Ik kan het nog geen 10 minuten aan zien dit programma.quote:Op dinsdag 16 december 2025 02:37 schreef freaky40 het volgende:
Nee, dat was een puik staaltje acteerwerk van beide met de voetjes in de zee en dan een heftige zoonscene. Lag het in deze aflevering iets teveel de nadruk op met al die zoentjes telkens. Het meiske kan zo in GTST. Die moeder is manisch, kan niet anders zeggen! En dan in de bloedhitte, krijgt ze nog een rodere kop van bij al die opwinding. En die man van haar doordrenkt van angstzweet voor dat achterlijke wijf van hem. Maar over het algemeen blijft het toch wel vermakelijke irritainment.
zijn 8 afleveringen zover ik weetquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers al iets lager ten opzichten van vorige week. Het nieuwtje lijkt er een beetje vanaf. Hoeveel afleveringen nog eigenlijk? Weet iemand dat?
Kan ze wel veranderen hoor, het is niet echt. Gemaakt mens is het.quote:Op maandag 22 december 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die stem en manier van praten en het lachen van die schoondochter...
Weet dat het iets is dat je moeilijk verandert... alleen hoor nog liever Maxime Meiland aan
Ik heb oa logopedie & taalwetenschappen gestudeerd en het kan. Mits gemotiveerd en veel geduld en ik denk dat dat mistquote:Op maandag 22 december 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ze wel veranderen hoor, het is niet echt. Gemaakt mens is het.
Ik bedoel dat ze normaal waarschijnlijk niet zo praat en lacht dat is voor de camera's. Kan een logopedist niks meequote:Op maandag 22 december 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb oa logopedie & taalwetenschappen gestudeerd en het kan. Mits gemotiveerd en veel geduld en ik denk dat dat mist
Dat bedoel ik dus met motivatiequote:Op maandag 22 december 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze normaal waarschijnlijk niet zo praat en lacht dat is voor de camera's. Kan een logopedist niks mee
Vreselijke mensen, maar ja toch kijken.quote:Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
Even tussendoor hoor. Hoe beoordelen jullie het programma?
quote:Op maandag 22 december 2025 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijke mensen, maar ja toch kijken.
Afgehaakt na 1,5 aflevering. Alles is in scène gezet en alles is nep. Niemand heeft ook echt iets te melden.quote:Op maandag 22 december 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
Even tussendoor hoor. Hoe beoordelen jullie het programma?
Denise zit er met één doel, de zoveelste derde rangs bn'er worden. Het lieve leuke blonde hihi meisje spelen, ik trap er niet in. Monique is een tandje erger dat dan weer wel, maar dat is een naar mens van nature.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Denise in haar aanzien veranderd ten opzichten van Winter vol Liefde. Natuurlijk ze heeft een beetje dat rare toontje van praten, maar prik daar wel een beetje doorheen. Lief meisje verder die zich laat ondersneeuwen door die terror moeder van Mike. Het heet niet De Hanslers maar 'Monique', zij heeft de hoofdrol waarbij andere ondersneeuwen zowel vader als zoon en Denise. Ik vind de momenten dat ze niet op beeld is, en dat zijn er bar weinig, het juist prima te behappen. En zelfs als ze niet op beeld is was ze aanwezig zo bleek vanavond met dat moment dat de leverancier op de stoep stond die wenste betaald te worden, maar moeder Monique had de pinpas bij haar en werd gebeld....
Ik ben afgehaakt.quote:
En trots dat ze daar op isquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Mo die het weer bekend maakt ook en niet hij zelf...ach ach ach...Now she's fucked...
Ik vind het wonderbaarlijker dat ze doen alsof ze een stel zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:10 schreef NedKelly het volgende:
Ik trek Gilles ook slecht omdat ik het een domme vervelende vent vind. Maar goed, gewoon een heel ander persoon dan wat ik prettig vind.
Maar bij Mo voel ik zoveel ergernis dat het bijna naar haat gaat, wat een vreselijk wijf. Kan die man niet van haar af vanwege de schulden in Nederland en de financiële malaise of zo? Wie doet zich nou deze zelfkastijding aan?
Denise voelt zich denk ik zo ongemakkelijk dat ze daarom zo dom aan het lachen is. Je zal maar al dat commentaar tegen de camera moeten doen terwijl je de hele dag afgemaakt wordt.
Ik kan niet zo goed inschatten tot wanneer ze een stel waren. Was de breuk al voor begin van de opnames of ergens midden in? Want ik zie soms toch ook wel relaxte beelden van hun 2 samen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het wonderbaarlijker dat ze doen alsof ze een stel zijn?
Uitstekend geacteerd dan want ze zijn al vanaf het begin van de draaiperiode al geen stel meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed inschatten tot wanneer ze een stel waren. Was de breuk al voor begin van de opnames of ergens midden in? Want ik zie soms toch ook wel relaxte beelden van hun 2 samen.
Het lijkt oppervlakkig gezien een soort Britt Dekker, maar bij Denise denk ik niet dat er veel boeiends achter de lichtvoetige buitenkant zit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Denise zit er met één doel, de zoveelste derde rangs bn'er worden. Het lieve leuke blonde hihi meisje spelen, ik trap er niet in. Monique is een tandje erger dat dan weer wel, maar dat is een naar mens van nature.
Denise heeft geen enkel charisma of talent.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het lijkt oppervlakkig gezien een soort Britt Dekker, maar bij Denise denk ik niet dat er veel boeiends achter de lichtvoetige buitenkant zit.
Britt bleek boerenslim te zijn en talenten te hebben (paarden), en overleeft zo in 'het wereldje'.
Of ze komt (op mij) relaxt over omdat Mo niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uitstekend geacteerd dan want ze zijn al vanaf het begin van de draaiperiode al geen stel meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |