Dat idee had ik vorig jaar ook... Daarom ben ik dit jaar niet geweest, gewoon zonde geld. Toen was er ook amper haken en veel quilt, maar smaken verschillen!quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben gisteren naar de handwerkbeurs in Groningen geweest.
Het was leuk, maar je kan duidelijk merken dat het niet druk wordt bezocht in vergelijking met de edities die ik gewend was in Zwolle.
De zaal was de helft van wat ik in Zwolle was gewend.
Ik ga er komende jaren ook niet meer heen.
Je bent wel lekker bezig geweest! Leuk dat je zoveel gevonden hebtquote:Ik heb wel leuk spul gescoord, zoals borduurnaalden (ik lijk ze op 1 of andere manier kwijt te raken), magneet om borduurnaalden erop te leggen, koker met naalden, klein blikje (waar ik dus de naalden in kan doen), Haakpakket voor een vest, Haakpakket om een heksje te haken, houten bolhouder en verder spul het kerstpakket voor FOK!.
Deze heb ik gekocht:quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Had niet gezien dat er nog één post over was, sorry
[..]
Dat idee had ik vorig jaar ook... Daarom ben ik dit jaar niet geweest, gewoon zonde geld. Toen was er ook amper haken en veel quilt, maar smaken verschillen!
[..]
Je bent wel lekker bezig geweest! Leuk dat je zoveel gevonden hebt![]()
Wat voor heksje is het? Heb je een foto?
Borduurnaalden willen vrijheid hebben. De mijne verdwijnen ook altijd
Geniet van je aankomen
Oooh cutequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Die is cute!quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik was jullie kwijt
[..]
Die is cute!
En ik zag ook nog mooie tekeningen van CotS in het vorige topic
Wat een schatjequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Leuk, wat zit er in die kleine flesjes?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 14 november 2025 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, wat zit er in die kleine flesjes?
Klinkt verstandigquote:Op zondag 16 november 2025 17:39 schreef Sarabi het volgende:
Van het huishouden kwam weinig, even een dag helemaal niets
Dat ziet er cool uit! Het bloed wel waard dunkt mij?quote:Op maandag 17 november 2025 08:04 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen,
Gister mocht ik weer een doosje openmaken. Na een middagje prutsen, 2 keer uithalen en een bloedende vinger omdat ik mezelf steeds prikte is het me toch gelukt.
Ik heb een hart hanger gemaakt.
![]()
[ afbeelding ]
Huishouden, cadeautjes inpakken en borduren en haken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend!
Morgen een haakclubje
Gaan jullie dingen doen?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Huishouden, cadeautjes inpakken en borduren en haken.
quote:Op zondag 23 november 2025 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Morgen begint de 3 daagse opleidingbegin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, maar ook wel echt zin in.
Liefquote:Op zondag 23 november 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]je kan het
Je bent een slimme vrouw met een passie. Het gaat je echt wel lukken. Heb het volste vertrouwen in je
Oh dat is zo herkenbaar...quote:Op zondag 23 november 2025 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Ik maak me nu vooral zorgen om het sociale gedeelte. Wat als ik veelste vroeg (of te laat) ben? Waar moet ik zijn? Wat als ik mensen niet herken?
Achja ik laat het maar los.
Hoe gaat het nu met jou?
Je bent goed bezigquote:Op zondag 23 november 2025 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is zo herkenbaar...
Gewoon op tijd heen, liever te vroeg dan te laat... Dingen vragen... ook dat komt wel goedLoslaten is verstandig
Moeilijke vraag. Gewoon stapje voor stapje leven. Dinsdag weer traumabehandeling.
Daaromquote:Op zondag 23 november 2025 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent goed bezig![]()
En je hebt helemaal gelijk. Voor nu loslaten en alles komt op zijn pootjes terecht.
quote:Op zondag 23 november 2025 18:32 schreef Patapon het volgende:
Vandaag een K#T dag....wilde gaan douchen...geen warm water....hele dag op monteur gewacht, die kwam om half 5. Na veel gezucht bleek de storing bij Vattenfal te liggen.
Ik werd net gebeld door Vattenfal en die laat me dezelfde test doen die de monteur had gedaan. "ik wil even weten hoe hij erbij komt dat de storing bij ons ligt" werd er gezegd....
Conclusie; storing ligt bij Vattenfal, ik word morgen gebeld voor een afspraak met hun monteur.
Die is leuk!quote:Op maandag 24 november 2025 11:24 schreef Patapon het volgende:
Gister ook weer een doosje van de kralen adventskalender opengemaakt.
Dit keer werd het een armbandje.
[ afbeelding ]
Nee, viel mee. Het is peyote steek en dat doe ik wel vaker.quote:Op maandag 24 november 2025 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die is leuk!
Veel werk gok ik? Tof
Oh! Ziet er wel heel tof uit!quote:Op maandag 24 november 2025 12:10 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Het is peyote steek en dat doe ik wel vaker.
DOe het even hier Essquote:Op maandag 24 november 2025 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan een nintendo switch + online abo aanschaffen en dan kan je die oudere versies spelen.
Switch kan je op de tv aansluiten. Als je de online abo hebt kan je snel of de nes opstarten en daar staan die spellen tussen.quote:Op maandag 24 november 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe het even hier Ess
Ik moet nog zo oude nitento hebben, heb er twee gekocht maar kunnen beide niet op de tv aangeloten worden. EEn shitload aan kabeltjes gekocht maar helaas.
Ik wil hem niet online spelen maar gewoon op de tv als ik lekker op de b ank hang
O wacht ik heb 2 x ee n nes aangeschaft, die wil dus nietquote:Op maandag 24 november 2025 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Switch kan je op de tv aansluiten. Als je de online abo hebt kan je snel of de nes opstarten en daar staan die spellen tussen.
Heb je foto an je spelcomputer?quote:Op maandag 24 november 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht ik heb 2 x ee n nes aangeschaft, die wil dus niet
Ik er een gekocht met ingebouwde spellen alleen ik kan er helemaal niets me
Ik heb alleen zo nes ding gekocht, heb ze ergens in een kast gepleurd, weet zo niet meer.quote:Op maandag 24 november 2025 18:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je foto an je spelcomputer?
Wat voor kabels zit erbij?quote:Op maandag 24 november 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo nes ding gekocht, heb ze ergens in een kast gepleurd, weet zo niet meer.
Ik zal even kijken of ik hem online kan vinden
De verkeerdequote:
Als ik het zo zie moet de av kabel zwart in console en dan av gele/zwart/rood in de av converter en de av converter moet denk ik met een hdmi kabel aan de tv worden geconnect,quote:Op maandag 24 november 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De verkeerdeheb er allerlei kabels op advies bij gekocht maar krijg hem niet aan de praat
ZOiets is het
https://www.fruugo.nl/202(...)Cog0DdAaAq-TEALw_wcB
Voor mij allemaal abracadabra 🤣quote:Op maandag 24 november 2025 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik het zo zie moet de av kabel zwart in console en dan av gele/zwart/rood in de av converter en de av converter moet denk ik met een hdmi kabel aan de tv worden geconnect,
Oh! Was het leuk? Vertrouwen in het examen?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Thuis na 3 lange dagen van studeren.
Nu tijd voor een warm bad.
19 januari is het examen 🤞
quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:35 schreef Patapon het volgende:
Yeah, na 2 dagen met monteurs over de vloer, een nieuwe unit en heel veel testen zijn ze erachter dat het probleen in de aanvoer naar ons complex zat..... de standpijp was half dichtgedraaid....
Dat hebben ze nu open gezet en we hebben weer heet water.![]()
Je kunt denk ik wel raden wat ik straks ga doen.
Het was zeker leuk! Ook een heel gezellige groep.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Was het leuk? Vertrouwen in het examen?
Lekker badderen jij
Lees je nog wat in bad en zo ja wat (hey dat rijmt)?
Super dat het gezellig wasquote:Op woensdag 26 november 2025 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was zeker leuk! Ook een heel gezellige groep.
Ik lees Hunger Games 4: De ballade van slangen en zangvogels op dit moment.
Hoe gaat het nu met jou? Kan je een beetje relaxen?
Ik vind deel 4 echt heel erg goed tot nu toequote:Op woensdag 26 november 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super dat het gezellig waszie je wel dat het goed gekomen is
![]()
volgens mij ben je gewoon een heel leuke meid
Die deel vier en vijf wachten nog steeds op mijmaar komt vanzelf. Ben wel erg nieuwsgierig ernaar! Staat op fe lijst
Hier gaat het een beetje vreemd. Voel me een enorme imposter. Maar soit... straks lezen in bed. Begeleider geappt.
Sowieso besproken dat ik vroeger naar bed moet. Half elf naar boven
Super leuk! Nu duimenquote:Op donderdag 4 december 2025 05:44 schreef Dotteke het volgende:
Kijk eens creabea’s weer een leuk pakket te winnen
CRE / Verloting 5 haakpakketten met 3 sterren: haken met Kim Haakt!
Ik duim voor jequote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd op Insta.
Een hele dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 7 december 2025 20:43 schreef Donna het volgende:
Joho! Het liep me even over de schoenen de laatste tijd.
Geeft wel wat... sorryquote:Op maandag 8 december 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
Geeft niks hoor!
Je presentje komt er aan! Iets met een s.hit printer.
Wel goed.quote:
Ik hoop dat je een beetje rust gaat vindenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed.
Vanavond morgen vakantie maar ik merk dat ik juist een beetje onrustig daardoor wordt.
Hopelijk gaat het goed met jou
Komt vast goed. Alleen vrijdag komt er nog een monteur voor de watermeter over de vloer, als dat voorbij is fan is het echt vakantiequote:Op woensdag 10 december 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje rust gaat vinden
Oh technische mannetjes (m/v) vind ik altijd zo vervelendquote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt vast goed. Alleen vrijdag komt er nog een monteur voor de watermeter over de vloer, als dat voorbij is fan is het echt vakantie
Oh wat vervelend van je oor! Doet het zeer? Beterschap hoorquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Hier gaat het redelijk. Had een iets leuker begin van de vakantie gehoopt.
Mijn linkeroor zit dicht en ben totaal doof aan die kant. Woensdag heeft de HA pas tijd om uit te spoelen, dus voel me een beetje zielig![]()
Achja er zijn veel ergere dingen. Gisteren op een kerstmarkt gestaan. Was erg druk en toen lukte het nog redelijk om de mensen te verstaan.
Vanavond naar een bijeenkomst van 1 van ons brouwgilde. Hopelijk willen niet te veel mensen kletsen.
Geen echte pijn maar wel een vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend van je oor! Doet het zeer? Beterschap hoor![]()
Fijn van de kerstmarkt
Hahah gewoon mensen veel bier geven, zodat de monden bezig zijn met drinken of luid lallen
Oh... dat is minder... je behoort lief voor jezelf te zijn hequote:Op zaterdag 13 december 2025 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen echte pijn maar wel een vervelend gevoel.
Vanmorgen ook nog eens van de trap gevallen dus het zit nog niet mee tot nu toe![]()
Hoe gaat het nu met jou?
Goed gesproken doe je dat zelf dan ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat is minder... je behoort lief voor jezelf te zijn heNiet te gaan trapwerpen en dergelijke fratsen
(even plagen hoor)
Hier gaat het goed. Vanmiddag komt mijn beste vriend op visite
Gezellig Childquote:Op maandag 22 december 2025 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bijna kerst
Morgen tas pakken om twee daagjes bij mijn mams te zijn
En jullie?
Oh dat klinkt wel gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig Child
Hier 1ste kerst bij jongste dochter brunchen
En 2de Kerst geloof het of niet BBQen bij mijn andere dochter in Enschede pppfffff en bbbbrrrrr het gaat zo koud worden.
Ze hebben wel een sere met een heater, maar daar passen geen 20 man in. Ze hebben een party tent en ze zetten vuurkorfen buiten
Vandaag en morgen sta ik lekker veel in de keuken terwijl Serious Request hard aan staatquote:Op maandag 22 december 2025 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bijna kerst
Morgen tas pakken om twee daagjes bij mijn mams te zijn
En jullie?
Klinkt koud maar wel heel leukquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig Child
Hier 1ste kerst bij jongste dochter brunchen
En 2de Kerst geloof het of niet BBQen bij mijn andere dochter in Enschede pppfffff en bbbbrrrrr het gaat zo koud worden.
Ze hebben wel een sere met een heater, maar daar passen geen 20 man in. Ze hebben een party tent en ze zetten vuurkorfen buiten
Nou nee dank je. KOmen mensen die ik liever niet zie, daar ga ik zeker niet mee knuffelenquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel gezellig
En idd heel koud. Knuffelen en groeperen onder die tent dus
Geloof het of niet, een vriendin van me steekt ook de BBQ aan
Echter braadt de man het vlees en vrouw plus kind zijn binnen
Ik hoop dat de kou enkel in het noorden is voor je
Veel plezier hoor! Fijn dat je lekker onder de pannen bent
Klinkt bij jou ook heel leukquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag en morgen sta ik lekker veel in de keuken terwijl Serious Request hard aan staat
1e kerstdag brunchen bij mijn ouders (ik kook) maar verder gewoon lekker samen deze dagen.
[..]
Klinkt koud maar wel heel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee dank je. KOmen mensen die ik liever niet zie, daar ga ik zeker niet mee knuffelen
Jij ook veel plezier b ij je moeder.sorry en sterkte
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt bij jou ook heel leuk
Ik heb het vooroordeel dat jij best wel een keukenprinses bent? Met bierbrouwen heb je een palet nodig
Denk ik dan
En samen zijn is het belangrijkste.
Geniet ervan hoorLekker Sabari, geniet er vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ohsorry en sterkte
Child je heoft toch nergens sorry voor te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker Sabari, geniet er van
Child je heoft toch nergens sorry voor te zeggenSnap ik en het siert je! Gelukkig is het maar een dag in het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja twee... maar zoals je het nu verdeelt hebt éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, als ik goed kon lopen en sjouwen had ik het het weekend al weggehaaldquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik erg als ik zeg dat ik ook wel zin heb om zaterdag de kerstboom op te ruimen en goed schoon te maken om vers het nieuwe jaar in te gaan?
Vanavond maandag weer het schoonmaakrooster toe passen
Een van de zeven goede voornemens die maandag ingaan
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik en het siert je! Gelukkig is het maar een dag in het jaar![]()
Naja twee... maar zoals je het nu verdeelt hebt éénAch ik doe het voor mijn dochter, dat is een schat. Ze zegt ook wel mam als je niet wil omdat het koud is begrijp ik dat. Niets is verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zeg ik ook altijd met de Kerst is niets verplicht ieder zijn leven ieder zijn ding
WIl je komen kom je wil je niet komen ook goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben dit jaar best laat geweest. Tweede week november en een week kliniek. Dus ik heb hem kort gezien en nog niet helemaal een kerstgevoel. Komt morgen wel denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik goed kon lopen en sjouwen had ik het het weekend al weggehaald
En als je daar zin in hebt gewoon doen. Jij hebt hem ook al best lang staan.
Ach wat liefquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik doe het voor mijn dochter, dat is een schat. Ze zegt ook wel mam als je niet wil omdat het koud is begrijp ik dat. Niets is verplicht
En dat zeg ik ook altijd met de Kerst is niets verplicht ieder zijn leven ieder zijn ding
WIl je komen kom je wil je niet komen ook goed
Wat lief van je Childquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder gaat pissig zijn
Mocht van haar een cadeau kopen (tweedehands boek van een paar euro) maar dat zijn zes cadeautjes gewordenvijf boeken en een DP
Ze heeft zoveel ellende achter de kiezen dat ik haar wil verwennen.
ALs ji jhet wilt opruimen en daardoor rust voor jezelf creert moet je dat gewoon doen Childquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar best laat geweest. Tweede week november en een week kliniek. Dus ik heb hem kort gezien en nog niet helemaal een kerstgevoel. Komt morgen wel denk ik
Alleen tja... vreemd genoeg wil ik rust
[..]
Ach wat liefen lief van jou dat je wel komt
Snap dat je ervoor kiest
Ze is oud en krakkemikkig, maar alive and kickingquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van je Child
Hoe is het nu met haar verder?
Dank jequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ji jhet wilt opruimen en daardoor rust voor jezelf creert moet je dat gewoon doen Child
Lekker opruimen en schoonmaken en dan klaar voor een een heel goed nieuw jaar
Fijn, ik meende toch dat ze ziek was?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is oud en krakkemikkig, maar alive and kicking
Laat zich door niemand helpen. Alleen de apotheek bezorgd. Verder zelf boodschappen en huishouden en buurtcentrum.
Ik ben super trots op haar
Je moet slapen in de nacht niet bezig zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je![]()
Moet alleen wel om mezelf lachen. En dat mag ook. De kerstgek die de dag na kerst alles weg wil hebben
Net zoals dat ik nu al een indeling heb voor O&N
Lekker de hele nacht bezig. Verheug ik me ook op
En dan de zesde nog even jarig en dan is er echt even rust.
Ze heeft een auto-imuumziekte.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ik meende toch dat ze ziek was?
Of heb ik dat verkeerd begrepen
Mag ik vragen hoe oud je moeder is?
Oudjaar blijf ik wel opquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet slapen in de nacht niet bezig zijn?
Gelukkig dat je er nu gewoon zo heen kan zonder verplichtingen te hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een auto-imuumziekte.
Ze gaat het niet nog jaren volhouden. Al is het op het moment rustig. Alleen toen ze haar bekken brak werd ze medisch wat kritischer doorgelicht. Haar HA deed maar wat/niks. En nu wat gerichter aan de meds
Breuk van de bekken maakte dat ik even heel veel moest doen en nu mag ik nergens meer mee helpen.
O dat doe ik al jaren niet meer. Ik zei waarom moet ik opblijven en zitten vechten metmijn lijf als ik de volgende morgen ook gelukkig nieuwjaar kan wensenquote:
O sorry voor de afkortingquote:Op woensdag 24 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik al jaren niet meer. Ik zei waarom moet ik opblijven en zitten vechten metmijn lijf als ik de volgende morgen ook gelukkig nieuwjaar kan wensen
O dat betekende O&N haha dacht al wat bedoeld ze toch, nu snap ik de nacht opblijven beter
Gelukkig dat je er nu gewoon zo heen kan zonder verplichtingen te hebben
Ik moet eerder sorry zeggen dat ik hem niet door hadquote:Op woensdag 24 december 2025 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O sorry voor de afkorting
Dat ene nachtje feest. Ik geniet ervan. Plus dat het een ongelooflijke herrie is hier en een heel groot vuur vlak bij mijn huis. 'k Ben dan liever wakker en alert
Plus dat ik allerlei projecten voor die nacht heb. Misschien is O&N leuker dan kerst zelfs
Groot gelijk heb je tochquote:Op woensdag 24 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerder sorry zeggen dat ik hem niet door had![]()
Hier in de straat is het altijd een saaie boel, wel veel vuurwerkt een de andere kant van de weg en achter mij.
Ik word er wel wakker van, maar val ook gelijk weer in slaap.
Fijn dat jij er zo van geniet![]()
Ik ben tegen de avond op gebrand, trek zo lange avond niet eens meer.
Ben tegen 18 uur wel uitgeblust
Gewerkt met kerst, maar 's avonds gezellig samen gegeten met familie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe was jullie kerst?
Hier genieten geblazen. Lezen en tv en lekker eten en mooie cadeaus (veel te veel geldt voor alles in deze opsomming. Alleen soms is teveel fijn)
Nu op tijd naar bed en uitrusten. Ondanks dat heel ontspannen dagen waren ben ik super moe
Oh! Dat klinkt ook wel druk en lief dat je het op je genomen hebtquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewerkt met kerst, maar 's avonds gezellig samen gegeten met familie.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe klant in de zorg en ik had al van een bestaande klant wat extra op me genomen, ik heb weinig met kerst en dan zijn collega's lekker vrij.
Nee, het ziet ernaar uit dat ik voorlopig geen vrije dagen heb. Maar wel middagen of avonden tussendoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt ook wel druk en lief dat je het op je genomen hebt
Ben je met O&N dan wel vrij?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, het ziet ernaar uit dat ik voorlopig geen vrije dagen heb. Maar wel middagen of avonden tussendoor.
Maar het kan net zo plots weer stoppen dus ik blijf werken tot het zover is.
Heb ik dan vrij
Niemand hoeft precies hetzelfde te doen hoor, ik ben nu best moe dus ga lekker slapen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]harde werker dus
kan ik wat van leren
Succes en werkse
Trusten en werksequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Niemand hoeft precies hetzelfde te doen hoor, ik ben nu best moe dus ga lekker slapen.
Moet vroeg eruit
Misschien stomme vraag; maar heeft/had het aankomende vuurwerkverbod nog invloed op je werk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Patapon het volgende:
Kerstvakantie werk ik altijd, op 31 december tot 20.30 uur en vandaag laatste dag. Nu lekker een weekje vrij. Mis ik gelukkig ook al dat handjes schudden. Daarna vol aan de bak voor de verkiezingen en koningsdag.
De verwachting is dat we tenminste 5 jaar op dezelfde manier blijven werken. Het zal waarschijnlijk wel meer werk worden omdat men ook een groot feest als compensatie wil geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag; maar heeft/had het aankomende vuurwerkverbod nog invloed op je werk?
Geniet lekker van je vakantie
Ja snap ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:16 schreef Patapon het volgende:
[..]
De verwachting is dat we tenminste 5 jaar op dezelfde manier blijven werken. Het zal waarschijnlijk wel meer werk worden omdat men ook een groot feest als compensatie wil geven.
We hebben dit jaar meer schade en er was ook meer agressie.
Hier wel oke. Al een maandje last van mijn oor en volgens de HA moet het vanzelf weg gaan ergens het komende half jaar. De ene dag lukt het beter om te negeren dan de andere dag.quote:
Beste wensen voor iedereenquote:
Wat vervelendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier wel oke. Al een maandje last van mijn oor en volgens de HA moet het vanzelf weg gaan ergens het komende half jaar. De ene dag lukt het beter om te negeren dan de andere dag.
Vandaag wel begonnen met het praktijkgedeelte van mijn examen te oefenen
[..]
Beste wensen voor iedereen
Mwah pijn doet het niet maar voel het wel constant. Eind deze maand sowieso weer op controle.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend
Heel erg veel beterschap (of is dat niet van toepassing?), dingen met oren zijn vervelendwel op tijd aandringen op KNO-arts (Sorry de studie van vroeger komt omhoog hierdoor). Zeker met zo'n lang proces.
Ik duim dat het snel beter gaat
En leuk! Denk ik
Ga je er wat aan hebben voor je eigen bieren? Of is het meer fun?
He wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah pijn doet het niet maar voel het wel constant. Eind deze maand sowieso weer op controle.
Ik heb er ook wel iets aan voor onze bieren maar het is vooral voor de fun.
Jaaa mee eensquote:Op maandag 5 januari 2026 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Alle kerstzooi (behalve LEGO) opgeruimdtoch ook altijd weer een fijn gevoel.
Stapje voor stapje helptquote:Op maandag 5 januari 2026 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa mee eens
LEGO, zoveel respect voor mensen die daar geduld voor hebben
Zodra ik zo'n handleiding zie ben ik al ontmoedigd (terwijl ik daar nooit last van heb met andere knutsels)
Jaquote:Op maandag 5 januari 2026 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stapje voor stapje helpt
Wat ben je op dit moment aan het knutselen?
Ik vind het echt knap hoe creatief je bentquote:Op maandag 5 januari 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaieder zo zijn pleziertjes toch
Ik ben gewoon een rare dat ik lego niet leuk vind om te doen
Wat meerdere dingen te haken, miniatuur, borduren, schilderwerk en wat tekeningen hakf op papier.
En jep, ik maak alles af, alleen houd van afwisseling. Ben bijvoorbeeld met twee realistische tekeningen. Die tekeningen duren tussen de acht en zestien uur gemakkelijk. Na een uur ben ik wel door mijn concentratie heen. Dan wil ik wat anders zien
Maar in principe komt alles af
Dank je welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe creatief je bent
Dank je welquote:
Dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik las dat jij wel een knuffel kan gebruiken
Slim om wat afleiding te zoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
En wat afleiding
Ze zij nu met haar bezig
Dus een beetje scrollen
Ik zit al sinds 7.15 in het zkhquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slim om wat afleiding te zoeken.
Lukt het ook om creatief bezig te zijn of is dat te veel op dit moment?
Dat is zwaarquote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 7.15 in het zkh
Nu even pauze om te eten
Maar verder alleen naast haar zitten
Naja als je wakker gebeld wordt met dat je moet komen omdat ze ineens beademd moet worden en zo...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is zwaarkan je de volgende keer misschien een klein haakwerkje meenemen?
Heel begrijpelijk, ik bedoelde ook meer voor de komende dagen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja als je wakker gebeld wordt met dat je moet komen omdat ze ineens beademd moet worden en zo...
Misschienquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, ik bedoelde ook meer voor de komende dagen.
Sterktequote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien
Moet eigenlijk helemaal niet denken aan hobby's
Mijn leven is een beetje ziekenhuis
Proberen te slapen en achter de laptop hangen
Dank je welquote:
Dat klinkt als een slim plan.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Misschien ga ik zo even dutten op de bank, het beïnvloed niks bij mijn moeder, maar geeft mij even rust
Ja... al begin ik over de slaap heen te rakenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slim plan.
Ik heb net ook een dutje gedaan naar alle drukke dagen.
Wat geweldig leukquote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:03 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisterenavond hebben we echt een geweldige tijd in Utrecht gehad
Het was Nacht van het Bier ze noemen het zelf een wandeltocht langs verborgen locaties waar je van intense winterbieren en onverwachte culturele momenten geniet.
Zo kwamen we bij een lege kerk aan waar we uiteindelijk met monniken mee mochten zingen. Hebben we onze eigen bierfles mogen zeefdrukken. Mochten we in een draaiorgel museum ook zelf draaiorgel spelen. En stond er een strijkkwartet in een kleine bierwinkel te spelen. Echt heel erg gaaf.
Hoe is het nu met haar?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier voor het eerst sinds mijn moeder zo hard gevallen was in mijn hobbykamer
Morgen weer op bezoek
Uhm... moeilijk te zeggen. Ze blijft sowieso nog wel een week in het zkhquote:
Vervelend voor haar allemaal en ook voor jou.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... moeilijk te zeggen. Ze blijft sowieso nog wel een week in het zkh
Veel pijn en eigenlijk wil ze niet verder. Al is ze wel weer zichzelf. Niet zo erg als op de IC
Straks maar kijken hoe de vlag erbij hangt
Nou, met zeven gebroken ribben, veel ontvellingen, een kapotte schouders en pols: dat gaat een verhaal van de lange adem worden. Na het ziekenhuis de revalidatie in... Het is en wordt pittig. Ik ga zo hard mogelijk mijn best doen om haar er doorheen te slepenquote:Op zondag 25 januari 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend voor haar allemaal en ook voor jou.
Hopelijk voelt ze zich snel weer beter
Ik zat net elders even bij te lezen. Heftig allemaal hoor.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, met zeven gebroken ribben, veel ontvellingen, een kapotte schouders en pols: dat gaat een verhaal van de lange adem worden. Na het ziekenhuis de revalidatie in... Het is en wordt pittig. Ik ga zo hard mogelijk mijn best doen om haar er doorheen te slepen
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 25 januari 2026 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat net elders even bij te lezen. Heftig allemaal hoor.
Let vooral ook opjezelf he
Je moet gewoon ergens vrij plannen voor je zelf, dat heb je hard nodigquote:Op zondag 25 januari 2026 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Hoop deze week ergens even vrij te kunnen plannen, want :
Heb gewoon weinig fut en motivatie voor mijn hobby's en dat vind ik heel erg stom
Gisteren een mooi haakboek binnen gekregen en er gewoon geen fut voor, terwijl ik alles klaar heb liggen. Leg het maar op de bank, vanavond bij Moordspel lekker haken, denk ik.
De ironie: tot mijn moeder viel had ik een heel goed gevoel over 2026, maar dat was hoogmoed die letterlijk voor de val kwam
Zeker!quote:Op zondag 25 januari 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet gewoon ergens vrij plannen voor je zelf, dat heb je hard nodig
Ik wil niet te veel adviezen of tips geven die krijg je elders al genoeg.
Laat het hier lekker gewoon voor de klets zijn voor jetenminste als je dat zelf wil
Ja ik las al dat je het jezelf cadeau had gedaan. Lekker van genieten dan Child op het moment dat je er zin in hbtquote:Op zondag 25 januari 2026 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker!
En ik weet heten doe mijn best
maar aan de klets: mijn nieuwe haakboek is zo mooi
Moet vanavond echt kiezen tussen haken en lezen (kan ook afwisselen)
En hoe is het met jou Dot?
Dat is wel de juiste instellingquote:Op zondag 25 januari 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las al dat je het jezelf cadeau had gedaan. Lekker van genieten dan Child op het moment dat je er zin in hbt
Met mij gaat alles zoals het gaat. De ene dag wat beter dan de anderen
We nemen het zoals het komt valt toch niets aan te veranderen
Lekker van genieten dan. Je hebt het wel verdiend om iets leuks te doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste instelling![]()
Ja! Ben echt blij met dat boek hoor
Vind ik ookquote:Op zondag 25 januari 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker van genieten dan. Je hebt het wel verdiend om iets leuks te doen.
O gezellig Child, en boeken niet netjes op een stapel is ook wel gezellig.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En morgen komt mijn bestie, dus even tussen ziekenhuisbezoek en haken even wat dingen netter maken (ligt geen bergen vuil en vaat hoor. Alleen wat leesvoer op een nette stapel leggen en zo)
Is het bij jou ook zo glad trouwens?
Oh dat is wel fijn, dan kun je veilig naar buiten. Al zag ik gisteren een filmpje van iemand die aan het driften was in een scootmobielquote:Op zondag 25 januari 2026 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig Child, en boeken niet netjes op een stapel is ook wel gezellig.
Nee volgens mij niet glad hier het is hier droog geweest een paar dagen de straten zijn gewoon droog
Dat filmpje heb ik ook gezien.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, dan kun je veilig naar buiten. Al zag ik gisteren een filmpje van iemand die aan het driften was in een scootmobiel![]()
Hier is het spekglad op sommige stukken
Ja klopt, en ze vindt het onzin als ik opruim. Leg wel vast de puzzel klaar (en daarvoor moet leesvoer aan de kant), dan kunnen we daar lekker mee bezig
(zo'n puzzel die jij uiteraard stom vindt)
Dat had je verteld idd! Niemand die voor je even boodschappen oid voor je kon doen?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik ook gezien.
Ik heb toen het begon te dooien en toen weer ging vriezen ook niet makkleijk gehad met de scoot hoor
Ik heb er teneerste al een kwartier over gedaan om de straat uit te komen![]()
En ben ook een paar keer vast blijven zittenj. Heel wat moeite moeten doen om er uit te komen
Ja hoor vast wel, maar zolang het zelf kan doe ik het zelf. Ik heb tijd zat dus er wat langer over doen is helemaal niet ergquote:Op zondag 25 januari 2026 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat had je verteld idd! Niemand die voor je even boodschappen oid voor je kon doen?
Ik heb het iig de buurman en mijn moeder dat toen aangeboden
Wel vervelend, ik hoop voor je dat het verder je bespaard blijft. Al komt er morgen sneeuw volgens mijn telefoon...
Zolang je de deur niet uit hoeft is dat helemaal prima. En zolang je mobiel bent ook niet erg... alleen voor jou...
quote:Op zondag 25 januari 2026 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor vast wel, maar zolang het zelf kan doe ik het zelf. Ik heb tijd zat dus er wat langer over doen is helemaal niet erg
Ik vind het prachtig hoor de sneeuw en ik laat mij er niet door tegenhouden.
Ik heb ook respect voor jou hoor, meer dan dat zelfsquote:Op zondag 25 januari 2026 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Topper!
En begrijp ik ook wel, zelfstandigheid is heel belangrijk en ik heb er veel respect voor, dat heb ik (zoals je weet) sowieso voor jou
Deze week moet ik ook nog ergens naar de supermarkt. Even kijken wanneer ik tijd heb
Wilde eerst thuisbezorgen, alleen het minimum bedrag is omhoog gegaan naar 60¤ en dat kan ik niet betalen voor mijn boodschappen. Dus vanaf nu gewoon zoals de meesten zonder zeuren normaal naar de super. Als het sneeuwt ga ik gewoon lopen met mijn boodschappenkar (ja ik loop met zo'n ding rond en kan me niet schelen)
Nou dat is dus geheel wederzijdsquote:Op zondag 25 januari 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook respect voor jou hoor, meer dan dat zelfs
Het is wel goed dat je gaat Child en anders als je het niet trekt heel vroeg gaan dan is het nog lekker rustig in de winkel. En zo boodschappen kar is toch een ideale uitvinding
Je kan ook zorgen dat je altijd een voorraadje hebt voor de dagen dat het glad is buiten
En ik zag laatste ergens iets voorbij komen wat je om je schoenen kan doen zodat je niet uitglijdt
Nee, dat zou ik ook niet doen als ik jou was een schuiver is zo gemaaktquote:Op zondag 25 januari 2026 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is dus geheel wederzijds
Inderdaad, meestal ga ik direct op maandag na het ontbijtje. Dan is het het rustigst
En idd, waarom zou ik gaan sjouwen als er zo'n karretje is![]()
Het is wel een stukje lopen (niet erg, maar goed)
Stevige winter stappers heb ik wel, ben ook niet bang om te vallen. Alleen met glad/sneeuw durf ik niet te fietsen.
Daarom en dat wil je überhaupt niet, alleen nu ben ik aan het mantelzorgen en dan kun je een verwonding helemaal niet hebbenquote:Op zondag 25 januari 2026 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen als ik jou was een schuiver is zo gemaakt
Ik heb een koffie, LLDL en FOK! en Whatsappen met mijn dochterquote:Op zondag 25 januari 2026 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom en dat wil je überhaupt niet, alleen nu ben ik aan het mantelzorgen en dan kun je een verwonding helemaal niet hebben
Over een half uurtje die kant op.
Nu lekker mijn thee drinken met een serietje en Fok!
Klinkt perfectquote:Op zondag 25 januari 2026 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een koffie, LLDL en FOK! en Whatsappen met mijn dochter
Ondertussen ook de vogeltjes buiten weer voorzien van nieuwe pinda's en vers water
Je had het gevonden, zo te zien heb je een stalker meegenomenquote:
Hey GG stalkertquote:
Hey Sarabi, hoe is het met jou?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had het gevonden, zo te zien heb je een stalker meegenomen
[..]
Hey GG stalkert
She loved you GGquote:
Wie weet, één ding weet ik wel, je mag niet roken als je een date met Drakin wilquote:
Ow, nou dat is geen enkel probleem, ik rook niet. Nooit gedaan ook.quote:Op maandag 26 januari 2026 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet, één ding weet ik wel, je mag niet roken als je een date met Drakin wil
Verstandig,quote:Op maandag 26 januari 2026 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, nou dat is geen enkel probleem, ik rook niet. Nooit gedaan ook.
Ik denk dat bij iedereen de 1ste keer tegenviel, alleen ging men doorquote:Op maandag 26 januari 2026 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb 1x een sigaret geprobeerd, maar dat viel me best tegen. Sindsdien nooit meer.
Goed, weer een redelijk druk weekend gehad. Maar wel vol met leuke dingen.quote:
Drugs heb ik ook nooit gebruiktquote:Op maandag 26 januari 2026 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben blij dat ik er verder nooit mee begonnen ben. Ook geen drugs en drank.
Precies, je moet wel doorzettenquote:Op maandag 26 januari 2026 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat bij iedereen de 1ste keer tegenviel, alleen ging men door
Fijn te horen, binnen kort begint het festival gebeuren zeker weer?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed, weer een redelijk druk weekend gehad. Maar wel vol met leuke dingen.
Vandaag een beetje in huis rommelen.
Ja zo dacht je vroeger, nu denkt men er toteaal anders overquote:
Dat is idd een afknapper. Liever ook geen sportliefhebbers. Zo saai een kerel die alleen maar naar een beeldbuis kan staren waar werkelijk niks gebeurd.quote:Op maandag 26 januari 2026 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet, één ding weet ik wel, je mag niet roken als je een date met Drakin wil
Ah, heb ik nóg een plusjequote:Op maandag 26 januari 2026 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is idd een afknapper. Liever ook geen sportliefhebbers. Zo saai een kerel die alleen maar naar een beeldbuis kan staren waar werkelijk niks gebeurd.
Ik zat hier allangquote:Op maandag 26 januari 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had het gevonden, zo te zien heb je een stalker meegenomen
[..]
Hey GG stalkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:
GG heeft een cijfertjes tik, de tijden steeds benoemen, kan je daar wel meelevenquote:Op maandag 26 januari 2026 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is idd een afknapper. Liever ook geen sportliefhebbers. Zo saai een kerel die alleen maar naar een beeldbuis kan staren waar werkelijk niks gebeurd.
quote:Op maandag 26 januari 2026 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat hier allang![]()
Heb alleen geen crea dingen meer om handen de laatste tijd.O een Dot stalkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor. Kan ik heel goed mee overweg.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GG heeft een cijfertjes tik, de tijden steeds benoemen, kan je daar wel meeleven
Jij noemde dat je CRE weer omhoog gooide, daardoor keek ik weer even hier.quote:
Dan staat er niets meer in de weg.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan ik heel goed mee overweg.
Ik zit ook maar te geinen joh.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij noemde dat je CRE weer omhoog gooide, daardoor keek ik weer even hier.
Maar leuk dat GG ook mee is gekomen
Ja en ik heb GG ook al eens gemeetquote:Op maandag 26 januari 2026 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan staat er niets meer in de weg.![]()
Woon je toevallig ook nog in het Noorden?
O dan weten jullie beide wat voor vlees jullie in de kuip hebbenquote:
Dat zijn al 3 plusjesquote:Op maandag 26 januari 2026 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan ik heel goed mee overweg.
Maar jullie hebben elkaar al eens gemeet. geen vervolg gehadquote:
We waren toen ook meer onder de indruk van de tekenkunst van mini tot.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan weten jullie beide wat voor vlees jullie in de kuip hebben
Helaas geen voldoende indruk van beide geweest, dat is dan wel jammer
Nee, dat niet.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar al eens gemeet. geen vervolg gehad
Inderdaad. En bijkomen van alle gezelligheid.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
We waren toen ook meer onder de indruk van de tekenkunst van mini tot.
A jullie waren op de verjaardag van ToT vorig jaarquote:Op maandag 26 januari 2026 13:19 schreef drakin het volgende:
[..]
We waren toen ook meer onder de indruk van de tekenkunst van mini tot.
Toen was een totaal ander onverwachts stelletje ontstaan die online veel aandacht kregen.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jullie waren op de verjaardag van ToT vorig jaar
Ik moest ook eerder weg terwijl het net gezellig werd met DJMO en Rob er nog bijquote:Op maandag 26 januari 2026 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. En bijkomen van alle gezelligheid.
Ik denk te weten wie je bedoeldquote:Op maandag 26 januari 2026 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen was een totaal ander onverwachts stelletje ontstaan die online veel aandacht kregen.
Maar dat liep heel erg naar af
Ja verschrikkelijk terwijl hij zo gelukkig daarvoor wasquote:
Ja, is ook verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk terwijl hij zo gelukkig daarvoor was
En waar is zij gebleven?quote:
Geen ideequote:
Dus toen zij er nog niet waren was het niet gezellig?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest ook eerder weg terwijl het net gezellig werd met DJMO en Rob er nog bij
Nog gezelliger werd het bedoel ik.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus toen zij er nog niet waren was het niet gezellig?
Had zon lief hondjequote:
quote:Op maandag 26 januari 2026 13:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog gezelliger werd het bedoel ik.
Waarom denk je dat ik niet veel eerder weg ging? Dat is een teken dat het gezellig is hoor.
Had ik al eens gezegd dat zoiets voor herhaling vatbaar is?quote:
Had jou daar niet verwacht. Je was toen ook niet zo heel actief in DTSquote:Op maandag 26 januari 2026 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat zoiets voor herhaling vatbaar is?
Ik ben bij vlagen actief.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jou daar niet verwacht. Je was toen ook niet zo heel actief in DTS
Ik had even terug gekeken in die maand was je niet zo actief, vandaar dat ik ook vreemd opkeek dat je bij ToT was geweest.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben bij vlagen actief.
Volgende maand ben ik er even niet
Dat doe ik regelmatigquote:Op maandag 26 januari 2026 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had even terug gekeken in die maand was je niet zo actief, vandaar dat ik ook vreemd opkeek dat je bij ToT was geweest.
We gaan het zien of je er wel of niet bent, las laatst ook dat je je DTS uit je MYAT ging halen![]()
Maar je bent altijd welkom, gezellig
Het bloed kruipt .....quote:
Vorige week hebben we het eerste festival gehad. De komende weken is het nog rustig maar vanaf maart/april begint het weer echt.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, binnen kort begint het festival gebeuren zeker weer?
aan de andere kant van de tap staan kan ook gezellig zijnquote:Op maandag 26 januari 2026 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vorige week hebben we het eerste festival gehad. De komende weken is het nog rustig maar vanaf maart/april begint het weer echt.
De komende weekenden zitten vooral vol met leuke bierige uitjes, dus niet zelf werken maar wel drinken
Aanstaande donderdag begint het al met Dutch Craft Beer Conference een conferentie voor 'kleine' brouwerijen.
Ja, erg vroeg maar wel leuk zo in de rustige maanden.quote:Op maandag 26 januari 2026 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
aan de andere kant van de tap staan kan ook gezellig zijn![]()
Het eerste festival al geweest, dat is wel vroeg zeg
Er is geloof ik een apart sucforum van fotograferen ik ga even kijken voor jequote:Op maandag 26 januari 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, erg vroeg maar wel leuk zo in de rustige maanden.
Gelukkig was het wel binnen want om nu buiten te staan geen pretje.
Ik weet trouwens niet of dit onder creatief of toch meer hobby valt. Maar ik heb besloten weer te gaan fotograferenInsta account is al gemaakt nu alleen nog doen
ZOals ik al zei, hier heb je de link Fotografie en Digital Artquote:Op maandag 26 januari 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, erg vroeg maar wel leuk zo in de rustige maanden.
Gelukkig was het wel binnen want om nu buiten te staan geen pretje.
Ik weet trouwens niet of dit onder creatief of toch meer hobby valt. Maar ik heb besloten weer te gaan fotograferenInsta account is al gemaakt nu alleen nog doen
Thanks!quote:Op maandag 26 januari 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals ik al zei, hier heb je de link Fotografie en Digital Art
quote:
quote:
Morguhquote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd om mijn nagels te laten doen.
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morguh![]()
Lekker geslapen allemaal
O das kudtquote:
O ellende dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kudt
Ja, moeilijk inslapen en nachtmerries: Feest!
En jij dan?
Dat lijkt me nog vervelender!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende dus.
Nachtmerries heb ik gelukkig zelden.
Moeite met in slaap vallen ook niet maar doorslapen is bij mij het probleem
Ben wel tig keer wakker. Maar ik heb mij zelf aangeleerd er niet gelijk uit te gaan,
Soms zet ik de tv even aan in de hoop weer in slaap te vallen.
Dan maar hopen dat je vannacht wel lekker slaapt Childquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog vervelender!
Daar word je zo moe van
Normaal gesproken val ik snel in slaap en slaap tot de ochtend (jippie, dankzij de antipsychotica)
Of ik slaap helemaal niet
Alleen nu is het echt irritant
Moah, het gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morguh![]()
Lekker geslapen allemaal
Jij slaapt ook altijd slecht hequote:
Sinds mams val slaap ik beroerdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je vannacht wel lekker slaapt Child
Er is geen wat is erger of vervelender het is voor iedereen die geen goede nachtrust heeft kudt
Hopelijk slaap je snel weer goed, mams is in goede handenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds mams val slaap ik beroerd
Moet even allemaal rustiger worden hier voordat ik weer goed slaap
En touche... alleen wakker worden in de nacht is zo irritant
Die onderstequote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:14 schreef drakin het volgende:
Creatief met sneeuwpoppen maken:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die oortjes waren wel lastig te maken. Braken steeds opnieuw af.quote:
Ja!quote:Op zondag 1 februari 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, alweer een nieuwe maand, de eerste van het jaar zit er alweer op
De lente is dichterbij dan de herfst moet je maar denkenquote:Op zondag 1 februari 2026 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
En wat een maand
Alleen februari vind ik altijd de ergste maand van het jaar
Koud, lente nog ver weg...
Ja de feestdagen duren nog super langquote:Op zondag 1 februari 2026 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lente is dichterbij dan de herfst moet je maar denken
Ja daarom, en de lente is dichtbij nog minder den 2 maanden die vliegen voorbijquote:Op zondag 1 februari 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja de feestdagen duren nog super lang
Oké, jouw verjaardag vind ik dan ook wel leukquote:Op maandag 2 februari 2026 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik vind februari altijd wel leuk door mijn verjaardag en valentijnsdag. En ook vaak kans op sneeuw.
quote:Op maandag 2 februari 2026 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, jouw verjaardag vind ik dan ook wel leuk
Mijn kleindochter is op valentijnsdag jarigquote:Op maandag 2 februari 2026 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik vind februari altijd wel leuk door mijn verjaardag en valentijnsdag. En ook vaak kans op sneeuw.
Mijn neef en m'n ex ook, haha!quote:Op maandag 2 februari 2026 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is op valentijnsdag jarig
Drukke maand dan, als je ze allemaal afkleppertquote:Op maandag 2 februari 2026 13:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn neef en m'n ex ook, haha!
En ik zelf ook in februari. En m'n neefje. En 2 vriendinnen. En een buurvrouw en buurman, ook nog op dezelfde dag (en das geen koppel).
Ik ga wel even naar de buurvrouw, die is super lief. En naar m'n neefje ook, das de zoon van m'n broer.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukke maand dan, als je ze allemaal afkleppert
Ik doe alleen kinderen en kleinkinderen verder geen verjaardagen meer
Same haha! Ben ook veel te druk geweest in december en januari. Nu misschien weer een beetje rust?quote:Op maandag 2 februari 2026 13:49 schreef nixxx het volgende:
Halloooooo, ben echt even een tijdje niet crea geweest.. misschien deze maand weer oppakken
Same same!quote:Op maandag 2 februari 2026 13:49 schreef nixxx het volgende:
Halloooooo, ben echt even een tijdje niet crea geweest.. misschien deze maand weer oppakken
Alledrie dusquote:Op maandag 2 februari 2026 13:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Same haha! Ben ook veel te druk geweest in december en januari. Nu misschien weer een beetje rust?
Groot gelijk heb je jaquote:Op maandag 2 februari 2026 13:42 schreef Donna het volgende:
Vier mijn eigen verjaardag dit jaar ook niet. Komt niet uit en zit de week ervoor en de week erna toch al bij familie voor hun verjaardagen. Tis ook een keer klaar hoor haha!
Is voor haar toekomstige vriend wel makkelijk te onthoudenquote:Op maandag 2 februari 2026 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is op valentijnsdag jarig
Hey Nixxx. Ik miste je al. Hopelijk is alles goed?quote:Op maandag 2 februari 2026 13:49 schreef nixxx het volgende:
Ja dat zeker. En ze krijgt altijd iets op valentijnsdagquote:Op maandag 2 februari 2026 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is voor haar toekomstige vriend wel makkelijk te onthouden
Ik ben 2 dagen later jarig.
Mijn 2 vriendinnen zijn ook in februari jarig. Maar we vieren het allemaal niet echt. Vaak gaan we wel ergens lunchen ofzo.
Behalve bij mijn schoonfamiliequote:Op maandag 2 februari 2026 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker. En ze krijgt altijd iets op valentijnsdagDat is ook gezellig toch. Samen lunchen. Verjaardagen worden als je zo links en rechts hoort niet echt vaak meer gevierd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2026 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve bij mijn schoonfamilieO vreselijk. Ga je dat ook doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi Dot! Ja, alles verder goedquote:Op maandag 2 februari 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx. Ik miste je al. Hopelijk is alles goed?
Mooi te horen en fijn je hier weer te lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |