Er is geloof ik een apart sucforum van fotograferen ik ga even kijken voor jequote:Op maandag 26 januari 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, erg vroeg maar wel leuk zo in de rustige maanden.
Gelukkig was het wel binnen want om nu buiten te staan geen pretje.
Ik weet trouwens niet of dit onder creatief of toch meer hobby valt. Maar ik heb besloten weer te gaan fotograferenInsta account is al gemaakt nu alleen nog doen
ZOals ik al zei, hier heb je de link Fotografie en Digital Artquote:Op maandag 26 januari 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, erg vroeg maar wel leuk zo in de rustige maanden.
Gelukkig was het wel binnen want om nu buiten te staan geen pretje.
Ik weet trouwens niet of dit onder creatief of toch meer hobby valt. Maar ik heb besloten weer te gaan fotograferenInsta account is al gemaakt nu alleen nog doen
Thanks!quote:Op maandag 26 januari 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOals ik al zei, hier heb je de link Fotografie en Digital Art
quote:
quote:
Morguhquote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd om mijn nagels te laten doen.
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morguh![]()
Lekker geslapen allemaal
O das kudtquote:
O ellende dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kudt
Ja, moeilijk inslapen en nachtmerries: Feest!
En jij dan?
Dat lijkt me nog vervelender!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende dus.
Nachtmerries heb ik gelukkig zelden.
Moeite met in slaap vallen ook niet maar doorslapen is bij mij het probleem
Ben wel tig keer wakker. Maar ik heb mij zelf aangeleerd er niet gelijk uit te gaan,
Soms zet ik de tv even aan in de hoop weer in slaap te vallen.
Dan maar hopen dat je vannacht wel lekker slaapt Childquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog vervelender!
Daar word je zo moe van
Normaal gesproken val ik snel in slaap en slaap tot de ochtend (jippie, dankzij de antipsychotica)
Of ik slaap helemaal niet
Alleen nu is het echt irritant
Moah, het gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morguh![]()
Lekker geslapen allemaal
Jij slaapt ook altijd slecht hequote:
Sinds mams val slaap ik beroerdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je vannacht wel lekker slaapt Child
Er is geen wat is erger of vervelender het is voor iedereen die geen goede nachtrust heeft kudt
Hopelijk slaap je snel weer goed, mams is in goede handenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds mams val slaap ik beroerd
Moet even allemaal rustiger worden hier voordat ik weer goed slaap
En touche... alleen wakker worden in de nacht is zo irritant
Die onderstequote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:14 schreef drakin het volgende:
Creatief met sneeuwpoppen maken:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die oortjes waren wel lastig te maken. Braken steeds opnieuw af.quote:
Ja!quote:Op zondag 1 februari 2026 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen, alweer een nieuwe maand, de eerste van het jaar zit er alweer op
De lente is dichterbij dan de herfst moet je maar denkenquote:Op zondag 1 februari 2026 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
En wat een maand
Alleen februari vind ik altijd de ergste maand van het jaar
Koud, lente nog ver weg...
Ja de feestdagen duren nog super langquote:Op zondag 1 februari 2026 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lente is dichterbij dan de herfst moet je maar denken
Ja daarom, en de lente is dichtbij nog minder den 2 maanden die vliegen voorbijquote:Op zondag 1 februari 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja de feestdagen duren nog super lang
Oké, jouw verjaardag vind ik dan ook wel leukquote:Op maandag 2 februari 2026 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik vind februari altijd wel leuk door mijn verjaardag en valentijnsdag. En ook vaak kans op sneeuw.
quote:Op maandag 2 februari 2026 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, jouw verjaardag vind ik dan ook wel leuk
Mijn kleindochter is op valentijnsdag jarigquote:Op maandag 2 februari 2026 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik vind februari altijd wel leuk door mijn verjaardag en valentijnsdag. En ook vaak kans op sneeuw.
Mijn neef en m'n ex ook, haha!quote:Op maandag 2 februari 2026 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is op valentijnsdag jarig
Drukke maand dan, als je ze allemaal afkleppertquote:Op maandag 2 februari 2026 13:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn neef en m'n ex ook, haha!
En ik zelf ook in februari. En m'n neefje. En 2 vriendinnen. En een buurvrouw en buurman, ook nog op dezelfde dag (en das geen koppel).
Ik ga wel even naar de buurvrouw, die is super lief. En naar m'n neefje ook, das de zoon van m'n broer.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukke maand dan, als je ze allemaal afkleppert
Ik doe alleen kinderen en kleinkinderen verder geen verjaardagen meer
Same haha! Ben ook veel te druk geweest in december en januari. Nu misschien weer een beetje rust?quote:Op maandag 2 februari 2026 13:49 schreef nixxx het volgende:
Halloooooo, ben echt even een tijdje niet crea geweest.. misschien deze maand weer oppakken
Same same!quote:Op maandag 2 februari 2026 13:49 schreef nixxx het volgende:
Halloooooo, ben echt even een tijdje niet crea geweest.. misschien deze maand weer oppakken
Alledrie dusquote:Op maandag 2 februari 2026 13:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Same haha! Ben ook veel te druk geweest in december en januari. Nu misschien weer een beetje rust?
Groot gelijk heb je jaquote:Op maandag 2 februari 2026 13:42 schreef Donna het volgende:
Vier mijn eigen verjaardag dit jaar ook niet. Komt niet uit en zit de week ervoor en de week erna toch al bij familie voor hun verjaardagen. Tis ook een keer klaar hoor haha!
Is voor haar toekomstige vriend wel makkelijk te onthoudenquote:Op maandag 2 februari 2026 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is op valentijnsdag jarig
Hey Nixxx. Ik miste je al. Hopelijk is alles goed?quote:Op maandag 2 februari 2026 13:49 schreef nixxx het volgende:
Ja dat zeker. En ze krijgt altijd iets op valentijnsdagquote:Op maandag 2 februari 2026 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is voor haar toekomstige vriend wel makkelijk te onthouden
Ik ben 2 dagen later jarig.
Mijn 2 vriendinnen zijn ook in februari jarig. Maar we vieren het allemaal niet echt. Vaak gaan we wel ergens lunchen ofzo.
Behalve bij mijn schoonfamiliequote:Op maandag 2 februari 2026 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker. En ze krijgt altijd iets op valentijnsdagDat is ook gezellig toch. Samen lunchen. Verjaardagen worden als je zo links en rechts hoort niet echt vaak meer gevierd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2026 16:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve bij mijn schoonfamilieO vreselijk. Ga je dat ook doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hi Dot! Ja, alles verder goedquote:Op maandag 2 februari 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx. Ik miste je al. Hopelijk is alles goed?
Mooi te horen en fijn je hier weer te lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |