraakmakend gaat zijn zullen we moeten afwachten.
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar goed zoals gezegd, het is nu zo populair vanwege Mo en Denise. De vraag is nog maar of Mo daar dan ook weer bij is want die blijkt nu weer in Oostenrijk te zitten. En die nieuwe vriendin van Mike is bij hem in Spanje. Hoe dan ook, zal het wel weer een toneelstukje worden en Mo zich bij hun in Spanje gaan voegen om te boel op te fokken voor de kijkcijfers ben ik bang voor.
Het haakje lijkt me hier wel duidelijk - Mike heeft een nieuwe vriendin en gaat samenwonen.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.
De Familie Meiland had dit jaren als broodwinning, voor de tigste keer verhuizen & verbouwen, om de zoveelste serie aan op te kunnen hangen. Want anders was er geen verhaal. In feite modelleerden ze hun leven jarenlang naar wat voor tv werkte, maar de grens tussen de werkelijkheid en 'leuk voor tv' was vaag.
Het meest vergezochte haakje dat ik me uit een dergelijke serie kan herinneren betrof een van die Barbie-series, toen ze opeens paranormaal werd. Daar heb ik dan ook niet naar gekeken.
Lekker tenen krommen danquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik begreep dat er wel een seizoen 2 komt
Dan krijgt moeder Monique tóch haar zin. Die is heel erg graag in beeld!quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker tenen krommen dan
Ze zijn te bizar voor woorden
volgens mij zijn zelfs de opnames gestart, maar dt weet ik niet zekerquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker tenen krommen dan
Ze zijn te bizar voor woorden
Wij in dit topic kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:14 schreef Cupfighter het volgende:
Vraag me af wie hier naar kijkt, krijg van de kleine stukjes op social media al braakneigingen van die Monique
Ze kregen ook zoveel (negatieve) aandacht. Het verbaasd me nietquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:37 schreef Nemrut het volgende:
De Hanslers keren terug op tv: Talpa bevestigt tweede seizoen van reallifesoap
https://www.rtl.nl/boulev(...)a-nieuw-seizoen-twee
Monique blikt vooruit op nieuw seizoen De Hanslers: 'Ik heb tranen met tuiten gehuild'
https://www.vandaaginside(...)eb-tranen-met-tuiten
Ja.... dat wilde ik elke week ook doen, niet kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Vorige keer niet gekeken dus nu ook niet
Wel ja joh, naast de Meilandjes ook hier weer behoefte aan de aandacht en het geld. Schijnt toch de moeite te zijn om je hele hebbe en houwe aan heel Nederland te laten zien. Weet niet of ik dat misselijkmakende mens nog wil meemaken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze kregen ook zoveel (negatieve) aandacht. Het verbaasd me niet
Dat dit gedrukte vroeg ik me elke week afquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel ja joh, naast de Meilandjes ook hier weer behoefte aan de aandacht en het geld. Schijnt toch de moeite te zijn om je hele hebbe en houwe aan heel Nederland te laten zien. Weet niet of ik dat misselijkmakende mens nog wil meemaken.![]()
Van mij mag je de Meilandjes echt leuk vinden hoor, ieder zijn of haar ding. Ik erger me dood aan dat aanstellerige gegil van die vent. Is nergens voor nodig en ook zijn eigen familie ergert zich daar aan. En dan zijn slechte oog als excuses gebruiken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dit gedrukte vroeg ik me elke week afen toch... kon het niet laten. Soms sloeg ik een weekje over, zag er dingen over op de socials of Fok en ging dat toch kijken
En de Meilandjes vind ik oprecht leuknot done om te zeggen, maar volgens mij zijn er veel mensen de dat vinden
Ja... dat begrijp ik ook. Zelf kan ik idd Maxime slecht hebben. Daar heb ik heel wat onaardige bijvoeglijk naamwoorden voor...quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van mij mag je de Meilandjes echt leuk vinden hoor, ieder zijn of haar ding. Ik erger me dood aan dat aanstellerige gegil van die vent. Is nergens voor nodig en ook zijn eigen familie ergert zich daar aan. En dan zijn slechte oog als excuses gebruiken.![]()
Dat geile ´ik ben in beeld-gedrag´ van die Hansler moeder bezorgt mij keer op keer kippenvel. Anders was de rest wel om te pruimen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |