Dat idee had ik vorig jaar ook... Daarom ben ik dit jaar niet geweest, gewoon zonde geld. Toen was er ook amper haken en veel quilt, maar smaken verschillen!quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben gisteren naar de handwerkbeurs in Groningen geweest.
Het was leuk, maar je kan duidelijk merken dat het niet druk wordt bezocht in vergelijking met de edities die ik gewend was in Zwolle.
De zaal was de helft van wat ik in Zwolle was gewend.
Ik ga er komende jaren ook niet meer heen.
Je bent wel lekker bezig geweest! Leuk dat je zoveel gevonden hebtquote:Ik heb wel leuk spul gescoord, zoals borduurnaalden (ik lijk ze op 1 of andere manier kwijt te raken), magneet om borduurnaalden erop te leggen, koker met naalden, klein blikje (waar ik dus de naalden in kan doen), Haakpakket voor een vest, Haakpakket om een heksje te haken, houten bolhouder en verder spul het kerstpakket voor FOK!.
Deze heb ik gekocht:quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Had niet gezien dat er nog één post over was, sorry
[..]
Dat idee had ik vorig jaar ook... Daarom ben ik dit jaar niet geweest, gewoon zonde geld. Toen was er ook amper haken en veel quilt, maar smaken verschillen!
[..]
Je bent wel lekker bezig geweest! Leuk dat je zoveel gevonden hebt![]()
Wat voor heksje is het? Heb je een foto?
Borduurnaalden willen vrijheid hebben. De mijne verdwijnen ook altijd
Geniet van je aankomen
Oooh cutequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Die is cute!quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik was jullie kwijt
[..]
Die is cute!
En ik zag ook nog mooie tekeningen van CotS in het vorige topic
Wat een schatjequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Leuk, wat zit er in die kleine flesjes?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op vrijdag 14 november 2025 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, wat zit er in die kleine flesjes?
Klinkt verstandigquote:Op zondag 16 november 2025 17:39 schreef Sarabi het volgende:
Van het huishouden kwam weinig, even een dag helemaal niets
Dat ziet er cool uit! Het bloed wel waard dunkt mij?quote:Op maandag 17 november 2025 08:04 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen,
Gister mocht ik weer een doosje openmaken. Na een middagje prutsen, 2 keer uithalen en een bloedende vinger omdat ik mezelf steeds prikte is het me toch gelukt.
Ik heb een hart hanger gemaakt.
![]()
[ afbeelding ]
Huishouden, cadeautjes inpakken en borduren en haken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend!
Morgen een haakclubje
Gaan jullie dingen doen?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Huishouden, cadeautjes inpakken en borduren en haken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |