Kom maar halen!quote:
ik heb wokaardappeltjes in de koelkast maar geen zin om te bakkenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook voor een hamburgertje denk ik. Voor morgen heb ik rode bietjes.
Dan moet je wel een foto delen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Augurkjes maar niet gedaan. Resultaat visueel niet geworden wat ik wilde. Maar hopelijk smaakt het wel Ga nu eten..
O ja dit wilde ik eigenlijk eten, kon er niet meer opkomenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook voor een hamburgertje denk ik.
Oh daar zeg je wel wat.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat voor pizza.
Met wie?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
THUIS
Tijd voor operatie zeester op bed
Pizza shoarma.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat voor pizza.
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je wel een foto delen.
Je kunt zeesterren stapelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In zeesterhouding is er maar plek voor één persoon.
Anders glijden ze zo als lappen vlees van elkaar af. En dan blijven ze nog her en der aan elkaar plakken.quote:
En hoe lang duurt dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders glijden ze zo als lappen vlees van elkaar af. En dan blijven ze nog her en der aan elkaar plakken.
Tot de plakkerige huid losscheurt.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dat gebeuren dan?
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot de plakkerige huid losscheurt.
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelenquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jijquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelen
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef Recce het volgende:
[..]En daar komen dan NatteKittens van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |