quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:35 schreef Patapon het volgende:
Yeah, na 2 dagen met monteurs over de vloer, een nieuwe unit en heel veel testen zijn ze erachter dat het probleen in de aanvoer naar ons complex zat..... de standpijp was half dichtgedraaid....
Dat hebben ze nu open gezet en we hebben weer heet water.![]()
Je kunt denk ik wel raden wat ik straks ga doen.
Het was zeker leuk! Ook een heel gezellige groep.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Was het leuk? Vertrouwen in het examen?
Lekker badderen jij
Lees je nog wat in bad en zo ja wat (hey dat rijmt)?
Super dat het gezellig wasquote:Op woensdag 26 november 2025 21:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was zeker leuk! Ook een heel gezellige groep.
Ik lees Hunger Games 4: De ballade van slangen en zangvogels op dit moment.
Hoe gaat het nu met jou? Kan je een beetje relaxen?
Ik vind deel 4 echt heel erg goed tot nu toequote:Op woensdag 26 november 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super dat het gezellig waszie je wel dat het goed gekomen is
![]()
volgens mij ben je gewoon een heel leuke meid
Die deel vier en vijf wachten nog steeds op mijmaar komt vanzelf. Ben wel erg nieuwsgierig ernaar! Staat op fe lijst
Hier gaat het een beetje vreemd. Voel me een enorme imposter. Maar soit... straks lezen in bed. Begeleider geappt.
Sowieso besproken dat ik vroeger naar bed moet. Half elf naar boven
Super leuk! Nu duimenquote:Op donderdag 4 december 2025 05:44 schreef Dotteke het volgende:
Kijk eens creabea’s weer een leuk pakket te winnen
CRE / Verloting 5 haakpakketten met 3 sterren: haken met Kim Haakt!
Ik duim voor jequote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd op Insta.
Een hele dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 7 december 2025 20:43 schreef Donna het volgende:
Joho! Het liep me even over de schoenen de laatste tijd.
Geeft wel wat... sorryquote:Op maandag 8 december 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
Geeft niks hoor!
Je presentje komt er aan! Iets met een s.hit printer.
Wel goed.quote:
Ik hoop dat je een beetje rust gaat vindenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel goed.
Vanavond morgen vakantie maar ik merk dat ik juist een beetje onrustig daardoor wordt.
Hopelijk gaat het goed met jou
Komt vast goed. Alleen vrijdag komt er nog een monteur voor de watermeter over de vloer, als dat voorbij is fan is het echt vakantiequote:Op woensdag 10 december 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een beetje rust gaat vinden
Oh technische mannetjes (m/v) vind ik altijd zo vervelendquote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt vast goed. Alleen vrijdag komt er nog een monteur voor de watermeter over de vloer, als dat voorbij is fan is het echt vakantie
Oh wat vervelend van je oor! Doet het zeer? Beterschap hoorquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Hier gaat het redelijk. Had een iets leuker begin van de vakantie gehoopt.
Mijn linkeroor zit dicht en ben totaal doof aan die kant. Woensdag heeft de HA pas tijd om uit te spoelen, dus voel me een beetje zielig![]()
Achja er zijn veel ergere dingen. Gisteren op een kerstmarkt gestaan. Was erg druk en toen lukte het nog redelijk om de mensen te verstaan.
Vanavond naar een bijeenkomst van 1 van ons brouwgilde. Hopelijk willen niet te veel mensen kletsen.
Geen echte pijn maar wel een vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend van je oor! Doet het zeer? Beterschap hoor![]()
Fijn van de kerstmarkt
Hahah gewoon mensen veel bier geven, zodat de monden bezig zijn met drinken of luid lallen
Oh... dat is minder... je behoort lief voor jezelf te zijn hequote:Op zaterdag 13 december 2025 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen echte pijn maar wel een vervelend gevoel.
Vanmorgen ook nog eens van de trap gevallen dus het zit nog niet mee tot nu toe![]()
Hoe gaat het nu met jou?
Goed gesproken doe je dat zelf dan ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat is minder... je behoort lief voor jezelf te zijn heNiet te gaan trapwerpen en dergelijke fratsen
(even plagen hoor)
Hier gaat het goed. Vanmiddag komt mijn beste vriend op visite
Gezellig Childquote:Op maandag 22 december 2025 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bijna kerst
Morgen tas pakken om twee daagjes bij mijn mams te zijn
En jullie?
Oh dat klinkt wel gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig Child
Hier 1ste kerst bij jongste dochter brunchen
En 2de Kerst geloof het of niet BBQen bij mijn andere dochter in Enschede pppfffff en bbbbrrrrr het gaat zo koud worden.
Ze hebben wel een sere met een heater, maar daar passen geen 20 man in. Ze hebben een party tent en ze zetten vuurkorfen buiten
Vandaag en morgen sta ik lekker veel in de keuken terwijl Serious Request hard aan staatquote:Op maandag 22 december 2025 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bijna kerst
Morgen tas pakken om twee daagjes bij mijn mams te zijn
En jullie?
Klinkt koud maar wel heel leukquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig Child
Hier 1ste kerst bij jongste dochter brunchen
En 2de Kerst geloof het of niet BBQen bij mijn andere dochter in Enschede pppfffff en bbbbrrrrr het gaat zo koud worden.
Ze hebben wel een sere met een heater, maar daar passen geen 20 man in. Ze hebben een party tent en ze zetten vuurkorfen buiten
Nou nee dank je. KOmen mensen die ik liever niet zie, daar ga ik zeker niet mee knuffelenquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel gezellig
En idd heel koud. Knuffelen en groeperen onder die tent dus
Geloof het of niet, een vriendin van me steekt ook de BBQ aan
Echter braadt de man het vlees en vrouw plus kind zijn binnen
Ik hoop dat de kou enkel in het noorden is voor je
Veel plezier hoor! Fijn dat je lekker onder de pannen bent
Klinkt bij jou ook heel leukquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag en morgen sta ik lekker veel in de keuken terwijl Serious Request hard aan staat
1e kerstdag brunchen bij mijn ouders (ik kook) maar verder gewoon lekker samen deze dagen.
[..]
Klinkt koud maar wel heel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee dank je. KOmen mensen die ik liever niet zie, daar ga ik zeker niet mee knuffelen
Jij ook veel plezier b ij je moeder.sorry en sterkte
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt bij jou ook heel leuk
Ik heb het vooroordeel dat jij best wel een keukenprinses bent? Met bierbrouwen heb je een palet nodig
Denk ik dan
En samen zijn is het belangrijkste.
Geniet ervan hoorLekker Sabari, geniet er vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ohsorry en sterkte
Child je heoft toch nergens sorry voor te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker Sabari, geniet er van
Child je heoft toch nergens sorry voor te zeggenSnap ik en het siert je! Gelukkig is het maar een dag in het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja twee... maar zoals je het nu verdeelt hebt éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, als ik goed kon lopen en sjouwen had ik het het weekend al weggehaaldquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik erg als ik zeg dat ik ook wel zin heb om zaterdag de kerstboom op te ruimen en goed schoon te maken om vers het nieuwe jaar in te gaan?
Vanavond maandag weer het schoonmaakrooster toe passen
Een van de zeven goede voornemens die maandag ingaan
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik en het siert je! Gelukkig is het maar een dag in het jaar![]()
Naja twee... maar zoals je het nu verdeelt hebt éénAch ik doe het voor mijn dochter, dat is een schat. Ze zegt ook wel mam als je niet wil omdat het koud is begrijp ik dat. Niets is verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zeg ik ook altijd met de Kerst is niets verplicht ieder zijn leven ieder zijn ding
WIl je komen kom je wil je niet komen ook goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ben dit jaar best laat geweest. Tweede week november en een week kliniek. Dus ik heb hem kort gezien en nog niet helemaal een kerstgevoel. Komt morgen wel denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik goed kon lopen en sjouwen had ik het het weekend al weggehaald
En als je daar zin in hebt gewoon doen. Jij hebt hem ook al best lang staan.
Ach wat liefquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik doe het voor mijn dochter, dat is een schat. Ze zegt ook wel mam als je niet wil omdat het koud is begrijp ik dat. Niets is verplicht
En dat zeg ik ook altijd met de Kerst is niets verplicht ieder zijn leven ieder zijn ding
WIl je komen kom je wil je niet komen ook goed
Wat lief van je Childquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder gaat pissig zijn
Mocht van haar een cadeau kopen (tweedehands boek van een paar euro) maar dat zijn zes cadeautjes gewordenvijf boeken en een DP
Ze heeft zoveel ellende achter de kiezen dat ik haar wil verwennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |