Misschien stomme vraag; maar heeft/had het aankomende vuurwerkverbod nog invloed op je werk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Patapon het volgende:
Kerstvakantie werk ik altijd, op 31 december tot 20.30 uur en vandaag laatste dag. Nu lekker een weekje vrij. Mis ik gelukkig ook al dat handjes schudden. Daarna vol aan de bak voor de verkiezingen en koningsdag.
De verwachting is dat we tenminste 5 jaar op dezelfde manier blijven werken. Het zal waarschijnlijk wel meer werk worden omdat men ook een groot feest als compensatie wil geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag; maar heeft/had het aankomende vuurwerkverbod nog invloed op je werk?
Geniet lekker van je vakantie
Ja snap ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:16 schreef Patapon het volgende:
[..]
De verwachting is dat we tenminste 5 jaar op dezelfde manier blijven werken. Het zal waarschijnlijk wel meer werk worden omdat men ook een groot feest als compensatie wil geven.
We hebben dit jaar meer schade en er was ook meer agressie.
Hier wel oke. Al een maandje last van mijn oor en volgens de HA moet het vanzelf weg gaan ergens het komende half jaar. De ene dag lukt het beter om te negeren dan de andere dag.quote:
Beste wensen voor iedereenquote:
Wat vervelendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier wel oke. Al een maandje last van mijn oor en volgens de HA moet het vanzelf weg gaan ergens het komende half jaar. De ene dag lukt het beter om te negeren dan de andere dag.
Vandaag wel begonnen met het praktijkgedeelte van mijn examen te oefenen
[..]
Beste wensen voor iedereen
Mwah pijn doet het niet maar voel het wel constant. Eind deze maand sowieso weer op controle.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend
Heel erg veel beterschap (of is dat niet van toepassing?), dingen met oren zijn vervelendwel op tijd aandringen op KNO-arts (Sorry de studie van vroeger komt omhoog hierdoor). Zeker met zo'n lang proces.
Ik duim dat het snel beter gaat
En leuk! Denk ik
Ga je er wat aan hebben voor je eigen bieren? Of is het meer fun?
He wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah pijn doet het niet maar voel het wel constant. Eind deze maand sowieso weer op controle.
Ik heb er ook wel iets aan voor onze bieren maar het is vooral voor de fun.
Jaaa mee eensquote:Op maandag 5 januari 2026 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Alle kerstzooi (behalve LEGO) opgeruimdtoch ook altijd weer een fijn gevoel.
Stapje voor stapje helptquote:Op maandag 5 januari 2026 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa mee eens
LEGO, zoveel respect voor mensen die daar geduld voor hebben
Zodra ik zo'n handleiding zie ben ik al ontmoedigd (terwijl ik daar nooit last van heb met andere knutsels)
Jaquote:Op maandag 5 januari 2026 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stapje voor stapje helpt
Wat ben je op dit moment aan het knutselen?
Ik vind het echt knap hoe creatief je bentquote:Op maandag 5 januari 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaieder zo zijn pleziertjes toch
Ik ben gewoon een rare dat ik lego niet leuk vind om te doen
Wat meerdere dingen te haken, miniatuur, borduren, schilderwerk en wat tekeningen hakf op papier.
En jep, ik maak alles af, alleen houd van afwisseling. Ben bijvoorbeeld met twee realistische tekeningen. Die tekeningen duren tussen de acht en zestien uur gemakkelijk. Na een uur ben ik wel door mijn concentratie heen. Dan wil ik wat anders zien
Maar in principe komt alles af
Dank je welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe creatief je bent
Dank je welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |