abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219821892
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 21:39 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Jij was niet op, wij zijn op. En afgevallen, kijk naar mij! Ze zegt het echt, kijk naar mij 🤣
Die cameraman moet ook wel af en toe doodmoe zijn, Mo loert constant in de camera en hangt de gekke meid uit.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219822147
Walgelijke figuren die 3

Mike: Je bent 35, je bent een volwassen vrouw. What about you Mike? :{w
  maandag 12 januari 2026 @ 23:33:00 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219822645
Bij dat oudzeergesprek met Denise spreekt de lichaamstaal en de orditaal Monique boekdelen en die slappe lul vzn Mike durft nergens tegenaan te gaan. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219822713
Wat een manipulatief, narcistisch naar mens die Mo 8)7
pi_219822718
De Hanslers kan beter 'Monique en de Moniquen' gaan heten in een nieuw seizoen want ze is overal zelfs als ze er niet is....En het tettert en het tettert maar, net als bij 'het gesprek'. Je kon Denise nauwelijks horen. Die Mike was de hoofdrolspeler in een Winter vol Liefde en je hebt nu een reality soap die alleen maar over haar gaat en haar hele ultra dominante voorkomen met Karen-achtig gedrag. De laatste aflevering was tenenkrommend. Ik was al teamDenise en ben dat na de laatste aflevering alleen nog maar meer geworden, period! Die kakkerlakken bij dat nieuwe appartement was wel ironisch. Zelf zijn het uber kakkerlakken, zeker die Mike en dat was wel erg komisch.
Als er een nieuw seizoen komt ben ik heel benieuwd hoe ze dat gaan invullen, weet niet of het dan nog zo cringe gaat worden trouwens. Ik heb zo'n gevoel dat ze het hier maar bij moeten laten, maar die Monique is zo manisch daar zijn we nog jaren niet vanaf zolang de kijkcijfers door het dak gaan. John de Mol zal morgen gelijk wel weer een nieuw seizoen bestellen...
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 13 januari 2026 @ 07:04:01 #206
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_219823021
Ook bloedirritant dat ze na alles wat ze zegt de camera in kijkt en dan dat neplachje laat horen. Zo vol van zichzelf.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 07:13:42 #207
388664 crew  Dotteke
pi_219823036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 07:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ook bloedirritant dat ze na alles wat ze zegt de camera in kijkt en dan dat neplachje laat horen. Zo vol van zichzelf.
Dat vind ik dus ook heel irritant.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219823454
Het seizoen van De Hanslers: van de Piste naar de Playa zit erop. De realityserie scoort week na week hoge kijkcijfers en gisteren was dat niet anders. Het programma was gisteren zelfs de winnaar in primetime.

Het seizoensslot trok maar liefst 979.000 kijkers.

https://www.tvgids.nl/nie(...)-piste-naar-de-playa
pi_219823517
Gedragsbioloog Patrick van Veen kritisch op gedrag in de Hanslers: 'Letterlijk pesten'

Patrick kijkt aan tafel bij Shownieuws terug op fragmenten uit het seizoen. De gedragsbioloog plaatst kanttekeningen bij het gedrag van Mama Mo: “Kijk, dit is een moeder die ontzettend dominant is, maar ook alles tot in het laatste detail wil regelen. Die combinatie maakt dat die twee mannen continu een beetje aan de kant worden geschoven.

” Patrick noemt de opmerkingen die Monique soms maakt richting Denise “letterlijk pesten”. “Ze heeft gewoon door: daarmee krijg ik mijn dingen voor elkaar. Daarmee krijg ik het voor elkaar bij die twee mannen. En dat probeert ze ook bij Denise, maar Denise trekt dat op een gegeven moment gewoon niet meer.”

https://www.shownieuws.nl(...)e-hanslers-letterlij
pi_219824125
979.000 lineaire kijkers keken gisteren naar de slot van de laatste aflevering. Daar komt nog wel wat meer bij volgende week...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219824471
De aflevering van vorige week kwam incl. uitgesteld uit op 1.297.000 kijkers.

De slotaflevering haalt misschien de 1,5 miljoen wel.
pi_219824545
Deze aflevering ook maar gekeken.
Ik vind het echt een weerzinwekkend programma met mensen die zelf nog weerzinwekkender zijn. Het gaat ook echt helemaal nergens over en alles is in scène gezet.

Het zal wel een vervolg krijgen maar dat gun ik ze eigenlijk helemaal niet.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:19:22 #213
388664 crew  Dotteke
pi_219824915
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Deze aflevering ook maar gekeken.
Ik vind het echt een weerzinwekkend programma met mensen die zelf nog weerzinwekkender zijn. Het gaat ook echt helemaal nergens over en alles is in scène gezet.

Het zal wel een vervolg krijgen maar dat gun ik ze eigenlijk helemaal niet.
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfers
pi_219824964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is wel wat mensen willen zien gezien de kijkcijfers
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 13:28:49 #215
388664 crew  Dotteke
pi_219824970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Tja, het schijnt. En het is ook wel een beetje een gebrek aan beter.
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma's
Samen wonen in een spel.
Dit was even weer iets anders
pi_219825029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo. het zijn momenteel ook allemaal wel hetzelfde soort programma's
Samen wonen in een spel.
Dit was even weer iets anders
Voor dit soort onzin gaat onze televisie sowieso amper meer aan, het aanbod en kwaliteit is gewoon dermate bedroevend dat wij meer youtube kijken dan on-demand of lineair.
pi_219827617
Die arme Denise was ook nog eens de prooi van een kwakzalfster. Die maken meestal gebruik van een niet echt werkend stukje techniek en ze vertellen er een hoop wartaal bij. Tot slot kreeg ze hetzelfde advies als elk weldenkend mens haar gegeven zou hebben, maar dan wel voor een heel ander bedrag.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 20:07:40 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219827672
MaarGoed. Denise kreeg die lach dus wel van haar gezicht
  dinsdag 13 januari 2026 @ 20:16:44 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219827797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef Battlecruiser het volgende:
Die arme Denise was ook nog eens de prooi van een kwakzalfster. Die maken meestal gebruik van een niet echt werkend stukje techniek en ze vertellen er een hoop wartaal bij. Tot slot kreeg ze hetzelfde advies als elk weldenkend mens haar gegeven zou hebben, maar dan wel voor een heel ander bedrag.
Wat was dat inderdaad voor iets raars?
pi_219829151
2 zuignappen op de enkels die zogenaamd de stress in je hele lichaam zouden kunnen meten. Waarom zijn er zoveel mensen die meer in dat soort onzin geloven dan in echte geschoolde en gediplomeerde deskundigen?
pi_219847989
Deze vond ik zo goed getekend, kwam langs op fb.

pi_219874130
1,2 miljoen kijkers keken er vorige week naar de season final niet slecht en doet niet onder voor De Meilandjes. Of er een nieuw seizoen komt en of dit dan net zo spraakmakend gaat zijn zullen we moeten afwachten.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 19 januari 2026 @ 10:58:34 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219874253
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:51 schreef freaky40 het volgende:
1,2 miljoen kijkers keken er vorige week naar de season final niet slecht en doet niet onder voor De Meilandjes. Of er een nieuw seizoen komt en of dit dan net zo spraakmakend gaat zijn zullen we moeten afwachten.
Ze krijgen vast een nieuw seizoen als ze dat nog willen.
En sluit de mogelijkheid van meer afleveringen niet uit.
pi_219876237
Maar goed zoals gezegd, het is nu zo populair vanwege Mo en Denise. De vraag is nog maar of Mo daar dan ook weer bij is want die blijkt nu weer in Oostenrijk te zitten. En die nieuwe vriendin van Mike is bij hem in Spanje. Hoe dan ook, zal het wel weer een toneelstukje worden en Mo zich bij hun in Spanje gaan voegen om te boel op te fokken voor de kijkcijfers ben ik bang voor.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 19 januari 2026 @ 13:43:18 #225
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219876326
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Maar goed zoals gezegd, het is nu zo populair vanwege Mo en Denise. De vraag is nog maar of Mo daar dan ook weer bij is want die blijkt nu weer in Oostenrijk te zitten. En die nieuwe vriendin van Mike is bij hem in Spanje. Hoe dan ook, zal het wel weer een toneelstukje worden en Mo zich bij hun in Spanje gaan voegen om te boel op te fokken voor de kijkcijfers ben ik bang voor.
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.

De Familie Meiland had dit jaren als broodwinning, voor de tigste keer verhuizen & verbouwen, om de zoveelste serie aan op te kunnen hangen. Want anders was er geen verhaal. In feite modelleerden ze hun leven jarenlang naar wat voor tv werkte, maar de grens tussen de werkelijkheid en 'leuk voor tv' was vaag.

Het meest vergezochte haakje dat ik me uit een dergelijke serie kan herinneren betrof een van die Barbie-series, toen ze opeens paranormaal werd. Daar heb ik dan ook niet naar gekeken. :')
pi_219898836
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 13:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ja, er moet altijd een haakje zijn om een dergelijke serie aan op te hangen.

De Familie Meiland had dit jaren als broodwinning, voor de tigste keer verhuizen & verbouwen, om de zoveelste serie aan op te kunnen hangen. Want anders was er geen verhaal. In feite modelleerden ze hun leven jarenlang naar wat voor tv werkte, maar de grens tussen de werkelijkheid en 'leuk voor tv' was vaag.

Het meest vergezochte haakje dat ik me uit een dergelijke serie kan herinneren betrof een van die Barbie-series, toen ze opeens paranormaal werd. Daar heb ik dan ook niet naar gekeken. :')
Het haakje lijkt me hier wel duidelijk - Mike heeft een nieuwe vriendin en gaat samenwonen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219912819
’De camera’s voor het volgende seizoen van De Hanslers draaien al’

De slotaflevering van De Hanslers kon op veel commotie rekenen. Te zien was hoe Denise door het slijk werd gehaald op nationale televisie. Volgens mediaverslaggever Jordi Versteegden moet SBS6 ingrijpen en pestgedrag niet goedkeuren. Jan Uriot heeft van bronnen inmiddels vernomen dat er camera’s zijn gespot bij De Hanslers voor een mogelijk tweede seizoen. Dit is een fragment uit de podcast Strikt Privé, de hele podcast is hier te beluisteren.

https://www.telegraaf.nl/(...)en-al/123676879.html
pi_219969165
Jajja, mevrouwtje wilde niet bij het eindgesprek zijn. Maar waarom zat ze er dan alsnog bij? En haar opmerking of Denise wel echt verliefd was op haar zoon sloeg ook nergens op achteraf. Want nu blijkt dat die zoon zijn nieuwe liefde allang had ontmoet. Gewoon een staaltje wegpesten dus van madam, Denise moest verdwijnen om ruimte te maken voor een ander die vermoedelijk haar bedrijf alleen maar te promoten heeft. Het wordt steeds ongeloofwaardiger, die real soaps van tegenwoordig. :{w
pi_220133260
Ik begreep dat er wel een seizoen 2 komt :o
pi_220133377
quote:
99s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik begreep dat er wel een seizoen 2 komt :o
Lekker tenen krommen dan

Ze zijn te bizar voor woorden
pi_220133428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker tenen krommen dan

Dan krijgt moeder Monique tóch haar zin. Die is heel erg graag in beeld! :r
pi_220133700
Vraag me af wie hier naar kijkt, krijg van de kleine stukjes op social media al braakneigingen van die Monique
pi_220133826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker tenen krommen dan

volgens mij zijn zelfs de opnames gestart, maar dt weet ik niet zeker _O-
pi_220169621
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 15:14 schreef Cupfighter het volgende:
Vraag me af wie hier naar kijkt, krijg van de kleine stukjes op social media al braakneigingen van die Monique
Wij in dit topic kijken 8-)
pi_220169648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 19:43 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Wij in dit topic kijken 8-)
Ja idd! *steekt hand op*
pi_220169928
Jups :')
pi_220436004
De Hanslers keren terug op tv: Talpa bevestigt tweede seizoen van reallifesoap
https://www.rtl.nl/boulev(...)a-nieuw-seizoen-twee

Monique blikt vooruit op nieuw seizoen De Hanslers: 'Ik heb tranen met tuiten gehuild'
https://www.vandaaginside(...)eb-tranen-met-tuiten
pi_220436025
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:37 schreef Nemrut het volgende:
De Hanslers keren terug op tv: Talpa bevestigt tweede seizoen van reallifesoap
https://www.rtl.nl/boulev(...)a-nieuw-seizoen-twee

Monique blikt vooruit op nieuw seizoen De Hanslers: 'Ik heb tranen met tuiten gehuild'
https://www.vandaaginside(...)eb-tranen-met-tuiten
Ze kregen ook zoveel (negatieve) aandacht. Het verbaasd me niet
  donderdag 26 maart 2026 @ 14:54:52 #239
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220436504
Vorige keer niet gekeken dus nu ook niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220436536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:54 schreef Puzzie het volgende:
Vorige keer niet gekeken dus nu ook niet
Ja.... dat wilde ik elke week ook doen, niet kijken :+
Alleen zoals bij een bloederig tunnelongeluk, je blijft kijken en je super ongemakkelijk voelen. Soort plaatsvervangende schaamte en irritatie.

Puur kijken zonder een knutsel/boekje erbij kan niet. Gewoon achtergrondgeneuzel
pi_220436617
Kan wel :7 O+ ;)
pi_220442849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze kregen ook zoveel (negatieve) aandacht. Het verbaasd me niet
Wel ja joh, naast de Meilandjes ook hier weer behoefte aan de aandacht en het geld. Schijnt toch de moeite te zijn om je hele hebbe en houwe aan heel Nederland te laten zien. Weet niet of ik dat misselijkmakende mens nog wil meemaken. :|W
pi_220442893
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:42 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wel ja joh, naast de Meilandjes ook hier weer behoefte aan de aandacht en het geld. Schijnt toch de moeite te zijn om je hele hebbe en houwe aan heel Nederland te laten zien. Weet niet of ik dat misselijkmakende mens nog wil meemaken. :|W
Dat dit gedrukte vroeg ik me elke week af _O- en toch... kon het niet laten. Soms sloeg ik een weekje over, zag er dingen over op de socials of Fok en ging dat toch kijken :@

En de Meilandjes vind ik oprecht leuk :@ not done om te zeggen, maar volgens mij zijn er veel mensen de dat vinden ;)
pi_220442933
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat dit gedrukte vroeg ik me elke week af _O- en toch... kon het niet laten. Soms sloeg ik een weekje over, zag er dingen over op de socials of Fok en ging dat toch kijken :@

En de Meilandjes vind ik oprecht leuk :@ not done om te zeggen, maar volgens mij zijn er veel mensen de dat vinden ;)
Van mij mag je de Meilandjes echt leuk vinden hoor, ieder zijn of haar ding. Ik erger me dood aan dat aanstellerige gegil van die vent. Is nergens voor nodig en ook zijn eigen familie ergert zich daar aan. En dan zijn slechte oog als excuses gebruiken. :{w
Dat geile ´ik ben in beeld-gedrag´ van die Hansler moeder bezorgt mij keer op keer kippenvel. Anders was de rest wel om te pruimen.
pi_220444311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:52 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Van mij mag je de Meilandjes echt leuk vinden hoor, ieder zijn of haar ding. Ik erger me dood aan dat aanstellerige gegil van die vent. Is nergens voor nodig en ook zijn eigen familie ergert zich daar aan. En dan zijn slechte oog als excuses gebruiken. :{w
Dat geile ´ik ben in beeld-gedrag´ van die Hansler moeder bezorgt mij keer op keer kippenvel. Anders was de rest wel om te pruimen.
Ja... dat begrijp ik ook. Zelf kan ik idd Maxime slecht hebben. Daar heb ik heel wat onaardige bijvoeglijk naamwoorden voor... ;)

En bij de Hanslers neemt zij (Monique heette ze toch?) allerlei Meiland-dingetjes over (Het gillen en "wat goooooooooeeeeed" etc. Het ligt er te dik bovenop.
Normaal zou ik zeggen dat iemand beter zichzelf kan zijn en niet kopiëren... maar ja O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')