ALs ji jhet wilt opruimen en daardoor rust voor jezelf creert moet je dat gewoon doen Childquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar best laat geweest. Tweede week november en een week kliniek. Dus ik heb hem kort gezien en nog niet helemaal een kerstgevoel. Komt morgen wel denk ik
Alleen tja... vreemd genoeg wil ik rust
[..]
Ach wat liefen lief van jou dat je wel komt
Snap dat je ervoor kiest
Ze is oud en krakkemikkig, maar alive and kickingquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief van je Child
Hoe is het nu met haar verder?
Dank jequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ji jhet wilt opruimen en daardoor rust voor jezelf creert moet je dat gewoon doen Child
Lekker opruimen en schoonmaken en dan klaar voor een een heel goed nieuw jaar
Fijn, ik meende toch dat ze ziek was?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is oud en krakkemikkig, maar alive and kicking
Laat zich door niemand helpen. Alleen de apotheek bezorgd. Verder zelf boodschappen en huishouden en buurtcentrum.
Ik ben super trots op haar
Je moet slapen in de nacht niet bezig zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je![]()
Moet alleen wel om mezelf lachen. En dat mag ook. De kerstgek die de dag na kerst alles weg wil hebben
Net zoals dat ik nu al een indeling heb voor O&N
Lekker de hele nacht bezig. Verheug ik me ook op
En dan de zesde nog even jarig en dan is er echt even rust.
Ze heeft een auto-imuumziekte.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, ik meende toch dat ze ziek was?
Of heb ik dat verkeerd begrepen
Mag ik vragen hoe oud je moeder is?
Oudjaar blijf ik wel opquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet slapen in de nacht niet bezig zijn?
Gelukkig dat je er nu gewoon zo heen kan zonder verplichtingen te hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft een auto-imuumziekte.
Ze gaat het niet nog jaren volhouden. Al is het op het moment rustig. Alleen toen ze haar bekken brak werd ze medisch wat kritischer doorgelicht. Haar HA deed maar wat/niks. En nu wat gerichter aan de meds
Breuk van de bekken maakte dat ik even heel veel moest doen en nu mag ik nergens meer mee helpen.
O dat doe ik al jaren niet meer. Ik zei waarom moet ik opblijven en zitten vechten metmijn lijf als ik de volgende morgen ook gelukkig nieuwjaar kan wensenquote:
O sorry voor de afkortingquote:Op woensdag 24 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe ik al jaren niet meer. Ik zei waarom moet ik opblijven en zitten vechten metmijn lijf als ik de volgende morgen ook gelukkig nieuwjaar kan wensen
O dat betekende O&N haha dacht al wat bedoeld ze toch, nu snap ik de nacht opblijven beter
Gelukkig dat je er nu gewoon zo heen kan zonder verplichtingen te hebben
Ik moet eerder sorry zeggen dat ik hem niet door hadquote:Op woensdag 24 december 2025 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O sorry voor de afkorting
Dat ene nachtje feest. Ik geniet ervan. Plus dat het een ongelooflijke herrie is hier en een heel groot vuur vlak bij mijn huis. 'k Ben dan liever wakker en alert
Plus dat ik allerlei projecten voor die nacht heb. Misschien is O&N leuker dan kerst zelfs
Groot gelijk heb je tochquote:Op woensdag 24 december 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerder sorry zeggen dat ik hem niet door had![]()
Hier in de straat is het altijd een saaie boel, wel veel vuurwerkt een de andere kant van de weg en achter mij.
Ik word er wel wakker van, maar val ook gelijk weer in slaap.
Fijn dat jij er zo van geniet![]()
Ik ben tegen de avond op gebrand, trek zo lange avond niet eens meer.
Ben tegen 18 uur wel uitgeblust
Gewerkt met kerst, maar 's avonds gezellig samen gegeten met familie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe was jullie kerst?
Hier genieten geblazen. Lezen en tv en lekker eten en mooie cadeaus (veel te veel geldt voor alles in deze opsomming. Alleen soms is teveel fijn)
Nu op tijd naar bed en uitrusten. Ondanks dat heel ontspannen dagen waren ben ik super moe
Oh! Dat klinkt ook wel druk en lief dat je het op je genomen hebtquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewerkt met kerst, maar 's avonds gezellig samen gegeten met familie.
Ik heb sinds vorige week een nieuwe klant in de zorg en ik had al van een bestaande klant wat extra op me genomen, ik heb weinig met kerst en dan zijn collega's lekker vrij.
Nee, het ziet ernaar uit dat ik voorlopig geen vrije dagen heb. Maar wel middagen of avonden tussendoor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt ook wel druk en lief dat je het op je genomen hebt
Ben je met O&N dan wel vrij?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, het ziet ernaar uit dat ik voorlopig geen vrije dagen heb. Maar wel middagen of avonden tussendoor.
Maar het kan net zo plots weer stoppen dus ik blijf werken tot het zover is.
Heb ik dan vrij
Niemand hoeft precies hetzelfde te doen hoor, ik ben nu best moe dus ga lekker slapen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]harde werker dus
kan ik wat van leren
Succes en werkse
Trusten en werksequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Niemand hoeft precies hetzelfde te doen hoor, ik ben nu best moe dus ga lekker slapen.
Moet vroeg eruit
Misschien stomme vraag; maar heeft/had het aankomende vuurwerkverbod nog invloed op je werk?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Patapon het volgende:
Kerstvakantie werk ik altijd, op 31 december tot 20.30 uur en vandaag laatste dag. Nu lekker een weekje vrij. Mis ik gelukkig ook al dat handjes schudden. Daarna vol aan de bak voor de verkiezingen en koningsdag.
De verwachting is dat we tenminste 5 jaar op dezelfde manier blijven werken. Het zal waarschijnlijk wel meer werk worden omdat men ook een groot feest als compensatie wil geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag; maar heeft/had het aankomende vuurwerkverbod nog invloed op je werk?
Geniet lekker van je vakantie
Ja snap ik!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:16 schreef Patapon het volgende:
[..]
De verwachting is dat we tenminste 5 jaar op dezelfde manier blijven werken. Het zal waarschijnlijk wel meer werk worden omdat men ook een groot feest als compensatie wil geven.
We hebben dit jaar meer schade en er was ook meer agressie.
Hier wel oke. Al een maandje last van mijn oor en volgens de HA moet het vanzelf weg gaan ergens het komende half jaar. De ene dag lukt het beter om te negeren dan de andere dag.quote:
Beste wensen voor iedereenquote:
Wat vervelendquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier wel oke. Al een maandje last van mijn oor en volgens de HA moet het vanzelf weg gaan ergens het komende half jaar. De ene dag lukt het beter om te negeren dan de andere dag.
Vandaag wel begonnen met het praktijkgedeelte van mijn examen te oefenen
[..]
Beste wensen voor iedereen
Mwah pijn doet het niet maar voel het wel constant. Eind deze maand sowieso weer op controle.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend
Heel erg veel beterschap (of is dat niet van toepassing?), dingen met oren zijn vervelendwel op tijd aandringen op KNO-arts (Sorry de studie van vroeger komt omhoog hierdoor). Zeker met zo'n lang proces.
Ik duim dat het snel beter gaat
En leuk! Denk ik
Ga je er wat aan hebben voor je eigen bieren? Of is het meer fun?
He wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah pijn doet het niet maar voel het wel constant. Eind deze maand sowieso weer op controle.
Ik heb er ook wel iets aan voor onze bieren maar het is vooral voor de fun.
Jaaa mee eensquote:Op maandag 5 januari 2026 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Alle kerstzooi (behalve LEGO) opgeruimdtoch ook altijd weer een fijn gevoel.
Stapje voor stapje helptquote:Op maandag 5 januari 2026 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa mee eens
LEGO, zoveel respect voor mensen die daar geduld voor hebben
Zodra ik zo'n handleiding zie ben ik al ontmoedigd (terwijl ik daar nooit last van heb met andere knutsels)
Jaquote:Op maandag 5 januari 2026 18:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stapje voor stapje helpt
Wat ben je op dit moment aan het knutselen?
Ik vind het echt knap hoe creatief je bentquote:Op maandag 5 januari 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaieder zo zijn pleziertjes toch
Ik ben gewoon een rare dat ik lego niet leuk vind om te doen
Wat meerdere dingen te haken, miniatuur, borduren, schilderwerk en wat tekeningen hakf op papier.
En jep, ik maak alles af, alleen houd van afwisseling. Ben bijvoorbeeld met twee realistische tekeningen. Die tekeningen duren tussen de acht en zestien uur gemakkelijk. Na een uur ben ik wel door mijn concentratie heen. Dan wil ik wat anders zien
Maar in principe komt alles af
Dank je welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap hoe creatief je bent
Dank je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |