SPOILER: Voor de beginnende borduurheld!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste updates van de FOK borduurclan:
Mrs.Peel
Shandaly
Cue_
ChildoftheStars![]()
Wel al besteld, heb het nog niet in huis, maar dat komt wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:43 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Zeker! Bijna direct na bovenstaande post, volgens mij. En toen heb ik mezelf getrakteerd op een mooie borduurstandaard. Fijn bij het maken van bijvoorbeeld franse knoopjes, ik ben nu nog bezig met een borduurwerk waar dat in zit.
Jij ook voorzien?
Jaaa ik zag vanochtend dat ze de 100 laatste te koop had en er waren toen ook alweer verkocht. Is ze nu uitverkocht?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:14 schreef Sarabi het volgende:
Ahh ik zie op Instagram dat ik inderdaad niet heel veel langer had moeten wachten.
Nou, ik moet nog beginnen aan de stitchtober van vorig jaar, dusquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:08 schreef Donna het volgende:
Laatste post in het vorige deel;
[..]
Wel al besteld, heb het nog niet in huis, maar dat komt wel.
Ben as we speak die drankjes van de Stitchtober 2023 aan het afmaken.![]()
![]()
Een paar uur geleden kon je nog wel pakketten bestellenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa ik zag vanochtend dat ze de 100 laatste te koop had en er waren toen ook alweer verkocht. Is ze nu uitverkocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |