SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De thee kwam door m'n neus naar buiten
Hou het luchtigquote:
Samequote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al tijden niet meer zo gegnorkt hier![]()
Regel die lease-auto danquote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Sinds ik meer rij merk ik pas echt dat ik te lange poten heb voor m'n auto. Zeker als het file is.
Benen laten inkorten zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Sinds ik meer rij merk ik pas echt dat ik te lange poten heb voor m'n auto. Zeker als het file is.
Tijd om shit te gaan regelen dus. Zo'n lease auto heb je ook niet binnen een week meestal, tenzij ze een eigen wagenpark hebben.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Stuk bovenbeen ertussenuit laten zagen zodat Kat zijn ballen tussen zijn knieën bengelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benen laten inkorten zou ik zeggen
Klinkt als de beste oplossing voor de korte termijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benen laten inkorten zou ik zeggen
Hoop voor 'm dat 'ie geen puntige knieën heeft.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk bovenbeen ertussenuit laten zagen zodat Kat zijn ballen tussen zijn knieën bengelen.
Van die gleuven waar het stuur in past.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop voor 'm dat 'ie geen puntige knieën heeft.
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van die gleuven waar het stuur in past.
Voorstoel eruit slopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat m'n benen boven de stoel zweven, het stuur heb ik geen last van
Dat is wel lastig jaquote:Op woensdag 12 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat m'n benen boven de stoel zweven, het stuur heb ik geen last van
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Schijnt m'n pa een keer gedaan te hebben, maar dat was wel veertig jaar geleden en formaatje Mini.
Naja, dat scheen dus te werken voor 'm. En ik zeg wel veertig jaar, maar het kan ook makkelijk 50 jaar geleden zijn, want het was pre-kinderen en m'n zus is de 40 gepasseerd inmiddels.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.
Levellen up.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat scheen dus te werken voor 'm. En ik zeg wel veertig jaar, maar het kan ook makkelijk 50 jaar geleden zijn, want het was pre-kinderen en m'n zus is de 40 gepasseerd inmiddels.
Word oud, verdomme.
Mijn vader had vroeger een Twingo en die vond ik vrij ruim voorin vergeleken met andere autootjes in die klasse. De stoel kon ook goed naar achteren.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.
Dat klopt ook wel. Ik vond het alleen voor mijn lengte niksquote:Op woensdag 12 november 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een Twingo en die vond ik vrij ruim voorin vergeleken met andere autootjes in die klasse. De stoel kon ook goed naar achteren.
Je bent 2+ meter?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Ik vond het alleen voor mijn lengte niks
Scheelt weinigquote:
Scheelt ook wel waar je lengte zit.quote:
Huehue.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt ook wel waar je lengte zit.
Ik zie nu fragment voor me van Hightower die de voorstoel er uit sloopt om op de achterbank de auto te gaan besturen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 november 2025 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nu fragment voor me van Hightower die de voorstoel er uit sloopt om op de achterbank de auto te gaan besturen.
quote:
Lange benen en kort bovenlichaamquote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Lange benen vs lang bovenlichaam enzo.
Beetje dit idee:quote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lange benen en kort bovenlichaam
METAL GEAR CL.quote:
Sy Snootles.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het andersomquote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is een kop kleiner, maar als we zitten is ze langer
Geen voeten. Die zijn naar bitterbal.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?
Kortere beentjes.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?
Pics om te beoordelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben denk ik redelijk in verhouding? Qua jeans heb ik eigenlijk standaard de 32-lengtemaat en ik heb bij normale shirts niet dat ik enorm veel stof tekort kom of overhoud in de lengte.
Same.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben denk ik redelijk in verhouding? Qua jeans heb ik eigenlijk standaard de 32-lengtemaat en ik heb bij normale shirts niet dat ik enorm veel stof tekort kom of overhoud in de lengte.
Eau ja. Dan kan je beter voor een recht model gaan en zelf met riemen een taille creëren.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen getailleerde kleren dragen want a) heb überhaupt geen taille en b) die taille in de jas ofzo zit dan op m'n kont ergens.
Dat zegt toch niks over welke maat ik aan heb.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pics om te beoordelen.
Maar ik heb geen taille en geen heupen, ben echt Sy Snootles, dus die riem blijft nergens op hangen. Ik stop bloesjes en shirts in de broek of ik koop ze met een elastiekje erin zodat het een beetje bloest.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eau ja. Dan kan je beter voor een recht model gaan en zelf met riemen een taille creëren.
Geen armen hebben, lijkt me ook wel raar.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen voeten. Die zijn naar bitterbal.
Al die plekken die je niet kan krabbenquote:Op woensdag 12 november 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen armen hebben, lijkt me ook wel raar.
Riempje met elastiek een optie?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb geen taille en geen heupen, ben echt Sy Snootles, dus die riem blijft nergens op hangen. Ik stop bloesjes en shirts in de broek of ik koop ze met een elastiekje erin zodat het een beetje bloest.
Dat je dan dat plekje toch nog met je tenen of je tong probeert te bereiken.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Al die plekken die je niet kan krabben
Had vorige week deze gekocht. Maar dit soort dingen moet je wel weer strijkenquote:Op woensdag 12 november 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Riempje met elastiek een optie?
Tweede deel is wel slim ja.
Gewoon tegen een boom, Balou-stylequote:Op woensdag 12 november 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan dat plekje toch nog met je tenen of je tong probeert te bereiken.
Oh heck, die zijn leuk.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
En deze heb ik nu aan.
https://www.norah.eu/nl/f(...)-l32-217613-696.html
Ik heb nu dus spul van linnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had vorige week deze gekocht. Maar dit soort dingen moet je wel weer strijken![]()
https://www.amazon.nl/dp/B0DSR12B1N
ik ga wel eens op een ruw kleed op de slaapkamervloer liggen wrurmelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon tegen een boom, Balou-style
NORAHfluencerquote:Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, er zit gewoon zo'n winkel in de stad hier. Dan sleep ik m'n kadaver heen om te passen.
Affiliatecode regelen jij.quote:
Ben je weer opgestart?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
dat je zo hard moet niezen waardoor je gewoon een een factoryreset bent terecht gekomen
duurde even... meteen een toiletbezoekje nodig ook... maar er zijn nog een paar updates nodig geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je weer opgestart?
Even naar versie 4.4.1.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
duurde even... meteen een toiletbezoekje nodig ook... maar er zijn nog een paar updates nodig geloof ik
Het is droog en niet koud.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Hmm ga vrijdag wel oliebollen halen denk ik want Hedwig loopt buiten en straks staat ze al de hele tijd voor de deur.
van @ieniminimuis niet?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, de tag werkt zo niet, maar details.
Niet als ik 'm edit nee.quote:
quote:
snapte en zag ikquote:Op woensdag 12 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was het "muis" gedeelte vergeten.
wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:05 schreef Karzai het volgende:
Zal ik een abonnement nemen op HEMA onderbroeken straks?
Heb al maanden geen frisdrank meer gedronkenquote:Op woensdag 12 november 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie dagelijks een glas frisdrank drinkt, loopt 29 procent meer kans op een hoge bloeddruk.
Fruitsappies mogen wel,quote:Op woensdag 12 november 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb al maanden geen frisdrank meer gedronken
Daar heb ik geen frisdrank voor nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie dagelijks een glas frisdrank drinkt, loopt 29 procent meer kans op een hoge bloeddruk.
Gewoon hier lezen werkt ook al bloeddrukverhogend?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen frisdrank voor nodig.
Ik doe echt te lang met m'n ondergoed voor zulke dingen.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat je elke maand een paar nieuwe onderbroeken opgestuurd krijgt, net als bamigo zeg maar
Of feestboek.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hier lezen werkt ook al bloeddrukverhogend?
hmm wat kost het?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat je elke maand een paar nieuwe onderbroeken opgestuurd krijgt, net als bamigo zeg maar
quote:Een gezellige avond met liedjes, lampionnen en snoep is gisteren in een drama veranderd voor meerdere kinderen in Haarlem. Zij werden beroofd van hun snoep, bevestigt de politie na berichtgeving. Eén kind is voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
Is dat ondergoed dan nog niet verkleurd?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe echt te lang met m'n ondergoed voor zulke dingen.
Van die chloor-achtige plekken in het kruis.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat ondergoed dan nog niet verkleurd?
ohquote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het bestaat niet, was een ideetje
Heel mooi. Morgen ga ik badmintonnen en vrijdag misschien sportschool.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben geweest. morgen en vrijdag kan ik niet
O nai.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
trapte ik gewoon in een karzai grapje
Ik dronk dagelijks een fles leeg.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Relatief.quote:
quote:
Da's met een beetje pech met je timing na de eerste keer al.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat ondergoed dan nog niet verkleurd?
quote:Op woensdag 12 november 2025 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met een beetje pech met je timing na de eerste keer al.
quote:Op woensdag 12 november 2025 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met een beetje pech met je timing na de eerste keer al.
Redelijke basis(ha)kennis.quote:
Courgette soep met zalm, en wat crackers met emmentaler en kipfiletquote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Courgette soep met zalm, en wat crackers met emmentaler en kipfilet
Tja, die zullen wel een "foei niet meer doen" krijgenquote:
klinkt... gezond..quote:
Kutvolk.quote:
Ze heeft hem eindelijk te pakken.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Hedwig probeert een vlieg te vangen maar ik weet niet zo goed wat ze aan het doen is maar geen vlieg vangen.
Noted.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bloemkoolrijst is vegan slachtafval.
zijn zweedse balletjes niet ook vegetarisch tegenwoordig?quote:
Geen idee, maar heb deze gewoon met vlees gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn zweedse balletjes niet ook vegetarisch tegenwoordig?
oh, dus geen ikea ballenquote:Op woensdag 12 november 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb deze gewoon met vlees gemaakt
nee je hebt wel vegi maar ook de vleesquote:Op woensdag 12 november 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn zweedse balletjes niet ook vegetarisch tegenwoordig?
oh oke, nja. ik vond er toch weinig aanquote:Op woensdag 12 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt wel vegi maar ook de vlees
Nee, gewoon zelfgemaaktquote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon zelfgemaaktDan weet ik tenminste precies wat erin gaat. Eet nog maar zo weinig mogelijk (highly) processed foods.
Wacht geduldig op een schouderklopje van @:citizen.erased
Ja oké maar goed voor een snelle hap bij de IKEA is het prima.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeleken bij de gehaktballen van mams
Nederlandse pastaquote:Op woensdag 12 november 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke?
ik eet nu een soort van cabonara pasta
neh, dan ga ik wel naar de kfc er tegenoverquote:Op woensdag 12 november 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oké maar goed voor een snelle hap bij de IKEA is het prima.
Ja daar kom ik dus eigenlijk nooit. Maar IKEA kom ik ook zelden.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dan ga ik wel naar de kfc er tegenover
dat wordt vroeg naar het toiletquote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen de ferry van 0530 hebben
wat ga je doen met Ferry zo vroeg?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kleding voor een bruiloft passen in de provincie hoofdstad.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je doen met Ferry zo vroeg?
Ga je in traditionele Thaise kleding? Al enig idee wat?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
vrijdag weer terug dus we blijven 1 nacht daar
Zoiets denk ik?quote:Op woensdag 12 november 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je in traditionele Thaise kleding? Al enig idee wat?
ja geloof het welquote:Op woensdag 12 november 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je in traditionele Thaise kleding? Al enig idee wat?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk zonder dat torentje op mijn hoofd
vreselijk inderdaad. Al die apps waarmee je steeds uitgelogd wordt als je het wilt gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Man3, sta je bij de etos, krijg je korting met je klantenkaart. Die heb ik alleen op m'n telefoon staan, moet tegenwoordig via de klarna-app. Ben ik uitgelogd. Moet ik m'n telefoonnummer invoeren voor een code, weet ik veel. Laat die korting maar weer zitten. Ik ben thuis en denk 'laat ik dat meteen even doen anders sta ik daar straks weer te kutten, dit is ook niet de eerste keer namelijk'.
Is de hele digitale etos-kaart uit die klote-app gehaald. Ik kan hem ook niet toevoegen want ik had hem alleen in die app natuurlijk, geen fysieke kaart. Ik kan geen kaart toevoegen aan die app als die kaart er niet is natuurlijk.
Wat een systeem weer.
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Man3, sta je bij de etos, krijg je korting met je klantenkaart. Die heb ik alleen op m'n telefoon staan, moet tegenwoordig via de klarna-app. Ben ik uitgelogd. Moet ik m'n telefoonnummer invoeren voor een code, weet ik veel. Laat die korting maar weer zitten. Ik ben thuis en denk 'laat ik dat meteen even doen anders sta ik daar straks weer te kutten, dit is ook niet de eerste keer namelijk'.
Is de hele digitale etos-kaart uit die klote-app gehaald. Ik kan hem ook niet toevoegen want ik had hem alleen in die app natuurlijk, geen fysieke kaart. Ik kan geen kaart toevoegen aan die app als die kaart er niet is natuurlijk.
Wat een systeem weer.
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, al mijn kaarten zijn verwijderd. Hier gaat iets niet goed.
Klinkt als een goed systeem.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
O en nu krijg ik een melding dat mijn telefoonnummer uit mijn account is verwijderd. Heel goed.
Die klarna verwijderen we gewoon even, dat is echt een hel met creditcards en kortingen en tegoeden en rekeningen.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkt als een goed systeem.
Klarna is sowieso aids.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die klarna verwijderen we gewoon even, dat is echt een hel met creditcards en kortingen en tegoeden en rekeningen.
Ik gebruikte eerst een andere app voor al die digitale kaarten, stowaway ofzo. Die was heel simpel. Maar toen heeft klarna die overgenomen en moest je alles overzetten naar die hoerenklarna. Alleen maar gezeik mee. Weg ermee.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klarna is sowieso aids.
quote:Een flat in Utrecht zit vol kakkerlakken. Vijftien huishoudens zijn getroffen, maar de bewoner, die de vermoedelijke bron is, wil de deur niet open doen. De woningbouw mag niet naar binnen, dus moet de rechter nu beslissen. Binnen twee weken volgt de uitspraak.
Ja StoCard klote sterfhoerensysteem. Al mijn kaarten zijn ook weg. Wil ik een nieuwe toevoegen, pakt ie QR codes niet. Voer ik 69BrEeZaH420 handmatig in, gaat ie dat omzetten naar een barcode. Sta je in die winkel "nee ik moet een QR code hebben"quote:Op woensdag 12 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, al mijn kaarten zijn verwijderd. Hier gaat iets niet goed.
Lekker dan. Dus sowieso twee weken nog kakkerlakken.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker dan. Dus sowieso twee weken nog kakkerlakken.
Ja hij wil alleen barcodes, het is een digitale kaartquote:Op woensdag 12 november 2025 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja StoCard klote sterfhoerensysteem. Al mijn kaarten zijn ook weg. Wil ik een nieuwe toevoegen, pakt ie QR codes niet. Voer ik 69BrEeZaH420 handmatig in, gaat ie dat omzetten naar een barcode. Sta je in die winkel "nee ik moet een QR code hebben"
Weg met die paardeshit godverdomme
Tot ik ineens weer een filmpje zie van de Frisse Kater dat ze ergens schoonmaken waar iemand is dood gegaan of iemand die tyfus veel bloed is verloren.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geniet ook altijd van die schoonmaak-accounts op tiktok enzo.
Er hoeft niet noodzakelijk iemand zijn doodgegaan, maar dit soort dingen:quote:Op woensdag 12 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot ik ineens weer een filmpje zie van de Frisse Kater dat ze ergens schoonmaken waar iemand is dood gegaan of iemand die tyfus veel bloed is verloren.
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merkenquote:Op woensdag 12 november 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geniet ook altijd van die schoonmaak-accounts op tiktok enzo.
Nou dat wat ik omschreef hoef ik ook niet te zien hoor.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hoeft niet noodzakelijk iemand zijn doodgegaan, maar dit soort dingen:
https://www.instagram.com/reel/DQ7De8JDPZm/
Depressiehuizen enzo.
Hoezo?quote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merken
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....quote:
Ik mag aannemen dat ze meerdere schoonmaakdoekjes gebruiken want dat doe ik ook en hier is het niet eens smerig.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....
DE KRIEBELS krijg ik ervan
Als ik dat niet zie gebeuren dan neem ik aan dat het niet gebeurd.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze meerdere schoonmaakdoekjes gebruiken want dat doe ik ook en hier is het niet eens smerig.
Denk niet dat die schoonmaakbedrijven dat doen. Dat doe ik nog niet eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....
DE KRIEBELS krijg ik ervan
Ik gebruik lekker milieuonvriendelijke wegwerpdoekjes voor de wc.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
Mensen die de pot schoonmaken met dezelfde doekjes als de rest van het huis.En het zal best dat ze in de wasmachine gaan maar ik vind het echt smerig.
Oh dat zal gerust. En ik ben niet meer zo goed van vertrouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is weer een andere stoornis.
Ik heb wel gewoon uitwasbare doekjes maar de roze zijn alleen voor daar en uiteraard altijd heet uitwassen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik lekker milieuonvriendelijke wegwerpdoekjes voor de wc.
Ach als je je eigen huis goed doet is het prima toch. Kan me er bijna andere mensen niet zo aan storen.. enige wat ik wel een beetje vies vind is als een bank echt compleet onder de honden of kattenharen zit en ik moet daar zitten want dat is gewoon echt niet nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat zal gerust. En ik ben niet meer zo goed van vertrouwen.
Dit is waarom ik geen schoonmaakster meer heb. Had ooit een huishoudhulp, maar die maakte niet schoon naar mijn standaarden en ging ook steeds de keukenkastjes herorganiserenquote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merken
quote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is waarom ik geen schoonmaakster meer heb. Had ooit een huishoudhulp, maar die maakte niet schoon naar mijn standaarden en ging ook steeds de keukenkastjes herorganiseren
Niet zoveel niezen.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zon op mijn beeldscherm. Dan zie je gelijk hoe vies ie is.
resetquote:
Die krijg je toch wel gewoon betaald neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
32 minuten vertraging
Vanochtend nog niet genoeg geleden. Hoi allen
Nog 3 minutenquote:Op woensdag 12 november 2025 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijg je toch wel gewoon betaald neem ik aan?
Doe je er geen allesreiniger door? Nou dat vind ik echt heel gek.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat denk ik best lekker worden, doe er ook nog frietjes uit de airfryer bij
(uiteraard gaan + ) alleen de ingredienten op de voorgrond in mijn eten)
quote:Op woensdag 12 november 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je er geen allesreiniger door? Nou dat vind ik echt heel gek.
Kan je wat bij mij op de A12 afleveren als het klaar is?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat denk ik best lekker worden, doe er ook nog frietjes uit de airfryer bij
(uiteraard gaan alleen de ingredienten op de voorgrond in mijn eten)
Nee, dat is te ver fietsenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je wat bij mij op de A12 afleveren als het klaar is?
quote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat is te ver fietsen
Ik heb ook nog een pot augurken staan bedenk ik me nu
Ik heb ook nog een pot augurken staan bedenk ik me nu
niet op een hamburger neequote:Op woensdag 12 november 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij niet lekker dus?
quote:
quote:
Kom maar halen!quote:
ik heb wokaardappeltjes in de koelkast maar geen zin om te bakkenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook voor een hamburgertje denk ik. Voor morgen heb ik rode bietjes.
Dan moet je wel een foto delen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Augurkjes maar niet gedaan. Resultaat visueel niet geworden wat ik wilde. Maar hopelijk smaakt het wel Ga nu eten..
O ja dit wilde ik eigenlijk eten, kon er niet meer opkomenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook voor een hamburgertje denk ik.
Oh daar zeg je wel wat.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat voor pizza.
Met wie?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
THUIS
Tijd voor operatie zeester op bed
Pizza shoarma.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat voor pizza.
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je wel een foto delen.
Je kunt zeesterren stapelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In zeesterhouding is er maar plek voor één persoon.
Anders glijden ze zo als lappen vlees van elkaar af. En dan blijven ze nog her en der aan elkaar plakken.quote:
En hoe lang duurt dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders glijden ze zo als lappen vlees van elkaar af. En dan blijven ze nog her en der aan elkaar plakken.
Tot de plakkerige huid losscheurt.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dat gebeuren dan?
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot de plakkerige huid losscheurt.
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelenquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jijquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelen
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef Recce het volgende:
[..]En daar komen dan NatteKittens van.
Serieus.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jij
Both.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jij
Mooiquote:Op woensdag 12 november 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
Echt genot vandaagquote:
Tot wanneer ga je genieten?quote:
Maandagochtend vertrekken we weer richting huisquote:
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Tch maar naar binnen gegaan. Over een uurtje plat. Morgen weer 5:43 de wekker
Vanmorgen op Radio1 was er een bedrijf die net een aantal huizen op aan het leveren waren. Kunnen meteen weer tegen de vlakte.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Huisje in moerdijk gekocht
Spotgoedkoop @:haags
hamstermolen! Rennen maar voor schaal 8.quote:
Oh lekker weekje weg geweest dus.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maandagochtend vertrekken we weer richting huis
Daar is toch geen moer aan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ohquote:Op woensdag 12 november 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hamstermolen! Rennen maar voor schaal 8.
Heerlie de peerliequote:
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.quote:
Hoeveel schalen zijn er?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.
Breng je 30 jaar werkervaring en een Drs-titel mee. verdien je schaal 8 op je 53e .
ik geloof 17?quote:
Je hebt wel het perfecte weer uitgekozenquote:
Snap niet dat ze zo 'verbaasd' zijn, ze zijn al sinds de jaren '60 bezig om dat dorp op te heffenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja kan vast wel, maar dan moet je waarschijnlijk op zoek naar een andere baan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou denken dat dit wel beter moet kunnen toch?
Je kan altijd nog omscholenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik kan verder ook niet echt iets.
Gamzedijk heft het ook gewonnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zo 'verbaasd' zijn, ze zijn al sinds de jaren '60 bezig om dat dorp op te heffen
weer?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan vast wel, maar dan moet je waarschijnlijk op zoek naar een andere baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |